תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    פרסום במשחקים, והפעם: מוצרי טיפוח לגבר ב- Splinter Cell החדש.
    לידיעה המלאה.
    יובל בירב,

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    הודעות
    1,285
    אני חושב שזה יקדם את המשחק אם ישתמשו בזה בצורה יותר טובה
    עכשיו יש יותר הכנסות

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    "וואו!!! איזה כול!!! גם אני אשתמש בדורדורנט של סם פישר!!! עם הוא משתמש בוא אז זה בטח תתותחי!!!!!! " LOL

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    19.11.2006
    עיר
    פתח תקווה
    הודעות
    107
    בטח עוד מעט יעשו ממנו דוגמן או משהו:clown:

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.11.2006
    הודעות
    60
    עכשיו כששיחקתי במשחק ואני די קרוב לסיום המשחק,לא ראיתי אפילו פעם אחת פירסומת כלשהיא לדאודורנט...מה שכן-יש שם פירסומת מאוד בוטה לNOKIA...זה הפלאפון שסאם פישר משתמש בו,וזה הפלאפון שהוא משתמש בו בשביל לפרוץ כספות...

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    תל-אביב
    הודעות
    44
    נכתב במקור על ידי darkstar
    אני חושב שזה יקדם את המשחק אם ישתמשו בזה בצורה יותר טובה
    עכשיו יש יותר הכנסות
    אתה עושה צחוק? לספלינטר סל בפרט, וליובי-סופט בכלל, יש מספיק הכנסות גם ללא התופעה המגעילה הנקראת "In-Game Advertising". החברה רק מנצלת את פופולאריות הזיכיון כדי להכניס עוד כסף לכיסה - על חשבון ההנאה של השחקן.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי צבגניב
    אתה עושה צחוק? לספלינטר סל בפרט, וליובי-סופט בכלל, יש מספיק הכנסות גם ללא התופעה המגעילה הנקראת "In-Game Advertising". החברה רק מנצלת את פופולאריות הזיכיון כדי להכניס עוד כסף לכיסה - על חשבון ההנאה של השחקן.
    מה רע לך? כל עוד זה לא פוגם בהנאה מהמשחק ומשתלב טוב (סלולרי בWOW יעבוד קצת פחות טוב) אין סיבה שהחברה המפתחת לא תתוגמל טוב. אל תשכח שפרסום ברשת הוא מה שמביא לנו היום הרבה מאד תכנים בחינם

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    תל-אביב
    הודעות
    44
    נכתב במקור על ידי gulmer
    מה רע לך? כל עוד זה לא פוגם בהנאה מהמשחק ומשתלב טוב (סלולרי בWOW יעבוד קצת פחות טוב) אין סיבה שהחברה המפתחת לא תתוגמל טוב. אל תשכח שפרסום ברשת הוא מה שמביא לנו היום הרבה מאד תכנים בחינם
    ברגע שחברה חותמת על הסכם הכולל הכנסת פרסומות למשחקיה, היא גם תדאג לכך שתראה את הפרסומות האלו. כלומר, המפתחים יאלצו לתוות לך דרך שבה תשים לב לאלמנטיים מסחריים ולאו דווקא לעלילה.
    קח לדוגמה את הסדרה עליה נפתח הדיון, ספלינטר סל: במשחק השלישי (ויכול להיות שגם בשני וברביעי, אני כבר לא זוכר) היו רגעים בהם כל מה שעיניך ראו זו חבילת מסטיקים - אם זה לא פוגע בחווית המשחק שלך, אתה בן אדם מיוחד במינו.

    זה נכון שיש מקומות בהם פרסום "תוך משחקי" מפריע פחות, כמו למשל בשלטי החוצות של Ghost Recon: Advanced Warfighter, יש מקומות שהדבר גובל בזלזול (פרסומות ממש-לא-עתידניות ב-Battlefield 2142, למשל).
    בסופו של דבר, אם תרצה או לא תרצה, פרסומות בתוך משחקים הן תופעה מעצבנת, הן מכניסות כסף לחברות על חשבון הנאת השחקן והן בשום פנים ואופן לא הולכות להוזיל את מחירו של המשחק.

    נ.ב.
    ואם אנחנו כבר בנושא של פרסום במשחקים: Valve חתמה על הסכם עם IGA Worldwide להכללת פרסומות ב-Counter-Strike.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי צבגניב
    ברגע שחברה חותמת על הסכם הכולל הכנסת פרסומות למשחקיה, היא גם תדאג לכך שתראה את הפרסומות האלו. כלומר, המפתחים יאלצו לתוות לך דרך שבה תשים לב לאלמנטיים מסחריים ולאו דווקא לעלילה.
    קח לדוגמה את הסדרה עליה נפתח הדיון, ספלינטר סל: במשחק השלישי (ויכול להיות שגם בשני וברביעי, אני כבר לא זוכר) היו רגעים בהם כל מה שעיניך ראו זו חבילת מסטיקים - אם זה לא פוגע בחווית המשחק שלך, אתה בן אדם מיוחד במינו.

    זה נכון שיש מקומות בהם פרסום "תוך משחקי" מפריע פחות, כמו למשל בשלטי החוצות של Ghost Recon: Advanced Warfighter, יש מקומות שהדבר גובל בזלזול (פרסומות ממש-לא-עתידניות ב-Battlefield 2142, למשל).
    בסופו של דבר, אם תרצה או לא תרצה, פרסומות בתוך משחקים הן תופעה מעצבנת, הן מכניסות כסף לחברות על חשבון הנאת השחקן והן בשום פנים ואופן לא הולכות להוזיל את מחירו של המשחק.

    נ.ב.
    ואם אנחנו כבר בנושא של פרסום במשחקים: Valve חתמה על הסכם עם IGA Worldwide להכללת פרסומות ב-Counter-Strike.
    אל תהיה כל כך בטוח לגבי הורדת המחירים. ברגע שיכנסו לשוק חברות הפרסום הממוקד צרכן (מאסיב, דאבלפיוזן ואחרות) יש סיכוי טוב מאד שההכנסות מפרסום יוכלו לפצות על מחירי משחקים נמוכים יותר. הרבה מאד תוכן באינטרנט עובד היום בשיטה הזו.

הרשמה