תפריט ראשי

123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 98
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    מישהו קרא אותה? מה דעתכם?

    בלי ספוילרים -

    there is simply no way that the adventure will remembered as anything but a masterful classic and quite possibly the best launch title in the history of the business.

    צפוי להיות קלסיקה אדירה וכנראה משחק השיגור הכי טוב שהיה בכל הזמנים.

    You continue to argue that because the controls were originally designed for the GameCube pad there is no hope for the Wii build. You say that your arms will get tired using the Wii remote. You speak of mirrored worlds and right-handed Link. And you know what? It's all crap. If you buy Twilight Princess for GameCube and not Wii, you are a fool. And I state that without meaning to suggest that the GCN iteration is flawed - it isn't. It's an amazing swan song for Nintendo's older system. But neither is it as good as the Wii incarnation.

    אז מי חשב להסתפק בגרסת הגיימקיוב? הוא מוסיף שנינטנדו העבירה את כל השקעתה לגרסת הווי כדי לוודא שתהיה העליונה.

    על אורך המשחק (דלגו אם לא מעוניינים לגלות) -

    After I spent 10 hours with the game, I barely managed to squeak by two temples, with the third so far off that I could scarcely imagine getting there, let alone approach the objective. (For the record, out of 30 or so journalists, nobody came close to the third temple.) I asked how long it took Nintendo's testers to complete the entire game the first time through. The answer is a whopping 70-plus hours.

    תתכוננו לחוויה מרגשת וארוכה מאוד!

    על השליטה -

    Now, slashing Link's sword with the remote feels very good and using the device to aim and target with weapons like the Hero's Bow and Gale Boomerang absolutely demolishes the traditional configuration. There really is no comparison - and there's no going back.

    "אין מה להשוות - ואין מה לחזור לאחור". בקר שלא עובד? את זה Сhoopy אמר

    מאט אמר שגם הוא היה סקפטי לגבי השליטה, אבל שינה את דעתו במהלך ההתנסות הזו. הוא אמר שכך גם כל 30 העיתונאים שהתנסו במשחק יחד אתו; כולם הסכימו ש"השילוב בין הווי-מוט והנונצ'וק עובד פשוט נפלא".

    ישנה אפשרות לבטל את תכונת ההצבעה כדי לבצע אותה באמצעות האנלוגי, אך מאט אומר שאין לו מושג מי בכלל ירצה לעשות זאת.

    יותר מכך, הוא מוסיף שלאף אחד לא התעייפו הזרועות. ממשחק כזה ארוך זה אומר המון, אז תשכחו מהמנטרה הזאת. אפילו היו כמה כתבים שמאליים שאמרו שהשליטה מרגישה טבעית מאוד (למרות שהפעם לינק הוא ימני).

    It's clear that a lot of thought has gone into making sure that the pointer's accuracy is more than merely satisfactory.

    על תכונת הרמקול בבקר -

    Also, Zelda on Wii makes full use of the remote's internal speaker and this is, believe it or not, a very welcomed feature. I've always been skeptical of this speaker, mind you, because I simply don't think it outputs the best audio quality. But I have to admit that receiving audio cues and select sound effects through the controller is somehow more powerful. It actually does add another layer of immersion to the experience.

    נינטנד היא לא סוס צולע; היא סוס בועט

    זהו, מאט מבטיח שיחזור עם המשך הרשמים היום, כגון התנסותו בשליטה עם הלינק-זאב ורשמים על התנסותו בדנג'ן הראשון. כל מה שאפרסם כאן לא יהיה ספוילר אז אל תהססו לקרוא.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    ועכשיו רק נשאר לחכות להמשך הכתבה, שהוא יפרסם מאוחר יותר, שבה הוא בעצם יגיד משהו על המשחק חוץ מ-3 דפים על עד כמה המשחק טוב למרות החששות.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    כיוון שאתה מצטט אותי, אני רואה את עצמי מחוייב להרחיב: מה שאני אמרתי הוא שאף אחד חוץ מנינטנדופילים מושבעים ויפנים לא הולך לחשוב שהשלט הוא כייפי או נוח לשימוש.
    הציטוט הזה מ- IGN לא מנוגד לדעתי. אני בהחלט חושב שכמה מיליוני המעריצים שעדיין נשארו לנינטנדו ברחבי העולם יקנו ויהנו מה- Wii. וילדים, כרגיל אצל נינטנדו. אבל להגיע לקהל רחב וחדש כמו שהם טוענים ומתכוונים היא לא תגיע.
    יובל בירב,
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    F.P, וזה לא פחות חשוב. ולחשוב שבעבר לא הייתי בטוח איזו גרסה היה כדאי לי לקנות.

    сhoopy, סלח לי, אבל אתה מתעלם מהעובדות: מאט היה סקפטי לפני שהתנסה בשליטה של גרסת הווי, ומאט, ה"נינטנדופיל", גם ביקר לרעה את אוסף משחקי הספורט של נינטנדו כאוסף שאמור להוכיח את עליונות הווי-מוט. כמו-כן גם ביקר לרעה את החלטתה של נינטנדו לא לתמוך ברזולוציה גבוהה.

    אולי תתרגל לעובדה היחידה שיש לך דעה קדומה. אני לא חושב שזה משכנע מישהו כשאומרים ש"נינטנדופיל" תמיד יהיה מרוצה מנינטנדו, זה באמת תירוץ קלוש וזה הוכח מזמן. הביקורות הכי גדולות כלפי נינטנדו הם מה"נינטנדופילים" עצמם, ואני בתוכם. לנו יש רף ציפיות מאוד גבוה, והמוניטין העצום של נינטנדו הוא לא לחינם.

    קבלו את האמון שלנו בנינטנדו בדברים מסוימים כפי שאתם יודעים לקבל את הביקורות שלנו כלפיה בדברים אחרים, אנחנו לא מפרגנים לה בכל מחיר. כל-כך הרבה מנוסים לא יכולים לטעות כשאומרים שהשליטה פשוט אינטואיטיבית ועובדת, ובדקת מה גילם? לומר שילדים הם הקהל היחיד של נינטנדו הוא באמת מיותר ולא נכון. ספרת לכמה ילדים יש פלייסטיישן 2 בבית?

    כנ"ל לגבי טווילייט פרינסס. כשיצא בסופו של דבר, לא ייתכן ש"נינטנדופילים" יאהבו אותו בגלל איכותו הרבה, זה בטח רק בגלל שהם "נינטנדופילים" שמסתפקים במועט, אה? והרי זלדה "ידוע" כמשחק שמספק את המינימום שבמינימום. אם מה שכתבת היה נכון, זלדה לא היה מושקע כל-כך, והרי ל"נינטנדופילים" יש ציפיות אדירות ממנו בפרט, ומנינטנדו בכלל.

    הבנתי שיש לך ניסיון עם הווי-מוט, תוכל לומר באילו משחקים התנסית?

    בקשר לרצונה של נינטנדו להגיע לקהלים חדשים - לא על זה דיברתי, ועוד נראה אם תצליח. לדעתי, היא תצליח בכך במידה מסוימת, אין בכך ספק, אך השאלה הגדולה היא עד כמה זה יצליח לה.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    אינטואיטיבית, עובדת - סבבה, אני מוכן לקבל. טובה יותר ממה שאנחנו רגילים אליו - לא קונה את זה. מתאימה לקהלים חדשים שמפחדים לקחת גיימפד לידיים - בהחלט לא. והרי זו הסיבה העיקרית למעבר לשלט הזה. כך שבשורה התחתונה מדובר לדעתי בכשלון.
    נחמד בתור גימיק, לא מתאים להיות סטנדרט.
    יובל בירב,
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי choopy
    מתאימה לקהלים חדשים שמפחדים לקחת גיימפד לידיים - בהחלט לא.
    אני תוהה למה הגעת למסקנה הזאת....

    אחרי הכל השלט דומה יותר לשלט של מכשיר חשמלי מאשר לשלט לקונסולה, אולי זה לא דבר שימשוך אנשים חדשים, אך זה דבר שגם לא יגרום לאנשים שפחדו להתקרב לשלטים הישנים לרצות להתרחק מהשלט החדש אפילו יותר.

    אפשר להגיד שזה יתן להם מין נקודת התחלה חזקה ויציבה יותר מאשר היתה להם אם היו נאלצים להשתמש בשלט של PS3, כמוכן אל תשכח שנינטנדו עובדת על ומייצרת משחקים אשר עובדים על למשוך אנשים למשחקים.

    אז ככה שהשלט עצמו לא מושך, אך הוא גם לא דוחה, וזאת כבר נקודת התחלה יותר טובה.

    נב. אני לא אומר שהעיצוב של השלט החדש טוב יותר, אך דבר אחד שמאוד טוב בו הוא העובדה שאפשר לחבר לו תוספות נוספות, וזה נותן פוטנציאל אינסופי למתפחות ליצור תוספים מיוחדים לשלט למשחקים מקוריים ומטורפים.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    במקומות אחרים קוראים לזה "יציאת USB".
    יובל בירב,
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי choopy
    במקומות אחרים קוראים לזה "יציאת USB".
    אכן, לא חשבתי על זה עד הסוף והתעצלתי לשכתב את מה שרשמתי, אך הוספתי את זה כדא"ג מכיוון שהתוספות הן חלק מהשלט ומשתמשות בטכנולוגיה שלו ובבטריה שלו, ככה שיש לך את הבסיס ועוד תוסף "זול יותר" אשר משתמש בבסיס קיים במקום להיות דבר חדש לגמרי אשר גם "זקוק" לדברים אחרים אשר השלט הבסיסי מספק.

    זה כמובן גם חיסרון, אך אני מסתכל על זה בתור יתרון מאחר ואני מתכנן בכל מקרה לקנות 3 שלטים(בנוסף ל-1 שאתה מקבל עם הקונסולה) בבוא הזמן.

    נב. זה קל מאוד למצוא חסרונות בכל דבר וכנ"ל גם לגבי יתרונות, זה הכל תלוי באיזה גישה אתה ניגש אל דברים, ואם יורשה לי לומר, אתה מתייחס אל הווי באופן מאוד שלילי, וזה נראה, כי אתה מאוד סגור לגבי קבלת דברים חדשים בכל הנוגע אליה.

    אני אולי שחקן "צעיר", אך אני גם לא נינטנדופיל, למען האמת זאת הולכת להיות הקונסולה הראשונה שלי של נינטנדו(והראשונה מאז הסאטורן), ואני רק אגיד שאני שקלתי לקנות PS3 בדור הזה בגלל המלצות של חברים (וקצת ניסיון עם הPS2), אך מאז היום שבו שמעתי על הווי אני לא יכול להוציא את הקונסולה מהראש שלי, אך זאת רק מאחר ואני שמרתי(ושומר) על ראש פתוח ולא שולל שום דבר, ובמיוחד לא דברים חדשים אשר מעולם לא ניסיתי.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    сhoopy, זה כבר שיפור אם אתה מוכן לקבל שהווי-מוט עובד, כי בעבר אמרת דבר אחר.

    אינטואיטיבי משמע קל יותר והשליטה, לעתים, היא נגישה ופשוטה. אתה יכול לא לאהוב שזה כך, אבל אי-אפשר לומר שזה לא יקרוץ לאלו אשר מפחדים להחזיק ג'ויסטיק בידיים. ה-DS בעצמו הוא רמז לכך, הוא היה מכשיר המשחקים הראשון שכמה הסכימו להחזיק בו וגם נהנו ממנו (כמה מהם הם מהסביבה האישית שלי, ואנחנו ממשיכים לשמוע סיפורים כאלה גם ברשת). אני בעצמי לא יוצא מגדרי שאוסף משחקי הספורט של הווי הוא פשטני למדי, אבל אין לי ספק שזו בדיוק התכונה אשר תמשוך קהלים חדשים לקונסולה.

    שים לב שאתה ממהר לטעון לכישלון למרות שהקונסולה אפילו לא יצאה עדיין ולמרות כל הרשמים האחרים שמוכיחים אחרת. אתה התנסית בקונסולה ב-E3, אפילו לא ברור באילו משחקים התנסית, אבל ידוע שהיו כמה משחקים עם שליטה בעייתית אשר שופרה מאוד מאז. הצורך בשיפור נכון לכל צורת שליטה בשלבי הפיתוח השונים, אז על סמך מה אתה מתבסס מלבד מה שנוח לך לחשוב על ה"נינטנדופילים" הילדים והעיוורים?

    EA has with Madden NFL 07 for Wii delivered a footballer that boasts all the features of its competitors (and then some) and puts Nintendo's new controller to use in a manner that feels neither gimmicky nor forced. Indeed, after a short learning curve, throwing bullet passes and making bit hits feel incredibly natural -- and because the control scheme is so radically different, it feels fresh, too.

    אין שום דבר גימיקי בווי-מוט עצמו והרי הוא מוכיח יעילות, דיוק ורעננות. הגימיק הוא, למעשה, צורת שימוש, היינו, צורת ניצולו על-ידי המפתחות. למשל, לא חסרים שימושים גמיקים של ה-DS, אך משחקים אחרים ניצלו אותו בצורה לא גימיקית ומרעננת.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    16
    השלט החדש כן מתאים להיות סטנדרט, לא רק כי הוא מוסיף אינסוף אפשרויות חדשות, אלא גם כי הוא לא גורע שום דבר מהשלטים הישנים (בניגוד לSixaxiS).
    הרעיון התאורטי הוא ממש טוב, ויכול לשפר ולהוסיף לכל משחק, שלא לדבר על ז'אנרים חדשים ודברים שלא נעשו קודם ושלא היו יכולים לעשות על השלטים הישנים. הבעיה היא שכרגע אני לא רואה שום משחק שאני באמת רוצה לווי חוץ מזלדה טיפי, ואת זה יש לקיוב. (אני לא הולך לקנות משחק ב250 דולר רק בשביל שליטה טובה יותר בחץ וקשת).
    בנוסף לכך, בכל הרשמים של אנשים שהתנסו שאני קראתי (והם לא נינטנדופילים), כתוב שבמשחקים שמשתמשים בחיישן אתה לא מכוון באמת על הטלוויזיה, אלא על החיישן, וזה ממש גרוע והורס את כל הרעיון, לדעתי. הרי בסופו של דבר אם זה ככה אז זה כמו עכבר, שאתה מכוון בכיוון הכללי שאליו אתה רוצה, ואז בתנועות קטנות יותר מכוון אל המקום המדויק שאליו אתה רוצה להגיע. ואני לתומי חשבתי שאני באמת אשתמש בכישורי הכיוון והדיוק שלי. כנראה שלא בדור הזה.
    אני גם לא מתחבר עם הרעיון של "קונסולה זולה". זאת הרי גם ככה השקעה חד פעמית לכמה שנים טובות, אז למה לא לכלול סאונד וגרפיקה שבאמת מצדיקים את צמד המילים "דור-הבא"?
    יש הרבה סיכוי שנינטנדו תסיים את הדור הזה במקום הראשון בזכות הקונסולה הזולה והשלט החדשני שלה, אבל מה אכפת לי מנינטנדו? אני גיימר כי אני אוהב משחקים, ואני רוצה משחקים עם גרפיקה, סאונד ומשחקיות מתקדמת.
    לצערי הרב, כנראה שבדור הזה כדי להנות מכל העולמות צריך לקנות לפחות שתי קונסולות. (ווי +פס3\360, אבל זה כבר תלוי בטעם).
    אני מקווה שבדור-הבא-הבא כל הקונסולות ישתמשו בשלט מסוג דומה ואז אני אוכל להנות מכל העולמות בקונסולה אחת. (סביר להניח שבזאת שתייצר סוני או מיקרוסופט).
    מה
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    הבעיה של יובל זה פשוט חוסר ידע. הוא לא מכיר את שוק הקונסולות, לא משנה כמה משחקי PS2 או xbox ירקו לו בפרצוף. הוא לא מבין דבר אחד - אם נינטנדו לא תצליח, לא יהיה שוק קונסולות.

    לראיה ה-360 שנכשלה. לא משנה איך תסתכלו על זה, הם התכוונו למכור 6 מיליון קונסולות עד מרץ 2006, אנחנו בנובמבר והם כמעט מגרדים את ה-6. כישלון. נינטנדו הולכת להוציא 4 מיליון קונסולות עוד השנה, ואולי יותר, רוב הסיכויים שהיא תדביק את הפער. הבאזז וההייפ לבד יגרמו לאנשים לקנות את ה-Wii. ה-PS3 במצב דומה של חוסר תפוקה לעומת דרישה, ומחיר יקר מדי ולא ריאלי.

    יובל גם הפכפך בנוגע ל-Wii בצורה תמוהה למדי. לפני E3 2006 הוא לא הפסיק לבקר את העובדה שנינטנדו מכוונת ללא-גיימרים. ועכשיו הוא טוען בדיוק להיפך, שהיא לחלוטין לא מכוונת אליהם. אז אולי נחליט?

    בסיכומו של עניין. ה-Wii היא המנצחת של הדור הזה. נינטנדו כבר כן קבעה סטנדרט של שלט-תנועה, ראה PS3 והמוצר הקיקיוני שנחשף לא מזמן (שאף אחד לא יעשה בו שימוש). המחיר הזול, החשיבה השונה, והמשחקים השונים, וזלדה, ימכרו את ה-Wii עד לעונת החגים הבאה, שבהּ יהיו משחקים ללא-גיימרים, מריו גלאקסי, ומחיר חדש וזול יותר. כמה טוב שהשקעתי.
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    diet zribi, אני מסכים, הווי אינה מחליפה אף קונסולה אחרת, כפי שהן לא מחליפות אותה. לנינטנדו גם מעולם לא היו יומרות אחרות.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    אני אוהב אנשים שמחתירים את נינטנדו כמנצחת עוד לפני שהמכשיר יצא.
    אחרי שזלדה, מטרויד ומריו יצאו כולם עוד בתחילת 2007, אני לא רואה בעתיד משחק AAA אחד שיצא למכשיר ב4 וחצי שנים שנותרו לו לחיות אחרי זה.
    מעניין לראות מה יהיה המצב בסוף 2007 כשה-360 יעלה 200$ לגרסת ה-CORE...
    למכור את כל המכשירים שיצרת במשלוח הראשון זה דבר אחד שאפילו סוני עם ה-PS3 הנכשל פוטנציאלית שלה תעשה, להמשיך למכור מליוני קונסולות אחרי זה זה כבר משהו אחר.

    קשה לי לראות את עצמי משחק ב-Wii בשנת 2008 כש-DX10 יהיה כבר בן שנתיים כמעט, ה-PS3 וה-360 יראו די מיושנים וה-Wii יראה כמו משחק גיים בוי...
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    חבר'ה, די לריב.

    עדיין מוקדם לקבוע מה יהיה גורלה של ה-Wii. דיוני ה"מכונה לילדים בלבד או קונסולה לכל הגילאים" נחרשו עד תום. כמה כיף שיש לנו עוד כל כך מעט זמן כדי להתחיל לגלות עם ההימור של נינטנדו השתלם (להם כחברה ולנו כגיימרים).

    ידידנו יובל מבין מספיק בקונסולות בפרט ובעולם המשחקים בכלל. הניחוש שלו לגבי עתידה של ה-Wii לגיטימי לגמרי. במקסימום נוכל להגרר להימור נחמד של "אם הWii תצליח אצטרך..." מצידו ו"אם ה-Wii תכשל נאלץ..." כך או כך, בואו לא נגרר לפסים אישיים (לא שהגענו אליהם, אבל יש מצב לא רע שזה יגיע לשם) או נקיים שיח חרשים.

    עכשיו יאללה, בואו נחזור לנושא המקורי - זלדה!
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    16
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    אני אוהב אנשים שמחתירים את נינטנדו כמנצחת עוד לפני שהמכשיר יצא.
    אחרי שזלדה, מטרויד ומריו יצאו כולם עוד בתחילת 2007, אני לא רואה בעתיד משחק AAA אחד שיצא למכשיר ב4 וחצי שנים שנותרו לו לחיות אחרי זה.
    מעניין לראות מה יהיה המצב בסוף 2007 כשה-360 יעלה 200$ לגרסת ה-CORE...
    למכור את כל המכשירים שיצרת במשלוח הראשון זה דבר אחד שאפילו סוני עם ה-PS3 הנכשל פוטנציאלית שלה תעשה, להמשיך למכור מליוני קונסולות אחרי זה זה כבר משהו אחר.

    קשה לי לראות את עצמי משחק ב-Wii בשנת 2008 כש-DX10 יהיה כבר בן שנתיים כמעט, ה-PS3 וה-360 יראו די מיושנים וה-Wii יראה כמו משחק גיים בוי...
    כשהCORE תעלה 200 הWii תעלה 150. הWii תמיד תהיה הזולה מבין ה3.
    נכון שלWii תהיה גרפיקה מיושנת, אבל יכול להיות מצב שיהיו לה (ורק לה) משחקים שעושים שימוש מצויין בשלט ואז היא עדיין תצליח מאוד. (פשוט תסתכל על הדיאס...)
    שוב, יש סיכוי שהWii תנצח את הדור הזה, זה לא עושה אותה קונסולה טובה יותר מהאחרות, בייחוד לא לגיימרים הרציניים. זה הכל תלוי במשחקים אחרי הכל. ובינתיים מבחינת משחקים (אני מדבר על משחקי hardcore ולא Wii Sports או ריימן וכו'), הWii לא מתקרבת ל360\PS3. אני מאוד מאוד מקווה שזה ישתנה ולWii יהיו משחקים מצויינים עם שליטה חדישה. כי אז אני אקנה אותה בטוח, קונסולה זולה עם משחקים טובים ושליטה מחדשת. בינתיים זאת לא התמונה.
    ובחזרה לנושא, זלדה הולך להיות ענק, אבל לא בטוח שמשחק של 70 שעות לא יהיה מתיש. WindWaker רצח אותי. בייחוד הקטע שצריך למצוא את חלקי הTriforce. ושוב, הקטע שצריך לכוון לחיישן ולא לטלוויזיה ממש מעצבן אותי מבחינת העיקרון. אני מבין שזה יהיה שחיק, אבל זה הורס את כל הפואנטה של הווי, להיות אינטואטיבית. לפי מה שמאט אמר,יהיו כל מיני אפשרויות כדי לכוונן את הWiimote שלך, אני מקווה שיהיה אפשר לכוון את זה בצורה כזאת שהכוונת תהיה בדיוק איפה שאני מכוון במציאות.
    מה
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    אני אוהב אנשים שמחתירים את נינטנדו כמנצחת עוד לפני שהמכשיר יצא.
    אחרי שזלדה, מטרויד ומריו יצאו כולם עוד בתחילת 2007, אני לא רואה בעתיד משחק AAA אחד שיצא למכשיר ב4 וחצי שנים שנותרו לו לחיות אחרי זה.
    מעניין לראות מה יהיה המצב בסוף 2007 כשה-360 יעלה 200$ לגרסת ה-CORE...
    למכור את כל המכשירים שיצרת במשלוח הראשון זה דבר אחד שאפילו סוני עם ה-PS3 הנכשל פוטנציאלית שלה תעשה, להמשיך למכור מליוני קונסולות אחרי זה זה כבר משהו אחר.

    קשה לי לראות את עצמי משחק ב-Wii בשנת 2008 כש-DX10 יהיה כבר בן שנתיים כמעט, ה-PS3 וה-360 יראו די מיושנים וה-Wii יראה כמו משחק גיים בוי...
    זה בדיוק העניין, אחרי זלדה, מטרויד ומריו, יגיעו הכותרים שבאמת ימכרו את הקונסולה. כותר מלחמת הכוכבים שייצא בקרוב, Resident Evil, ורוב הסיכויים Kid Icarus.
    רטרו לא יוציאו עוד פריים, קורפשן בתקווה יהיה האחרון בסדרה והם ימשיכו הלאה למשהו אחר וטוב.

    לגבי ה-360 או ה-PS3, אתה יכול להגיד אותו דבר שמעבר ל-HALO3 שעוד לא יצא בכלל, ו-MGS4 או DMC4 או FF13 אין שום כותרים באופק. להיפך, לקונסולות האלה יש פחות ויהיו פחות כותרי AAA כי זמן הפיתוח הוא ארוך יותר ויקר יותר (GOW יהיה 10 שעות לשחקן הממוצע, וזה מה שהם אומרים). להגיד שאתה לא רואה את העתיד בכותרים זה קצת טיפשי שלשתי הקונסולות האחרות יש מבחר מצומצם עוד יותר...

    ה-Wii לא תראה מיושנת, מי שיראה מיושנות אלו הקונסלות שלא מציעות שליטה אחרת. אתה רואה גרפיקה, אבל רוב האנשים לא יבחינו בהבדל. עובדה שה-360 לא הצליחה להתרומם ולהשאיר אבק למתחרות, לא רק בגלל המחיר, אלא בעיקר מחוסר משחקים. הדבר היחיד שיש ל-360 בעונת החגים זה GoW וזה לא מספיק. הכותר הזה ימכור לשוק שגם ככה כבר קנה את הקונסולה. ה-PS2 משנת 2001 מוכרת יותר ממנה כל חודש בארה"ב.
    מה גם ששים לב לשוק הניידות בהן ה-DS הנחות טכנולוגית מה-PSP, מראה שגרפיקה משנית לחוויה.

    אף אחד לא יכול לצפות את העתיד, שים לב למייקרוסופט שב-E3 2005 טענה שיהיו לה מיליארד קונסולות. אני חושב שאם הם יגיעו ל-20 מיליון, הם ישמחו. אפילו סוני יודעים שהפעם יש מצב שהם לא מקום ראשון.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי diet zribi
    כשהCORE תעלה 200 הWii תעלה 150. הWii תמיד תהיה הזולה מבין ה3.
    נכון שלWii תהיה גרפיקה מיושנת, אבל יכול להיות מצב שיהיו לה (ורק לה) משחקים שעושים שימוש מצויין בשלט ואז היא עדיין תצליח מאוד. (פשוט תסתכל על הדיאס...)
    שוב, יש סיכוי שהWii תנצח את הדור הזה, זה לא עושה אותה קונסולה טובה יותר מהאחרות, בייחוד לא לגיימרים הרציניים. זה הכל תלוי במשחקים אחרי הכל. ובינתיים מבחינת משחקים (אני מדבר על משחקי hardcore ולא Wii Sports או ריימן וכו'), הWii לא מתקרבת ל360\PS3. אני מאוד מאוד מקווה שזה ישתנה ולWii יהיו משחקים מצויינים עם שליטה חדישה. כי אז אני אקנה אותה בטוח, קונסולה זולה עם משחקים טובים ושליטה מחדשת. בינתיים זאת לא התמונה.
    ובחזרה לנושא, זלדה הולך להיות ענק, אבל לא בטוח שמשחק של 70 שעות לא יהיה מתיש. WindWaker רצח אותי. בייחוד הקטע שצריך למצוא את חלקי הTriforce. ושוב, הקטע שצריך לכוון לחיישן ולא לטלוויזיה ממש מעצבן אותי מבחינת העיקרון. אני מבין שזה יהיה שחיק, אבל זה הורס את כל הפואנטה של הווי, להיות אינטואטיבית. לפי מה שמאט אמר,יהיו כל מיני אפשרויות כדי לכוונן את הWiimote שלך, אני מקווה שיהיה אפשר לכוון את זה בצורה כזאת שהכוונת תהיה בדיוק איפה שאני מכוון במציאות.
    דיאט זירבי, אתה דואג יותר מדי, קודם כל אתה יכול לשים ולכוון את הסנסור בר שלך מעל או מתחת לטלווזיה, שנית אתה יכול להתאים את הרגישות של השלט(כמו שאתה עושה עם עכבר), ואחרון חביב: זה לא משנה עם הכוונת על המסך היא לא בדיוק איפה שאתה מצביע(למרות שאתה כן יכול לכוון שהיא תהיה), כי זה כמו הדיוק כמו עכבר: אתה מתרכז על הסימן של העבר על המסך, ולא על העכבר עצמו.
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    16
    נכתב במקור על ידי F.P
    דיאט זירבי, אתה דואג יותר מדי, קודם כל אתה יכול לשים ולכוון את הסנסור בר שלך מעל או מתחת לטלווזיה, שנית אתה יכול להתאים את הרגישות של השלט(כמו שאתה עושה עם עכבר), ואחרון חביב: זה לא משנה עם הכוונת על המסך היא לא בדיוק איפה שאתה מצביע(למרות שאתה כן יכול לכוון שהיא תהיה), כי זה כמו הדיוק כמו עכבר: אתה מתרכז על הסימן של העבר על המסך, ולא על העכבר עצמו.
    זאת בדיוק הבעיה, רציתי שזה לא יהיה כמו עכבר, אלא יותר טוב. עכבר כבר יש לנו.
    אם לWii לא הייתה את הבעיה הזאת לא היית צריך את הכוונת. פשוט היית רואה את המטרה, מכוון עם היד שלך, ובמידה וכיוונת טוב היית פוגע. זה הרבה יותר מגניב וכיפי מאשר פשוט להזיז את היד שלך כדי שהכוונת תגיע למקום ששם אתה רוצה אותה.
    מה
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    DrKeo, אני לא אמרתי שהווי ניצחה. להפך, אמרתי שעוד חזון למועד לפני שנדע עד כמה היא תצליח לכבוש קהלים חדשים. אבל, אני כן פסלתי את האמירה שהבקר נכשל, כי ההפך הוא הנכון.

    והעתיד של הווי ורוד. מריו, זלדה ומטרויד הם יותר מכל מה שקונסולה אחרת הייתה חולמת לקבל בשנה. הווי זו לא רק נינטנדו, יש את תמיכתה של יובי סופט, סגה, אי-איי, קפקום ועוד שמתכננות משחקים ברמה מעולה גם כן. הצלחת הווי, או כל קונסולה אחרת, לא תלויה בקילרים מסיביים כמו השלושה שציינת.

    ארז רונן, רעיון טוב. אני עדיין ממתין להמשך הרשמים של זלדה ממאט.
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    אבל דיאט, אתה יכול לכוון את העכבר ככה שהוא בדיוק יהיה כמו התנועה שלך, ועל אף שאני השתמשתי בעכבר כדוגמה זה פחות או יותר אותו דבר עם הווי, ואני ממש מתקשה לראות את הקושי שזה יוצר.
    אולי הסנסור באר הוא מעל או מתחת לטלוויזיה, אבל זה לא משנה שום דבר כי אתה יכול לכוון את הקליטה של הסנסור על איך זה יראה על המסך(דמיין את זה כמו מסך מחשב שבו אתה יכול למקם את התמונה למעלה יותר או למטה יותר).

    בתאוריה אתה כן יכול לכוון עם היד, אבל יש לך כוונת כי כוונת זה כל כך הרבה יותר פשוט ומקל על שחקנים.
    שתף ב-Google+

הרשמה