תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 32
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    http://www.gametrailers.com/download...44&type=mov&f=

    סרט חדש, המון משחקיות, ופוקס (כאילו שלא ידענו).
    !yes Wii can
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    על פניו, נראה כקודמו. חבל שהסרטון לא הכי איכותי. נחכה לגרסת דיירקט פיד של IGN :-)

    ב-IGN פורסמו טריילרים חדשים ממשחקים שונים, גם כאלו שיצאו ב-2007.

    ויש גם רשמים ופרטים חדשים ממשחקים חדשים, כגון מריו פארטי 8. הם אומרים שמבחינה גרפית, יש שיפור משמעותי ממשחקי הגיימקיוב.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    אני לא חושב שמשהו מופתע מזה ש-BROWL בדיוק אותו דבר כמו MELEE שהוא בדיוק אותו דבר כמו המקורי ל-64.
    נוסחה עובדת אז ממשיכים אותה, אתה חושב שTEKKEN 6 יהיה שונה מ-TEKKEN המקורי מלפני שני דורות?
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    אבל אני לא הופתעתי ובטח שלא התלוננתי :-)
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    גם אני לא, מת כבר לשחק בSSB:B
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    860
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    נוסחה עובדת אז ממשיכים אותה, אתה חושב שTEKKEN 6 יהיה שונה מ-TEKKEN המקורי מלפני שני דורות?
    למה שהוא לא יהיה שונה מטקן 1 אם כל קודמיו היו שונים מטקן 1? אולי אם הידע שלך במשחק שואף ל0 אז הכל נראה לך אותו דבר.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    אל תהיה ניט פיקר. אתה יודע בדיוק למה התכוונתי.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    רמה"ש
    הודעות
    1,212
    אי אפשר להשוות את SSB וSSBM ם_ם זה שני דברים ממש שונים.. ואם היית מתעמק היית מבין שכל ה ADVANCE MOVES שונים כמעט לחלוטין והסגנון שונה לגמרי גם :\..
    אם אתה רוצה לדעת עוד קצת על PRO SSBM אני ממליץ לך לבקר ב SSBM.DEX.CO.IL יש לנו קהילה שם , ואנחנו מקיימים תחרויות ודברים כאלה =).
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    מעולם לא יצאו שני משחקים בדיוק אותו דבר.
    זה כזה ניט פיקינג להתחיל להגיד שסופר סמאש 1, 2, 3 הם עולמות שונים לגמרי.
    אם כך גם GOW הוא שונה לגמרי מכל משחק שיצא אי פעם...
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    09.11.2006
    הודעות
    6
    שקט, אני המצאתי את נינטנדו. SSB בדיוק כמו SSBM. בלי בלבולי ביצים של קהילות. יש לי מספיק כאלה בפופ רינג.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    860
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    אל תהיה ניט פיקר. אתה יודע בדיוק למה התכוונתי.
    לא אני לא. תפרט בבקשה
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    שאם באים ועושים משחק טיפה יותר מהיר, מוסיפים תנועות ודומויות חדשות זה לא הופך אותו לשונה מהקודם בסדרה שלו.
    אם אתה רוצה דוגמה טובה אז תקח את זלדה OOT לעומת MM. שני משחקים כל כך שונים למרות שהם מאותה סדרה.
    גם HL 1 ו-2 הם דוגמה טובה. לקחו את כל העיצוב המקורי, זרקו אותו לזבל והתחילו מחדש.
    משחקי מכות לעומת זאת לא יכולים לעשות את זה, הם פשוט מהדקים את השליטה, מוסיפים דמויות, שלבים, תנועות וכו'.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    רמה"ש
    הודעות
    1,212
    ואם כבר הזכרת את OOT ו-MM, אני לא מבין איך אתה יכול להגיד שההבדלים ביניהם עושים אותם משחקים שונים לגמרי, איך SSB וSSBM הם 'כמעט אותו דבר'. הרי המערכת כמעט זהה... אפילו הגרפיקה. רק סיפור חדש.

    אה וד'א מה זה ניט פיקר ם0
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    ניט פיקר זה משהו שנתפס לקטנות
    כמו הפריקים המוזרים האלה שמחפשים את הקטעים בסרטים שהגיבור מחזיק אקדח ביד אחת ובסצנה הבאה האקדח ביד השניה.
    וMM היה מאוד שונה מOOT בגלל שבמג'ורה הייתה מערכת של 3 ימים ולו"ז. זה היה משחק שונה לגמרי.
    אם לא שחקת אותו ד"א אני ממליץ, הרבה יותר טוב מOOT לדעתי
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    רמה"ש
    הודעות
    1,212
    את האמת ... אני משחק בו עכשיו =) , אני בהתחלה ( SWAMP ) ואספקט הזמן היה מעניין רק בשלושה ימים הראשונים ( שאין את REVERSED SONG OF TIME)
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    פיז, גם אני חזרתי לשחק בו לאחרונה, משחק פשוט מעולה שמוכיח היטב שעם קצת כישרון, אפשר ליצור משחק מדהים גם בלי לנצל חומרה חזקה מאוד. היכן אתה במשחק?

    ד"ר, לדעתי, המשחק אמנם מדהים, אבל לא יותר טוב מאוקרינה.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    זה כבר באמת עניין של טעם
    אוקרינה ברמת העיצוב של העולם, הבוסים וכל השאר יותר טוב זה נכון. אבל המנגנון של מג'ורה והעיצוב הפסיכודאלי פשוט הרגו אותי. יש שם קטעים שאתה פשוט יודע שהצוות היה על אסיד וגראס.
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    860
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    שאם באים ועושים משחק טיפה יותר מהיר, מוסיפים תנועות ודומויות חדשות זה לא הופך אותו לשונה מהקודם בסדרה שלו.



    אם אתה רוצה דוגמה טובה אז תקח את זלדה OOT לעומת MM. שני משחקים כל כך שונים למרות שהם מאותה סדרה.
    גם HL 1 ו-2 הם דוגמה טובה. לקחו את כל העיצוב המקורי, זרקו אותו לזבל והתחילו מחדש.
    משחקי מכות לעומת זאת לא יכולים לעשות את זה, הם פשוט מהדקים את השליטה, מוסיפים דמויות, שלבים, תנועות וכו'.
    ומשנים גם את המערכת אבל למי אכפת מהעובדות!
    אתה יודע גם OOT וגם MM הם אותו דבר כי אתה לינק ואתה פותר חידות חוקר דנג'נים מרביץ עם חרב לא? מה, אתה אומר לי שאם אשכרה מתעמקים במשחקים מגלים שהם די שונים? no way!
    טוב אבל זה זלדה, זה לא יכול להיות אותו דבר גם לגבי משחקים שאתה אישית לא מעוניין להתעמק בהם (רק להעביר עליהם ביקורת), נכון?
    אז מה אם בטקן 4 הורידו את הbackdash cancel והוסיפו sidewalk טוב בטירוף ושינו את סגנון המשחק לאחד שמתבסס על פוקינג מטווח 0?
    אז מה אם בטקן 5 החזירו את הבאקדאש קנסל ואיזנו אותו יחסית לטקן טאג, החלישו את הסיידווק, הורידו את הwalltech העלו את הנזק, שמו מנוע פיזיקלי מתירני לג'אגלים, החלישו את האגרוף הנמוך האוניברסלי והוסיפו את הcrush system?
    מה כל השינויים האלו אומרים? למי שהתעמק בטקן- שינוי כיוון דרסטי, לך- כלום. אם טקן הוא זלדה, אז אתה עדיין תקוע בקטע המקביל ל"טוב אז אני שוב לינק עם חרב הולך לפתור חידות", ומשם מעביר ביקורת על כמה שכל המשחקים אותו דבר.
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נו, בדיוק מה שאמרתי. שהם מחדדים את המשחק מגרסה לגרסה אבל לא בדיוק ממציאים אותו מחדש.
    איזה סוג של תנועה חדשה בטקן מוסיפה יותר אסטרטגיה, אבל MM זה משחק שונה לגמרי מכל משחק זלדה. לא אמרתי שכל משחק זלדה הוא שונה לגמרי מקודמו. לדעתי זלדה זה אותו משחק בדיוק מאז LTTP שיצא לפני 13 שנה חוץ מאשר משחק אחד, MM. הוא היה פשוט שונה לגמרי, מכניקה שונה לגמרי.
    ההבדל בין MM לשאר הזלדות זה לא כמו ההבדל בין TEKKEN 4 ל-TEKKEN 5, זה כמו ההבדל בין TEKKEN ל-SSB.

    לא אמרתי שזה דבר רע שהם לא מחדשים, מי צריך לחדש במשחק מכות? ברמה הבסיסית זה אותם משחקים כבר 20 שנה, למי איכפת כל עוד הם כיפיים.
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    אני מסכים עם הד"ר כאן, מאג'ורה שונה לחלוטין מקודמיו מבחינת הרעיון הכללי.

    ד"ר, תוכל לתת דוגמה לקטעים שבהם חשבת שהצוות היה על גראס? חחח. רק לראות איך מיאמוטו משתטה אתה יכול לנחש את זה ;)
    שתף ב-Google+

הרשמה