תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    09.11.2016
    עיר
    בררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
    הודעות
    380
    edit כזה עדיין לא ראיתי רמה ממש גבוהה










  2. #2
    הצטרף בתאריך
    16.02.2008
    הודעות
    4,143
    OVEREDIT לפי דעתי

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    26.09.2010
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    184
    זה קצת הרס את המשחק באמת overedit


  4. #4
    הצטרף בתאריך
    28.09.2014
    עיר
    Ofakim
    הודעות
    234
    חיקוי של

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    15.01.2010
    הודעות
    7,394
    fuze האח

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    26.12.2013
    הודעות
    481
    סתם אוסף של אפקטים...עבודה של עשרות שעות על סרטון שהוא לחלוטין ניסיון להשוויץ ביכולות עריכה.
    לא היה סרטון פראגים שיהיה יותר טוב מהסרטונים של מר ClaYMaN הדגול (שעוד יצא לי לשחק נגדו בעבר כאשר עוד נחשב שחקן על בCSS)


  7. #7
    הצטרף בתאריך
    31.03.2014
    הודעות
    601
    כל כך הרבה תגובות אבל אף אחד לא מבין מה הולך פה אז תנו לי לעשות לכם סדר: מה שרואים פה בעצם זה remake של הפראגים ב Unreal Engine 4 מה שאומר בעצם שזה יותר אנימציה מעריכה אבל עוד מלא דברים שאם אני אתחיל לכתוב עליהם עכשיו אז אני אסיים שנה הבאה,בעיקרון סרטון כזה דורש רמה מאוד גבוהה של ידע ב3D ובעריכה בכללי והמון ניסיון אז overedit זה ממש לא ובטח שלא ניסיון של להשוויץ (התגובה מעליי, ????).

    אגב fuze הוא בין הראשונים שעשה קליפ של CSGO בUE4 שכרגע יושב על 2.3 מיליון צפיות, מוכר גם כ - Mind Tree.

    מהתנסות שלי עם UE4 זה דורש הרבה שעות רק כדי ליצור את המפות והמודלים של CSGO, אז שלא לדבר על ליצור את הפראגים כמעט מאפס..


  8. #8
    הצטרף בתאריך
    03.06.2011
    הודעות
    13
    נכתב במקור על ידי B00steed
    כל כך הרבה תגובות אבל אף אחד לא מבין מה הולך פה אז תנו לי לעשות לכם סדר: מה שרואים פה בעצם זה remake של הפראגים ב Unreal Engine 4 מה שאומר בעצם שזה יותר אנימציה מעריכה אבל עוד מלא דברים שאם אני אתחיל לכתוב עליהם עכשיו אז אני אסיים שנה הבאה,בעיקרון סרטון כזה דורש רמה מאוד גבוהה של ידע ב3D ובעריכה בכללי והמון ניסיון אז overedit זה ממש לא ובטח שלא ניסיון של להשוויץ (התגובה מעליי, ????).

    אגב fuze הוא בין הראשונים שעשה קליפ של CSGO בUE4 שכרגע יושב על 2.3 מיליון צפיות, מוכר גם כ - Mind Tree.

    מהתנסות שלי עם UE4 זה דורש הרבה שעות רק כדי ליצור את המפות והמודלים של CSGO, אז שלא לדבר על ליצור את הפראגים כמעט מאפס..
    אין לך צורך ליצר את המפות מחדש או ליצר את הפראגים בכלל, אקספורט למפות בדרך כלל דרך hammer, אנימציות ומודלים דרך GCFScape ואתה משיג את המצלמה דרך HLAE עם אקספורט של BVH שהכל הולך ביחד לבלנדר ומשם נבנה בדרך ממש קלה בתוכנה ספציפית שתבחר, עם fuze אני כמעט בטוח שהוא מעביר לC4D ומשם לUE4 לפחות ממה שזכור לי מהשיחות איתו.
    אחרי זה פשוט לבנות לוק מסוים שאתה מחפש וסיימת.
    אז כן מבחינה ויזואלית הסרטון מטורף אבל זה לא דורש ממך ידע רב בכלל, עזוב שUE4 בנוי עם מודלים/טקסטורות שאתה יכול להוסיף + כמנוע משחק אתה לא משנה כל כך הרבה דברים מבחינת רינדור סופי וברור שאם אין לך עין בשביל זה אז גם אם תדע איך לעשות את זה בסופו של דבר זה יצא ממש מסריח.
    ose bayad al tmunot shel bboy

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    31.03.2014
    הודעות
    601
    נכתב במקור על ידי sViix
    אין לך צורך ליצר את המפות מחדש או ליצר את הפראגים בכלל, אקספורט למפות בדרך כלל דרך hammer, אנימציות ומודלים דרך GCFScape ואתה משיג את המצלמה דרך HLAE עם אקספורט של BVH שהכל הולך ביחד לבלנדר ומשם נבנה בדרך ממש קלה בתוכנה ספציפית שתבחר, עם fuze אני כמעט בטוח שהוא מעביר לC4D ומשם לUE4 לפחות ממה שזכור לי מהשיחות איתו.
    אחרי זה פשוט לבנות לוק מסוים שאתה מחפש וסיימת.
    אז כן מבחינה ויזואלית הסרטון מטורף אבל זה לא דורש ממך ידע רב בכלל, עזוב שUE4 בנוי עם מודלים/טקסטורות שאתה יכול להוסיף + כמנוע משחק אתה לא משנה כל כך הרבה דברים מבחינת רינדור סופי וברור שאם אין לך עין בשביל זה אז גם אם תדע איך לעשות את זה בסופו של דבר זה יצא ממש מסריח.
    לא התכוונתי ליצור מאפס, אני מכיר את התהליך של ההמרה (אגב HammUEr, שזה פלאגין לUE, ולא Hammer) וגם את כל הexport עם HLAE וכל השיט הזה אבל תסכים איתי שזה לא כמו להיכנס לCS ולעשות startmovie ולדחוף לווגאס. ועדיין זה דורש רמה מסוימת של ידע ולא כל אחד יכול לעשות את זה

    וגם את האנימציות בד"כ ממירים מSFM ולא GCFScape בשביל המודלים


  10. #10
    הצטרף בתאריך
    03.06.2011
    הודעות
    13
    נכתב במקור על ידי B00steed
    לא התכוונתי ליצור מאפס, אני מכיר את התהליך של ההמרה (אגב HammUEr, שזה פלאגין לUE, ולא Hammer) וגם את כל הexport עם HLAE וכל השיט הזה אבל תסכים איתי שזה לא כמו להיכנס לCS ולעשות startmovie ולדחוף לווגאס. ועדיין זה דורש רמה מסוימת של ידע ולא כל אחד יכול לעשות את זה

    וגם את האנימציות בד"כ ממירים מSFM ולא GCFScape בשביל המודלים
    מסכים שזה דורש רמה מוסימת של ידע אבל לא ברמה מטורפת לפחות לא רמת ידע אם אתה משתמש ברנדרר כמו octane או redshift.
    ודיברתי על valve hammer editor, אקספורט למפה ובניית סצינה בC4D לפני UE4.

    למרות שיש שימוש בSFM הדרך המהירה יותר היא GCFS אבל רק אם יש לך אקספורט ישן לאנימציות (שהם אותם אנימציות דר"א) של הviewmodels ורק הסכינים דורשים SFM, לגבי המודלים של הדמויות אתה חייב דרך GCFS, קובץ pak01_dir הכי מעודכן וcrowbar או שאין קטע לעשות אקספורט לbvh אם אתה מקבל רק מצלמה בלי דמיות.
    נערך לאחרונה על ידי sViix; 27.08.2017 בשעה 18:40.
    ose bayad al tmunot shel bboy

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    31.03.2014
    הודעות
    601
    נכתב במקור על ידי sViix
    מסכים שזה דורש רמה מוסימת של ידע אבל לא ברמה מטורפת לפחות לא רמת ידע אם אתה משתמש ברנדרר כמו octane או redshift.
    ודיברתי על valve hammer editor, אקספורט למפה ובניית סצינה בC4D לפני UE4.

    למרות שיש שימוש בSFM הדרך המהירה יותר היא GCFS אבל רק אם יש לך אקספורט ישן לאנימציות (שהם אותם אנימציות דר"א) של הviewmodels ורק הסכינים דורשים SFM, לגבי המודלים של הדמויות אתה חייב דרך GCFS, קובץ pak01_dir הכי מעודכן וcrowbar או שאין קטע לעשות אקספורט לbvh אם אתה מקבל רק מצלמה בלי דמיות.
    כן אבל כדי להמיר את המפות אחרי decompile עם crowbar לUE צריך פלאגין לUE שנקרא HammUEr שממיר את המפות ואת ה Props וכל זה. יש עוד דרך אבל היא פחות טובה עם Maya או 3ds max אם אני לא טועה


הרשמה