תפריט ראשי

צפה בתוצאות הסקר: מה דעתכם?

מדרגים
7. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • נשמע נפלא.

    6 85.71%
  • לא רעיון טוב.

    0 0%
  • דעתי חלוקה, ראו תגובתי.

    1 14.29%
תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.08.2014
    הודעות
    106
    היי חברים,

    כפי שאתם יודעים, אנו עובדים תמיד ברקע על דברים חדשים שיקדמו אותנו.
    לפני כל צעד חשוב שאנחנו רוצים לעשות אנחנו שואלים את דעתכם, ולפי כך עובדים - על מנת שלא להחליט, אלא לתת לכולם את המקום להגיד את דעתם.
    בסופו של דבר ניקח את כל מה שתגידו בחשבון ונגיע להחלטה שתתאים לרוב, בהעדפה להגיע לכולם ב100%.

    חלק מספר 1:
    התחלנו כבר לעבוד על שינוי בנשקי הקלאן, לפי מה שעלה מכם. אתם תראו כבר בשישי הקרוב ככל הנראה את השינוי.
    בנוסף, אנו שוקלים להכניס מערכת שהשחקן יוכל בפרופיל שלו באתר לבחור ציוד ספציפי שהוא ירצה!
    מה שמעביר אותי לחלק 2.
    --
    חלק מספר 2:

    בימים האחרונים אנו מעוניינים לבנות מערכת חדשה בלקאן, מערכת ניקוד, ואני אסביר.
    לכל שחקן יהיה כמו XP, שאותו הוא יצבור על ידי הגעה למשימות שישי, אימונים וכו' - ככה ככל שהXP יהיה יותר גבוה זה יעיד על השחקן שהוא פעיל מאוד ומקצועי ויפתח לו אופציות שונות.
    מי שיגיע על בסיס קבוע למשימות יקבל בונוסים וכו'.
    כמובן שזה עובד גם הפוך - בן אדם שיבריז, ירדו לו נקודות.
    נוכל להגיע לרמה יותר גבוהה - אנשים שיבצעו במשחק דו"צ כי הם לא די זהירים או קשובים, גם להם ירד ניקוד.

    עדין לא הוחלט על מה יקבלו ועל מה לא יקבלו!! (אלו רק דוגמאות ומחשבות שלנו).

    ועכשיו נשלב את השניים:
    ככל שתהיו יותר פעילים ויעלה לכם הXP, תוכלו לבחור דברים יותר מיוחדים ולשפר את החוויה - ציוד מיוחד או בונוסים אחרים.
    כמובן שאנחנו לא ניצור פה תחרות הריגות בין השחקנים! זה יהיה נטו אישי ולא תחרותי.

    ולסיכום:
    אני רואה את זה כעוד דרך להעלות את הרמה שלנו, כל שחקן ישאף להיות הכי טוב במקצועו וגם להתמיד להגיע למשימות ואימונים.
    כל מה שנאמר כאן הוא גולמי מאוד, ודווקא עכשיו אנחנו רוצים לשתף אתכם - בשביל שתבואו אלי או לסגל בפרטי, בTS או פה ותגידו את דעתכם.
    השמיים הם הגבול!


    ערב טוב,
    סגל הקלאן ואני

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    29.05.2016
    הודעות
    23
    זה מדרבן אנשים להתמיד ולהשקיע אני חושב שזה רעיון מצויין

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    24.09.2016
    הודעות
    30
    רעיון מעולה!
    מספר רעיונות שעלו לי בנושא הציוד אישי:
    לבחור איזה פנס אנחנו רוצים למפה (אור לבן או אור אדום [מה שאנחנו משתמשים בו עכשיו).
    איזה כוונת אנחנו רוצים להשתמש בנשק (ללא שינוי בגודל ההגדלה. לדוגמא רובאים יוכלו לבחור איזה כוונת של X1 הם רוצים על הנשק.)
    חלוקה בין מחסניות רגילות ומחסניות נותבים.
    כמה רימונים יהיו עלייך (עשן, הלם ורסס).

    אולי גם לבחור אקדח (מתוך רשימה שתיבחר) ומחסניות ספייר אליו.


    עוד רעיון לשימוש במערכת הXP:
    בקשה להרשמות לאימונים להרשמות מתקדמות.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    24.05.2007
    הודעות
    7,739
    אחלה רעיונות!
    אהבתי מאוד!

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    02.01.2016
    הודעות
    51
    חלק ראשון - בהחלט בעד. סבבה שיש לנו ציוד סטנדרטי, וסבבה לשנות אותו מעת לעת. בנוסף בכיף הייתי נותן לבוני משימות יד חופשית בבחירת ציוד כשהם מנסים לבנות תרחיש. (כמו למשל סימולציה לצבא או כוח לחימה שאנחנו נשחק).
    בחירת ציוד ספציפי: אני מניח שמדובר באופציות צמודות לתפקיד - קלע יוכל לבחור בין מספר ציודים מתאימים לתפקיד, מקלען וכן הלאה. ויהיה סטנדרט אחיד לציוד לכולם (אטמים, רפואי וכד'). חובה לשמור על אחידות מכמה סיבות: 1. מחסניות ממודים שונים ולפעמים מנשקים שונים לא חליפיות. מפקדים מכירים את מעטפת הביצועים של הפק"לים השונים. אם כל אחד יוכל לבחור ממגוון גדול של נשקים יכול להיווצר מצבים שהחוליה נתקלת בהפתעות לא רצויות. 3. משקל. אם נותנים חופש בחירה גדול מאד שחקנים עלולים לקחת משקל יתר.
    אני מניח שחשבתם על כל זה ובגדול זה לא מפריע לי. אבל לדעתי זה לא נחוץ, זה גימיק שגורע מהעיקר.

    חלק מספר 2- אני מתנגד נחרץ. אני תופס את השאיפה שלנו בארמא לחיפוש אחרי חוויה טהורה. אני רוצה להפנות אתכם לראיונות האישיים שדיסלקסי עשה בנושא. אבל במילים שלי - כשאני רואה שחבר חולייה נפצע, ואני בא לעזור, לסכן את הדמות שלי, לירות באויב, או כל דבר אחר שקורה זה בגלל שאיכפת לי מהטימפליי, בשביל אותו הרגע הטקטי הטהור במשחק. (בטח שלא בשביל "לפתוח את הכוונת האופטית הזו או האחרת) אני חושב שצבירת נקודות היא מנוגדת לאותו טוהר, מוסיפה אלמנט ארקייד שנגרר ממשימה למשימה ויכולה רק לגרוע מהחוויה וממערכת היחסים שאנחנו שואפים לקיים בין השחקנים. בארמא, כמו במציאות זה פחות משנה איזה נשק יש ואיזו כוונת אלא הטקטיקה. מי שמתלהב מציודים יכול לשחק עם זה בפאבליקים למינהם. אני מבין שהקלאן זה לא דמוקרטיה ואני אקבל את מה שהמנהלים ייבחרו. אני לא אפרוש מהקלאן אם נבחר ללכת בכיוון הזה. אבל לדעתי זה מצביע על חסך שלנו במימוש הפוטנציאל של ארמא. ארמא זה לא fallout או COD למינהם.

    אני מצטט פה מהאודות הקלאן באתר:

    IsrTG היא קבוצת שחקני סימולציה טקטית
    הדרך הנכונה לשחק את המשחק
    Where the Teamplay Starts
    מספקת לנו המון רגעים בלתי נשכחים, אשר לא ניתן למצוא במקומות אחרים



  6. #6
    הצטרף בתאריך
    18.07.2009
    עיר
    חולון
    הודעות
    107
    אני מרוצה מאוד שאנחנו מקבלים סופסוף את הגיוון בנשק וציוד,
    אני תמיד אוהב להשתמש בציוד כזה או אחר כדי לבטא את עצמי בתוך המשחק וזה עלול להיות אחד הדברים היותר מעניינים שיסייעו בנושא

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    30.07.2007
    הודעות
    813
    לגבי החלק הראשון עם גיוון הפק"ל , אני חושב שזה מאוד הכרחי ונחוץ לגוון בציוד בעיקר בהתאמה למשימות עצמם ולשטחים בהם הם מתבצעים.

    לגבי החלק השני, בהחלק יכול להיות טריגר מעניין לרצות להתפקד ליותר דברים בקלאן כגון אימונים ומשימות.
    אך אם זאת , אסור שהדבר הזה יכלול את גורם התחרותיות , ושאני מתכוון תחרותיות זה במובן של קבלת ציוד "יותר" טוב מהציוד הקבוע שמקבל חבר החוליה שאין לו הרבה שעות כגון נשק יותר טוב או ציוד יותר חזק . בהחלט ניתן לגוון בסקינים או דברים שנחשבים ל"יותר" יפים או מגניבים אבל לא לפגוע בשום צורה במשחקיות וברמת האחידות של התפקידים בקלאן . כמו שנקבעו תפקידים והציוד שלהם שהם כללים ואחידים. שזה מתקשר לסעיף 1 הגיוון הכללי לפק"ל בקלאן.

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    12.05.2015
    הודעות
    16
    חלק ראשון- אחלה רעיון! רק צריך לוודא שלא נוצר מצב שבו תפקוד בתוך המשימה נפגע בגלל בחירת ציוד (כלומר להגביל את בחירת הציוד לדברים יותר שטחיים, + מחזק את הדברים שעמרי אמר על החלק הזה). אולי גם לקבל אישור ממפקדי חוליות שידיעו עם מה הם יוצאים למשימה מבחינת כל חייל בחולייה שלהם.

    חלק שני- ממה שאני רואה המערכת הזאת כבר קיימת בקלאן, רק לא מוצמד אליה מספר. אנשים שמגיעים ליותר משימות ופעילים יותר בכללי אכן נבחרים ליותר קורסים ואימונים. כנ״ל גם לאנשים שמקשיבים במשימות וכו׳. אם המטרה של המערכת הזאת לעודד אנשים להגיע לאימונים/משימות שישי, זה נראה לי קצת מיותר. לעומת זאת השילוב לחלק הראשון כן נשמע מגניב ודרך טובה להכניס יותר עניין לקלאן.
    נערך לאחרונה על ידי Rosen; 27.07.2017 בשעה 01:36.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    19.10.2016
    הודעות
    9
    רעיונות מעניינים,
    1. אחלה רעיון וטוב שסוף סוף מישמים אותו.
    2. נושא קצת יותר מסובך, צריך להשקיע המון שיקול ומחשבה על איך, למה וכמה. אבל רעיון מענין.
    בכל מצב הרעיונות והשינויים ״מקדמים״ אותנו.
    תודה על ההשקעה חברים.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    הודעות
    4,780
    מחזק את הדברים שעמרי ועידן אמרו, אבל רוצה גם להוסיף:

    לא מדובר כאן על שדרוג של הנשק עצמו. כידוע לכולם ארמה נוטה יותר לכיוון הריאליסטי (ובנוסף לא "מעניש" שחקנים שיש להם נשק שונה בהתאם למשקל, תפעול ואורך. למשל אתם רואים שנשקים ארוכים יותר לא משנים בלשב שזאת סביבה שבה נשקים קצרים יותר אמורים להיות נוחים לתפעול) ולכן אין באמת נשק "יותר טוב" מנשק אחר.
    לא הולך להיות שינוי תחמושת, ז"א שקלע לא יוכל לבחור בין נשק שיורה קליע 5.56 ל 7.62, כיוון שאנחנו מעוניינים כרגע לשמור על אחידות בין המחסניות, מה גם ששינוי כזה משפיע על שאר החוליה כיוון שהרובאי בסיסי סוחב מחסניות לכולם.

    מדובר על שינויים ויזואליים נטו, שלא משפיעים בעצם על המשחק בכלל. למשל: בחירה בין כוונת רד דוט לכוונת XPS שיש לנו היום, בחירה בין רובה M4 סטנדרטי לאחד שנראה יותר משופצר ואולי צבוע בהתאם לשטח המשימה וכו'.

    כמובן שהמערכת צריכה להתבסס על פעילות שחקנים נטו, ולא לחלק צלשים באמצע המשימה. לא נגרום לאנשים לשחק בשביל להשיג נקודות.

    בנוסף לכל מה שכתבתי אנחנו צריכים לבדוק אם הדברים האלה מהווים בכלל תמריץ לשחקנים, וגם אם יש לנו מספיק נשקים \ כוונות זמינים בשביל ליצור את הגיוון המתבקש. אני רוצה לציין גם שהמערכת נמצאת רק בשלבי אפיון ויש עוד דרך עד למימוש שלה.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    20.09.2010
    הודעות
    32
    חלק ראשון - רעיון וצורה יצירתית לתת לשחקנים לגוון את מהלך המשחק שלהם.

    חלק שני - מצד אחד רעיון נחמד לתת תמריץ לאנשים להגיע למשימות/אימונים/פאבליקים ומצד שני הניגוד הוא שסופו של דבר מעבר למשימות שישי לאנשים יש את החיים הפרטיים כמובן שבעצם פה יוצא שיכולה להיות פה סוג של תחרותיות מיותרת ולפעמים זה יכול להוות חשיבה לשחקן במהלך משימה אם "שווה" לו להיסתכן בלחפות על גיזרה או לחפות/להציל חבר צוות כי הוא יוכל לאבד XP וכך הוא יאבד את הloadout שהוא הגיע אליו.

הרשמה