תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 7 מ 7
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    11.05.2010
    עיר
    נתניה
    הודעות
    222
    אהלן, לאחר שניסיתי את מזלי מול בזק ואחרי זה 012 במשך לא פחות משעה שלמה לא הצלחתי להשיג שום דבר מלבד אכזבה.

    אני לא יודע אם זה המקום לפנות בו לעזרה בנושא הזה אבל אם לא פשוט תכוונו אותי לאן שצריך בבקשה.

    אני משחק כבר תקופה בCounter-Strike GO, יש לי פינג נורא גבוה (100+-) לאומת חברים שלי (ישראלים, הפינג הגבוה זה בגלל שאנחנו משחקים בחו"ל) שיש להם 60 70 משתנה, יש לי 100mb ראוטר של Bezeq D-Link.

    חברים שלי אמרו לי תפנה לספק שלך והוא יכוון אותך לאיך להוריד את הפינג במשחק בעזרתם, התקשרתי לבזק בהתחלה אמרו לי שאתה כנראה מדבר על פורטים ובשביל זה אתה צריך לפנות לספק שלך או איך שקוראים לזה במילים אחרות ל012 (על הדרך תסבירו לי מי הספק ואיך קוראים לזה בדיוק ככה שאני אלמד ולא התבלבל, חשוב לציין שאני לא באמת יודע מה זה פורטים) אז פניתי ל012 לקח לי זמן להגיע לתמיכה הטכנית ואז ענתה לי משהי שהיא היית במצב שהיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה וכל שנייה עברה ממני ודיברה עם מישהו אחר.

    אז אחרי כל החפירה מישהו יכל לכוון אותי מה אני עושה?
    since 2007
    cz oldbie. adv in the past
    CS vg.adv nowdays known as Elegantic


  2. #2
    הצטרף בתאריך
    29.01.2017
    הודעות
    30
    תעזור לבזק בינלאומי ספק + תשתית לא תתאכזב מכלום
    אני איתם שנה שלמה עם 0 תקלות ופינגים טובים

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.02.2015
    הודעות
    67
    בזק בינלאומי,
    5014*
    הם כבר ינתקו אותך בעצמם מ012.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    29.03.2016
    הודעות
    524
    נכתב במקור על ידי DJENT
    בזק בינלאומי,
    5014*
    הם כבר ינתקו אותך בעצמם מ012.
    קוראיםלךDJENT

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    23.02.2015
    הודעות
    67
    נכתב במקור על ידי sarsur
    קוראיםלךDJENT
    ?

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    29.03.2016
    הודעות
    524
    נכתב במקור על ידי DJENT
    ?
    DJ

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    28.09.2014
    עיר
    Ofakim
    הודעות
    234
    ze rak le botim...

הרשמה