תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 21
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    14.11.2008
    הודעות
    30
    בתקופה האחרונה עלה לי רעיון ליצור כוח הנדסה חדש בדומה לכוחות הנדסה הקיימים היום בצבאות העולם.

    זה בערך ייראה ככה:

    למה בעצם?
    יצירת רובד נוסף למשחק עם דגש על מדרג פיקודי, חלוקת משימות ועבודה בשת"פ עם כוחות לוחמים ומקצועיים נוספים - הכול בשם הראליזם והכיף. לא מאוד ראליסטי, אם כי שימושי ונוח, שלמפקד כוח חי"ר קטן יהיה חומר נפץ בנפח כזה כפי שהוא סוחב היום, זו נחלת חיל ההנדסה להתעסק עם חומרי נפץ וכיו"ב ולא של כוחות חי"ר רגילים.

    שימוש:
    הכוח לא חייב להשתתף בכל משימה אלא משימות בהן יעדים הקשורים בחומרי נפץ או מיקוש ידועים מראש. ניתן אף לבנות סביב הנושא הזה משימות שונות בהן כוח החי"ר הרגיל מתעסק באנשי האוייב וכוח ההנדסה מתעסק, לפני או אחרי, ביעדים מיוחדים הבנויים רק לו (הכנת מערב, פינוי שדות מוקשים, פיצוץ מטרות איכות, פריצת חומות ומחסומים וכד') כאשר ישנה עזרה הדדית בין שתי הכוחות.

    תפקידים:

    • מיקוש ופינוי מוקשים
    • שימוש בחומרי חבלה שונים
    • רובוטיקה
    • לוחמה עם ונגד נשקים כימים וביולוגיים
    • הפעלת ציוד צמ"ה ובינוי טקטי


    אמצעים:

    • מוקשים מסוגים שונים
    • חומרי נפץ מסוגים שונים
    • גלאי מתכות
    • ערכות נטרול וסילוק פצצות
    • נגמ"שי הנדסה
    • ציוד הנדסי נוסף שקיים במשחק או שניתן להוסיף במודים (אני לא מכיר את הכול)


    מבנה ופיקוד:
    לדעתי הכוח לא צריך להיות גדול יותר משתי חיילים שהוכשרו במיוחד לתפקיד הזה - מפקד וסגן. הכוח יעבור ישירות תחת פיקוד המבצע ובשיתוף פעולה או ליווי מצד כוחות לחימה שונים.

    שמות אפשריים (גם כן בהשראת בעלי חיים):
    בונה
    בואש
    עטלף
    צפע
    יגואר
    קרנף

    אבל גם ככה לא כל התפקידים מאוישים אז למה להוסיף עוד?
    נכון, אבל הרעיון של הקלאן הוא כל הזמן להוסיף ולהתפתח הן מבחינת סד"כ ואיכות כ"א והן מבחינה מקצועית וטקטית. לדוגמה - כוחות האוויר, השיריון והרפואה שהתחדשו והתרעננו לאחרונה. בנוסף לכל, אוסיף פה הצעת משנה בה אציע לצמצם את כוח הסיור ל-2 במקום 4 אנשים (שנשאר רק עם צלף ותצפיתן) כיוון שגם ככה אין שימוש רחב בכוח הסיור בכלל ובמבנהו המלא בפרט (לצערנו). על חשבון "שתי התפקידים שירדו מהשבצ"ק" שם ניתן להקים את יחידת ההנדסה. כמובן שהדבר אינו סותר וזו סתם הצעה נוספת. ניתן גם לשים את הכוח בנוסף למגוון התפקידים הקיימים כיום ולאייש אותו במקרה הצורך.

    מה דעתכם?
    נערך לאחרונה על ידי Oded25; 28.11.2016 בשעה 04:50.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    18.07.2009
    עיר
    חולון
    הודעות
    107
    אני באמת חושב שיש כמות גדולה של תפקידים שגם הם לא תמיד בשימוש, אבל זה בהחלט חשוב שהצוות יהיה קטן שימושי ומקצועי,
    דבר נוסף שהייתי רוצה להוסיף לציוד שלהם זה אמצעי חפירה להקמת מחסות, דבר החוליות הפשוטות לא יכולות לעשות (כמה שאני זוכר, תקנו אותי אם אני טועה)

    צריך להשתמש בצוות כזה אך ורק במשימות שצפוי בו שימוש, אחרת הוא פועל כמו כל חוליה אחרת, אולי אפשר לתת לו ציוד תומך לחוליות הגדולות, לדוגמא תחת רובוטיקה אפשר לתת להם רכב כדי לסרוק מבנים מבפנים, אם זה אפשרי בכלל שהאויב יגיב לזה כמו שהוא מגיב למל"ט וינסה לירות בו עם הרובה שלו

    יש את המוד הבא בתור דוגמא אבל הEod אינו החלק המרכזי והיחיד במוד: http://www.armaholic.com/page.php?id=26882
    אולי המוד הזה יהיה התקדמות לחומר נפץ שיש כרגע ברשימת מודים של הקלאן
    נערך לאחרונה על ידי Hirokashi; 24.11.2016 בשעה 00:23.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    27.08.2016
    הודעות
    25
    אהבתי ממש את הרעיון!
    אשמח להצטרף גם.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    הודעות
    4,779
    רעיון מעניין, שווה לבדוק לעומק את האמצעים שקיימים במשחק ובמודים.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    17.04.2007
    הודעות
    87
    אחלה רעיון
    אני חושב שזה יעלה את המקצועיות של הקלאן

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    29.05.2016
    הודעות
    23
    רעיון מעולה אבל לא צריך להוסיף עוד מודים בנוסף זה מספיק עמוס כבר

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.09.2016
    הודעות
    30
    רעיון מעולה!
    אני חושב אבל שאפשר להשתמש בACE ובדברים שבו.

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    26.05.2010
    הודעות
    131
    רעיון נחמד, אבל לא קביל כרגע עם הסטנדרטים של היום.

    ההכשרה המוגדרת של "הנדסה קרבית" כיום בקלאן מתאפיינת בפעולות פשוטות של הטמנה, תפעול וניטרול מטעני חבלה במידת הצורך בהתאם לסוד היעדים במשימה. כל שחקן שמעוניין לעבור את ההכשרה מוזמן לבקש, ויש שחקנים שסביר להניח ייבחרו מראש ע"י הסגל לקיצור תהליכים. זהו תת-תפקיד המשתלב במסגרת החוליה, ורק שחקנים שעברו את ההכשרה יהיו רשאים להפעיל מטעני חבלה במידת הצורך.

    גם 2 שחקנים זהו כ"א משמעותי בפיצול שלו מהחוליות העיקריות. מספיק שהקלאן גם ככה לא כזה גדול באוכלוסיה שלו ושלא כולם עשו הכשרות שיכולות להחזיק 3 חוליות מלאות + כוחות סיוע של אוויר, שריון, רפואה וסיור - להוסיף עוד צוות ולדאוג לבנות עבורו יעדים במשימה, זו מטלה בפני עצמה שרק תיצור יותר קשיים בהיבט המבצעי ובהיבט ההדרכתי.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    14.11.2008
    הודעות
    30
    נכתב במקור על ידי -=RaNgeR=-
    רעיון נחמד, אבל לא קביל כרגע עם הסטנדרטים של היום.

    ההכשרה המוגדרת של "הנדסה קרבית" כיום בקלאן מתאפיינת בפעולות פשוטות של הטמנה, תפעול וניטרול מטעני חבלה במידת הצורך בהתאם לסוד היעדים במשימה. כל שחקן שמעוניין לעבור את ההכשרה מוזמן לבקש, ויש שחקנים שסביר להניח ייבחרו מראש ע"י הסגל לקיצור תהליכים. זהו תת-תפקיד המשתלב במסגרת החוליה, ורק שחקנים שעברו את ההכשרה יהיו רשאים להפעיל מטעני חבלה במידת הצורך.

    גם 2 שחקנים זהו כ"א משמעותי בפיצול שלו מהחוליות העיקריות. מספיק שהקלאן גם ככה לא כזה גדול באוכלוסיה שלו ושלא כולם עשו הכשרות שיכולות להחזיק 3 חוליות מלאות + כוחות סיוע של אוויר, שריון, רפואה וסיור - להוסיף עוד צוות ולדאוג לבנות עבורו יעדים במשימה, זו מטלה בפני עצמה שרק תיצור יותר קשיים בהיבט המבצעי ובהיבט ההדרכתי.
    תודה על הפידבק אבל אני לא מסכים עם זה.

    אין הכשרה של "הנדסה קרבית" בקלאן (מניח שאתה מדבר על הנספח של הפיקוד חוליה) אז ההכשרה שאתה מדבר עליה לא רשמית ובטח שאי אפשר לסמוך עליה ולבנות עליה משימה. כמו כן הכוח המיוחד הזה יעשה עוד דברים חוץ ממה שאמרת כפי שפירטתי. אני מדבר על משימות ויעדים ידועים מראש ומתוכננים בשביל הכוח הזה. עד כמה שאני יודע הכשרות נותנים למי שמגיע ועל פי צורך ולא על פי בקשה, איך שאתה מתאר את זה זה קצת מוריד מהערך והרצינות של "הכשרה".

    לא חייבים להשתמש בו! כמו שלא חייבים להשתמש ב"נמר" או "שחקים" או "שועל" או "ברדלס", זה יהיה על בונה המשימה להחליט אם הוא צריך את הכוח מאוייש או לאו. לא חייבים להשתמש בו בכל משימה כמו שלא משתמשים תמיד בשאר הכוחות המיוחדים.

    ברור שזה דורש עבודה אבל גם כל שינוי שתעשה בקלאן דורש עבודה ואם לא נשאף קדימה אנחנו פשוט לא נתקדם, כמו שאתה שאפת לשפר את מערך ההדרכה - זה לא היה הכרחי אבל לקחת את זה כפרוייקט וזה הביא אותנו קדימה בהרבה ויש פה הרבה שמודים לך על זה.

    אני לא מתיימר להגיד שיש לנו מספיק כ"א בשביל לאייש את זה ובטח שלא כל הזמן, אני מכיר את המצב, אני פשוט מביא את זה פה כרעיון בשלב הזה עם ידיעה שכנראה לא הולך לקרות מחר. צפויים להגיע אלינו עוד כמה חדשים אז אני בטוח שזה יעזור.

    אני חושב שזה רעיון מגניב שיוסיף עוד רובד מקצועי וריאליסטי למשחק ולא צריך לשלול אותו כזה מהר.
    נערך לאחרונה על ידי Oded25; 25.11.2016 בשעה 21:07.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    26.05.2010
    הודעות
    131
    נכתב במקור על ידי Oded25
    תודה על הפידבק אבל אני לא מסכים עם זה.

    אין הכשרה של "הנדסה קרבית" בקלאן (מניח שאתה מדבר על הנספח של הפיקוד חוליה) אז ההכשרה שאתה מדבר עליה לא רשמית ובטח שאי אפשר לסמוך עליה ולבנות עליה משימה. כמו כן הכוח המיוחד הזה יעשה עוד דברים חוץ ממה שאמרת כפי שפירטתי. אני מדבר על משימות ויעדים ידועים מראש ומתוכננים בשביל הכוח הזה. עד כמה שאני יודע הכשרות נותנים למי שמגיע ועל פי צורך ולא על פי בקשה, איך שאתה מתאר את זה זה קצת מוריד מהערך והרצינות של "הכשרה".

    לא חייבים להשתמש בו! כמו שלא חייבים להשתמש ב"נמר" או "שחקים" או "שועל" או "ברדלס", זה יהיה על בונה המשימה להחליט אם הוא צריך את הכוח מאוייש או לאו. לא חייבים להשתמש בו בכל משימה כמו שלא משתמשים תמיד בשאר הכוחות המיוחדים.

    ברור שזה דורש עבודה אבל גם כל שינוי שתעשה בקלאן דורש עבודה ואם לא נשאף קדימה אנחנו פשוט לא נתקדם, כמו שאתה שאפת לשפר את מערך ההדרכה - זה לא היה הכרחי אבל לקחת את זה כפרוייקט וזה הביא אותנו קדימה בהרבה ויש פה הרבה שמודים לך על זה.

    אני לא מתיימר להגיד שיש לנו מספיק כ"א בשביל לאייש את זה ובטח שלא כל הזמן, אני מכיר את המצב, אני פשוט מביא את זה פה כרעיון בשלב הזה עם ידיעה שכנראה לא הולך לקרות מחר. צפויים להגיע אלינו עוד כמה חדשים אז אני בטוח שזה יעזור.

    אני חושב שזה רעיון מגניב שיוסיף עוד רובד מקצועי וריאליסטי למשחק ולא צריך לשלול אותו כזה מהר.

    רעיונות חדשים תמיד יתקבלו בברכה בקלאן, אבל לא כל רעיון צריך לקחת בערבון מוגבל.

    בקלאן אכן קיימת הכשרה של "הנדסה קרבית" והיא רשמית בדיוק כמו כל הכשרה אחרת שאנחנו עושים בקלאן. עצם העובדה שההכשרה מבוצעת באופן נדיר כמעט, זה לא אומר שהיא לא מבוצעת בכלל. אגב, ה"נספח של פיקוד חוליה" בכלל לא רלוונטי כי הנדסה קרבית היא כמו כל שאר התפקידים במסגרת החוליה, אבל מוגדר בתור תפקיד-משני שיכול להיות מבוצע ע"י כל אחד שעבר את ההכשרה בהצלחה ומוסמך לתפעל מטעני חבלה. אתה יכול להגיד שהדברים שלי אולי מורידים מהערך והרצינות, אבל לצערי לפי המציאות לא כולם מתאימים בשביל לעשות את ההכשרה הזאת, כמו שלא כולם מתאימים לעשות קורס פיקוד או קורס שריון.

    אין ספק שכל שינוי שתעשה בקלאן צורך עבודה, אבל אל תשכח שזה לא אתה שצריך לדאוג לעדכן את הטמפלייט משימות, את המפת אימון, את רשימת האדאונים ואת אתר הקלאן. יש בקשות מיוחדות בקלאן שלא תמיד אנחנו מקבלים ישר, רק בשביל לעשות סדר עדיפויות לנושאים יותר קריטים. הדוגמא להשוואה שעשית בין הרעיון שלך לפרויקט מערך ההדרכה שאני ועוד הרבה אנשים משקיעים בו... זה בכלל לא בר השוואה.
    "זה לא היה הכרחי אבל לקחת את זה כפרוייקט וזה הביא אותנו קדימה" - אתה טוען בעצם שאילו לא היו משפרים את מערך ההדרכה אז הקלאן עדיין היה במצב שחיק? אתה מבין שאין קשר בכלל בין להוסיף צוות לחימה חדש לקלאן לבין לעבוד עם תוכנית הדרכה מסודרת?

    לא פסלתי את הרעיון שלך כי הוא מיותר, פסלתי את הרעיון שלך כי אי-אפשר להתעסק עם הדבר הזה כרגע היום, בטח לא ברמה שאתה מתאר. אני יכול להגיד לך שמאחורי הקלעים אני עובד על מדריך הסברה של הנדסה קרבית, בשיטה ששיחקנו בה עד עכשיו כי זה חסר בקלאן וחייב שיהיה קיים. אני מניח שאתה מתייחס להכשרה "הנדסה קרבית" ברמה כזאת כמו שעושים במציאות - אני יכול להגיד לך שבעבר השתמשנו באדאון של EODS שאיפשר לנו לשפר בכמה רמות את עולם החבלה אבל עקב באגים לא היה אפשר להמשיך להשתמש במוד ולכן חזרנו אחרונה לרמה הבסיסית, שזה להטמין, לחמש, להפעיל מרחוק וליהנות מהפיצוצים.

    אם יש לך אלטרנטיבה למוד חבלה אז בבקשה אבל עד שניקח את ההנדסה הקרבית עוד צעד קדימה, ייקח הרבה זמן וכי זה לא בעדיפות. לא עבר שבוע עדיין מאז שהכנסו לפועל את מערכת הרפואה המתקדמת שהיא בעצמה צעד אדיר בקלאן, אז אל תצפה שבאותה מידה אנחנו נעשה את זה עם פרויקט חדש.
    נערך לאחרונה על ידי -=RaNgeR=-; 26.11.2016 בשעה 11:20.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    13.08.2014
    הודעות
    106
    רעיון מעולה לדעתי!
    עם זאת זה מערך ענקי שעומד מאחורי זה בשביל שזה יהיה טוב, אני לא פוסל את הרעיון אבל אני בעד לסיים את מה שאנחנו עומדים עליו עכשיו ואז להתחיל לתכנן את הצעד הבא.
    לצורך הענין עומד מאחורי זה - בחירת מודים חדשים, בדיקתם, הכנסה לטמפלייט בכל המפות, בניית תו"ל, בניית הדרכה, להוסיף עמדה למפת אימון, הכשרה של שחקנים, עדכון תפקידים באתר. ויש עוד דברים בדרך.
    בגדול אני בעד דברים חדשים, במיוחד עבודה עם חומרי נפץ זה תמיד ממש ממש כיף. עם זאת צריכים לראות שקודם אנחנו מסיימים 100% את שאר הדברים ואז מתפנים לחדשים ועושים אותם כמו שצריך.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    14.11.2008
    הודעות
    30
    נכתב במקור על ידי -=RaNgeR=-
    רעיונות חדשים תמיד יתקבלו בברכה בקלאן, אבל לא כל רעיון צריך לקחת בערבון מוגבל.

    בקלאן אכן קיימת הכשרה של "הנדסה קרבית" והיא רשמית בדיוק כמו כל הכשרה אחרת שאנחנו עושים בקלאן. עצם העובדה שההכשרה מבוצעת באופן נדיר כמעט, זה לא אומר שהיא לא מבוצעת בכלל. אגב, ה"נספח של פיקוד חוליה" בכלל לא רלוונטי כי הנדסה קרבית היא כמו כל שאר התפקידים במסגרת החוליה, אבל מוגדר בתור תפקיד-משני שיכול להיות מבוצע ע"י כל אחד שעבר את ההכשרה בהצלחה ומוסמך לתפעל מטעני חבלה. אתה יכול להגיד שהדברים שלי אולי מורידים מהערך והרצינות, אבל לצערי לפי המציאות לא כולם מתאימים בשביל לעשות את ההכשרה הזאת, כמו שלא כולם מתאימים לעשות קורס פיקוד או קורס שריון.
    אה אוקיי לא ידעתי על ההכשרה הזאת כי מהקצת שהסתכלתי היא לא מופיעה לאף אחד בפרופיל. ברור לי שזה לא יהיה לכולם וזה גם לא בדיוק הכוונה שלי הייתה, בטח שלא בהתחלה.

    נכתב במקור על ידי -=RaNgeR=-
    אין ספק שכל שינוי שתעשה בקלאן צורך עבודה, אבל אל תשכח שזה לא אתה שצריך לדאוג לעדכן את הטמפלייט משימות, את המפת אימון, את רשימת האדאונים ואת אתר הקלאן. יש בקשות מיוחדות בקלאן שלא תמיד אנחנו מקבלים ישר, רק בשביל לעשות סדר עדיפויות לנושאים יותר קריטים. הדוגמא להשוואה שעשית בין הרעיון שלך לפרויקט מערך ההדרכה שאני ועוד הרבה אנשים משקיעים בו... זה בכלל לא בר השוואה.
    "זה לא היה הכרחי אבל לקחת את זה כפרוייקט וזה הביא אותנו קדימה" - אתה טוען בעצם שאילו לא היו משפרים את מערך ההדרכה אז הקלאן עדיין היה במצב שחיק? אתה מבין שאין קשר בכלל בין להוסיף צוות לחימה חדש לקלאן לבין לעבוד עם תוכנית הדרכה מסודרת?
    כן אתה צודק, סביר להניח שזו לא תהייה אחריות שלי לעשות את הרבה מהדברים האלה, אבל אני לא רוצה שתחשוב שלא ברורה לי ההשקעה והמאמץ שזה יצריך מההנהלה והסגל - כולנו מעריכים מאוד את מה שאתם עושים. ההשוואה שעשיתי לאימונים הייתה רק ברמת היוזמה, האחריות והעבודה לא ברמת החשיבות.

    נכתב במקור על ידי -=RaNgeR=-
    לא פסלתי את הרעיון שלך כי הוא מיותר, פסלתי את הרעיון שלך כי אי-אפשר להתעסק עם הדבר הזה כרגע היום, בטח לא ברמה שאתה מתאר. אני יכול להגיד לך שמאחורי הקלעים אני עובד על מדריך הסברה של הנדסה קרבית, בשיטה ששיחקנו בה עד עכשיו כי זה חסר בקלאן וחייב שיהיה קיים. אני מניח שאתה מתייחס להכשרה "הנדסה קרבית" ברמה כזאת כמו שעושים במציאות - אני יכול להגיד לך שבעבר השתמשנו באדאון של EODS שאיפשר לנו לשפר בכמה רמות את עולם החבלה אבל עקב באגים לא היה אפשר להמשיך להשתמש במוד ולכן חזרנו אחרונה לרמה הבסיסית, שזה להטמין, לחמש, להפעיל מרחוק וליהנות מהפיצוצים.

    אם יש לך אלטרנטיבה למוד חבלה אז בבקשה אבל עד שניקח את ההנדסה הקרבית עוד צעד קדימה, ייקח הרבה זמן וכי זה לא בעדיפות. לא עבר שבוע עדיין מאז שהכנסו לפועל את מערכת הרפואה המתקדמת שהיא בעצמה צעד אדיר בקלאן, אז אל תצפה שבאותה מידה אנחנו נעשה את זה עם פרויקט חדש.
    שוב כרגע זה רק רעיון. העליתי אותו פה בשביל לראות מה הקלאן חושב עליו ולא בשביל שמחר יתחילו עם הכשרות ליחידה. לפי מה שנראה עכשיו אנשים דווקא אוהבים אותו. ברור לי שיש עוד פרויקטים שלא סיימנו אותם ודברים יותר חשובים להתעסק בהם לפני שנתחיל להתעסק עם זה. אני יודע שהשתמשתם במוד הזה ואני יודע שהוא עשה בעיות, צריך לראות אם יש מודים אחרים יותר טובים או פשוט לעבוד עם מה שיש.

    - - - Updated - - -

    נכתב במקור על ידי Frizen
    רעיון מעולה לדעתי!
    עם זאת זה מערך ענקי שעומד מאחורי זה בשביל שזה יהיה טוב, אני לא פוסל את הרעיון אבל אני בעד לסיים את מה שאנחנו עומדים עליו עכשיו ואז להתחיל לתכנן את הצעד הבא.
    לצורך הענין עומד מאחורי זה - בחירת מודים חדשים, בדיקתם, הכנסה לטמפלייט בכל המפות, בניית תו"ל, בניית הדרכה, להוסיף עמדה למפת אימון, הכשרה של שחקנים, עדכון תפקידים באתר. ויש עוד דברים בדרך.
    בגדול אני בעד דברים חדשים, במיוחד עבודה עם חומרי נפץ זה תמיד ממש ממש כיף. עם זאת צריכים לראות שקודם אנחנו מסיימים 100% את שאר הדברים ואז מתפנים לחדשים ועושים אותם כמו שצריך.
    נשמע אחלה (:

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    20.06.2015
    הודעות
    7
    נשמע דיי טוב, אני בעד

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    08.03.2016
    הודעות
    50
    דבר ראשון כל הכבוד על היוזמה ולפתוח אשכול בנושא עודד!
    אני אישית חושב שהרעיון מאוד נחמד, המוד שצירפת נראה מאוד טוב אבל צריך לבדוק אם הוא באמת עובד טוב או שיש בו באגים כמו ששון ציין כי במידה והמוד לא עובד כראוי זה יכול קצת להוריד מהחוית משחק של התפקיד.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    24.11.2007
    הודעות
    3,644
    דבר ראשון שפו על היוזמה, תמיד מבורך וכיף לקרוא דיון עייני ושמטרתו להצעיד אותנו קדימה.


    ועכשיו לנושא,
    נאמרו פה המון דעות... אני בעד ההצעה אבל חושב שצריך לשבת הרבה ולחשוב על דרך הביצוע.. למה אני מתכוון?
    כמו שעכשיו נוסף צוות חדש שתפקידו פינוי וטיפול בפצועים בשת"פ עם חיל אוויר / שיריון ועוד.

    הבעיה בכל הצוותים הללו היא ככה:
    מה עושים איתם שיש רגיעה .. ויעידו על כך ח"א / שיריון / צלפים. בגלל שהמשימות שלנו בנויות סביב החיר נוצרים לא מעט מצבים שבגלל שהחיר עוסקים במשימה שלהם והתומכים סיימו את משימותיהם הם יושבים ומחכים...

    ופה נכנס הנושא של הצוות הזה.
    איך בונים משימה שתהיה מעניינת לצמד של שני אנשים.. בלי שכל הקלאן ישתעמם בלהמתין להם?
    מה הם עושים בזמן שהחיר לא זקוקים להם?

    אני חושב שהצוות סיור מעידים על כך הכי טוב שלפעמים קצת משעמם להיות שם

    לסיכום:
    הצעה מעולה...תיבחן ותיכנס לרשימת מטלות.

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    14.11.2008
    הודעות
    30
    נכתב במקור על ידי -FusioN-
    הבעיה בכל הצוותים הללו היא ככה:
    מה עושים איתם שיש רגיעה .. ויעידו על כך ח"א / שיריון / צלפים. בגלל שהמשימות שלנו בנויות סביב החיר נוצרים לא מעט מצבים שבגלל שהחיר עוסקים במשימה שלהם והתומכים סיימו את משימותיהם הם יושבים ומחכים...

    ופה נכנס הנושא של הצוות הזה.
    איך בונים משימה שתהיה מעניינת לצמד של שני אנשים.. בלי שכל הקלאן ישתעמם בלהמתין להם?
    מה הם עושים בזמן שהחיר לא זקוקים להם?
    אני חושב שאלו בעיות שאפשר לפתור אותן לדוגמא:
    • במשימת מערב, כוח ההנדסה יטמין מוקשים בזמן שכוחות החי"ר השונים יתפסו עמדות ויחפו עליהם.
    • בהתקפה מתמשכת, הצריכה הכשרה הנדסית בכדי להתקדם, הכוח יעשה זאת תוך כדי לחימה וחיפוי של הכוחות האחרים.
    • בפריצה סימולטנית למתחם כוחות החי"ר יאבטחו את האזור החיצוני עד להגעת כוח ההנדסה שיטמין את חומרי הנפץ ולאחר מכן ייסוג לאחור ויחכה להוראת פיצוץ.
    • בהשמדת מטרות איכות, כוח ההנדסה ייכנס בעקב הכוח הפורץ, יטמין את המטענים וכשהאיזור יהיה נקי דיו כל הכוחות ייסגו יחדיו.

    וכמובן שאפשר לחשוב על עוד.

    אני חושב שגם עדיף לשלב כמה יעדים שכאלו במשימה אחת בכדי שלכוח לא יהיה משעמם כפי, למשל, שכוח השריון "נמר" פעל במשימה האחרונה שהשתמשנו בו - היו לו הרבה מטרות והיה לו הרבה מה לעשות לאיך לשתף פעולה עם הכוחות האחרים (זה לא תמיד צלח ונדרסו כמה אנשים בתהליך אבל היי! הכל בשביל ללמוד) - הכוונה היא ליצור משימות שהעיקר שלהם יהיה הנדסי שכמובן, הכוח אינו יכול לבצע לבדו.

    אסור לשכוח שהכוח גם מצוייד בנק"ל, כמו כל שאר הלוחמים, אז כשהוא מסיים את תפקידו הוא יכול בכיף להצטוות לחוליות החי"ר.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    25.07.2014
    הודעות
    35
    רעיון טוב אבל שוב צריך ליראות איך זה משתלב מבחינת הקלאן אבל תמיד יש מקום להוסיף רעיונות ותפקידים אני שמח על הרעיונות ושמח על המקצועיות שחברי הקלאן מראים

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    20.09.2010
    הודעות
    32
    רעיון נשמע ממש טוב יכול להוסיף לדעתי למהלך המשימות.

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    12.05.2015
    הודעות
    16
    נכתב במקור על ידי Oded25
    אני חושב שאלו בעיות שאפשר לפתור אותן לדוגמא:
    • במשימת מערב, כוח ההנדסה יטמין מוקשים בזמן שכוחות החי"ר השונים יתפסו עמדות ויחפו עליהם.
    • בהתקפה מתמשכת, הצריכה הכשרה הנדסית בכדי להתקדם, הכוח יעשה זאת תוך כדי לחימה וחיפוי של הכוחות האחרים.
    • בפריצה סימולטנית למתחם כוחות החי"ר יאבטחו את האזור החיצוני עד להגעת כוח ההנדסה שיטמין את חומרי הנפץ ולאחר מכן ייסוג לאחור ויחכה להוראת פיצוץ.
    • בהשמדת מטרות איכות, כוח ההנדסה ייכנס בעקב הכוח הפורץ, יטמין את המטענים וכשהאיזור יהיה נקי דיו כל הכוחות ייסגו יחדיו.

    וכמובן שאפשר לחשוב על עוד.

    אני חושב שגם עדיף לשלב כמה יעדים שכאלו במשימה אחת בכדי שלכוח לא יהיה משעמם כפי, למשל, שכוח השריון "נמר" פעל במשימה האחרונה שהשתמשנו בו - היו לו הרבה מטרות והיה לו הרבה מה לעשות לאיך לשתף פעולה עם הכוחות האחרים (זה לא תמיד צלח ונדרסו כמה אנשים בתהליך אבל היי! הכל בשביל ללמוד) - הכוונה היא ליצור משימות שהעיקר שלהם יהיה הנדסי שכמובן, הכוח אינו יכול לבצע לבדו.

    אסור לשכוח שהכוח גם מצוייד בנק"ל, כמו כל שאר הלוחמים, אז כשהוא מסיים את תפקידו הוא יכול בכיף להצטוות לחוליות החי"ר.
    רעיון מעניין בכללי אבל אני עדיין לא משוכנע שיהיה לכוח הנדסי מספיק "עבודה" כדי להקים צוות מיוחד בשבילו. כמו שזה נראה עכשיו (כלומר בלי מודים מיוחדים) זה יהיה עוד צוות נספח לפיקוד בדומה לחובשים לפני העדכון האחרון.

    אתה צריך אותם בשביל השלמת המשימה אבל אתה לא רוצה לסכן אותם. כמו שלא היית שולח צוות חובשים לתוך הקרב בלי סיבה מיוחדת, גם לא היית שולח צוות הנדסי, גם אם יש להם נק"ל. בנוסף, לחובש פשוט לא הייתה הרבה עבודה בתכלס (בעיקר בגלל המערכת הרפואית הישנה). אני לא בטוח שלבוא לנקות יעדים או להטמין מטענים בלי הרבה אינטרקציה עם אויבים זה מעניין מספיק.

    לאומת זאת עם העדכון האחרון של המערכת הרפואית התפקיד של החובש נהיה הרבה יותר מעניין אז אולי עם מודים מתאימים אפשר להפוך גם כוח הנדסי לתפקיד מעניין; צריך לשלב את המודים לפני שמקימים צוות כזה.
    נערך לאחרונה על ידי Rosen; 27.11.2016 בשעה 15:08.

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    07.03.2016
    הודעות
    18
    אני בעד להוסיף כוח כזה אבל צריך ליצור משימה בשביל זה לראות איך אפשר לשלב את זה ולבדוק את זה

הרשמה