תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.01.2007
    עיר
    יבנה
    הודעות
    5,439


    צהריים טובים.


    1. ארבעת שרתי-המשחק שלנו עודכנו לפאטץ' החדש ביותר: R12

    2. פאץ' זה מטפל בנושאים הבאים:
    • תיקוני קריסות שכיחות נוספות.
    • ניצול אשר איפשר שיגור אין-סופי של נורים בכלי טייס באמצעות החלפת מושבים.
    • טילי השיוט של הקומנדר לא היו משתגרים במפת Paracel Storm.
    • ערך ה Skill בסטאטים של שחקן אשר משחק כקומנדר לא יפגע יותר בצורה שלילית.
    • ניתן כעת להגדיר טווחי ספון לרכבים, הגדולים משמעותית מבעבר (25% - 400% במקום 75%-125%), ועדיין לשמור על סטטוס ה Rank בשרת.
    3. את רשימת שרתי-המשחק הנוכחית שלנו תמצאו כאן.


    אתם מוזמנים להצטרף אלינו בשדה הקרב גם בטים ספיק הקהילתי:

    להורדת התוכנה, לחצו כאן.


    שמוליק
    נערך לאחרונה על ידי Roughneck2-0; 25.11.2013 בשעה 18:09.


    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.07.2010
    עיר
    רמת-גן
    הודעות
    6,745
    תודה על העדכון
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    12.05.2010
    הודעות
    4,389
    תודה.
    - Who Dares Wins - המעז מנצח -
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    22.05.2013
    הודעות
    385
    מעולה!עכשיו מי שאוהב קרב ברכבים יכול להנות מספאון מהיר
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.05.2010
    הודעות
    4,389
    נכתב במקור על ידי ThedarkestSmash
    מעולה!עכשיו מי שאוהב קרב ברכבים יכול להנות מספאון מהיר
    שיש יותר מידי רכבים וספאון מהיר, אין להם כבר שום משמעות. זה נהפך להיות מונית.
    - Who Dares Wins - המעז מנצח -
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    5,782
    אני אוהב רכבים אבל לא אוהב ספון מהיר שלהם.
    מה הטעם לחסל רכב אויב אם הוא מופיע מולך שוב אחרי 10 שניות?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    22.05.2013
    הודעות
    385
    נכתב במקור על ידי Necromancer
    אני אוהב רכבים אבל לא אוהב ספון מהיר שלהם.
    מה הטעם לחסל רכב אויב אם הוא מופיע מולך שוב אחרי 10 שניות?
    אדם שונה-סיגנון משחק שונה
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    24.10.2010
    הודעות
    4,189
    נכתב במקור על ידי ThedarkestSmash
    אדם שונה-סיגנון משחק שונה
    לא. סגנון המשחק לא קשור למהירות הספון. רמת הבוטיזם, כן.

    המשחק תוכנן ואוזן סביב הנחות יסוד מסויימות, וכשמתחילים לערער את היסודות בסופו של דבר כל הבניין קורס.

    לפחות יש עכשיו אפשרות לסנן שרתים עם ספון רכבים מהיר, כך שזה לא ממש מהווה בעיה (אלא אם כולם פתאום ירדו לזנות)
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    5,782
    רז, סגנון המשחק בטוח שונה.
    כשהספון איטי - לרוב נהג הטנק יהיה מהנדס שיודע מה הוא עושה.
    כשהספון מהיר - לרוב זה יהיה סנייפר שקופץ החוצה אחרי הפגיעה הראשונה. אתה לא יכול להגיד שזה אותו סגנון משחק.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    12.05.2010
    הודעות
    4,389
    נכתב במקור על ידי Necromancer
    רז, סגנון המשחק בטוח שונה.
    כשהספון איטי - לרוב נהג הטנק יהיה מהנדס שיודע מה הוא עושה.
    כשהספון מהיר - לרוב זה יהיה סנייפר שקופץ החוצה אחרי הפגיעה הראשונה. אתה לא יכול להגיד שזה אותו סגנון משחק.
    צודק. בגלל זה אני מעדיף ספאון רגיל או אפילו איטי. ככה אנשים משחקים בצורה יותר מחושבת וחכמה
    - Who Dares Wins - המעז מנצח -
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    24.10.2010
    הודעות
    4,189
    נכתב במקור על ידי Necromancer
    רז, סגנון המשחק בטוח שונה.
    כשהספון איטי - לרוב נהג הטנק יהיה מהנדס שיודע מה הוא עושה.
    כשהספון מהיר - לרוב זה יהיה סנייפר שקופץ החוצה אחרי הפגיעה הראשונה. אתה לא יכול להגיד שזה אותו סגנון משחק.
    אתה מדבר על המאקרו ואני על המיקרו.

    בסגנון משחק הכוונה היא לאותו בוט שנכנס לטנק/מסוק/וכד' ולאופן שבו הוא משחק. לאותו סנייפר מהולל שמרסק את מסוק התקיפה לתוך מגדל ההתקמפרות המועדף עליו לא ממש אכפת אם מדובר בספון מהיר או איטי. הוא רק רוצה רכב שיביא אותו לשם. מה שאני מנסה להגיד הוא שסגנון המשחק של אותו בוט לא ממש ישתנה בגלל שהספון מהיר. מה שישתנה הוא הסיכוי שלו לתפוס רכב.

    ברמת המשחק כמובן שזה משפיע ומאד לרעה, ולכן אני לא נכנס לשרתים כאלה.
    שתף ב-Google+

הרשמה