תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 27
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    24.10.2010
    הודעות
    4,189
    פוסט מעניין שפרסם שחקן שהשתמש בצ'יטים. עורר הרבה תגובות ושאלות וגם נותן תשובות:
    http://www.reddit.com/r/battlefield3...ation_for_the/

    כתבה קצת יותר טכנית בעניין שפורסמה באותו פוסט:
    http://www.altdevblogaday.com/2012/0...-via-direct-x/

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    13.01.2007
    עיר
    קיבוץ כלשהו
    הודעות
    3,761
    עוד סיבה טובה להישאר מחוץ לשרתי 64
    אומרים שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך קיבתו. אבל במקרה שלי, זה לא נכון; הדרך לליבי היא דרך דאנק מימז.
    CRISS is my name and madness is my game
    ערוץ YTG
    נכתב במקור על ידי RazY
    שקט ווקי!

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    26.09.2008
    הודעות
    762
    רק מוכיח כמה PB היא זבל של תוכנה,
    פשוט מצחיק אותי כל פעם מחדש כמה שהמשחק הזה שכונה ואי אפשר לסמוך על דייס
    שיעשו את עבודת ״נקיון הצ׳יטרים״ במקום האדמינים ולהתלונן אין ספור פעמים על אנשים שהם סופר חשודים...
    נערך לאחרונה על ידי Shem3sh; 05.05.2012 בשעה 12:30.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית מוצקין
    הודעות
    3,073
    אה שיט רז הקדמת אותי!!!!!

    אבל בהחלט פרטים מעניינים, עוד לא התחלתי להתעמק בתגובות שהוא קיבל בפוסט ברדיט, אבל אני בטוח שמה שאני אמצא שם יעניין ויזעזע אותי בו זמנית D:
    מור - MPTG

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    14.12.2006
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    826
    TL;DR
    מי יכול לתמצת?

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    13.01.2007
    עיר
    קיבוץ כלשהו
    הודעות
    3,761
    נכתב במקור על ידי BloodyWhore
    TL;DR
    מי יכול לתמצת?
    האקרים יכולים לעשות כל דבר ורק אולי יעלו עליהם.
    אומרים שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך קיבתו. אבל במקרה שלי, זה לא נכון; הדרך לליבי היא דרך דאנק מימז.
    CRISS is my name and madness is my game
    ערוץ YTG
    נכתב במקור על ידי RazY
    שקט ווקי!

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    12.05.2010
    הודעות
    4,389
    נכתב במקור על ידי BloodyWhore
    TL;DR
    מי יכול לתמצת?
    +1
    מצטרף לבקשה.

    PS - אז אני לא ממש מבין למה ה - PB הזה עדיין ממשיך להתקיים אם צ'יטרים עוקפים אותו בלי שום בעיה ?
    - Who Dares Wins - המעז מנצח -

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית מוצקין
    הודעות
    3,073
    תמצות קצר, אני בהחלט ממליץ לכל מי שמתעניין במחשבים ובמשחקים לקרוא, כדאי לקרוא גם את המאמר השני שרז פרסם, שניהם מאוד מעניינים וכוללים פרטים שכדאי לדעת:

    ככה, כיום האקים פועלים בשיטה שקשה מאוד מאוד לעלות עליה מסיבה פשוטה, אי אפשר לזהות את השינוי שההאק מבצע.

    ההאק לא מאוכסן על המחשב, מפעילים אותו באינטרנט ע"י ניתנת הרשאות לאפליקציית ג'אווה, שלוקחת את המידע של ההאק, ומחפשת מקום בזכרון של המחשב להתחבר אליו, למעשה מה שקורה זה, שההאק לא משפיע על קבצי המשחק, הוא גם לא מנטרל את הפאנקבאסטר, הוא בעצם נכנס בין התהליכים שמתבצעים בהפעלת המשחק.

    לאחר שלחצתם על הצטרפות למשחק בבאטלוג, ההאק בעצם מתחיל לפעול, שיטת העבודה של ההאק פשוטה, BF3 פועל בעזרת DirectX, הממשק הגראפי של מיקרוסופט, הממשק הזה בעצם מספק למפתחי משחקים הרבה מאוד כלים שיעזרו להם ליצור משחקים מדויקים, יפים מבחינה גראפית ומתוחכמים מבחינה תכנותית, העיקרון הוא, שהמשחק נמצא בקשר מתמיד עם הDirectX, מה שזה אומר בעצם זה שכל פעולה שאתם מבצעים במשחק, המשחק שלכם(להלן ה-Client) מתקשר עם הDirectX על מנת שיסייע לו לבצע את הפעולה.

    תהליך העבודה של המשחק פשוט:
    1. המשחק רץ
    2. השחקן מבצע פעולה
    3. המשחק שולח את הבקשה לביצוע הפעולה הזו לDirectX
    4. *במקרה רגיל, הDirectX היה מבצע את הפעולה ומחזיר את ההשפעה הויזואלית שלה אל המסך של השחקן, אבל במקרה של ההאק, ההאק בעצם מכניס עוד קודי פעולות מסוימים לתהליך הזה (להלן ההאק) ורק לאחר מכן שולח את הבקשה אל הDirectX.
    5. חוזרים לשלב 2 שבו השחקן מבצע עוד פעולה.

    למעשה מה שנוצר הוא הפרעה מתמדת במעבר של מידע מהמשחק אל הDirectX, ההאק מתערב בפעולות, וככה הוא יכול להציג לשחקן עוד מידע או לבצע עבורו פעולות שהוא לא היה יכול לבצע בלי להתערב בתפקוד של הDirectX.

    חישבו על זה כך: בזמן שהמשחק רץ, הוא שולח בקשה לDirectX להציג חלק מהאפקטים הויזואליים, בזמן המעבר מהבקשה שביצע השחקן אל הDirectX, ההאק נכנס לפעולה, הקוד של ההאק מבקש למצוא את מיקום המסך עליו מסתכל השחקן, לאחר שההאק מצא את המיקום הזה בפעם הבאה שתישלח פעולה אל הDirectX ההאק יצייר ריבוע אדום מסביב למיקום הזה, וכך למעשה יווצר WALLHACK:
    http://altdevblogaday.com/wp-content...ield_3_hax.jpg

    דוגמה נוספת:
    כאשר אנו לוחצים על כפתור העכבר על מנת לירות על שחקן, המשחק שולח את הבקשה לDirectX על מנת שיציג את הירי, אם ההאק פועל, לפני שהבקשה להציג ירי תגיע אל הDirectX, ההאק יגרום לשחקן לזוז בצורה כזו שהוא יתביית על הראש של שחקן אויב ורק אז יעביר את הבקשה לירות אל הDirectX, במצב הזה, כשהפעולה תגיע לDirectX והוא יבצע אותה, הכוונת שלנו כבר נמצאת על הראש של שחקן אחר - כך למעשה נוצר לנו AIMBOT.

    זה העקרון של ההאק, הוא למעשה מתערב בתהליך הפעולה של המשחק, מבצע עוד כל מיני פעולות לפני שהוא מעביר את הבקשה לDirectX ולמעשה מאפשר לנו לעשות כמעט כל דבר.

    ההאק מסוגל לבצע כל מיני דברים WALLHACK, AIMBOT, להציג מפת ספוטים בתלת מימד, להציג ספוטים של כל השחקנים על המפה, לחשב עבורך מה רמת הדיוק של כל שחקן אויב עליך, לבטל את הרתע מירי, לאפשר לך לעבור ולראות דרך קירות ועוד ועוד ועוד...

    את ההאק במצב הנוכחי לא ניתן לגלות אלא אם עוקבים באופן סטטיסטי אחר השחקן.
    במידה ואתם תוהים מדוע PB לא יעיל במקרה הזה, הסיבה היא שהוא לא יכול לעלות על השינוי בקבצי המשחק מכיוון שלא קיים אחד כזה ואם הוא מנסה לקחת סקרינשוט של המסך של השחקן במטרה לזהות עליו את ההאקים, אז מסתבר שהאנשים שכתבו את ההאק כבר גילו מתי הפאנקבאסטר מנסה לצלם את התמונה ובמקרה הזה ההאק פשוט מכבה את עצמו לשבריר שנייה וככה לא ניתן לראות על המסך של השחקן את ההאק.
    מור - MPTG

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    16.08.2009
    הודעות
    7,947
    tl;dr

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    01.11.2007
    עיר
    Haifa
    הודעות
    69
    "תמצות קצר"

    QQ over 9000

    IMHO כמובן

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    14.12.2006
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    826
    אחלה סיכום MPTG, תודה.
    למה ההאקר הספציפי חושף "סודות מקצועיים"?

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    24.10.2010
    הודעות
    4,189
    נכתב במקור על ידי Diamond
    "תמצות קצר"

    QQ over 9000

    IMHO כמובן
    לא הבנתי. איפה היה QQ?

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    5,782
    כמו שהוא רשם, האק יכול להרוג בלחיצת כפתור את כל הקבוצה היריבה.
    זה בגלל התכנון הדבילי של DICE, שבו ה CLIENT קובע אם הרגתה את היריב, במקום לשלוח לשרת את המיקום שלך והכוונת, ושהשרת יחשב בעצמו את נתיב הכדור והאם הוא פוגע במשהו.

    DICE העבירו יותר מדי דברים לצד המשתמש במשחק הזה.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    24.10.2010
    הודעות
    4,189
    נכתב במקור על ידי BloodyWhore
    אחלה סיכום MPTG, תודה.
    למה ההאקר הספציפי חושף "סודות מקצועיים"?
    הוא כתב שהוא רוצה להגביר את המודעות. אולי גם רצה למרק קצת את המצפון שלו.
    לטענתו הוא השתמש בצ'יטים רק חודש, ונכנס לזה אחרי שצ'יטר שהיה בשרת שיגע אותו.
    הפוסט עוסק יותר ב-"מה" ופחות ב-"למה" למרות שזה לא פחות מעניין.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    13.05.2007
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    2,723
    הוא כתב את הת'רד הזה מכיוון שחשב שאולי יראו את זה כמה אנשים בEA ויעשו משהו בנידון.
    הוא כתב שם שהוא שיחק חודש עם ההאק, וגם הוא יכל לתפוס אחרים שמשתמשים בהאק ע"י כך שהוא ידע מי מכוון אליו בכל רגע ובכמה אחוזי דיוק הכיוון.
    זאת אומרת, שכאשר הוא היה יוצא בבסיס היה רואה שמישהו כבר מכוון אליו דרך בנינים וממרחק גדול מאד. לטענתו כמעט בכל שרת מלא של 32-64 שחקנים שנכנס אליו היו לפחות צ'יטר אחד או שניים. הממ...... מעניין כמה בישראל ?
    עופר, סגן מנהל הטים ספיק ותחום הפאבליק- קהילת באטלפילד



  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.07.2010
    הודעות
    1,747
    נכתב במקור על ידי Oferikola
    הוא כתב את הת'רד הזה מכיוון שחשב שאולי יראו את זה כמה אנשים בEA ויעשו משהו בנידון.
    הוא כתב שם שהוא שיחק חודש עם ההאק, וגם הוא יכל לתפוס אחרים שמשתמשים בהאק ע"י כך שהוא ידע מי מכוון אליו בכל רגע ובכמה אחוזי דיוק הכיוון.
    זאת אומרת, שכאשר הוא היה יוצא בבסיס היה רואה שמישהו כבר מכוון אליו דרך בנינים וממרחק גדול מאד. לטענתו כמעט בכל שרת מלא של 32-64 שחקנים שנכנס אליו היו לפחות צ'יטר אחד או שניים. הממ...... מעניין כמה בישראל ?
    לצערנו כמות מכובדת יש בישראל, אבל רובם לא משחקים אפילו בויגיימס (גם כשהשרתים היו בשיא שלהם) כי הם יודעים שאין סבלנות לצ'יטרים פה.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית מוצקין
    הודעות
    3,073
    לדעתי הבעיה למען האמת היא לא בעובדה שBF3 הוא משחק שמסתמך על הCLIENT לפרטים כמו נתיב הירי...

    הבעיה היא שהDirectX והתקשורת שלו עם המשחק מהווים פרצת אבטחה ומאפשרים "הזרקה"(Injection - כמו שהוא מכנה את זה בדיון) של מידע מההאק אל המשחק לפני שהפעולה מגיעה אל הDirectX.

    זה לא משנה אם השרת מטפל בירי או לא, זה פשוט משנה אם מתערבים בבקשה של המשחק/שרת מהDirectX או לא.

    הוא אמר גם שיש האק שמאפשר לו לערוך את הנזק שירייה אחת מכל נשק (או שאולי הוא התכוון מפגז של כלי רכב) לעשות, מה שמאפשר לו בעצם לגרום לירייה יחידה של טנק להרוס באופן מידי Amtrac עם 100% חיים, במקרה הזה אני מניח שזה באמת אפשרי מכיוון שהנזק מחושב ע"י הClient ולא עובר בדיקה ע"י השרת...

    הסיבה לפוסט הייתה כדי לעורר את תשומת הלב של DICE,להסיר קצת מייסורי המצפון, לחשוף בפנינו מידע בהחלט מרתק על הצ'יטים המודרניים (אגב, בערך כל משחק שמשתמש בDirectX בימינו קיים עבורו צ'יט זהה לגמרי, ההאקרים בימינו לא צריכים לפתח מחדש את הצ'יט, רק לדאוג שהוא ינצל פקודות וקודים שמתאימים למשחק הספציפי) ולהסביר לקהילת BF את המצב הנוראי, עקרונית מהפוסט שלו אפשר להבין שהאקים הם מגיפה, אם בכל שרת של 64 שחקנים יש יותר משחקן אחד שמשתמש בחלק מהפונקציות של הצ'יט, הייתי אומר שהסטטיסטיקה דווקא לטובת הצ'יטרים, ואם לא אז היא קרובה מאוד למצב הזה.
    מור - MPTG

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    12.05.2010
    הודעות
    4,389
    אז אני מבין שהאקים עוברים בין ה - CLIENT - ל - DX ואז למשחק ...
    וכל זה קורה בלי "לעורר את צומת ליבו" של - PB ...
    אז שוב - למה הוא עדיין קיים אם אפשר לעשות לו BYPASS ?
    - Who Dares Wins - המעז מנצח -

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    13.05.2007
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    2,723
    נכתב במקור על ידי WarFox89
    אז אני מבין שהאקים עוברים בין ה - CLIENT - ל - DX ואז למשחק ...
    וכל זה קורה בלי "לעורר את צומת ליבו" של - PB ...
    אז שוב - למה הוא עדיין קיים אם אפשר לעשות לו BYPASS ?
    כי יש עוד חצילים שקונים צ'יטים בגרוש וחצי.
    גם לרמות וגם להתקמצן - חינוך טוב מהבית
    עופר, סגן מנהל הטים ספיק ותחום הפאבליק- קהילת באטלפילד



  20. #20
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית מוצקין
    הודעות
    3,073
    נכתב במקור על ידי Oferikola
    כי יש עוד חצילים שקונים צ'יטים בגרוש וחצי.
    גם לרמות וגם להתקמצן - חינוך טוב מהבית
    +1

    יש אנשים שעדיין קונים צ'יטים זולים שקל לזהות (כדוגמת הMultihack שאת השם שלו שמעתי מספר פעמים בזמן האחרון).

    את ההאק הזה כמו שכתבתי בתמצות, יהיה ניתן לזהות רק באמצעות מעקב סטטיסטי אחרי שחקנים, או ע"י שימוש באותו צ'יט לזיהוי נתוני דיוק של 100% במשך כמות ארוכה במיוחד של זמן, או ע"י שיפור התקשורת בין המשחק ובין הDirectX בצורה שלא ניתן יהיה להזריק באמצע התהליך מידע (למעשה סגירת פריצת האבטחה, במידה ויצרניות השחקנים ירצו לפתור את הבעיה הזו, הן יאלצו להפנות קלשונים לעבר מיקרוסופט על מנת שישפרו את שיטת התקשורת של הDirectX עם הCLIENT).
    מור - MPTG

הרשמה