תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 26
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367

    RANGER
    זה הקלאס שאני כנראה אתחיל איתו את המשחק, לאחר שחקרתי קצת. אני לא ממש מתמצא בעולם ה-MMO, אבל שיחקתי לא מעט משחקי RPG, ואנגלית אני יודע לקרוא אז קראתי די הרבה על הקלאס הזה בויקי של GW2. מן הסתם כדי לכתוב על קלאס צריך להתייחס להרבה דברים כלליים של המשחק (כמו מערכת מאפיינים [attributes]), אז על הדברים האלה אני לא ארחיב, גם כי אני לא בקיא יותר מדי בעניין הזה. אני גם לא ארחיב על מצבים מסוימים, או על אפקטים וכד' (לרוב, יהיו קישורים לויקי לדברים האלו). אני יתרכז פה בתכונות הייחודיות של הקלאס, ושל החיות כמובן. אם אני טועה איפשהו (וזה הגיוני, כי זה הולך להיות ה-MMO הראשון שלי), תרגישו חופשי לתקן. אני עושה את המאמר הזה גם כדי לסדר לעצמי קצת בראש את הדברים. בגלל שזה מאמר ארוך אני מחלק אותו ל-5. חלק ראשון יתרכז במיומנויות של הקלאס. החלק שני יהיה על המיומנויות הקשורות לנשקים. החלק השלישי יהיה על התכונות. הרביעי על החיות המתלוות לגיבור. החלק האחרון יהיה על בחירת ובניית הדמות, ומן סיכום. שימו לב שלא הכל ידוע, לכן אני מאמין שחלק מהמידע יהיה חסר, ויושלם אחרי כמה שעות בבטא

    תיאור כללי

    ברמת העיקרון הרינג'ר זה קלאס של לוחמה עם חץ וקשת, למרות שאפשר להשתמש איתו בעוד נשקים. מן הסתם את הבונוסים הכי טובים מקבלים עם הקשתות, וזו, לדעתי, צריכה להיות דרך המשחק עם הקלאס הזה. היתרון הגדול של הקלאס הזה הוא החיה הנלווית אליך, והאפשרות לשנות חיות בצורה נוחה במהלך המשחק.

    קלאס זה יכול לשאת שריון בינוני היות והתנועה של הדמות צריכה להיות מהירה. כדי לשחק עם קשת (מהניסיון שלי ב-RPG) צריך לדעת לירות תוך כדי תנועה, אחרת הדמות חשופה להתקפות גם מקרוב וגם מרחוק כמובן. שחקן טוב ישלוט בשדה קרב בצורה כזו שהאוייבים לא יתקרבו אליו.


    חלק 1
    מיומנויות קלאס (Slot Skills)
    זמן טעינה
    נקודות סקיל
    כמות הנזק לפגיעה, לא כולל אפקטים שליליים כמו נכות, דימום, רעל וכד'.

    *כל הציונים של הנזק מתייחסים לרמה 80


    * הקישורים לויקי של המשחק

    ריפוי (Healing)


    Heal as One 20 0
    מרפא אותך ואת החיה שלך.

    Healing Spring 30 4
    יוצר מעיין ריפוי ומרפא גם אפקטים שליליים (כמו פחד, דימום) מבני הברית שלך.

    Troll Unguent 40 1
    טוען את נקודות החיים בחזרה לאורך זמן.


    מיומנויות הקשורות בחיות (Pet)

    מיומנות ייחודית לרינג'ר.

    Search and Rescue 85 6 - החיה שלך תחפש ותחיה בן ברית קרוב שנמצא במצב downed.

    מיומנויות הקשורות בחותמים (Signet)

    השפעה פסיבית: עובדת תמיד, למעט זמן הטעינה ברגע שמפעילים את החותם.
    השפעה אקטיבית: בעת שמפעילים את המיומנות, ומפסיקה את ההשפעה הפסיבית.

    Signet of Renewal 25 2
    פסיבית: מסיר אפקט שלילי (conditions) כל 10 שניות.
    אקטיבית: כל האפקטים השליליים של בני הברית הקרובים אליך עוברים לחיה שלך.
    Signet of Stone 120 5
    פסיבית: מחזק את תכונת ה-toughness לך ולחיה שלך.
    אקטיבית: החיה שלך לא מקבלת נזק למשך 10 שניות.
    Signet of the Hunt 120 3
    פסיבית: מגביר את המהירות תנועה לך ולחיה שלך.
    אקטיבית: ההתקפה הבאה של החיה שלך תגרום יותר נזק.
    Signet of the Wild 120 7
    פסיבית: מעניק טעינה לנקודות חיים לך ולחיה שלך.
    אקטיבית: החיה שלך גודלת, עושה יותר נזק ומקבלת יציבות (stability).

    מיומנויות הקשורות לרוחות (Spirit)

    סט מיומנויות ייחודי לרינג'ר. עם רוחות הטבע אפשר לעשות 2 פעולות בעצם. לזמן אותן, ואז הן מעניקות בונוסים שונים לבני ברית. ואפשר גם לפוצץ אותם אחרי הזימון, מה שגורם לנזקים שונים ליריבים בשטחה.

    Frost Spirit 60 5 - לזמן רוח כפור המעניקה בונוסים לנזק לבני ברית קרובים.
    Cold Snap 40 - רוח הכפור משחררת הדף של רוח ארקטית קפואה, המקפיאה יריבים קרובים.
    Stone Spirit 60 3 - לזמן רוח אבן הנותנת לבני ברית קרובים הזדמנות לקבל הגנה (protection).
    Quicksand 45 - רוח האבן מרככת את האדמה סביב, מה שגורם ליריבים לחוסר יכולת לזוז.
    Storm Spirit 60 6 - לזמן רוח סערה הנותנת לבני ברית קרובים הזדמנות לקבל בונוסים למהירות התקפה (swiftness).
    Call Lightning 20 - רוח הסערה מכה את האיזור בפיצוץ של חשמל.
    Sun Spirit 60 2 - לזמן רוח שמש המעניקה לבני ברית הזדמנות לגרום בעירה (burning).
    Solar Flare 25 - רוח השמש משחררת את כוח השמש ומעוורת (blinding) יריבים.

    מיומנויות הקשורות להישרדות (Survival)

    עוד סט מיומנויות ייחודי לרינג'ר.

    Lightning Reflexes 45 4
    קפיצה אחורה עם מכת ברק שמעלה את המרץ (vigor).

    Muddy Terrain 30 2
    השתמש בבוץ כדי לגרום ליריבים נכות (crippled).

    Quickening Zephyr 60 7
    אתה והחיה שלך זזים מהר יותר ומקבלים בונוס לזריזות (quickness).

    Sharpening Stone 45 1
    גורם ליריבים לדימום למשך חמש ההתקפות הבאות.


    מיומנויות הקשורות למלכודות (Trap)

    Flame Trap 45 3
    לשים מלכודת שמבעירה (burning) יריבים.

    Frost Trap 45 6
    לשים מלכודת שמקפיאה (chilled) יריבים.

    Spike Trap 40 1
    לשים מלכודת שגורמת ליריבים לדימום (bleeding) ונכות (crippled).
    117

    Viper's Nest 30 4
    לשים מלכודת שמרעילה (poison) יריבים.


    מיומנויות על (Elite)

    חיות

    Rampage As One 120 15
    אתה והחיה שלך משתוללים מה שנותן בונוסים לזעם (fury), לעוצמה (might) ולמהירות התקפה (swiftness).

    רוחות הטבע

    Spirit of Nature 180 25
    לזמן רוח המרפאה בני ברית. ניתן לפקוד על הרוח להחיות ולהסיר אפקטים שליליים (conditions) מבני ברית קרובים.

    הישרדות

    Entangle 150 20
    יריבים לא יכולים לזוז (immobile) עד אשר הענפים מושמדים.


    מיומנויות במצב דאון (Downed)

    Throw Dirt 0
    זרוק חול כדי לעוור (blind) את יריבך.

    Call Companion 10
    מחיה את החיה שלך ומזמן אותה אליך.

    Lick Wounds 20
    פוקד על החיה שלך להחיות אותך.

    Bandage 5
    משמש להחיאה עצמית כשאין בני ברית, או יריבים באיזור. אי אפשר להשתמש אם מקבלים נזק.


    מיומנויות במצב טביעה (Drowning)

    Throw Knife 0
    זרוק סכין על יריבך.

    Call Companion 10
    מחיה את החיה שלך ומזמן אותה אליך.

    Lick Wounds 20
    פוקד על החיה שלך להחיות אותך.

    Bandage 5
    משמש להחיאה עצמית כשאין בני ברית, או יריבים באיזור. אי אפשר להשתמש אם מקבלים נזק., או יריבים באיזור. אי אפשר להשתמש אם מקבלים נזק.

    חלק 2
    מיומנויות נשקים (Weapon Skills)

    כמו שציינתי בהתחלה, לדעתי, הרינג'ר זה קלאס שעדיף להשתמש בו עם קשתות. בייחוד לאור העובדה שאפשר להשתמש בחיה כדי להימנע מקרב פנים מול פנים (melee).

    זמן טעינה
    כמות הנזק לפגיעה, לא כולל אפקטים שליליים כמו נכות, דימום, רעל וכד'.

    *כל הציונים של הנזק מתייחסים לרמה 80


    * הקישורים לויקי של המשחק



    נשקים לשתי ידיים

    מיומנויות קשת ארוכה


    הקשת הארוכה כשמה כן היא, מיועדת לטווח ארוך. שימו לב שאם הטווח מצטמצם הנזק של הקשת יורד בחצי, וככל שהטווח עולה הנזק גדול יותר. היא יותר איטית מהקשת הקצרה מבחינת ירי כמות חיצים בזמן נתון, אבל היא עושה יותר נזק, ולמרחק יותר גדול, כאמור. הקשת הארוכה מצויינת לאיזורים פתוחים וקצת בעייתית ברגע שנכנסים לאיזורים סגורים.

    Long Range Shot 0
    ירייה למרחק, ככל שהמרחק גדול יותר, הנזק גדול יותר.
    1000+ - 443
    500-1000 - 332
    0-500 - 222

    Rapid Fire 10
    יריות מהירות באוייב.
    232

    Hunter's Shot 15
    לירות חץ שגורם לאוייב להיות פגיע (vulnerable) החיה שלך מקבלת בונוס למהירות התקפה (swiftness).
    306

    Point Blank Shot 15
    ירייה שמעיפה את האוייב לאחור. ככל שהוא יותר קרוב אליך, כך הוא עף יותר לאחור.
    587

    Barrage 30
    לירות מטר של חיצים הגורמים לנכות (crippled) לאויבים.
    177


    Barrage בפעולה:


    מיומנויות קשת קצרה

    הקשת הקצרה היא קשת יותר מהירה מהארוכה, ומכאן שניתן להיות יותר ניידים בזמן השימוש בה. היא לוקה בחסר במרחק ביחס לארוכה, אך גורמת לדימום אם תוקפים מאחור או מהצד. כדי להשתמש בקשת הקצרה צריך להיות הרבה יותר נייד מאשר הארוכה, ולנסות תמיד לאגף את היריבים. הקשת הקצרה היא פיתרון יחסית סביר לקשתים שנכנסים לאיזורים צפופים למרות שהיתרון שלה, הירי שגורם לדימום, פחות יעיל כי יש פחות סיכוי לאגף יריבים. מצד שני, הסקילים שלה נטענים יותר מהר, אז זה מחפה על העניין.

    Cross Fire 0
    לירות חץ הגורם לדימום (bleeding) אם הוא פוגע מאחור או מהצד של היריב.
    232

    Poison Spray 9
    לירות כמה חיצים מורעלים (poison) לכמה כיוונים שונים.
    58

    Quick Shot 9
    לירות ירייה מהירה בזמן התחמקות לנסיגה. נותן בונוס למהירות התקפה (swiftness) אם הירייה פוגעת.
    204

    Crippling Shot 12
    הרוס את חלומות יריבך להיות הרפתקן בעזרת... חץ לברך בנוסף, שלוש ההתקפות הבאות של החיה שלך גורמות לדימום (bleeding).
    205

    Concussion Shot 15
    המם את יריבך עם חץ. אם הוא פוגע מאחור הוא גורם לשוק (stun).
    207


    Poison Spray

    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 15.05.2012 בשעה 08:02.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    מיומנויות חרב ארוכה

    יש לרינג'ר אפשרות לשרשרת (chain) של מכות (שרשראות מורכבות מ-3 מכות השייכות לאותו סקיל) בחרב הארוכה. כמו כן, יש לחרב הארוכה רצף (sequence) אחד (דומה לשרשרת, אך מכיל רק 2 מכות, ועובד בצורה יותר אוטומטית).

    Slash 0
    לשסע את יריבך.
    609
    Slice 0
    לחתוך את יריבך.
    Power Stab 0
    לדקור את יריבך ולחמוק מהתקפה.

    Swoop 10
    לרוץ ולקפוץ על יריב, מה שפוגע בהם וביריבים הקרובים אליהם.
    853

    Counterattack 15
    לחסום ולתת מתקפת נגד עם בעיטה שדוחפת את היריב לאחור.
    1,218
    0 Crippling Throw
    לזרוק את החרב, מה שגורם לנכות (crippled) ליריב.


    Maul 20
    לגרום לדימום (Bleed) ליריב ארבעה פעמים עם מכה גסה.
    305

    Hilt Bash 30
    לגרום סחרור לאוייב (Daze) בעזרת ידית החרב. אם זה מאחור האוייב יישאר בהלם (Stun). ההתקפה הבאה של החיה שלך תגרום נזק כפול.
    489

    נשקים ליד אחת

    נשקים ליד אחת יכולים פתרון טוב לרינג'ר במקומות צפופים, בהם קשה יותר להשתמש בחץ וקשת. בשילוב נכון עם סקילים, ונשק ליד המשנית, הרינג'ר יכול להיות קטלני כמעט כמו עם החץ וקשת.

    מיומנויות חרב

    בדומה לחרב הארוכה יש לרינג'ר אפשרות לשרשרת של מכות (שרשראות מורכבות מ-3 מכות השייכות לאותו סקיל). כמו כן, יש לחרב רצף אחד (דומה לשרשרת, אך מכיל רק 2 מכות, ועובד בצורה יותר אוטומטית).

    Slash 0
    לשסע את יריבך.
    332
    0 Kick
    בעיטה הגורמת לנכות (crippled).
    Pounce0
    קפיצה שנותנת עוצמה (might) לחיה שלך.

    Hornet Sting 5
    לדקור את יריבך ובמהירות לסגת לאחור.
    720
    0 Monarch's Leap - לקפוץ אל הקרב חזרה, ולגרום נכות לאויב.

    Serpent Strike 12
    להסתובב סביב יריבייך כדי להרעיל (poison) אותם.
    416

    Serpent Strike בשילוב עם Crippling Talon (סקיל של הסכין):


    מיומנויות גרזן

    הגרזן הוא פיתרון יצירתי למי שבכל זאת רוצה להתקרב קצת לאקשן, ועדיין להיות בעל טווח (range), שהרי זו המשמעות של הקלאס הזה. אפשר גם לשאת גרזן בכל יד, היות שזה נשק שמתאים גם ליד המשנית, למרות ששם הוא קצת חלש (זמן טעינה ארוך מאוד לסקילים), לטעמי. שימו לב שהטווח שלו מינימלי ביותר.

    יד ראשית

    Ricochet 0
    "להקפיץ" את הגרזן על כמה אנשים.
    290

    Splitblade 6
    לזרוק כמה גרזנים מסתובבים בצורה מפוזרת מה שגורם לדימום (bleed) אצל האויבים שנפגעים.
    55

    Winter's Bite 10
    לזרוק גרזן כדי להקפיא (freeze) אוייב. המתקפה הבאה של החיה שלך תגרום לחולשה (weakness).
    277

    יד משנית

    Whirling Defense 25
    חוסם קליעים מכל סוג שנורים מטווח רחוק (חיצים, גרזנים וכו') וגורם לנזק לאוייבים שנמצאים בטווח הקרוב.
    87

    Path of Scars 15
    לשלוח את הגרזן כמו בומרנג, כאשר הוא פוגע בכל היריבים בדרכו.
    591

    Whirling Defense בפעולה:


    נשקים ליד המשנית

    היד המשנית היא המשלימה ברגע שאתם אוחזים נשק ליד אחת. צריך לשים לב טוב לסגנון משחק שלכם לפני שאתם בוחרים אחד מהנשקים, כי הם שונים מאוד בשימוש שלהם, אבל על זה אני יפרט בהמשך.

    מיומנויות סכין

    הסכין הוא הנשק הכי טוב אם אתם חושבים שתיתקלו בקרב קשה של פנים מול פנים. הוא היחידי שעושה נזק בצורה ישירה.

    Stalker's Strike 10
    לדקור את יריבך, מה שמרעיל (poison) אותם, ולחמוק מהתקפה.
    111

    Crippling Talon 12
    לזרוק סכין שגורם לדימום (Bleed) ונכות (crippled) ליריבך.
    415

    מיומנויות לפיד

    בהתחלה הלפיד נראה לי מאוד לא שימושי, אבל כסט שני הוא יכול להיות מאוד יעיל, היות שחיצים אוהבים אש.... אני ירחיב על זה בחלק האחרון.

    Throw Torch 15
    לזרוק את הלפיד ולשרוף (burn) את יריבך.
    249

    Bonfire 25
    להבעיר סביבך מדורה השורפת את יריביך.
    54

    Bonfire בשילוב עם Poison Spray (סקיל של הקשת הקצרה):


    מיומנויות קרן מלחמה

    קרן המלחמה היא הנשק המעניין מבין הנשקים ליד המשנית. היא גם נותנת בונוסים וגם יש לה התקפה מעניינת של להק ניצים.

    Hunter's Call 20
    לקרוא ללהק ניצים אשר מקיף ותוקף את יריבך.
    960 (יכול להגיע ל-1,200 בעזרת תכונות)

    Call of the Wild 35
    מעניקה זעם (fury), עוצמה (might), ומהירות התקפה (swiftness) לך ולבני ברית קרובים.

    Hunter's Call בפעולה:


    נשקים למים

    תהיה אפשרות להשתמש רק בהם באיזורים האלו.

    מיומנויות צלצל

    הצלצל הוא המשלים של הקשת הארוכה (הם גם חולקים בונוסים מהמאפיינים), ומן הסתם זהו הנשק המומלץ לשימוש במים.

    Splinter Shot 0
    לירות חנית אשר מתפרקת מסביב למטרה, מה שגורם לנזק ודימום (Bleed) לכמה יריבים.
    111

    Coral Shot 10
    לירות חנית אשר אוספת בדרכה אלמוגים חדים, מה שגורם ליותר דימום ככל שהיא יותר גורמת לנכות (crippled).
    183

    Feeding Frenzy 10
    שולח דגי פיראנה לארוחת טירוף סביב יריבך. מוסיף זעם (fury) לחיה שלך.
    2,770

    Mercy Shot 12
    לירות ירייה הגורמת יותר נזק ככל שהחיים של המטרה נמוכים יותר.
    554 (במקרה של חיים מלאים)

    Ink Blast 18
    מעוור (Blind) יריבים קרובים.

    מיומנויות חנית

    החנית היא המשלימה של החרב הארוכה, בה אולי תרצו להשתמש במקומות צפופים במים (צריך לחכות למשחק לראות איך זה יעבוד בדיוק). גם בשימוש בחנית יש לרינג'ר אפשרות לשרשרת (chain) של מכות.

    Stab 0
    לדקור את יריבך .
    443
    0 Jab
    לדחוק את יריבך.
    Evasive Strike 0
    לחמוק בזמן שמשחררים התקפה חזקה.

    Swirling Strike 8
    התקפה בזמן חסימת קליעים מכל סוג שנורים מטווח רחוק (חיצים, גרזנים וכו').
    831

    Dart 10
    להטיל את החנית על יריבך. נותן מהירות התקפה (swiftness) לחיה שלך.
    416

    Counter Strike 15
    לחסום תוך כדי הכנת החנית לזריקה. במקרה של חסימה, התוקף יידחף אחורה עם בעיטה.
    831 (במקרה של חסימה)
    416 (ללא חסימה)

    Man O' War 18
    לגרום ליריבים לחוסר יכולת לזוז ובו בזמן לתת להם מספר מכות.
    1,108

    קומבואים (Cross-profession combos or skill combinations)

    התחלות קומבואים ידועות

    הרינג'ר כמעט שאינו יוזם קומבואים, למרות שהוא יכול בקלות ליזום ולסיים לבד קומבו בעזרת האש או יכולת הריפוי והחיצים.

    אש

    Bonfire

    קרח

    Frost Trap

    מים

    Healing Spring


    סיומות קומבואים ידועות

    מן הסתם, רוב הסיומות של הקלאס הזה קשורות לחיצים או קליעים אחרים, שמקבלים תוספת לכוח.

    קליעים

    20% - Ricochet
    Splitblade - 20%
    Path of Scars
    Long Range Shot - 20%
    20% - Rapid Fire
    Hunter's Shot
    Point Blank Shot
    20% - Cross Fire
    Quick Shot
    Crippling Shot
    Concussion Shot
    Crippling Talon

    קפיצות

    Swoop

    סחרור

    Whirling Defense
    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 08.08.2012 בשעה 04:15.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    חלק 3
    תכונות (Traits)

    תכונות אלו יכולות אשר מעצימות מאפיינים (attributes), משפרות סקילים וכד'. כל נקודה שתשקיעו בענף מסויים תגרום לשיפור פסיבי של המאפיינים, בהתאם לענף שבחרתם להשקיע בו. אני לא אתייחס פה לאיך מערכת התכונות עובדת, למעט העובדה שאפשר להתחיל להשתמש בתכונות רק החל מרמה 11, מה שנותן לנו קצת זמן כדי להיסגר על שיטת הלוחמה\התנהגות שלנו עם הדמות, ולפי זה להשקיע בתכונות. לעומת המיומנויות, לא ניתן אח"כ לשנות את הבחירה, לכן חשוב לשים לב טוב מה בוחרים.



    תכונות של צליפה (Marksmanship)

    מסלול תכונות המתרכז בנזק לטווח ארוך ומשפר את היכולות של הזללנים (חיות שדומות לעקרבים עם שתי זנבות), החתולים והכרישים. פה תרצו להשקיע כדי לחזק את הקשת הארוכה. יש פה גם כמה תכונות המחזקות חותמים, במידה שתבחרו להשתמש בהם.

    שיפור פסיבי לכל נקודת תכונה:
    +10 - כוח - Power
    +1 - מומחיות - Expertise

    תכונות משניות

    Adept - רמת מומחה - 5 נק'

    Opening Strike - הפגיעה הראשונה כשנכנסים לקרב גורמת לפגיעות (vulnerability).

    Master - רמת אמן - 15 נק'

    Alpha Training - גם לחיה שלך הפגיעה הראשונה כשנכנסים לקרב גורמת לפגיעות.

    Grandmaster - רמת רב-אמן - 25 נק'

    Precise Strike - הפגיעה הראשונה תמיד קריטית.

    תכונות עיקריות - 10, 20, 30 נק'

    Beastmaster's Bond - מוסיף לזעם (fury) ולעוצמה (might) כשהרמת חיים של החיה שלך מגיעה ל-25%.
    Beastmaster's Might - מפעיל חותם הנותן עוצמה (might).
    Eagle Eye - מגדיל את הטווח של הקשת הארוכה.
    Keen Edge - אוטומטית מפעיל את המיומנות "אבן משחזת" (Sharpening Stone) כשרמת החיים שלך מגיעה ל-75%.
    Long-range Power - הקשת הארוכה והצלצל עושים עוד 5% נזק.
    Malice Training - מוסיף למשך הזמן של האפקטים השליליים (conditions) הנגרמים ע"י החיה שלך.
    Piercing Arrows - כל התקפות החיצים חודרות (pierce) את המטרה שלהן.
    Predator's Instincts - גורם לנכות (cripple) לאויבים ברגע שרמת החיים שלהם מתחת ל-25%.
    Remorseless - מחזיר בחזרה את התכונה "מכת פתיחה" (Opening Strike) כאשר אתה הורג יריב.
    Signet Mastery - לחותמים יש טעינה קצרה ב-20%.
    Signet of the Beastmaster - השפעות אקטיביות של חותמים משפיעים עליך ועל החיה שלך.

    תכונות של התכתשויות (Skirmishing)

    מסלול תכונות המתרכז בניידות ומלכודות וטוב לציפורים ומדוזות. פה תרצו להשקיע כדי לשפר את הקשת הקצרה. התכונות פה יעזרו גם לכאלה שמחליפים הרבה פעמים נשקים בזמן קרב.

    שיפור פסיבי לכל נקודת תכונה:
    +10 - דיוק - Precision
    +1 - יכולת - Prowess

    תכונות משניות

    Adept - רמת מומחה - 5 נק'

    Tail Wind - לקבל מהירות התקפה (swiftness) בזמן החלפת נשקים בקרב.

    Master - רמת אמן - 15 נק'

    Furious Grip - לקבל זעם (fury) בזמן החלפת נשקים בקרב.

    Grandmaster - רמת רב-אמן - 25 נק'

    Hunter's Tactics - לעשות יותר נזק ב-10% כשעושים איגוף.

    תכונות עיקריות - 10, 20, 30 נק'

    Agility Training - החיה שלך זזה ב-30% יותר מהר.
    Carnivorous Appetite - החיה שלך מקבלת חיים במכות קריטיות (critical hits).
    Companion's Might - מכות קריטיות נותנות לחיה שלך עוצמה (might).
    Honed Axes - גרזנים עושים ב-33% יותר נזק קריטי.
    Moment of Clarity- אתה מקבל תזוזה יותר מהירה כאשר רמת החיים מגיעה ל-25%.
    Pet's Prowess - המכות הקריטיות של החיה שלך עושות ב-30% יותר נזק.
    Quick Draw - המיומנויות של הקשת הקצרה נטענות ב-15% יותר מהר.
    Sharpened Edges - סיכוי לגרום לדימום (Bleed) במכה קריטית.
    Trap Potency - אפקטים שליליים (conditions) שנגרמו ממלכודות מחזיקים כפול זמן.
    Trapper's Defense - מפעיל את המיומנות "מלכודת דוקרנים" (spike trap) בזמן החייאה של בן-ברית.
    Trapper's Expertise - המלכודות מכוונות לרצפה. (אין לי שמץ מה התכונה הזאת אומרת...)
    Trapper's Knowledge - כל המלכודות גדולות יותר.



    תכונות של הישרדות בטבע (Wilderness Survival)

    מסלול תכונות המתרכז בלוחמה הגנתית ותימרונים. פה יש הרבה תכונות הקשורות לנשקים של היד המשנית, כמו גם לחרב. התכונות פה יעזרו לאלו שמעדיפים קרב פנים מול פנים.

    שיפור פסיבי לכל נקודת תכונה:
    +10 - קשיחות - Toughness
    +10 - זדוניות - Malice

    תכונות משניות

    Adept - רמת מומחה - 5 נק'

    Natural Vigor - שיפור ב-50% בטעינת כוח העמידה (endurance).

    Master - רמת אמן - 15 נק'

    Companion´s Defense - אתה והחיה שלך מקבלים 2 שניות של הגנה (protection) כאשר אתה עושה גלגול התחמקות (dodge).

    Grandmaster - רמת רב-אמן - 25 נק'

    Peak Strength - אתה עושה עוד 5% נזק כשרמת החיים שלך מעל 90%.

    תכונות עיקריות - 10, 20, 30 נק'

    Dagger Mastery - מיומנויות הסכין נטענות ב-20% מהר יותר.
    Deep Breathing - מיומנויות הקרן מלחמה נטענות ב-15% מהר יותר.
    Empathic Bond - החיה שלך לוקחת ממך אפקטים שליליים (conditions) באופן מחזורי.
    Expertise Training - החיה שלך עושה נזק נוסף עם אפקטים שליליים.
    Healer's Celerity - נותן לך ולבני בריתך מהירות התקפה (swiftness) כשאתה מחייה מישהו.
    Hide in Plain Sight - יוצר הסוואה לך ולחיה שלך כשרמת החיים שלך מגיעה ל-25%. פעיל כל עוד עומדים במקום ללא תנועה (וללא השתתפות בלוחמה מן הסתם).
    Master Trapper - מלכודות נטענות ב-20% מהר יותר.
    Soften the Fall - מפעיל את המיומנות "משטח בוצי" (muddy terrain) כשאתה מקבל נזק מנפילה.
    Sword Mastery - מיומנויות החרב נטענות ב-15% מהר יותר.
    Torch Specialist - למיומנויות הלפיד יש טווח גדול יותר.
    Vigorous Renewal - נותן מרץ (vigor) כאשר משתמשים במיומנות ריפוי.
    Wilderness Knowledge - מיומנויות הקשורות להישרדות בטבע נטענות ב-20% מהר יותר. (לא יודע בדיוק מה זה אומר, כנראה הכוונה רק למיומנויות של ההישרדות)



    תכונות של קסמי טבע (Nature Magic)

    מסלול תכונות הנותן הטבות הקשורות ברמת הבריאות (health) של הדמות. התכונות פה מאוד מחזקות את המיומנויות של רוחות הטבע, וחובה למי שמתכנן להשתמש בהן.

    שיפור פסיבי לכל נקודת תכונה:
    +10 - כוח חיים - Vitality
    +1 - ריכוז - Concentration

    תכונות משניות

    Adept - רמת מומחה - 5 נק'

    Rejuvenation - אתה מקבל התחדשות חיים כשהבריאות שלך מגיעה ל-75%.

    Master - רמת אמן - 15 נק'

    Fortifying Bond - החיה שלך מקבלת כל ברכה (Boon) שאתה מקבל.

    Grandmaster - רמת רב-אמן - 25 נק'

    Bountiful Hunter - אתה והחיה שלך עושים 5% יותר נזק בזמן שאתה מבורך (Boon).

    תכונות עיקריות
    - 10, 20, 30 נק'

    Circle of life - יוצר מעיין מרפא בזמן מוות.
    Concentration Training - ברכות (Boons) שמוענקות לחיה שלך נשארות לזמן ארוך יותר.
    Enlargement - החיה שלך גדלה כאשר אתה מגיע לרמת חיים של 25%.
    Evasive Purity - מסיר אפקטים שליליים (conditions) ממך ומבני ברית קרובים כאשר אתה עושה גלגול התחמקות (dodge).
    Nature's Vengeance - רוחות מפעילות את הפיצוץ שלהן בזמן מוות.
    Nature’s Bounty - כל התחדשות חיים שאתה מוציא לפועל מחזיקה מעמד יותר זמן ב-33%.
    Shared Restoration - בזמן שהדמות חוזרת לחיים (revive) בני ברית קורבים מקבלים ריפוי.
    Spirits Unbound - רוחות יכולות לזוז ולעקוב אחריך.
    Spiritual Knowledge - לאפקטים החיוביים ("הבאפים" - buff) יש 15% יותר סיכוי לספק את היתרונות שלהם.
    Strength of Spirit - מתוך כוח החיים (Vitality) כ-10% עובר לכוח (Power).
    Two-handed Training - עוד 5% נזק עם המיומנויות של החרב ארוכה והחנית.
    Vigorous Spirits - לרוחות יש פי שתיים חיים.



    תכונות של מומחיות בבהמות (Beastmastery)

    מסלול תכונות המתרכז בשיפורים לחיות וטוב לכלבים, ללטאות, ולעכבישים. היות שהחיות מאוד חשובות לדמות הרינג'ר, לדעתי, זה חובה להשקיע במסלול הזה כמה שיותר מהר, ובהתאם לחיה שאתם בוחרים.

    שיפור פסיבי לכל נקודת תכונה:
    +10 - ריפוי - Healing
    +1 - אמפתיה - Empathy

    תכונות משניות

    Adept - רמת מומחה - 5 נק'

    Zephyr's Speed - אתה והחיה שלך מקבלים ל-2 שניות את המיומנות "זירוז הצפריר" (Quickening Zephyr) כשאתה מחליף חיות.

    Master - רמת אמן - 15 נק'

    Loud Whistle - זמן ההמתנה בעת החלפת חיות מתקצר ב-40%.

    Grandmaster - רמת רב-אמן - 25 נק'

    Nature’s Wrath - כאשר מבצעים ריפוי, 10% ניתן כבונוס לכוח (Power).

    תכונות עיקריות
    - 10, 20, 30 נק'

    Canine Training - כלבים מעניקים יציבות (stability) לבני ברית קרובים כאשר הם מיללים.
    Commanding Voice - מיומנוית החיה אשר מופעלות (F2) נטענות מהר יותר.
    Compassion Training - החיה שלך מקבלת בונוס לריפוי.
    Devourer Training - ההתקפות הבסיסיות של הזללן חודרות (pierce).
    Drake Training - ללטאות יש התחדשות חיים פסיבית והסרת אפקטים שליליים (conditions).
    Instinctual Bond - כשאתה במצב "דאון" (downed) החיה שלך מקבלת טירוף (frenzy) .
    Porcine Training - חזירים גורמים ליותר דימום (Bleed).
    Screech Training - צווחות ציפורים גורמות לפחד (fear).
    Shout Mastery - צעקות נטענות ב-20% מהר יותר.
    Speed Training - לחתולים ולכריש יש זמן טעינה מוקטן ב-50% למיומנויות.
    Stability Training - לדובים ולדגים המשוריינים יש תמיד יציבות (stability).
    Venomous Training - עכבישים ומדוזות גורמים לפגיעות (vulnerability) כשהם תוקפים.
    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 11.05.2012 בשעה 01:40.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    חלק 4
    חיות מלוות (Animal Companions)

    החיות הן החלק המעניין ביותר בקלאס הזה, והסיבה העיקרית לבחור בו (למרות שאני אישית בחרתי בו בגלל החיבה שלי לחץ וקשת).

    יש 3 סוגים של חיות - חיות מים, חיות יבשתיות, וחיות אמפיביות אשר יכולות להיות גם במים וגם מחוצה להם. לכל דמות יש 4 מקומות לחיות. 2 שמורים לחיות שחיות במים, 2 שמורים לחיות יבשתיות, וחיות אמפיביות ניתן לשים בכל אחד מארבעת המקומות.

    כרגע ידוע על 12 משפחות של חיות (את החיות עצמן אני יפרט בחלק של המיומנויות שלהן), כאשר בכל משפחה יש כמה חיות דומות (למשל, משפחת החתולים). כל משפחה גם חולקת אותן מיומנויות, למעט מיומנות ייחודית אחת לכל חיה (לחיות אמפיביות יהיו 2 מיומנויות ייחודיות - אחת למים ואחת ליבשה).

    השימוש בחיות הוא בעזרת מקשי הפונקציה:
    F1 - מורה לחיה לתקוף את המטרה אותה הדמות תוקפת.
    F2 - מפעיל את המיומנות הייחודית של החיה.
    F3 - קובע את ההתנהגות של החיה:
    Active - אקטיבית - תקוף מה שאני תוקף.
    Passive - פסיבית - אל תתקוף.
    F4 - מחליף את החיה הפעילה.
    למרות שיש שליטה חלקית בחיות, הן יפעלו בעיקר לפי ההתנהגות שנקבעה להן.

    ניתן להחליף בין החיות בכל מצב ואז יש זמן המתנה בו אסור להשתמש בחיה. כאשר חיה מובסת (היא חוזרת אליך בצליעה) ואז מחליפים אותה, זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל.

    איך מוסיפים חיות? זה פשוט מאוד. יש חיות בעולם של GW2 שפשוט אפשר להקסים ואז אוטומטית הן נכנסות למאגר שלכם, ואפשר לבחור אותן בכל רגע. בהתחלה אתם מקבלים בחירה בין 3 חיות.



    מיומנויות של החיות

    פרט חשוב מאוד שצריך לדעת הוא שזו רשימה מאוד בלתי גמורה של החיות, ובטוח נראה עוד כמה וכמה חיות נוספות חוץ מאלה שרשומות פה. ברגע שייתגלו חיות חדשות אני אעדכן אותן פה. שימו לב גם שלא כל המיומנויות ידועות, בייחוד אלה של מתחת למים. פה אני לא ירשום את רשימת המיומנויות השלמה, כי יש ה-מ-ו-ן (ויהיו עוד יותר), אני פשוט ארשום את החיות הידועות בכל משפחה, וסריקה כללית של המיומנויות כדי לקבל מושג על התיפקוד של החיה. לכל חיה יש את המיומנות הייחודית לה, ו-3 מיומנויות המשותפות למשפחה - סה"כ 4 מיומנויות. לחיות אמפיביות המיומנויות הייחודיות משתנות בהתאם לסביבה בה הן נמצאות.

    חיות יבשה

    משפחת הציפורים

    Eagle -עיט
    Owl - ינשוף
    Raven - עורב
    White Raven - עורב לבן

    מיומנויות ייחודיות

    שיסוע של האוייב כדי לגרום עיוורון, דימום או קור.

    מיומנויות משותפות

    שיסוע, הסתערות כדי לגרום פגיעות, ומעניק מהירות התקפה לבני ברית.

    משפחת הכלבים


    Alpine Wolf - זאב הרים
    Fern Mastiff - מסטיף צמחים
    Krytan Drakehound - כלב ציד מקריטן
    Hyena - צבוע
    Wolf - זאב

    מיומנויות ייחודיות

    יללות הגורמות לקור, שיתוק, או פחד לאוייבים, או טעינת חיים לבני ברית. המיומנות של הצבוע הכי מעניינת כי היא מזמנת צבוע נוסף להילחם איתו.

    מיומנויות משותפות

    לנשוך את האוייב, לזנק על האוייב כדי לגרום לנכות, ולזנק על האוייב כדי להפילו.

    משפחת המואות

    Black Moa - מואה שחורה
    Blue Moa - מואה כחולה
    Flamingo - פלמינגו
    White Moa - מואה לבנה
    Red Moa - מואה אדומה

    מיומנויות ייחודיות

    המואה השחורה והפלמינגו גורמים לטישטוש ליריבים. שאר המואות עושות דברים הנותנים בונוסים לבני ברית (הגנה, זעם, או טעינת חיים).

    מיומנויות משותפות

    לנקר את האוייב, ריפוי עצמי ובני ברית, והתקפה הגורמת לפגיעות.

    משפחת העכבישים

    Black Widow Spider - עכביש אלמנה שחורה
    Canyon Spider - עכביש קניון
    Forest Spider - עכביש יער
    Jungle Spider - עכביש ג'ונגל

    מיומנויות ייחודיות

    המיומנויות הייחודיות של העכבישים נותנות להם בונוסים להתקפות (התקפה אחת, שתיים, או שלוש) הבאות שלהם. הבונוס יכול להיות הלם ליריב, החלשה שלו, או התקפה של רעל.

    מיומנויות משותפות

    לירוק על האוייב, לירות קורים מה שגורם לחוסר יכולת תנועה ליריב, ויריית כדור ארס שמכסה את האיזור בעננה רעילה.

    משפחת החזירים

    Boar - חזיר בר
    Pig - חזיר
    Tapir - טפיר
    Warthog - חזיר יבלות

    מיומנויות ייחודיות

    כל המיומנויות הייחודיות זהות אצל כל החזירים, ודי לא ברורות כרגע - חיפוש אחר נשק מאולתר.

    מיומנויות משותפות

    לדחוק את האוייב בעזרת הניבים, להלום ביריב כדי לגרום לדימום, ולהסתער על האוייבים כדי להפילם.

    חיות אמפיביות

    משפחת הדובים

    Arctodus - דוב קצר פנים
    Black Bear - דוב שחור
    Brown Bear - דוב חום
    Murrelow - דוב ארסי
    Polar Bear - דוב קוטב

    מיומנויות ייחודיות ביבשה

    המיומנויות הייחודיות די שונות במשפחה הזו. הדוב קצר הפנים גורם לדימום בעזרת מהלומות. הדוב השחור מחליש אוייבים בעזרת שאגה. הדוב החום מסיר אפקט שלילי ממך ומכל מבני בריתך הקרובים. הדוב הארסי אולי הכי מעניין פה כי הוא פולט ענן גז רעיל. דוב הקוטב שואג שאגה שגורמת לקור אצל היריבים הקרובים.

    מיומנויות ייחודיות במים

    לא ידוע עוד הרבה על המיומנויות במים של הדובים.

    מיומנויות משותפות

    לשסע את האויב, לנשוך את האויב כדי לקבל חיים, וחסינות מנזק לכמה שניות.

    משפחת הזללנים

    Carrion Devourer - זללן נבלות
    Lashtail Devourer - זללן זנב-מצליף
    Whiptail Devourer - זללן זנב-שוט

    מיומנויות ייחודיות ביבשה

    המיומנויות המיוחדות של הזללנים מתרכזות בעיקר בירי של ארס, או קליעים.

    מיומנויות ייחודיות במים

    לא ידוע עוד הרבה על המיומנויות במים של הזללנים.

    מיומנויות משותפות

    לירות שתי יריות ארס מהזנב, לדחוף יריבים עם הזנב, ונסיגה ע"י התחפרות באדמה.

    משפחת הלטאות

    Ice Drake - לטאת קרח
    Marsh Drake - לטאת ביצות
    River Drake - לטאת נהר
    Salamander Drake - לטאת סלמנדרה

    מיומנויות ייחודיות ביבשה

    במיומנויות המיוחדות של הלטאות כל אחת יורקת משהו אחר בהתאם לאופי שלה. לטאת הקרח, מן הסתם, קרח. לטאת הביצות יורקת נחיל חרקים. לטאת הנהר יורקת ברקים, והסלמנדרה אש.

    מיומנויות ייחודיות במים

    לא ידוע עוד הרבה על המיומנויות במים של הלטאות, אבל הן כנראה דומות בעיקרון ליבשה (ההשפעה של האש, למשל, מביאה לרתיחה במים).

    מיומנויות משותפות

    לנשוך את האויב, לנגוס באוייב כדי לקבל חיים, והתקפה של אוייבים מסביב ע"י הזנב.

    משפחת החתולים

    Jaguar - יגואר
    Jungle Stalker - ציד ג'ונגל
    Snow Leopard - נמר שלג
    Snow Lynx - לינקס שלג

    מיומנויות ייחודיות ביבשה

    גם פה המיומנויות הייחודיות די שונות. היגואר מקבל בונוס להתגנבות. הציד נותן בונוס של עוצמה לבני ברית קרובים. הנמר קופץ על יריבים וגורם להם לקור. הלינקס גם קופץ על היריב, אך גורם לו לדימום.

    מיומנויות ייחודיות במים

    לא ידוע עוד הרבה על המיומנויות במים של החתולים.

    מיומנויות משותפות

    לשסע את היריב והשאירו במצב פגיע, לנגוס ביריב לגרום נזק כבד, ולשסע מספר פעמים אוייב ולגרום לו לדימום.

    חיות מים

    משפחת הדגים

    Armorfish - דג משוריין

    מיומנויות ייחודיות

    להסתער על האוייב ולהמם אותו.

    מיומנויות משותפות

    לנשוך את האוייב, ליצור הגנה, וללעוס את היריב כדי לעשות נזק ולהתרפא.

    משפחת המדוזות

    Blue Jellyfish - מדוזה כחולה
    Green Jellyfish - מדוזה ירוקה
    Rainbow Jellyfish - מדוזת קשת בענן (כן... יש כזה דבר..)
    Red Jellyfish - מדוזה אדומה

    מיומנויות ייחודיות

    המדוזות משתמשות בזרועות שלהן כדי ליצור סחרור הגורם ליריבים לקור, הרעלה, או חוסר יכולת לזוז.

    מיומנויות משותפות

    לשסע את היריב, לפלוט ענן ערפל אשר נותן טעינת חיים לך ולבני ברית קרובים, ולעוור יריבים ליד המטרה שלך בענן עלטה.

    מיומנויות משפחת הכרישים

    Shark - כריש

    מיומנויות ייחודיות

    נכנס לטירוף, מה שגורם להתקפות מהירות שעושות דימום.

    מיומנויות משותפות

    לנגוס ביריב ולגרום לדימום, להסתער על האויב ולתקוף מספר פעמים עם נזק של דימום, ולגרום לאוייב לברוח בפחד.
    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 11.05.2012 בשעה 01:39.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    חלק 5
    בחירת גזע

    ....

    בניית הדמות

    הגענו לחלק המעניין.... מה אנחנו עושים עם כל המידע הזה למעלה? פה אני בעצם יעבור על כמה טקטיקות לחימה, ואיזה מיומנויות, חיות, ותכונות מומלץ להשתמש כתמיכה בטקטיקה הזו. שימו לב שיש פה שינויים לעומת מה שרשום בחלק של הסקילים, פשוט כי פה זה יותר מעודכן. אם יש ספק, פה יש את הנתונים הכי עדכניים.

    רק כדי להזכיר, זו הטבלה של הסלוטים למיומנויות. (מהמאמר של iBot על המכניקה של הקסם)




    Full DPS Ranger

    זה הסגנון האידיאלי לרינג'ר, וזה המצב אליו, לדעתי, רינג'ר צריך לשאוף להגיע. צריך לדעת לשמור על מרחק מאויבים ולשמור סט שני לטווח קרוב, במקרה שאוייבים יעברו את מסך החיצים. גם החיה צריכה לשמש לאותה מטרה - להגן על הרינג'ר מטווח קרוב. הרבה נזק, הרבה CRITICAL HITS. הבילדים פה יותר מותאמים למשחק כקבוצה, אז אם אתם משחקים לבד תצטרכו לשנות אותו קצת.

    קישור לבילד:
    http://gw2skills.net/editor/en/?fMMQ...ljKJVLRGEcI4RA

    נשקים

    ראשי: קשת ארוכה.
    משני: חרב ארוכה.

    מיומנויות מומלצות


    Healing Spring 30 4
    יוצר מעיין ריפוי ומרפא גם אפקטים שליליים (כמו פחד, דימום) מבני הברית שלך.


    Signet of Stone 120 5
    פסיבית: מחזק את תכונת ה-toughness לך ולחיה שלך.
    אקטיבית: החיה שלך לא מקבלת נזק למשך 10 שניות.


    Signet of the Wild 120 7
    פסיבית: מעניק טעינה לנקודות חיים לך ולחיה שלך.
    אקטיבית: החיה שלך גודלת, עושה יותר נזק ומקבלת יציבות (stability).

    PVE\WvW - במידה שאתם נורן:

    Call Wurm 90 3
    מזמן תולע להילחם איתך במשך 60 שניות.

    או לחלופין אפשר להשתמש:

    Muddy Terrain 30 2
    השתמש בבוץ כדי לגרום ליריבים נכות (crippled).

    Elite:

    Entangle 150 20
    יריבים לא יכולים לזוז (immobile) עד אשר הענפים מושמדים.


    חיות מומלצות

    Red Moa - מואה אדומה - לטעינת חיים ו-CC.
    Hyena - צבוע - מביא עוד צבוע להילחם איתו.

    תכונות מומלצות

    30 נק' - Marksmanship

    משניות (אין אפשרות לבחור):
    Opening Strike - הפגיעה הראשונה כשנכנסים לקרב גורמת לפגיעות (vulnerability).
    Alpha Training - גם לחיה שלך הפגיעה הראשונה כשנכנסים לקרב גורמת לפגיעות.
    Precise Strike - הפגיעה הראשונה תמיד קריטית.

    ראשיות:
    Steady Focus - יותר נזק ב-10% כשמד כוח העמידה (endurance) מלא.
    Eagle Eye - מגדיל את הטווח של הקשת הארוכה והצלצל (Harpoon). מגדיל את הנזק של הקשת הארוכה והצלצל ב-5%.
    Signet of the Beastmaster - השפעות אקטיביות של חותמים משפיעים גם עליך.

    20 נק' - Skirmishing

    משניות (אין אפשרות לבחור):
    Tail Wind - לקבל מהירות התקפה (swiftness) בזמן החלפת נשקים בקרב.
    Furious Grip - לקבל זעם (fury) בזמן החלפת נשקים בקרב.

    ראשיות:
    Sharpened Edges - סיכוי לגרום לדימום בפגיעות קריטיות.
    Quick Draw - המיומנויות של הקשת הקצרה והקשת הארוכה נטענות ב-20% יותר מהר.


    5 נק' - Wilderness Survival

    משניות (אין אפשרות לבחור):
    Natural Vigor - שיפור ב-50% בטעינה של כוח העמידה (endurance).

    15 נק' - Beastmastery

    משניות (אין אפשרות לבחור):
    Zephyr's Speed - אתה והחיה שלך מקבלים ל-2 שניות את המיומנות "זירוז הצפריר" (Quickening Zephyr) כשאתה מחליף חיות.
    Loud Whistle - זמן ההמתנה בעת החלפת חיות מתקצר ב-20%.

    ראשיות:
    Speed Training - זמן טעינה מוקטן ב-10% למיומנויות של החיות.

    ציוד

    6X Rune of ranger - מלא CC ו-CD
    Berserker Amulet + 5X Berserker Jewel - נזק+חיים+CC+CD
    לנשק הראשי - Sigil of Superior Accuracy - ל-CC
    למשני - Sigil of Superior Battle - נותן בונוס לנזק ל-20 שניות כשמחליפים לנשק הזה.




    הסבר נוסף



    *החרב הארוכה נועדה לחסל יריבים ב-PVP או להרוג מפלצות שעוברות את מסך האש.
    *סקיל האליט זה סקיל הבריחה שלכם למקרה חירום - תשמרו עליו טעון!




    Axe Condition Trapper PvP Ranger



    את הבילד המלא אפשר לראות פה:
    http://gw2skills.net/editor/en/?fMMQ...t8Y4xxjtIPPmiA

    נשקים וציוד

    axe + sigil of superior geomancy

    horn + sigil of superior earth

    axe + sigil of superior geomancy

    dagger + sigil of superior earth

    6 superior rune of the undead

    rabid amulet + rabid jewel

    חיות מומלצות

    lynx + jungle stalker

    הסבר נוסף



    בילד מעולה לPVP, כמעט כל משחק אני מסיים TOP PLAYER (אחד משלושת המקומות הראשונים בקבוצה). עם הבילד הזה תעשו פחות נזק, אבל ה-CONDITIONS נותנים פיצוי, ובעזרת המלכודות (אפשר "לזרוק" אותם עם אחד TRAITS, זה גם נותן להם 50% יותר נזק, ועוד TRAIT אחר מקטין את זמן הטעינה).

    תוכלו לעשות גם CRIPPLE לאויבים שמנסים לברוח בעזרת הסכין (סקיל 5), ויש גם פיתרון למקרה שאתם מוקפים (אליט סקיל).

    ה-BLEED הוא ה-CONDITION המועדף, וביחד עם החתולים יש לכם 7 סקילים שעושים את זה! מן הסתם הרונות מתרכזות, אם כך, ב-BLEED וב-CONDITIONS (שימו לב ש-MIGHT נותן באף גם לכוח וגם ל-CONDITIONS) וקשורים להחלפת נשקים (אתם תחליפו הרבה בין 2 הסטים).

    זו ההשפעה של ה-MIGHT, לידע כללי.
    קוד:
    0.375 * Level + 5 Power/Condition Damage per stack


    Nature Magic Support Tank


    נשקים



    מיומנויות מומלצות


    חיות מומלצות


    תכונות מומלצות



    ציוד


    הסבר נוסף




    סיכום

    אני חושב שהדמות הזו מאוד מעניינת, בגלל העובדה שיש אינספור חיות (יש הרבה יותר ממה שאנחנו יודעים עליהן כרגע) שאפשר להקסים. זה לא קל לשחק עם דמות שעושה נזק בעיקר לטווח רחוק, ואני מתאר לעצמי שמי שלא רגיל ייתקשה בהתחלה (זה לא תמיד נהיה יותר קל... ).

    לא תיכננתי בכלל שזה יהיה כזה ארוך, אבל כמו שציינתי בהתחלה, לא ממש ידעתי הרבה על המשחק, וזה גם עזר לי לסדר את הדברים בראש. אני יעדכן את המידע, כמובן, כשיהיה מה לעדכן. אם יש למישהו הצעות\המלצות אני אשמח לשמוע. במיוחד כאלה הנוגעות לבילד של הדמות, מאוד מעניין אותי מה אנשים חושבים על הסטים שהרינג'ר צריך לשחק איתם, והמיומנויות וכו'.

    תהנו מהמגילה, ולסיום, הנה סרטון שנעשה על הדמות:



    ועוד סרטון שלי, מהבטא ב-PVE
    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 08.09.2012 בשעה 02:03.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    18.07.2008
    הודעות
    230
    למרות שהייתי רוצה להגיב רק כשהאשכול מוכן, אני לא אהיה בשביל לעשות זאת.
    כל הכבוד על ההשקעה. שים לב שבחרת לייצג מידע שנמצא בבטא ויכול להשתנות, כך שחשוב לשים יד על הדופק. אני ממש ממליץ לצמצם את החלקים הטכניים ובמקומם לכתוב מדריך שיתאים לכל זמן, החל מהחיות, מהיעוד של הקשת, מהמטרות העיקריות שלו בכל נשק וכדומה.
    ~( iBlog - בלוג פיתוח אתרים )~

    "מתכנת זה אדם שפותר בעיה שעל קיומה לא ידעת, בדרך שאינך מבין"
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    10.02.2007
    עיר
    קרית כת
    הודעות
    1,000
    השארתה אותי במתח ואני יחכה בקוצר רוח להמשיך לקרוא את הסיקור שלך.


    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.11.2009
    הודעות
    383
    מעניין אותי לדעת מה קורה עם החיה של הריינג'ר כשהוא נכנס למים.
    אשמח אם תוכל להרחיב בנושא

    אחלה מדריך עם הרבה מידע שלא ידעתי.


    Blaze Spellcaster
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    18.04.2012
    הודעות
    33
    מדריך מצוין, מחכה להמשך. נקווה שהוא יעזור לי להחליט איזה קלאס לבחור ..
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    07.01.2007
    הודעות
    5,280
    אחחח.. שרון.. איך שאני אוהב אותך...

    איזו גאווה, לראות בחור שאני הבאתי פותח מדיריכים על קלאסים :]
    H2k בתאג
    eSrael בנשמה

    join #h2k @ Quakenet
    ESL Profile | Tt Profile
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    07.01.2011
    הודעות
    70
    נכתב במקור על ידי The-Brain
    מעניין אותי לדעת מה קורה עם החיה של הריינג'ר כשהוא נכנס למים.
    אשמח אם תוכל להרחיב בנושא

    אחלה מדריך עם הרבה מידע שלא ידעתי.
    אמ...לרנג'ר יש שתי סטים של חיות: 2ליבשה ושתי למים כמו נשקים.
    חלק מהחיות יכולות להיות גם ביבשה וגם במים, לחלקם אין שינוי(לדוגמא דוב), אבל יש כאלה שהסקיל המיוחד שלהם משתנה (לדוגמא Drake) אני מאמין ש sawyer ירחיב יותר על הסקיל המיוחד של החיות.
    וחלק מהחיות יכולות להיות רק באזור אחד (או באדמה או במים) לדוגמא מדוזה יכולה להיות רק במים
    ועכביש יכול להיות רק באדמה.
    כל המידע הגיע והוויקי : http://wiki.guildwars2.com/wiki/Animal_companion

    נ.ב
    עד עכשיו ממש אהבתי את ההסבר מחכה לקרוא את ההמשך
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    04.11.2007
    עיר
    פתח תקווה OWNESSS
    הודעות
    3,391
    HOLY FUCK
    מצטער על הקללה העסיסית, אבל וואו!!
    כל הכבוד! אני בקרוב יעדכן את הלינקייה לגילד וורס 1 ו 2 ואז אני יעשה סדר רציני שם
    מנהל קהילת Guild Wars, לפניות : [email protected]

    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    03.07.2008
    הודעות
    1,140
    וואו יפה מאוד, השקעת המון ואני רואה שיש גם תכנון להשקיע עוד! זה מצויין!
    אני ואורן נסדר את הלינקייה, המדריך בטוח יגיע לשם
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    תודה על הפירגון כולם, באמת, כיף לקרוא. האמת שלא תיכננתי לעשות משהו ארוך כל כך, אבל תוך כדי כתיבה פשוט שמתי לב לעוד ועוד פרטים שכן רציתי להתייחס אליהם. בייחוד לאור העובדה שאני לא ממש מכיר את המשחק

    לגבי הפרטים הטכניים. אני חושב שכדי להבין את אופן השימוש בדמות צריך להכיר את הפרטים האלה. צריך לדעת איזה סקילים עושים איזה נזק, ולמי הם נותנים בונוסים. לא בטוח שאני צודק בקטע הזה.

    אני מאמין שתוך יום-יומיים מקסימום אני אסיים את המאמר הזה.
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    367
    טוב....... זה לקח יותר זמן ממה שחשבתי, וגם מקום... אבל קבלו את המאמר השלם על הרינג'ר. כל מה שצריך לדעת (וגם כמה דברים שלא ) פה!

    רציתי גם לעשות על האלמנטליסט אבל לא נראה לי שיש לי כוח לעשות תחקיר כזה שוב

    תהנו...
    נערך לאחרונה על ידי sawyer; 25.04.2012 בשעה 04:08.
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    03.07.2008
    הודעות
    1,140
    וואו מושקע ביותר!!!!!! הצבת פה סטנדרט מטורף חחחחחחח
    כל מי שרוצה לעשות דף מידע על מקצוע מסויים, אני מבציר בכם לקחת דוגמא מהמדריך הנ"ל
    כל הכבוד!
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    18.04.2012
    הודעות
    81
    תודה רבה על המדריך ריינג'ר הוא אחד מהפרופשנים שאני מתלבט לגביהם
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    07.01.2007
    הודעות
    5,280
    שמישהו ישים את זה בנעוץ / יפתח דיון נעוץ שכולל ליניקייה של מדריכים לCLASSים..
    H2k בתאג
    eSrael בנשמה

    join #h2k @ Quakenet
    ESL Profile | Tt Profile
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    02.12.2009
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    553
    אני חייב להגיד.. שנהנתי לקרוא במשך איזה 40-50 דקות..
    שכנעת אותי לקחת RANGER (למרות שגם רציתי לפני, אבל עכשיו יותר.. )
    אחלה מדריך.. היו פה הרבה דברים שלא ידעתי ואני מצפה להמשך..
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    03.07.2008
    הודעות
    1,140
    נכתב במקור על ידי Lafa
    שמישהו ישים את זה בנעוץ / יפתח דיון נעוץ שכולל ליניקייה של מדריכים לCLASSים..
    אל דאגה, בקרוב כל הפורום יאורגן מחדש ל-GW2
    שתף ב-Google+

הרשמה