תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    10.02.2007
    עיר
    קרית כת
    הודעות
    1,000


    לפני שאני מתחיל להסביר על מבנה הקרב ב-Guild Wars 2, אני רוצה שתדעו שזה מאמר ראשון שעשיתי כל חיי ובנוסף אני דיסלקט אז לא לבאס :]

    נזק:זוהי תוצאת פעולה להוריד חיים במהלך המשחק.
    תקראו לזה איך שתרצו נזק,DPS, נזק לשניה אבל ב- GW2 זה נקרא DAMAGE, ומתי שזה מגיע לחיים שלכם במשחק, לעולם לא יהיה לכם מספיק.
    הDAMAGE הוא היבט מרכזי בלחימה וישנם דרכים רבות לעשות זאת, אם זה
    באמצעות סקילים,זריקת אבנים וגם ע"י מלכודות.


    מבנה הקרב:
    במשחקי תפקידים רבים ניתן לראות שמערכת הקרבות מבוססת על אותו עיקרון של מרפא(Healer), עושה נזק(DPS) ומקבל מכות (Tanker) לכל אחד ואחד מהם היה תפקיד נחוץ בעשיית דנג'נים, ולרוב זה היה לוקח זמן רב עד שהייתה מוצא את כל שלישית המוסקטרים הזאת.
    יכולתה להתייבש שעות ללא משחק ולרשום בצ'אט ללא מנוח " Looking for Healer... ".

    הדבר הראשון שפסלו ANET ב- GW2 על מנת ליצור שוויון מוחלט במשחק הם דאגו (שכל אחד יוכל לרפאות את עצמו וכל אחד אחראי לההגנה וההתקפה שלו) שלא תיהיה לך תלוט בחברך לקרב, כך למשל במידה ותמות לא תוכל להאשים אף אחד אלא את עצמך ביכולתך האפסיות.

    סקיל ראשון,שני,שלישי ובום אתה מת! זה לרוב מה שקורה במשחקים אחרים, אתה מבצע את אותה פעולה במשך שעות ואין לך אפשרויות מגוונות במערך הקרב, ב- GW2 המשחק הוא יותר דינמי באזורים שבהם אתה מסתובב ובהם אתה נלחם.
    יש BAR ספציפי עם מד בריחה, כך תוכלו לתזמן את המתקפה של המפלצת ולברוח לפני שתקבלו מכה, במידה ויעמוד לצידרך חבר לקרב ויירו עליך חץ יכול להיות שחבר שלך יציל אותך והוא יקבל את הנזק במקומך.




    עשיית נזק:
    הנזק מושפע משלוש תכונות בדמות שלכם: Attribute,Traits ו Equipment.
    __________________________________________________
    • (יכולת אופי/תכונה) Traits - היא יכולת שיש לכל שחקן, ומטרתה לספק אפקטים פסיביים. נקודות שניתן להשתמש בהם בכדי לשפר יכולות אופי, בסופו של דבר עם התכונות תוכלו לשנות את תוצאות הקרב, בין חיים למוות. התכונות נקבעות על פי המקצוע בו בחרתם וישנם 75 מאפיינים לכל מקצוע. לדוגמא: אם תפתחו גנב תוכלו לשפר אצלו יכולות אופי/תכונות בהם תרצו להתמקד יותר: יכולת הארס,יכולת הקריטיקל,יכולת העילמות,יכולת אקרובטיקה ויכולת של טריקים.


    חלוקת הטבלה:
    היכולות אופי/תכונה תיפתח לכם רק ברמה 11 ועל כל רמה שתעלו תקבלו נקודה אחת עד רמה 80, ז"א בסה"כ יהיה לכם 70 נקודות Traits.
    כל קו של תכונת אופי מסויומת מחולק לשלושה קומות אשר כל קומה אפשר למלאות בא עד 10 נקודות. (3 קומות כפול 10 = 30 נקודות על יכולות אופי/תכונה)
    שימו לב! בתמונה למעלה יש לנו חמש תכונות אופי ובסה"כ עד רמה 80 יש 70 נקודות כפי שציינתי הנ"ל.
    זה אומר שנוכל למלאות 2 תכונות אופי עד הסוף(60 נקודות) וישאר לנו 10 נקודות למה שנרצה.
    זה לא מחייב את השחקן למלאות תכונה עד הסוף, העיקר שיפזר את ה 70 נקודות בכל תכונה שירצה.

    לכל תכונה יש סוג שמסומן על ידי סמל משושה גדול או קטן. כל משושה כזה הוא בעצם מאפיין אחד ביכולת אופי שלכם. בתכונה אחת יש שש צורות של משושה ז"א נוכל לאפיין את הדמות שלנו ב שישה מאפיינים שונים.
    לדוגמא: בתכונה של העילמות נוכל לבחור במאפיין הראשון +5% יותר זמן העילמות, מאפיין שני לדוגמא יכול להיות +10% Movement Speed in Stealth Mode עד שישה מאפיינים לתכונה אחת!
    • תכונת שחקן (Attribute) - התכונת שחקן היא דרך נוספת לשפר את הנזק שלכם, בעזרתה תוכלו לשפר את הביצועים של הדמות בקרב. בסך הכל יש עשר תכונות שונות העומדות בדמות אחת בכל עת.

      יושלם בהמשך אני עייף מת..
    נערך לאחרונה על ידי norman; 21.04.2012 בשעה 21:01.


    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    18.04.2012
    הודעות
    80
    חחח, לפי מה שרשמת עד עכשיו, הכתבה ממש מצויינת! ^^ במיוחד לכתבה ראשונה!
    כל הכבוד על ההשקעה

    אבל, סתם שאלה כללית -- הכותרת "מבנה הקרב" הכי מתאימה לכאן? כי אתה יותר מדבר על השחקן עצמו וכיצד לחזק אותו
    (אלא אם כן זה הולך לבוא בהמשך, ואז קבל ביטול )

    -- הא, ואם תכננת לכתוב את ההמשך בדבאל אז מצטער (שאחד המנהלים ימחק את התכובה שלי בבקשה במקרה הנל ^^ )
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.10.2010
    הודעות
    1,835
    יופי של חצי מאמר!

    יעצלן

    Live like there is no tommrow
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    10.02.2007
    עיר
    קרית כת
    הודעות
    1,000
    נכתב במקור על ידי xKato
    יופי של חצי מאמר!

    יעצלן

    חח אני כותב 2 שורות ותוך כדי מדבר עם שני טלפונים בבסיס P:
    שחק אותי הבסיס הזה.


    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.10.2010
    הודעות
    1,835
    נכתב במקור על ידי norman
    חח אני כותב 2 שורות ותוך כדי מדבר עם שני טלפונים בבסיס P:
    שחק אותי הבסיס הזה.
    תנהל פורום באתר אחר (זה שלא שאני מתייבש לרשום לא זוכר איך קוראים לו )
    שמחייב אותך לכתוב מדריך פעם ב-3 ימים, המנהל מתקשר אליי ב-2 בבוקר לקום ולכתוב מדריך.
    ואת המדריך אני זוכר במדיוק: "הכותרת: איך לשמור על ערנות בזמן עריכת סירטון ארוך, המדריך: ללכת לישון לפני ואז לכתוב אותו שאתה ער אחרי שינה של 10 שעות"

    Live like there is no tommrow
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    10.02.2007
    עיר
    קרית כת
    הודעות
    1,000
    נכתב במקור על ידי xKato
    תנהל פורום באתר אחר (זה שלא שאני מתייבש לרשום לא זוכר איך קוראים לו )
    שמחייב אותך לכתוב מדריך פעם ב-3 ימים, המנהל מתקשר אליי ב-2 בבוקר לקום ולכתוב מדריך.
    ואת המדריך אני זוכר במדיוק: "הכותרת: איך לשמור על ערנות בזמן עריכת סירטון ארוך, המדריך: ללכת לישון לפני ואז לכתוב אותו שאתה ער אחרי שינה של 10 שעות"
    לא הבנתי מה אתם אומר זה כנראה בגלל שאני עיף, בכל מקרה עשיתי את זה כי משעמם לי בבסיס ורציתי לתרום קצת לפורום.

    זה שהאשכול לא מוכן זה לא כזה משנה כי בסופו של דבר זה יהיה מוכן ויגיע ללינקיה וכשיגיע מישהו חדש לפורום נוכל להביא לו חומר לקריאה


    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    07.10.2010
    הודעות
    1,835
    נכתב במקור על ידי norman
    לא הבנתי מה אתם אומר זה כנראה בגלל שאני עיף, בכל מקרה עשיתי את זה כי משעמם לי בבסיס ורציתי לתרום קצת לפורום.

    זה שהאשכול לא מוכן זה לא כזה משנה כי בסופו של דבר זה יהיה מוכן ויגיע ללינקיה וכשיגיע מישהו חדש לפורום נוכל להביא לו חומר לקריאה
    בהצלחה שיגיע ללניקיה

    Live like there is no tommrow
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    18.07.2008
    הודעות
    230
    כרגיל, כל הכבוד על ההשקעה והכתיבה.

    אני אתייחס בתגובה הזו לכל הנושא של כתיבת מדריכים ומאמרים, בגלל שפה זה הכי בער לי:
    כשניגשים לכתוב מדריך, רצוי להתחיל מלהבהיר לעצמכם על מה אתם הולכים לכתוב. זה יכול להיות באמצעות תוכן עניינים, ציור של המאמר (מה שאני עושה), או כל דרך אחרת כדי שתוכלו לעקוב אחרי המטרה שלכם וההתפתחות של האירועים. חשוב לוודא ולבדוק שיש לכם רצף הגיוני כלשהו לנושאים.
    לדוגמה: במאמר הבא שלי אני הולך לכתוב על השילוש הקדוש (קצת נגעת בזה פה), על החיים ועל המוות (שוקל להפריד את המאמר הזה לשניים, אבל כרגע יש לי רצף לוגי שתומך בסדר הזה). הדבר הראשון שעשיתי היה לצייר לעצמי ריבועים עם נושאים מרכזיים, החל מריבוע שמסביר מה זה השילוש הקדוש, ועד הריבוע האחרון שמתעסק ב-3 התפקידים ב-GW2 (תמיכה, נזק ושליטה).
    דוגמה יפה לכתיבה אסוציאטיבית אפשר למצוע בספר "קהלת" של חיים שפירא, שמה הוא בוחר נושא ואז מעלה כל מה שעולה לו לראש.

    לאחר שבחרנו על מה לכתוב, לומדים ומעמיקים את המידע בנושאים. לפעמים פערי מידע או זמן יוצרים מאמר שכתוב היטב אבל לא משקף את מה שקורה בפועל, דבר שניתן למנוע בקלות אם יוצאים מהנחת היסוד הבסיסית שאנחנו לא יודעים כלום. מסכמים לעצמינו (מי שמסוגל אפילו בעל-פה) את הרעיון מאחורי כל נושא, וניגשים לכתיבה.
    ממליץ למצוא את הפורמט כתיבה שנוח לכם: אני משתמש הרבה פעמים בדף לבן ועט, זה מאפשר לי כתיבה בצורה חופשית.

    בסוף הכתיבה קוראים את מה שעשינו: זה ברור? האם כך המאמר אמור להיות? אם זה היה המאמר הראשון שאני קורא בנושא, האם הייתי יכול להבין אותו? פה מגיע השלב של מחיקות ותיקונים, שאחריהם מעלים את הכתוב על וורד למחשב. תוך כדי ההקלדה מסתכלים שוב על שגיאות כתיב, ניסוח משפטים, והאם המסר שלנו ברור.

    כעת כשהמאמר שלנו מוכן, פותחים אשכול חדש ומעתיקים את מה שכתבנו לאשכול. חשוב לפני הפרסום לעשות "תצוגה מקדימה להודעה" כדי לראות איך האשכול נראה, ובמידה והוא אינו לרוחנו, לעצב אותו קצת ורק אז לשלוח כשמרגישים כשהוא מוכן.
    חשוב לי להבהיר, אני בעד הרוח המרעננת שמביאה אנשים לעלות כל נושא שעולה לרוחם ולספר אותו לקהילה, אך חשוב לי גם שמשתמשים חדשים לא ימצאו את התוכן מבלבל או אסיוציאטיבי מידי מכדי לעקוב.
    הדרך שהצגתי עוזרת לי לפחות לכתוב בצורה נקייה, כאשר התהליך עצמו מתקצר מאוד בגלל שעם הזמן צוברים ניסיון, והפער בין הטיוטה הראשונה לתוצר מצטמצם.
    ~( iBlog - בלוג פיתוח אתרים )~

    "מתכנת זה אדם שפותר בעיה שעל קיומה לא ידעת, בדרך שאינך מבין"
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    10.02.2007
    עיר
    קרית כת
    הודעות
    1,000
    אני מאוד מעריך את תגובתך ואני מקווה שזה יעזור לי לשפר את המאמר שלי.

    נכתב במקור על ידי iBot
    כרגיל, כל הכבוד על ההשקעה והכתיבה.

    אני אתייחס בתגובה הזו לכל הנושא של כתיבת מדריכים ומאמרים, בגלל שפה זה הכי בער לי:
    כשניגשים לכתוב מדריך, רצוי להתחיל מלהבהיר לעצמכם על מה אתם הולכים לכתוב. זה יכול להיות באמצעות תוכן עניינים, ציור של המאמר (מה שאני עושה), או כל דרך אחרת כדי שתוכלו לעקוב אחרי המטרה שלכם וההתפתחות של האירועים. חשוב לוודא ולבדוק שיש לכם רצף הגיוני כלשהו לנושאים.
    לדוגמה: במאמר הבא שלי אני הולך לכתוב על השילוש הקדוש (קצת נגעת בזה פה), על החיים ועל המוות (שוקל להפריד את המאמר הזה לשניים, אבל כרגע יש לי רצף לוגי שתומך בסדר הזה). הדבר הראשון שעשיתי היה לצייר לעצמי ריבועים עם נושאים מרכזיים, החל מריבוע שמסביר מה זה השילוש הקדוש, ועד הריבוע האחרון שמתעסק ב-3 התפקידים ב-GW2 (תמיכה, נזק ושליטה).
    דוגמה יפה לכתיבה אסוציאטיבית אפשר למצוע בספר "קהלת" של חיים שפירא, שמה הוא בוחר נושא ואז מעלה כל מה שעולה לו לראש.

    לאחר שבחרנו על מה לכתוב, לומדים ומעמיקים את המידע בנושאים. לפעמים פערי מידע או זמן יוצרים מאמר שכתוב היטב אבל לא משקף את מה שקורה בפועל, דבר שניתן למנוע בקלות אם יוצאים מהנחת היסוד הבסיסית שאנחנו לא יודעים כלום. מסכמים לעצמינו (מי שמסוגל אפילו בעל-פה) את הרעיון מאחורי כל נושא, וניגשים לכתיבה.
    ממליץ למצוא את הפורמט כתיבה שנוח לכם: אני משתמש הרבה פעמים בדף לבן ועט, זה מאפשר לי כתיבה בצורה חופשית.

    בסוף הכתיבה קוראים את מה שעשינו: זה ברור? האם כך המאמר אמור להיות? אם זה היה המאמר הראשון שאני קורא בנושא, האם הייתי יכול להבין אותו? פה מגיע השלב של מחיקות ותיקונים, שאחריהם מעלים את הכתוב על וורד למחשב. תוך כדי ההקלדה מסתכלים שוב על שגיאות כתיב, ניסוח משפטים, והאם המסר שלנו ברור.

    כעת כשהמאמר שלנו מוכן, פותחים אשכול חדש ומעתיקים את מה שכתבנו לאשכול. חשוב לפני הפרסום לעשות "תצוגה מקדימה להודעה" כדי לראות איך האשכול נראה, ובמידה והוא אינו לרוחנו, לעצב אותו קצת ורק אז לשלוח כשמרגישים כשהוא מוכן.
    חשוב לי להבהיר, אני בעד הרוח המרעננת שמביאה אנשים לעלות כל נושא שעולה לרוחם ולספר אותו לקהילה, אך חשוב לי גם שמשתמשים חדשים לא ימצאו את התוכן מבלבל או אסיוציאטיבי מידי מכדי לעקוב.
    הדרך שהצגתי עוזרת לי לפחות לכתוב בצורה נקייה, כאשר התהליך עצמו מתקצר מאוד בגלל שעם הזמן צוברים ניסיון, והפער בין הטיוטה הראשונה לתוצר מצטמצם.


    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    03.07.2008
    הודעות
    1,140
    מאמר מאוד יפה תשתדל תסיים אותו מהר
    והצעה ממני, אני בדר"כ כותב מאמרים קודם כל ב-Word במחשב, ואז כשסיימתי אני מעביר לפורום, כך שאם אני מתעייף באמצע, אני פשוט שומר וממשיך אחר כך, סתם נקודה למחשבה, אבל חוץ מזה, מאמר טוב ועוד משהו.... אני עייף אני אגיד לך מה שאני רוצה אחר כך
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    נכתב במקור על ידי alon116
    מאמר מאוד יפה תשתדל תסיים אותו מהר
    והצעה ממני, אני בדר"כ כותב מאמרים קודם כל ב-Word במחשב, ואז כשסיימתי אני מעביר לפורום, כך שאם אני מתעייף באמצע, אני פשוט שומר וממשיך אחר כך, סתם נקודה למחשבה, אבל חוץ מזה, מאמר טוב ועוד משהו.... אני עייף אני אגיד לך מה שאני רוצה אחר כך
    וורד או נוטפאד בשבילי. במידה ואני לא ליד המחשב שלי ואין לי לפטופ, יש לי גם מחברת למה שאני כותב, למרות שבינתיים יצא לי לכתוב בה רק שירים ולכתוב בה מאמרים לא מרגיש לי נכון.
    שתף ב-Google+

הרשמה