תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 18 מ 18
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    1,670
    ex_intrep 0.1 חוקי??

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    26.03.2011
    הודעות
    1,278
    מאתה ילד סתום

    אני לא מבין

    אתה לא יכול לפגוע ככה מה הקשר בכלל סעמק ספמר מטומטם
    נכתב במקור על ידי TeraNova
    קודם כל, לא אני הכנתי את זה מצאתי את זה ב10GAG.
    שנית, הקטע הוא הילדים המטומטמים שיש בFXP לא FXP עצמו.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    17.01.2011
    הודעות
    1,670
    יחמור יהומו אני שואל יש אנשים שמשחקים ככה ונירשמים לבחינות ירוסי

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    21.03.2011
    עיר
    Jerusalem
    הודעות
    3,569
    ma hoki ?

    ze command lcs

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    08.09.2011
    הודעות
    1,173
    נכתב במקור על ידי b1ng
    ex_intrep 0.1 חוקי??
    מזה עושה?

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    נכתב במקור על ידי guyson
    מזה עושה?
    טכנית, מעדכן את המיקום של המודלים פחות זמן מהרגיל.
    זאת אומרת, המקום שבהם המודלים שאתה רואה הולכים הוא לא אמיתי, אלא הם מאחרים את מה שאתה רואה במאית שניה.

    מצד שני, "בשטח", זה יכול להיות יתרון לשחקני AWP שמנסים לעקוץ דרך זווית מסוימות שקשה לפגוע דרכם או כאלה שיש להם זמן-תגובה נמוך עד שהם קולטים את היריב ועד שהם יורים ואם הם ירו טיפה יותר מאוחר אחרי שהיריב כבר עבר את הכוונת - זה בכל זאת יפגע.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.02.2012
    הודעות
    855
    זאת פקודה , חייב להיות חוקי ..

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    10.06.2009
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    4,063
    נכתב במקור על ידי avinin1
    טכנית, מעדכן את המיקום של המודלים פחות זמן מהרגיל.
    זאת אומרת, המקום שבהם המודלים שאתה רואה הולכים הוא לא אמיתי, אלא הם מאחרים את מה שאתה רואה במאית שניה.

    מצד שני, "בשטח", זה יכול להיות יתרון לשחקני AWP שמנסים לעקוץ דרך זווית מסוימות שקשה לפגוע דרכם או כאלה שיש להם זמן-תגובה נמוך עד שהם קולטים את היריב ועד שהם יורים ואם הם ירו טיפה יותר מאוחר אחרי שהיריב כבר עבר את הכוונת - זה בכל זאת יפגע.
    הסבר לא מאוד הגיוני.

    אם הוא משתמש ב 0.1 והדמות כבר עברה אצלו בכוונת, אז מבחינת הסרבר היא עברה בכוונת שם עוד לפני שהוא ראה אותה והוא יפספס בכל מקרה.

    אין שום סיבה טובה להשתמש בזה
    Liran: שמעת אותו בסטרז, או ב CT

    Liran: וואו אחי, איזו התכערות.

    reps for jesus
    shots for satan

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    נכתב במקור על ידי oryanr141
    הסבר לא מאוד הגיוני.

    אם הוא משתמש ב 0.1 והדמות כבר עברה אצלו בכוונת, אז מבחינת הסרבר היא עברה בכוונת שם עוד לפני שהוא ראה אותה והוא יפספס בכל מקרה.

    אין שום סיבה טובה להשתמש בזה
    יש את האנימציה שאתה רואה, ויש את הHITBOXים שהם מקומות הפגיעה.
    האנימציה שמעל הHITBOXים מקדימה את הHITBOXים ויוצא מצב שאתה יורה על הדמות ולא פוגע, אבל אם באותו המצב תפספס טיפה מבחינת הזמן או תהיה לא מדויק במיוחד ותירה לצד, אתה כן תפגע.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    10.06.2009
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    4,063
    נכתב במקור על ידי avinin1
    יש את האנימציה שאתה רואה, ויש את הHITBOXים שהם מקומות הפגיעה.
    האנימציה שמעל הHITBOXים מקדימה את הHITBOXים ויוצא מצב שאתה יורה על הדמות ולא פוגע, אבל אם באותו המצב תפספס טיפה מבחינת הזמן או תהיה לא מדויק במיוחד ותירה לצד, אתה כן תפגע.
    להפך.
    ה HITBOX מבחינת הסרבר מגיע בזמן, והדמות שאתה יורה עליה מגיעה אחרי... (עם 0.1)

    Liran: שמעת אותו בסטרז, או ב CT

    Liran: וואו אחי, איזו התכערות.

    reps for jesus
    shots for satan

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    נכתב במקור על ידי oryanr141
    להפך.
    ה HITBOX מבחינת הסרבר מגיע בזמן, והדמות שאתה יורה עליה מגיעה אחרי... (עם 0.1)

    HITBOX = נקודות פגיעה.
    האנימציה היא זאת שאתה רואה ואת הHITBOX אתה לא יכול לראות במשחק רק בעזרת מודלים מיוחדים / תוכנות צד שלישי.

    כמו שפירסתי בדיון של ENDER על הCS:GO, ככה נראה הHITBOXים ב1.6 "מאחורי הקלעים":


    ככה הHITBOX "נראה" (הוא לא באמת נראה לעין, אלא שקוף אך השם של השחקן עדיין מופיע):

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    10.06.2009
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    4,063
    o.O זה עדיין לא משנה את מה שאמרתי.

    כשה exinterp גבוה*, הדמות שאתה תראה (לפחות בריצה קדימה) תהיה מאחורה מאיפה שהדמות אמורה להיות ומאחורי איפה שאמור להיות ה HITBOX.
    Liran: שמעת אותו בסטרז, או ב CT

    Liran: וואו אחי, איזו התכערות.

    reps for jesus
    shots for satan

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    נכתב במקור על ידי oryanr141
    o.O זה עדיין לא משנה את מה שאמרתי.

    כשה exinterp גבוה*, הדמות שאתה תראה (לפחות בריצה קדימה) תהיה מאחורה מאיפה שהדמות אמורה להיות ומאחורי איפה שאמור להיות ה HITBOX.
    הHITBOXים מתעקבים מאחורי האנימציה/דמות שאתה רואה על המסך.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    02.09.2009
    הודעות
    6,233
    נכתב במקור על ידי avinin1
    HITBOX = נקודות פגיעה.
    האנימציה היא זאת שאתה רואה ואת הHITBOX אתה לא יכול לראות במשחק רק בעזרת מודלים מיוחדים / תוכנות צד שלישי.

    כמו שפירסתי בדיון של ENDER על הCS:GO, ככה נראה הHITBOXים ב1.6 "מאחורי הקלעים":


    ככה הHITBOX "נראה" (הוא לא באמת נראה לעין, אלא שקוף אך השם של השחקן עדיין מופיע):
    איך עשית את זה ?
    חחחחחחחחחח רוחות רפאים (;
    chroNe: em noobim, noder em lo yodim maze cs

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    06.10.2007
    עיר
    נתניה
    הודעות
    5,133
    נכתב במקור על ידי b1ng
    ex_intrep 0.1 חוקי??
    Твоя мать и отец твой сука ублюдок

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    נכתב במקור על ידי naorb
    איך עשית את זה ?
    חחחחחחחחחח רוחות רפאים (;
    מוד שהופך את האניציות לשקופות..אי אפשר כבר למצוא את זה אז כל מה שנשאר מאז זה תמונה ודמו.

    עדיף שתוריד את הHITBOX MODEL הגוף והראש בצורת מקל כאלה..דוגמאות יותר טובות.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    29.10.2011
    הודעות
    913
    בקיצור מסכן הילד זה חוקי או לא ?
    ועוד שאלה שלי - מה יותר טוב או כדאי 0.1 או 0.01

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    03.08.2008
    הודעות
    460
    חוקי לכל דבר, אבל לא יעיל באונליין אלא אם כן יש בעיה שהמודלים לא זזים חלק או "קופצים".

    0.01

הרשמה