תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    22.07.2007
    הודעות
    1,517
    בהמשך למדריך הקודם:

    שליחת מכתב ל-STEAM
    החלטתי לעשות עוד מדריך שמסביר לכם כיצד ניתן להחזיר את המשתמש ע"י כרטיס האשראי שאיתו רכשתם אותו או ע"י CD-KEY אשר אותו קיבלתם כאשר קניתם את המשתמש (המדריך יפורסם באשכול אחר)

    חלק א'

    נתחיל מהחזרת משתמש דרך כרטיס אשראי

    שלב 1

    אם יש לכם משתמש באתר של STEAM SUPPORT, אפשר לדלג על שלב זה, אם לא אז כנסו לקישור https://support.steampowered.com/register.php ואז תמלאו את הפרטים, לאחר שסיימתם נלחץ Submit Registation.


    שלב 2

    כנסו למשתמש שפתחתם בשלב הקודם (למי שלא היה) מהקישור הבא: https://support.steampowered.com/login.php

    שלב 3

    נלך לקישור https://support.steampowered.com/newticket.php ונתחיל למלא את הפרטים.


    שלב 4

    לאחר שהשלמנו את הפרטים בצד נמלא את גוף ההודעה בנוסח הבא:

    Hello Steam,
    I think my Account has been hijacked
    I dont know why or how or who but i'll be happy if you'll change my password to another and help me
    to get him back.
    'll be great'full if you'll help me to get my account back

    here is the details that i can show you to help me:
    Steam Account: שם משתמש
    My old Password: סיסמא לפני שפרצו
    The Last E-Mail Adress: כתובת האימייל לפני ששינו אותה

    And i've Purchased it through Steam with a credit card
    and this is some details about my Credit Card :

    1.Card Type : סוג כרטיס האשראי
    2.Cardholder Name : השם של בעל כרטיס האשראי איתו קניתם את המשחק. ציינו את אותו שם שציינתם בקנייה.
    3.Credit Card Expiration Date : מתי כרטיס האשראי יגמר.
    4.Last four digits of the credit card number : ה 4 מספרים האחרונים של כרטיס האשראי רק ה 4 האחרונים

    I've Notest That My Steam Account Has Been Stolen After I downloaded a program Which I think its a Keylogger That Has Stolen My Steam Account.

    So Hope You reset My account's password and send me the new password
    My Email Is = האימייל שאליו אתם רוצים שהפרטים החדשים יישלחו

    Thanks.
    בנוסף, אם יש לכם תמונות כלשהם, קבלות שקיבלתם כשקניתם כדאי לצלם ולהוסיף בכפתור ה-Attach שנמצא מתחת לגוף ההודעה.

    לאחר שליחת ההודעה נחכה מספר ימים ונקבל הודעה כזאת:

    Hello,

    Thank you for contacting Steam Support.

    I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail.

    If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.

    Note: Passwords are all numbers.

    Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"

    The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.

    Please change your password, your secret question, and your secret answer when you log in to your Steam account so you may use the Steam account recovery tool to save time if you need to reset your password in the future. Follow the directions under the "Changing your password and secret question" section.


    תרגום: סטים עשו לכם RESET לסיסמא ושלחו למייל שציינתם בהרשמה של המשתמש ב SUPPORT.
    נערך לאחרונה על ידי angello; 19.04.2012 בשעה 09:21.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    21.11.2011
    עיר
    חנן
    הודעות
    1,629
    הייתי צריך את זה תודה

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    22.02.2012
    הודעות
    314
    בדיוק ככה החזרתי תמשתמש לפני כמה ימים נתתי רק את כל הפרטח קניה והשם מתשמש של paypal שרכש תמשחק והם הביאו לי בחזרה אז הסטי ושינו לאימייל שלי

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    22.07.2007
    הודעות
    1,517
    שמח לדעת שהמדריך מדוייק אם כך =]

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.10.2011
    הודעות
    913
    תודה אחי שמרתי במועדפים למקרה ש..

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    22.07.2007
    הודעות
    1,517
    רעיון מצויין!

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    01.10.2010
    עיר
    חולון
    הודעות
    1,718
    תודה לך דור אחלה אתה

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    20.04.2012
    הודעות
    186
    אחלה מדריך ורעיון תודה

הרשמה