תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 13 מ 13
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    ברוכים הבאים למדריך הזה, בוא אני אספר על אחד הדברים החשובים ביותר בקבוצה שזה הוא איך לעבוד עם ההילר שלך.
    אם אתם רוצים לוותר על כל עניין ההסבר על מהו אגרו ( AGGRO ) קפצו ל - "דברים החשובים"
    ואם אתם ממש עצלנים, רדו לסיכום.

    אני ממליץ לקרוא את כולו להבנה שלמה.

    אולי את חלק מכם אני אעצבן ואגיד לכם איך לשחק, אבל אני מקווה שזה יהיה לעזר לחלק ממכם.

    אז נתחיל:
    הדבר העיקרי שכל אחד בקבוצה צריך להבין, בשביל לעבוד טוב עם הMinstrel בקבוצה זה ה- AGGRO.
    יחסית למה שהרבה אנשים חושבים, אגרו הוא לא דבר שרק הטנק צריך לדאוג לו, אלא כולם.
    אם אתה לא יודע לשלוט באגרו שלך, רוב הסיכויים שהMinstrel שלך ימות, ואם הוא ימות, גם אתה בסוף תמות, מאד פשוט.

    אז... מהו אגרו, איך הוא עובד, ולמה אני צריך לדאוג לו?

    בפשטות, אפשר לפרש את אגרו ככמה המפלצת שונאת אותך. לכל מפלצת יש מעין "רשימה" של כל האויבים שלו וכמה הוא שונא אותם, ואז הוא פשוט מתקיף את הראשון ברשימה.

    איך הוא עובד, זה טיפה יותר מסובך. יש 4 דרכים עיקריות להשיג אגרו:
    1) לעשות משהו שקשור למפלצת, לדוגמא - להתקיף אותה
    2) להכנס לתוך "אזור האגרו" שלה, האזור גדל וקטן בהתאם לרמה שלך אליה, אם היא רמה גבוהה יותר, האזור יהיה גדול יותר ולהפך
    3) לעשות משהו שקשור למישהו ברשימת האגרו של המפלצת, לדוגמא - היל, או באפ.
    4) אם יש מספר מפלצות ה"מחוברות" למפלצת שאתה מתקיף, הן יצטרפו אליה.

    עכשיו, איך אתה עולה ברשימת האגרו.

    מלבד השם שלך ברשימת האגרו, שנותן לך אינפורמציה כמה המפלצת שונאת אותך. כל מה שאתה תעשה מעכשיו, ישנה את המספר הזה. ככל שהמספר גדל כך המפלצת שונאת אותך, והמספר הגדול ביותר חוטף.

    הדרך הפשוטה ביותר היא להתקיף את המפלצת. על כל נקודת נזק אחת, אתה מקבל נקודת שנאה אחת (1:1), אז אם כולם פשוט יתקיפו את המפלצת, היא תתקיף את מי שעושה הכי הרבה נזק.

    אולם ישנם סקילים, אשר לא כוללים נזק בתוכם או דברים אחרים, אך גם להם יש יחס בשנאה של המפלצת אליך. מה היחס המדויק, אף אחד לא יודע. אבל זה עושה אגרו.

    ואז יש את ההילים. אחרי מחקרים שעשיתי בדיונים בפורומים וקצת במשחק, אני כמעט בטוח שעל כל 2 נקודות היל, אתה מקבל נקודת שנאה אחת. כלומר אם אתה מרפא מישהו בסך 1000 נקודות, אתה מקבל 500 נקודות שנאה. העניין המשמעותי בכל העניין הוא שאם יש יותר ממפלצת אחת, אז אתה מקבל 500 נקודות על כל מפלצת.

    הדברים החשובים
    אז מה עושים בעניין האגרו שלך?
    התשובה היא: לשלוט בו.

    אז לטנק (כמו שניחשתם) יש את מרבית העבודה, אך לטווח הארוך, כל הקבוצה נושאת בו חלק גדול.
    בוא ניקח מצב פשוט שנגמר במותו של הMinstrel: מספר מפלצות.

    הטנק מביא מפלצת, שמביאה איתה עוד שתי מפלצות. באותו הרגע, הטנק נמצא רק
    ברשימת האגרו של אחת מהמפלצות, אצל שתי המפלצות האחרות האגרו שלו הוא 0.

    אגרו אפס הוא חשוב. הוא לא אומר שאין לך אגרו, אתה כן ברשימה, ולכן, יש לך את האגרו הכי נמוך שיכול להיות.

    שלושת המפלצות רצות אל הטנק, ובכך שאר חברי הקבוצה נכנסים אל תוך אזור האגרו של המפלצות ובכך גם אל תוך הרשימה, עם אגרו 0.
    הטנק מתקיף את המפלצת הראשונה וכך גם שאר הקבוצה. בסופו של דבר הטנק צריך ריפוי.
    והMinstrel החביב נענה בחיוך ושמחה שהנה הגיע תורו, לעת עתה. הMinstrel מרפא את הטנק בסך 1000 נקודות, ובכך משיג לעצמו 500 נקודות אגרו, אצל כל מפלצת ומפלצת.
    לצער כל הקבוצה, הם התקיפו רק את אחת המפלצות, ולכן אצל שאר המפלצות, הם עדיין באגרו של אפס, חוץ מהMinstrel.
    אז שתי המפלצות האחרות באות לעשות שיחה קצרה (מאד) עם הMinstrel החביב.
    אז הMinstrel תלוי בכל שאר הקבוצה שתציל אותו. אבל גם זו בעיה, כי אנחנו כבר 500 נקודות אגרו בהובלה, וזה המון בשביל כל אחד ואחד מהחברים לקבוצה לנסות להתמודד מולו. ואם מגיע המצב בו הMinstrel צריך לרפא את עצמו, אז זה מצב חמור שיעשה לטנק עבודה הרבה יותר קשה, כי הוא יקבל עוד 500 נקודות אגרו!
    נערך לאחרונה על ידי SpiritKeeper; 08.01.2011 בשעה 19:23.
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    לטנקים יש בדרך כלל סקילים שיובילו אותם להיות מספר 1 אצל המפלצת, ואם הם בCooldown אז לMinstrel אין הרבה לקוות, או זמן לחיות.

    מה שמוביל אותנו לנקודה הראשונה שהיא - לטנק יש את רוב העבודה כאן.

    זה התפקיד של הטנק להיות מקום ראשון ברשימה של כל אחת ואחת מהמפלצות שהקבוצה כרגע נלחמת בהן. אז לפני שהן צריכות את ה1000 נקודות האלו, הטנק צריך להוביל ברשימת האגרו עם 500 נקודות לפחות אצל כל אחת ואחת מהמפלצות. וזה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה. הם צריכים כל הזמן להחליף בין מפלצת למפלצת ולחלק ביניהם את הנזק והאגרו, אך אם הטנק עושה זאת טוב, ההילר יכול לרפא אותו ללא חשש. אך כמובן, על הטנק אסור להפסיק באמצע להחליף בין המפלצות, או שההילר שוב יחזור להיות מקום ראשון ברשימה.

    אז נשחזר את המקרה, אבל עכשיו הטנק יודע מה לעשות.
    הטנק מושך אליו מפלצת, ושתיים מגיעות. הקבוצה מצטרפת להתקיף את המפלצת הראשונה. הטנק, שעכשיו יודע מה לעשות, מחליף בין המפלצות באופן קבוע, מתכונן בונה אגרו ומתכונן לזמן שיגיע ההיל.

    עכשיו, הטנק אולי טנק שיודע מה לעשות, אבל הDPS לא.
    בהיותו DPS גרוע, הוא פשוט זורק כל מה שיש לו על המפלצת ועושה נזקים עצומים כמו שהוא יודע לעשות. ובגלל שהוא עושה נזקים עצומים הוא והטנק חולק את הנזק הDPS מתקבל בברכה בראש הרשימה של המפלצת הראשונה והיא מתקיפה אותו.
    ובגלל שיש לו פחות מורל והגנה ושריון מאשר הטנק, המורל שלהם מתחיל לצנוח במהירות.

    עכשיו, הMinstrel יכול לרפא את הDPS בבטחה, בגלל שהטנק עשה עבודה טובה.
    רוב הסיכויים שהDPS יצטרך יותר מריפוי אחד, ואז הDPS והMinstrel בונים יותר ויותר אגרו, מה שהופך את העבודה למשוך את המפלצת בחזרה לטנק קשה יותר.

    אבל, הMinstrel שלנו שמרפא, בונה אגרו הרבה יותר מהר (זוכרים? 500 נקודות)
    מהDPS שלא בונה במהירות של כמה שניות את אותם נקודות האגרו.
    ובכך, המפלצת בסופו של דבר מתחילה לתקוף את הMinstrel ובכך לטנק יש עוד יותר עבודה.

    למען הקבוצה, היה עדיף שהDPS ימות והטנק יהיה מקום ראשון ברשימה שוב, אבל אז הקבוצה מאבדת שחקן מפתח שעושה כמויות גדולות של נזק.

    נשחזר שוב את המקרה, אבל עכשיו גם הטנק וגם הDPS יודעים מה לעשות.

    הטנק מושך, שלושה באים, כולם מתקיפים את הראשון, הטנק חולק את ה"אהבה" שלו בין המפלצות. הDPS שלנו כבר לא מעוניין בלהשוויץ בכמויות הנזק שלו, הוא רוצה לעזור לקבוצה לנצח ולהביס את המפלצות. אז במקום לעשות כמה שיותר נזק, הוא מוריד קצת מכמויות הנזק שלו, ובכך שולט בכמות האגרו שהוא מושך אליו.

    כמובן, שגם DPS טוב לפעמים מגזים, וברגע זה אתה מבין אם הוא שחקן DPS טוב, או שחקן DPS מצויין.
    נערך לאחרונה על ידי SpiritKeeper; 08.01.2011 בשעה 19:09.
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    המפלצת פונה אל שחקן הDPS המצויין והוא עושה שלושה דברים:

    ראשית, הוא מפסיק להתקיף מיד!

    שנית, הוא עומד במקום ומחכה בסבלנות שהטנק יקח את כל האגרו. הוא לא רץ וגורם לטנק לרדוף אחריו וגם לא צורח להילר שירפא אותו ונכנס לקריזה. זכרו, יש לנו טנק טוב, שיודע מה לעשות והוא ראה שהמפלצת עברה להתקיף את הDPS והוא כבר בדרכו אליו.

    ולבסוף, הוא סומך על ההילר שלו.
    הוא יודע, אחרי שהוא עשה את שני הדברים הנ"ל אם מצב החיים שלו ירד באופן דרסטי, לפני שהטנק משך את המפלצת, ההילר ירפא אותו בבטחה.

    שלושת הדברים הנ"ל תקפים על כולם, לא רק על הDPS.

    בנוגע להילר "גיבוי" ( מצטער שזה נשמע ככה ) התפקיד שלו זה רק לרפא את ההילר (Minstrel), אלא אם כן, המצב צורך את זה מאד. בזמן שאתה לא מרפא, אתה שומר על האגרו שלך נמוך, ועושה את שאר הדברים שהתפקיד שלך יכול לעשות, כך שאם ההילר מושך אליו אגרו, אתה יכול להשיג לו עוד כמה שניות נוספות בלי למשוך אליך אגרו מיותר.

    ולסיכום!
    כל הכבוד למי שקרא את מה שכתבתי למעלה, ומי שדילג, (עצלנים שכמותכם) ההפסד שלכם.

    הטנק, התפקיד שלו הוא לשמור על אגרו גבוה אצל כל אחת ואחת(!) מהמפלצות! אתה צריך יותר אגרו אצל כל אחת ואחת מהמפלצות מאשר כמות הריפוי שאתה צורך.
    אתה חייב לשים עין על כל המפלצות, ואם הן מתקיפות מישהו אחר מלבדך, מיד תמשוך אותן בחזרה אליך! בראש סדר העדיפויות שלך תמיד נמצא הMinstrel, שאם הוא יצטרך לרפא את עצמו, המצב שלך יהיה קשה יותר.

    אם אתה שחקן DPS, התפקיד שלך הוא להשיג פחות אגרו מהטנק, לפחות בתחילת הקרב, וברגע שהקרב כמעט מגיע לסיומו, תוציאו עליו כל מה שיש לכם בבטחה ובידיעה שאתם תעשו את המכה האחרונה. כלומר, שאם יש לך מכה או שתיים שיורידו למפלצת 15% מהחיים, אתם צריכים לעשות זאת רק כשיש לו 15% חיים או פחות.

    אם אתה מושך אגרו אתה: מיידית מפסיק להתקיף, עומד דום(!) ומחכה שהטנק ימשוך את המפלצת אליו. אף פעם אל תדרוש שההילר ירפא אותך, הוא יודע שאתה שם, אבל תצטרך לחכות שהמצב באמת יצרוך את זה. יכול מאד להיות שתשאר עם 50% חיים אם הטנק חוטף חזק. במצב הזה אל תמשוך אליך אגרו שוב! תחכה שירפא אותך ההילר, ובזמן הזה תתן מכות קטנות מדי פעם.

    אם אתה הילר גיבוי ( אין שום כוונה להעליב באמת שלא ), תעשה כל מה שהדמות שלך יכולה לעשות חוץ מלרפא מישהו. תרפא רק את ההילר, אם הוא מגיע למצב הזה שהוא צריך אותך.

    ולכולם! תמיד תשימו לב למפלצות ואת מי הן תוקפות, בעיקר הטנק, אם יש לכם דרך מהירה להודיע שהן עברו אליך ( אם הטנק לא שם לב ) להודיע! ולקלאסים אחרים שלא ציינתי ( לקחתי את הDPS כדוגמה ), תשלטו באגרו שלך, תראו שאתם תוקפים את המפלצת הנכונה, ואם משכתם אגרו, תעקבו אחרי ההוראות שרשמתי בקשר לDPS.

    וממש בקצרה-
    התפקיד של הטנק לשמור על אגרו גבוה אצל כל המפלצות, והתפקיד של שאר הקבוצה הוא לשמור על האגרו מתחת לאגרו של הטנק, כי אם הטנק חוטף והגיע אליכם מפלצת, תדעו שאתם לא תקבלו היל בקרוב.

    * ישנם קלאסים בעלי יכולות להוריד את האגרו שלהם, לדוגמא Hunter יכול להוריד את האגרו שלו ב60% , אז תשתמשו ביכולת הזאת! ובכך הטנק לא צריך לדאוג ולעבור אל המפלצת שמתקיפה אתכם, וההילר לא צריך לסכן את כל הקבוצה ולרפא אתכם.

    מקווה שזה יעזור לרובכם!
    המדריך משמש רק לעזר וכנראה שחלקו לא יקרה במצבים מסויימים, אם המצב דורש, מתגמשים
    נערך לאחרונה על ידי SpiritKeeper; 10.01.2011 בשעה 18:31.
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    הודעות
    18,131
    מדריך מעולה!! כל הכבוד!
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.06.2009
    עיר
    חיפה
    הודעות
    2,016
    כל הכבוד באמת השקעה
    עם כל החרא מסביב אוהד הפועל תל אביב
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    הודעות
    4,780
    רועי- המדריך שלך ממש טוב, אבל אתה לא מדייק בהרבה מקומות.

    אם תרצה לקבל את התיקונים שלי אז...

    1. עם ההילר לא עובדים , זאת דינאמיקה קבוצתית שלמה..

    2. אגרו ושמירת האגרו תחת שליטה הוא התפקיד של כל חבר בקבוצה (אפילו של ההילר).

    3. אחריותו של כל חבר בקבוצה לעזור לטנק להיות מקום ראשון באגרו, הקבוצה עושה זאת ע"י מספר דרכים:

    א. נותנים לטנק לתקוף קודם. הטנק בד"כ נלחם לבד משך זמן של דקה שלמה או יותר ע"מ לצבור אגרו (הוא בחיים לא יעשה את אותו DPS של חברי הקבוצה האחרים, וכך הסכנה שבתחילת הקרב קריט רנדומאלי ייקח מהטנק אגרו יורדת).

    ב. להשתמש ב Crowd control . במקרה שיש pull של יותר ממפלצת אחת (קבוצות גדולות של משלוש מפלצות ומעלה), חיוני להשתמש בכישורי ה CC של חברי הקבוצה כדי להאט\להוציא מהקרב זמנית חלק מהמפלצות. (ככה מורידים מפלצות לפי סדר מוגדר מראש).

    ג. חברי הקבוצה צריכים להתפקס על מטרה אחת יחידה, בעוד שהטנק עושה rotation בין המטרות בהתאם.


    עכשיו הנה הסיטואציה שהבאת שבה המינסטרל מת (רק שהפעם.. הוא יחיה) שים לב שלא הזכרתי פה שום CC כי אני עדיין לא מכיר את כל הסקילים במשחק הזה:

    הטנק מביא מפלצת, שמביאה איתה עוד שתי מפלצות. באותו הרגע, הטנק נמצא רק
    ברשימת האגרו של אחת מהמפלצות, אצל שתי המפלצות האחרות האגרו שלו הוא 0.

    אגרו אפס הוא חשוב. הוא לא אומר שאין לך אגרו, אתה כן ברשימה, ולכן, יש לך את האגרו הכי נמוך שיכול להיות.

    שלושת המפלצות רצות אל הטנק, ובכך שאר חברי הקבוצה נכנסים אל תוך אזור האגרו של המפלצות ובכך גם אל תוך הרשימה, עם אגרו 0.
    הטנק מתקיף את המפלצת הראשונה, השניה והשלישית, ואז חוזר למטרה הרגילה שכולם מתפקסים עליה- המפלצת הראשונה. הקבוצה נותנת לטנק בערך דקה לבנות אגרו ראשוני. בסופו של דבר הטנק צריך ריפוי (והוא יקבל אחד כמו שצריך, בד"כ ההילר והטנק עובדים בחלק הזה לבד). הטנק נותן גו לקבוצה לתקוף מטרה מסויימת וכולם מתפקסים עליה, תוך כדי שהטנק עובר בין המטרות (המטרה פה היא למנוע משתי המפלצות האחרות לתקוף כל שחקן אחר). תוך כדי שימוש מושכל ב DPS , המטרה הראשונה יורדת. שוב נותנים לטנק לבנות קצת אגרו על המטרה הבאה וכך הלאה.

    *במקרה של PULL תקין, (שבו גם הטנק עובד כמו שצריך- הם יכולים לטעות בהרבה מקומות) לא צריכות להיות אבדות לקבוצה.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    14.08.2009
    הודעות
    1,149
    נכתב במקור על ידי oridion
    רועי- המדריך שלך ממש טוב, אבל אתה לא מדייק בהרבה מקומות.

    אם תרצה לקבל את התיקונים שלי אז...

    1. עם ההילר לא עובדים , זאת דינאמיקה קבוצתית שלמה..

    2. אגרו ושמירת האגרו תחת שליטה הוא התפקיד של כל חבר בקבוצה (אפילו של ההילר).

    3. אחריותו של כל חבר בקבוצה לעזור לטנק להיות מקום ראשון באגרו, הקבוצה עושה זאת ע"י מספר דרכים:

    א. נותנים לטנק לתקוף קודם. הטנק בד"כ נלחם לבד משך זמן של דקה שלמה או יותר ע"מ לצבור אגרו (הוא בחיים לא יעשה את אותו DPS של חברי הקבוצה האחרים, וכך הסכנה שבתחילת הקרב קריט רנדומאלי ייקח מהטנק אגרו יורדת).

    ב. להשתמש ב Crowd control . במקרה שיש pull של יותר ממפלצת אחת (קבוצות גדולות של משלוש מפלצות ומעלה), חיוני להשתמש בכישורי ה CC של חברי הקבוצה כדי להאט\להוציא מהקרב זמנית חלק מהמפלצות. (ככה מורידים מפלצות לפי סדר מוגדר מראש).

    ג. חברי הקבוצה צריכים להתפקס על מטרה אחת יחידה, בעוד שהטנק עושה rotation בין המטרות בהתאם.


    עכשיו הנה הסיטואציה שהבאת שבה המינסטרל מת (רק שהפעם.. הוא יחיה) שים לב שלא הזכרתי פה שום CC כי אני עדיין לא מכיר את כל הסקילים במשחק הזה:

    הטנק מביא מפלצת, שמביאה איתה עוד שתי מפלצות. באותו הרגע, הטנק נמצא רק
    ברשימת האגרו של אחת מהמפלצות, אצל שתי המפלצות האחרות האגרו שלו הוא 0.

    אגרו אפס הוא חשוב. הוא לא אומר שאין לך אגרו, אתה כן ברשימה, ולכן, יש לך את האגרו הכי נמוך שיכול להיות.

    שלושת המפלצות רצות אל הטנק, ובכך שאר חברי הקבוצה נכנסים אל תוך אזור האגרו של המפלצות ובכך גם אל תוך הרשימה, עם אגרו 0.
    הטנק מתקיף את המפלצת הראשונה, השניה והשלישית, ואז חוזר למטרה הרגילה שכולם מתפקסים עליה- המפלצת הראשונה. הקבוצה נותנת לטנק בערך דקה לבנות אגרו ראשוני. בסופו של דבר הטנק צריך ריפוי (והוא יקבל אחד כמו שצריך, בד"כ ההילר והטנק עובדים בחלק הזה לבד). הטנק נותן גו לקבוצה לתקוף מטרה מסויימת וכולם מתפקסים עליה, תוך כדי שהטנק עובר בין המטרות (המטרה פה היא למנוע משתי המפלצות האחרות לתקוף כל שחקן אחר). תוך כדי שימוש מושכל ב DPS , המטרה הראשונה יורדת. שוב נותנים לטנק לבנות קצת אגרו על המטרה הבאה וכך הלאה.

    *במקרה של PULL תקין, (שבו גם הטנק עובד כמו שצריך- הם יכולים לטעות בהרבה מקומות) לא צריכות להיות אבדות לקבוצה.
    רוב מה שאתה אומר פה אכן נכון ובתאוריה זה עובד מעולה.
    אבל לעשות כזה דבר בLOTRO זה הרבה יותר קשה מWOW כי אין לך את הקלים הנכונים ליצירת מצבים כאלה.
    כמו סימון מפלצות על ידי סימנים ועוד הרבה דברים שאין לך בLOTOR.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    הודעות
    18,131
    בר זה מעולה מה שכתבת, תודה!

    אופיר, לא יודע מה זה הסימון מטרות הזה, אבל בהחלט אפשר לעשות את מה שהוא כתב.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    תודה בר
    הבעיה במצב שרשמת הוא כשההילר מרפא, כי ברגע שירפא והטנק עדיין באגרו 0 אצל המפלצות האחרות, ההילר יעלה למקום ראשון ברשימה של שתיהם או של השאר בשווי של חצי מהריפוי ( בערך)
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    הודעות
    4,780
    אני מפספס את המצב בו הבעיה הזאת נוצרת כשהטנק עושה סבבים בין המטרות שלו. אם הוא עושה את זה טוב והקבוצה לא מתערבת בהתחלה, הוא מספיק לתת כמה מכות לפני שההילר בכלל צריך לרפא אותו (כל זאת בתנאי שההילר לא פרפקציוניסט שעושה ספאם היל כל פעם שהחיים של הטנק יורדים ).
    נערך לאחרונה על ידי oridion; 10.01.2011 בשעה 18:35.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    טעות שלי
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    145
    "לעמוד דום" זה אחד הרעיונות היותר מפגרים ששמעתי.
    בתור האנטר אם מפלצת רצה אחרי אני עושה לה Low-Cut כדי שתזוז לאט יותר, ורץ לכיוון הטנק!
    או דוגמא אחרת - עם ה-Lore-Master שלי אני מאיט אותו עם Burning Ember או משתק עם Light of the Rising Dawn ורץ לכיוון הטנק!
    אין סיבה שהטנק יתחיל לרוץ בין 4 אנשים של DPS, ובדרך עשוי לאבד אגרו מהמפלצת שלו כי הוא שובר מגע איתה בזמן שהאחרים ממשיכים לפגוע.
    מייסד "הלול" - פינת ביצי ההפתעה של ויגיימס
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    הודעות
    4,415
    נכתב במקור על ידי Psychoticat
    "לעמוד דום" זה אחד הרעיונות היותר מפגרים ששמעתי.
    בתור האנטר אם מפלצת רצה אחרי אני עושה לה Low-Cut כדי שתזוז לאט יותר, ורץ לכיוון הטנק!
    או דוגמא אחרת - עם ה-Lore-Master שלי אני מאיט אותו עם Burning Ember או משתק עם Light of the Rising Dawn ורץ לכיוון הטנק!
    אין סיבה שהטנק יתחיל לרוץ בין 4 אנשים של DPS, ובדרך עשוי לאבד אגרו מהמפלצת שלו כי הוא שובר מגע איתה בזמן שהאחרים ממשיכים לפגוע.
    הדברים משתנים בפועל, זה מובן מאליו לא?
    Do, or do not. There is no try
    שתף ב-Google+

הרשמה