תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 5 מ 5
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.09.2007
    הודעות
    4,183
    אריק נוספינגר, מנהל קריטיבי ראשי ב-High Voltage מבקר את המעצבי המשחקים בכך שהם בעלי ראיה צרה. הוא מאשים משחקים על כך שיש להם תקציב גבוה וללא ראיה לעתיד וכן טוען של תעשיה יש "כוכבים בעיניים".

    "I think that we,* ‬as an industry,* ‬have become dazzled by the bling," claims Nofsinger. "We've all got stars in our eyes for Hollywood,* ‬with twenty,* ‬thirty,* ‬forty million dollar budgets over night and hundred-person teams working for years on titles without ever running a P&L to see if anything could support that.*"
    נוספינגר מוסיף ותוקף:
    "What we’re seeing right now with the number of layoffs and the numbers of studios closing* [‬is*] ‬the repercussion of that very short-sided view where all we wanted to eat was candy.* ‬Everybody rushed towards the candy house and now we’re getting eaten by the witch."
    הוא אף משתמש בWII בשביל להדגים את אותה המנטליות, בכך שאנשים ממהרים להוציא זבל לקונסולה רק בגלל שהם רואים את סימני הדולר מנצנצים.
    As long as the* ‬360* ‬and PS3* ‬are seen as the lead SKU,* ‬it’s problematic,
    התעשיה כן צריכה להתקדם עם הזמן ולנסות להציג את הקרם דה לה קרם של הטכנלוגיה הנוכחית, אך נוספינגר צודק שבטענה שהתקציבים יוצאים מכלל שליטה. ואם הדור הבא שכבר מרחף עלינו, מעניין לאן התקציב יגיע ומה יהיה תג המחיר עליו?

    תג המחיר שאנחנו בסופו של דבר נשלם.

    מקור: destructiod
    נערך לאחרונה על ידי רונן יצחק; 05.03.2009 בשעה 01:14.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    אני נותן להם קרדיט שמן שהם אכן עושים עבודה קשה ומאומצת עם ה-Wii ולא נוהגים כמובן מאליו, אבל הוא תקף מעצבי משחקים שיש להם ראייה צרה, בעוד ש-The Conduit הוא העתק גס של משחקים אחרים. אז מעניין למה התכוון.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    להתחשב בזה שהמשחק שלהם פשוט גונב דברים ממשחקי FPS של שנות ה90 ובכלליות מבחינת עיצוב משחק/שלבים וכל שאר הדברים בו הוא פשוט מפגר שנים מאחורי התעשיה אבל בו בזמן כל מה שהמשחק הזה כן מציג הוא "בלינג" יחסית לWII אז התקיפה שלו נשמעת לי כמו הדבר הכי צבוע ששמעתי בחיי.

    כלומר היי וולטג' מעולם לא עשו משחק טוב, רק זבל על זבל וההבדל היחיד בין הקונדואיט לקודמים שלהם הוא שיש לקונדואיט "בלינג" יחסית לWII.
    אז לפני שאתה תוקף תעשיה, תתחיל להסתכל על עצמך. כי חברה שעושה כמעט 30 משחקים ב-15 שנים האחרונות ורק שניים מהם מצליחים לעבור את ה8 (וגם הם היו לעשות פורט ממשחק בייסבול מהפס1 לN64 כך שהם לא ממש היו בפיתוחם) היא האחרונה שיכולה להתלונן על הרצון ל"בלינג" בתעשיה. אחרי הכל, הם עושים רק זבל על גבי זבל בזמן ש"רודפי" בלינג כמו גורילה, אפיק ורוקסטאר עושים משחקים של 9+.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.08.2008
    הודעות
    6,359
    רוקסטאר הכן משקיעה המון במשחקים שלה אפילו במשחקים יחסית קטנים שלה כמו בולי אבל אני בכלל לא בטוח שזה מצדיק את עצמו כלכלית לטווח ארוך
    אם לוקחים לדוגמה את GTA4 לקח כמה שנים לפתח אותו אני מעריך שהיה תקציב ענק אבל למרות הכל הגיע משחק כמו מאריו קארט בתקציב נמוך בהרבה ומכר יותר

    ואני אומר ככה חברת פיתוח רצינית צריכה לפתח מספר כותרים בשנה שחלקם
    בתקציב וזמן פיתוח נמוכים יחסית אבל כן שיהיו גם משחקים כמו GTA4 או זלדה TP שמפותחים בכמה שנים
    בלי זה מספיק שהמשחק הענק מבחינת השקעה נחשל והחברת פיתוח בבעיה כלכלית אם זה חברת פיתוח צד שלישי
    אבל אם יש משחקים שפונים לצד המסחרי יותר בתקציב נמוך זה יכול לתת הוגן לחברה
    (אני מדבר על משחקי זיכיון \מסיבה וכו )
    אפשר לקחת כדוגמה את מאריו וסוניק באולימפידה המשחק הזה בטח פותח במכיר זול אבל מכר הרבה ומאפשר לסגה לתמוך בכותרים יותר רצינים כמו The Conduit
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    לא הבנתי מילה ממה שאמרת קרירין, אבל בכל מקרה אין דוגמה רעה יותר מGTA4 כי המשחק הזה הכניס למפתחים שלו מאות מליונים וזה עוד לא כולל את הDLC שמגיע עוד שבועיים ל360.
    שתף ב-Google+

הרשמה