תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 14 מ 14
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    שלום
    שמי אורן בר-טל ואני סטודנט שנה 4 באקדמיה לעיצוב ע"ש נרי בלומפילד בחיפה
    במסגרת פרוייקט הגמר שלי בעיצוב/אנימציה אני מפתח משחק מחשב.
    בזמן האחרון ניתקלתי בקשיים של זמן ואני מוצא את עצמי זקוק למתכנת. סגנון המשחק שאני עובד עליו הוא FPS עם מוטיבים קלים של CARMAGGEDON (למי שזוכר). המנוע שעליו אני עובד הוא TORQUE GAME ENGINE ADVANCE (ברישיון כמובן). המנוע תומך בסקריפט משל עצמו המבוסס על שפת C, ויש בידי את כל הספרות המקצועית + דוגמאות לעבודה איתו.
    כרגע עובדים בקבוצה חוץ ממני עוד 2 אנשי פס-קול, ובידי כבר חלק נכבד מהמודלים (וכמובן כל שאר פרטי המשחק)

    מה שחסר עכשיו זה מתכנת, אשר יכול לעזור לי לסגור את כל החבילה
    תאריך ההגשה שנקבע לסיום הפרוייקט הוא יוני
    באפשרותי לשלם עד 5000 ש"ח עבור מתכנת אשר יתחייב לסיים איתי את העבודה, וכמובן יזכה בכל הקרדיט הרלוונטי כשהעבודה תוצדגבתערוכה הגדולה והמסוקרת שתערך ביולי.

    כמו כן, מתנדבים אשר ירצו לתרום, מכל תחום, אשמח להכניסכם לצוות

    המון תודה מראש לכולם
    אורן בר-טל
    [email protected]

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    258
    אני מכיר מתכנת.. סטודנט בטכניון שיוכל כנראה לעזור לך.. אני עצמי עדיין לא ברמה מספיק טובה
    חוץ מזה הזכרת שתעזור לך עזרה בתחומים נוספים... תוכל אולי לפרט יותר עליהם זתומרת איזה תחומים?
    לבנות משחק זה לא קשה ... זה רק :
    מסובך
    מתסכל לפעמים
    ארוך
    מעייף
    ...

    קרדיט לpotato\שניצל על האווטר.





  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    הייתי שמח למאייר שיעזור עם להפוך את הסטוריבורד של המשחק (הINTRO והסיום) למשהו קצת יותר מעניין.
    הייתי שמח לעוד טכנאי סאונד - יש הרבה מה לעשות גם בתחום המוסיקה וגם בתחום הסאונד אפקטס
    וגם אם מישהו רוצה לקחת את הדמויות שיש לי ולעצב להם טקסטורות שונות זה יכול להיות נחמד
    עוד משהו שאני צריך, זה מישהו שיודע לעבוד טוב עם קונסטרקטור או לעשות טוויקינג מספיק טוב להעביר קבצי מקס לDIF, כי זה תהליך שאני לא שולט בו מספיק טוב.

    בהמשך... כשיהיה מתכנת, לא יהיה איכפת לי לצרף עוד אנשים לחשוב על רעיונות איך להעשיר את המשחק וכמובן בטא טסטינג אבל זה עוד רחוק...

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    תשאל את אותו מתכנת אם הוא מעוניין אני אשמח
    המון תודה

    חלק מהקוד כתוב ומוכן ולמשחק יש שלב אחד שבונה את עצמי רנדומלית (לפחות צריך להיות) ככה שיש פחות קוד להכניס

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    258
    אני יודע לצייר ברמה די טובה אתה מוזמן לשלוח לי לאימייל תיאור של מה אתה רוצה שאני אצייר ואני אנסה בתקווה שיהיה לי זמן..
    [email protected]
    נ.ב
    יש לי קבוצת פיתוח שממוקמת ברעננה ואנחנו נתחיל לעבוד מתישהו דרך שם ..כרגע יותר גם דרך הבית אם יש לך זמן ואתה רוצה אתה מוזמן להצטרף אלינו לעזור בעיצוב או בכל דבר אחר שתרצה
    נערך לאחרונה על ידי lidor323; 29.01.2009 בשעה 19:21.
    לבנות משחק זה לא קשה ... זה רק :
    מסובך
    מתסכל לפעמים
    ארוך
    מעייף
    ...

    קרדיט לpotato\שניצל על האווטר.





  6. #6
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    בשמחה, אחרי יוני, אם חסר לכם מעצב דמויות/מעצב תלת/אנימטור/מטקסטר/מעצב ממשק וכו' וכו'
    אני שם

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    258
    אהה ותגיד יש לך רישיון למאיה או מקס? כי אנחנו עדיין עובדים על לגייס תקציבים בשביל כמה רישיונות..
    לבנות משחק זה לא קשה ... זה רק :
    מסובך
    מתסכל לפעמים
    ארוך
    מעייף
    ...

    קרדיט לpotato\שניצל על האווטר.





  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    יש לי למקס וסינמה 4די אבל זה רישיונות אקדמיים (כלומר שאי אפשר להשתמש בהם למרות רווח, אני לא יודע לגבי שימוש למשחקי חינם). אם אני לא טועה, יש לנו איזשהו הסכפ עם אוטודסק והם נותנים הנחות יפות. טורק יש לי רישיון אינדי.

    כעקרון יש לי תקציב (5000 ש"ח) אבל כמו שאתה מבין, עד שלא יהיה לי מתכנת, אני לא יכול להשקיע אותו במושב של מקס והמתכנת שהיה לי קצת עושה סימנים של "אין לי מספיק זמן" ובגלל שהוא מתנדב אין יותר מידי שאני יכול לעשות.
    וזה מחזיר אותי לנושא של ההודעה

    ד"א אם אתם עובדים עם מנוע כמו UNITY, או כל מנוע שלא אקסלוסיבי למקס בערך, אז סינמה4די הרבה יותר זול והוא לא רע בכלל (רק צריך לבדוק טוב לפני זה שהמנוע מכיר בתוכנה...)

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    258
    הבעיה שכל הממדלים שיש לנו יודעים למדל הכי טוב במקס ומאיה..וזה די מעצבן לעבור מסביבת מידול אחת לשניה.. בסדר לא נורא אני מקווה שאחרי שנוציא את המשחק הראשון יהיה לנו מספיק כסף ..אה.. ועדיין לא יצא לי לדבר עם המתכנת אבל אני בלי נדר אדבר איתו בימים הקרובים
    לבנות משחק זה לא קשה ... זה רק :
    מסובך
    מתסכל לפעמים
    ארוך
    מעייף
    ...

    קרדיט לpotato\שניצל על האווטר.





  10. #10
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    אחלה
    תודה
    מקווה לטוב

    כמו כן אם זה משהו רציני ראליסטי אני ממליץ לכם לחסוך קצת כסף לתוכנה חמודה שנקראת FILTERFORGE
    תחסוך לכם ים של זמן בטקסטורות

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.03.2007
    הודעות
    159
    שלום לך maigrane
    אתה חדש פה וכבר הפכת לנכס מאוד חשוב לקהילה שלנו. בעיני ובעיני אנשים אתה אחלה! תמשיך כך מצפה לשמוע ממך הרבה בפורום
    דוד נסטל
    הדף שלי בmoddb
    http://www.moddb.com/members/nestel34
    i'm modder and mapper

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    שמח לשמוע
    הייתי רוצה לתרום יותר - חייבים להוכיח בארץ שיש לנו כוח ליצור ולהביא לפה חברות גדולות כמה שיותר מהר

    ברגע שהמשחק שלי יצא, ואם קצת מזל הוא יצא, אני אנסה לדחוף את הנושא הרבה יותר לעומק.
    לא יכול להיות שבאקדמיה לעיצוב מישהו כמוני רוצה להגיש משחק מחשב כפרוייקט והוא נחשב לתקדים כזה שמעדיפים שהוא לא יכנס לזה אפילו. זה אמור להיות סטדנרט. כמו שיש אנימטור, יש מעצב לסביבת מסך, צריך להיות מעצב משחקים!

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    29.01.2009
    הודעות
    8
    יש עוד הרבה
    אבל את אלו יש לי כבר בתמונה...
    אני גם מוסיף קובץ PDF שמספר על הרעיון של המשחק (זהירות, זכויות יוצרים )

    כל מי שיש לו רעיון נחמד, שמח תמיד לשמוע. אם אשתמש - מקומו בקרדיט מובטח
    ?????? ???? ??????? ?????? ???? ??????? להגדלת התמונה, לחץ כאן. 

שם: player2.jpg‏ 
צפיות: 52 
גודל: 45.2 קילובייט 
מק   להגדלת התמונה, לחץ כאן. 

שם: guard2.jpg‏ 
צפיות: 49 
גודל: 48.9 קילובייט 
מק   להגדלת התמונה, לחץ כאן. 

שם: player_guard.jpg‏ 
צפיות: 52 
גודל: 81.9 קילובייט 
מק   להגדלת התמונה, לחץ כאן. 

שם: heaven.jpg‏ 
צפיות: 57 
גודל: 125.8 קילובייט 
מק   להגדלת התמונה, לחץ כאן. 

שם: player.jpg‏ 
צפיות: 44 
גודל: 91.3 קילובייט 
מק  

    ????? ??????? ????? ???????

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    258
    מסכים איתך ב100 אחוז! והמשחק שלך נראה מעולה!
    וראיתי את התוכנה .. נראה שהיא ממש יכולה לעזור וכנראה הולכת לסדר לי פילטר מהיר למפה של המשחק לתלות במשרד P: .. תודה!
    ודיברתי עם המתכנת.. הוא ישקול את זה כי הוא יש לו לחץ בלימודים והוא גם עובד ..
    וד"א יש לך מסנג'ר?
    לבנות משחק זה לא קשה ... זה רק :
    מסובך
    מתסכל לפעמים
    ארוך
    מעייף
    ...

    קרדיט לpotato\שניצל על האווטר.





הרשמה