תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 4 מ 4
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    11.09.2008
    עיר
    רעננה מרכז
    הודעות
    2,743
    הפעם לא השתמשתי בסטוק אלה ברנדר

    ת"ב

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    10.04.2008
    עיר
    נתניה
    הודעות
    3,343
    יפה
    אבל מה?
    מיסגרת!
    תוסיף מיסגרת ואז אני יגיד לך עוד מה להוסיף\להוריד..
    Perfection]cARR1ER]

    שלי

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.02.2008
    עיר
    נצרת עילית
    הודעות
    4,316
    דבר ריאשון תשים מיסגרת
    דבר שני תוריד את הדבר הזה מתחת לניק
    ומאוד אהבתי את צד שמאל של החתימה אבל האמצע וצד ימין ניראים יותר מידי שרופים,
    כאילו שמת גם בצד ימין כמויות אדירות של Sharpen.

    Xbox 360 Slim 250GB Owner
    HardUrchin7
    ^זמני^

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    07.06.2007
    הודעות
    3,728
    טוב אתה משתפר, זה בטוח, והחתימה לא רעה.

    דבר ראשון כמו שנאמר שים מסגרת.

    דבר שני אני מסכים עם הילל שרוף מדי בצד ימין, ועכשיו אני אפרט, חשוב שיהיה מרכוז על הדמות המרכזית, מעצם היותה מרכזית, ברגע שהיא חדה יותר מהשאר רואים אותה טוב יותר, אני אוהב חדות ואני שמח שעשית שאפרן אבל לא על הכול, הדמות צריכה לבלוט יותר מן הרקע, כרגע בגלל החדות כדור האש תופס כמות תשומת לב שווה אם לא מתעלה על זה של הדמות.
    הדמות המרכזית צריכה לקבל יותר פוקוס מעצם היותה דמות מרכזית, תחשוב רגע על בן-אדם מונוטוני (רשמתי את זה נכון? P: בכול מקרה מישהו שמדבר באופן אחיד כזה ולא מגביר או מנמיך את הקול), זה משעמם.
    בוא ניקח דוגמא יותר קורבה אלינו, חתימה אחידה ממש היא טובה או לא? לא, כי היא לא מעניינת, ואם ללכת הכי קיצוני אחיד זה פשוט צבע. אחידות מורכבת מהרבה אחידויות קטנות, צבעים אחידים וטקסטורה אחידה ואפקטים אחידים, במקרה שלך הפוקוס הוא אחיד, וזה לא אמיתי, אפילו מצלמה עושה חד יותר את מה שקרוב עליה.
    ומכול זה נובע שהדמות צריכ הלהיות אחידה מהרקע, ז"א, טשטש את הרקע, את זה שרחוק מהדמות יותר מטושטש ואת זה שקרוב פחות,, אם יש אפקט מסוים שדורש חדות, שחדות מביאה לו ברק אז תשאיר כמובן, אבל לא על הכול.

    אהבתי את הצבעים על הדמות, דומה לבואה ולא משעמם, אבל שוב החדות הורסת קצת, ועוד דבר, בגלל שצד ימין יותר משמעותי משמאל מבחינת הדברים שיש בה החדות שיש בימין מדגישה את זה והורסת את האיזון בחתימה. תנסה קצת לקשר אותם ולאזן אותם, כי כדור אש עם טקסטורה של שברים כאלה לא מתקשרת לי לC4D זורם בצבע כחול בכמה שכבות, תשתמש בקליפינג מסק ומברשות כדי להביא מכול צד לצד השני.

    כמו כן יש עוד דבר שקשור לחידוד וטשטוש, זה יוצר עומק, והדמות נראת בתנועת כאילו מתקרבת אלינו, זה חשוב ליצור את התחושה ועומק נותן את זה.
    אתה יכול לעשות בלאר רידיאלי אחד על שכבת אפלי איימג' אחת, וזה יהיה בלאר של התפרצות, ואחרי זה תטשטש אותו עם ג'נסיס בלאר אבל חלש כדי שיראו את הכיוון ושים על לייטן או משהו, יוסיף ברק, יטשטש טיפה ויוסיף כיוון.

    אם תעבוד על עניין החדות והטשטוש תפתור בעיית צבעים, תעשה את האי איזון פחות מוקצן ותוסיף עומק לחתימה. אם תשעה קליפינג מסק ומברשות תאזן את הצדדים מבחינת תפיסת עין ומבחנה רעיונות ותוסיף אפקטים נחמדים, אני באופן אישי אוהב קליפינג מסק.
    (אתה יכול למצוא על זה במדריך שלי של איירון מן שנמצאה איפשהו בין הדפים או במדריך על הג'וקר שנמצא בלינקייה)

    אבל בכללי הצבעים טובים ויחסית לעבודה ראשונה בה אתה יוצר את הרקע מכלום זה יצא נחמד ביותר ולא משעמם, כמו כן אפילו שאני חושב שהחידוד פה הוא יותר מדי מבחינת כמות ומבחינת פיזור אני בכול זאת אוהב חתימות עם שארפן, זה מחזק את הצבעים והטקסטורה.

    בהצלחה

הרשמה