תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 39
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    207
    שלום לכל בעלי הפלייסטיישן 3 בארץ
    ובכן נמאס לי ולעוד הרבה אנשים לראות אנשים קונים מישפאר המלוכלכת משחקים בחנויות ב-400 ש"ח פלוס
    גם כואב לי שהרבה קונים מהם את הפלייסטיישן 3 במחיר מופרז בהרבה מהמחיר הנהוג באירופה
    היום החלטתי לעשות סוף לישפאר כי הגיעו מים עד נפש
    העובדותדבריו של מנהל פורום קונסולות משחק בתפוז)
    חבר טוב שלי ומשתתף ותיק בפורום, נתקל בבעיה עם הPS3 שלו.
    המכשיר כבה באמצע משחק, הנורות האדומות היבהבו והמכשיר ממאן להידלק שוב.
    המוצר נקנה בארץ תחת אחריות לשנה של ישפאר היבואן הרשמי של SONY.
    המכשיר בן שנה וחודשיים.
    חבר הפורום פנה לשירות הלקוחות, שם הוא נתקל בתגובה צוננת של פקידת קבלה,
    לאחר שהוא הסביר את הבעיה שלו, פטרו אותו כלאחר כיד בתשובה כי האחריות פגה ואין הם מעניקים שירות למכשיר.
    אחרי שהוא התעקש ודקות ארוכות של מתח ועצבים ניאותו להעביר אותו לטכנאי שהסביר לו כי הם לא מתקנים את הPS3 בארץ,
    אלא שולחים אותו לחו"ל, התענוג מסתבר יעלה כ1400 ש"ח לא כולל חלקים!!!
    בערך מחצית המחיר של מכשיר חדש!
    אז אני שואל את עצמי, איך זה יכול להיות?
    איך זה שטכנאים של ישפאר לא עוברים קורס ויודעים לתת שירות ולטפל במכשיר שהם מייבאים בארץ?
    איך זה שאין להם חלקי חילוף?
    איך זה שמוצר שנקנה בארץ, זוכה להתנערות מאחריות מהיבואן הרשמי שלו?
    ואם כבר התחלנו אז לשאלה הבוערת - איך ישראל לא נלקחת בחשבון בחנות האירופאית?
    למה קליינט שרכש מוצר חוקי ולגיטימי לגמרי שרוצה לקבל תמורה מלאה לכספו, מנסה להתחבר לחנות אונליין אירופאית מיוזר ישראלי ומוצא עצמו חסום?!
    למה אנחנו נאלצים לזייף כתובות פיקטיביות על מנת לקבל גישה לחנות האונליין האמריקאית ולקבל משם תוספות שדרוגים
    למשחקים שברשותינו?
    איך זה יכול להיות שמשחק אירופאי (PAL) שישפאר מייבאת יקר יותר בארץ מאשר משחק שנקנה+משלוח מחו"ל?
    ולשאלה הכואבת מכולן
    איך לעזאזל זה מסתדר לוגית, שאי אפשר לרכוש תוכן מהחנות האירופאית,אלא רק מהחנות האמריקאית,
    והתוכן הזה מצידו מתאים רק למשחקים אמריקאים (NTSC) שאינם מיובאים לארץ ע"י היבואן הרשמי של SONY?!
    ישפאר, איכזבתם אותי ואת קהל הלקוחות שלכם,
    ואני קורא לחרם צרכנים ומכריז בזאת כי אני באופן אישי לא רוכש יותר אף מוצר דרככם.
    השרשור הזה מיועד לשירות הלקוחות והשיווק של ישפאר בארץ, אני אדאג שהוא יגיע ישירות לגורמים הרלוונטים,
    החלטתי לשים מדריך קטן כיצד ניתן לרכוש משחקים מחו"ל בבקשה:
    היום בגלל הכריסמס יש מבצע באתר SHOPTO (קישור: http://www.shopto.net/page.php?page=..._results&pg=11)
    כל הבלעדיים של הפלייסטיישן 3 ב-20 ליש"ט שזה 164 ש"ח נכון להיום
    קניתי מהם את רזיטנס 2,מוטורסטרום 2 ליטל ביג פלאנט ועוד...
    כל משחק הגיע תוך 8 ימים בדואר רשום עד לבית וזה רק במחיר של 164 ש"ח
    כנסו לאתר תירשמו ותזמינו בכיף(מי שצריך עזרה איך אשמח לפרט לו)
    אם לא האתר הזה יש את http://www.videogamesplus.ca/ שהוא יותר זול מפליי אסיה וגם כל המשחקים שלו הם אמריקאים
    שאיתם תוכלו להוריד את העידכונים שיהיו למשחקים בעתיד
    קנייה נעימה לכולם ונתראה ברשת
    שלום.
    גיימר זו לא דת זה דרך חיים

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    27.10.2006
    עיר
    יבנה
    הודעות
    2,569
    אתה צודק אבל אני לא חושב שיש משהו לעשות...

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    207
    יש אחי תמיד יש מה לעשות
    הבעיה שאנשים יותר מדי אטומים בארץ הזאת
    תזמינו מחו"ל תשאלו איך נעזור לכם
    בשביל מה קיימים כל הפורומיםפ אם לא לעזור אחד לשני
    לשלוח איימיל גם לישפאר מדוע כל מה שרשמתי למעלה הוא נכון ב-100%
    לסוני יש מוצרים מעולים חבל רק שהישפאר היא זו שמשווקת אותם בארץ
    גיימר זו לא דת זה דרך חיים

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    19.08.2008
    הודעות
    148
    קראה לי אותה הבעיה לפני חודש, המכשיר שהיה לי היה בן שנה ו3 חודשים, והם לא הסכימו לתקן אותו ואמרו שהתיקון עולה 1400 ש"ח כאשר הוא נשלח לבלגיה.
    קניתי בסוף PS3 חדש בחנות שהאחריות היא לא דרך ישפאר.
    אני את החרם שלי נגד ישפאר כבר התחלתי מלפני חודש ונשבעתי שלעולם לא אקנה משחקים ב400 ש"ח וPS3 בישפאר.

    אם כולם יצטרפו, יש סיכוי להורדת מחירים.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    13.06.2008
    הודעות
    52
    נכתב במקור על ידי shalom_23
    שלום לכל בעלי הפלייסטיישן 3 בארץ
    ובכן נמאס לי ולעוד הרבה אנשים לראות אנשים קונים מישפאר המלוכלכת משחקים בחנויות ב-400 ש"ח פלוס
    גם כואב לי שהרבה קונים מהם את הפלייסטיישן 3 במחיר מופרז בהרבה מהמחיר הנהוג באירופה
    היום החלטתי לעשות סוף לישפאר כי הגיעו מים עד נפש
    העובדותדבריו של מנהל פורום קונסולות משחק בתפוז)
    חבר טוב שלי ומשתתף ותיק בפורום, נתקל בבעיה עם הPS3 שלו.
    המכשיר כבה באמצע משחק, הנורות האדומות היבהבו והמכשיר ממאן להידלק שוב.
    המוצר נקנה בארץ תחת אחריות לשנה של ישפאר היבואן הרשמי של SONY.
    המכשיר בן שנה וחודשיים.
    חבר הפורום פנה לשירות הלקוחות, שם הוא נתקל בתגובה צוננת של פקידת קבלה,
    לאחר שהוא הסביר את הבעיה שלו, פטרו אותו כלאחר כיד בתשובה כי האחריות פגה ואין הם מעניקים שירות למכשיר.
    אחרי שהוא התעקש ודקות ארוכות של מתח ועצבים ניאותו להעביר אותו לטכנאי שהסביר לו כי הם לא מתקנים את הPS3 בארץ,
    אלא שולחים אותו לחו"ל, התענוג מסתבר יעלה כ1400 ש"ח לא כולל חלקים!!!
    בערך מחצית המחיר של מכשיר חדש!
    אז אני שואל את עצמי, איך זה יכול להיות?
    איך זה שטכנאים של ישפאר לא עוברים קורס ויודעים לתת שירות ולטפל במכשיר שהם מייבאים בארץ?
    איך זה שאין להם חלקי חילוף?
    איך זה שמוצר שנקנה בארץ, זוכה להתנערות מאחריות מהיבואן הרשמי שלו?
    ואם כבר התחלנו אז לשאלה הבוערת - איך ישראל לא נלקחת בחשבון בחנות האירופאית?
    למה קליינט שרכש מוצר חוקי ולגיטימי לגמרי שרוצה לקבל תמורה מלאה לכספו, מנסה להתחבר לחנות אונליין אירופאית מיוזר ישראלי ומוצא עצמו חסום?!
    למה אנחנו נאלצים לזייף כתובות פיקטיביות על מנת לקבל גישה לחנות האונליין האמריקאית ולקבל משם תוספות שדרוגים
    למשחקים שברשותינו?
    איך זה יכול להיות שמשחק אירופאי (PAL) שישפאר מייבאת יקר יותר בארץ מאשר משחק שנקנה+משלוח מחו"ל?
    ולשאלה הכואבת מכולן
    איך לעזאזל זה מסתדר לוגית, שאי אפשר לרכוש תוכן מהחנות האירופאית,אלא רק מהחנות האמריקאית,
    והתוכן הזה מצידו מתאים רק למשחקים אמריקאים (NTSC) שאינם מיובאים לארץ ע"י היבואן הרשמי של SONY?!
    ישפאר, איכזבתם אותי ואת קהל הלקוחות שלכם,
    ואני קורא לחרם צרכנים ומכריז בזאת כי אני באופן אישי לא רוכש יותר אף מוצר דרככם.
    השרשור הזה מיועד לשירות הלקוחות והשיווק של ישפאר בארץ, אני אדאג שהוא יגיע ישירות לגורמים הרלוונטים,
    החלטתי לשים מדריך קטן כיצד ניתן לרכוש משחקים מחו"ל בבקשה:
    היום בגלל הכריסמס יש מבצע באתר SHOPTO (קישור: http://www.shopto.net/page.php?page=..._results&pg=11)
    כל הבלעדיים של הפלייסטיישן 3 ב-20 ליש"ט שזה 164 ש"ח נכון להיום
    קניתי מהם את רזיטנס 2,מוטורסטרום 2 ליטל ביג פלאנט ועוד...
    כל משחק הגיע תוך 8 ימים בדואר רשום עד לבית וזה רק במחיר של 164 ש"ח
    כנסו לאתר תירשמו ותזמינו בכיף(מי שצריך עזרה איך אשמח לפרט לו)
    אם לא האתר הזה יש את http://www.videogamesplus.ca/ שהוא יותר זול מפליי אסיה וגם כל המשחקים שלו הם אמריקאים
    שאיתם תוכלו להוריד את העידכונים שיהיו למשחקים בעתיד
    קנייה נעימה לכולם ונתראה ברשת
    שלום.
    אני ממזמן מחרים אותם יש לי סוני 3 +9 משחקים ואני לא קונה בארץ כי בארץ זה שיא החוצפה חנויות קונות מארה"ב ומוכרות במחירים של הארץ

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    28.10.2007
    הודעות
    978
    זה די מובן למה סוני, מייקרוספט ועוד הרבה חברות מובילות שמות קצוץ על ישראל:
    אחוז הזיופים, פריצות, פיראטיות או איך שלא תקרא לזה הוא בין הגבוהים בעולם! למה להם להתעסק עם זה?

    בכל מקרה אני מבין לגמרי מה שאתה אומר, זה מאוד מרגיז אבל לא חושב שיש מה לעשות עם זה לצערי! אם כן - אשמח לתת יד..

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    27.10.2006
    עיר
    יבנה
    הודעות
    2,569
    השאלה האם ישפאר לא מתקנת בכלל את הסוני או בעיות מסוימות ? או אולי יש סיבה ?

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    אני לא מבין על מה הכעס. הם לא חייבים לתקן לך את המכשיר חינם לאחר גמר האחריות, למען האמת - שום חברה לא תעשה זאת. הם דרשו כסף וזה לגיטימי.

    זה גם לא עיניינך איפה חברה מתקנת את המוצרים שלה, זו כבר בעייה שלה. ותתפלא, אבל ככה עובדות חברות בעולם. הן מחזיקות בדרך כלל מרכז אחד איליו שולחים את כל התיקונים של אזור נרחב מסויים.

    אתה חושב שמשהו בניו יורק שמתקלקל לו ה-360 מתרגז על מייקרוסופט שהם שולחים את המכשיר לאוסטין בטקסס?

    ישפאר עושים עבודת קודש בארץ, הם לפחות נותנים אחריות ותמיכה למכשיר.
    המחירים הם גבוהים בשל המכס+מע"מ הגבוהים מאוד בארץ. מה גם שלשנע סחורה לישראל זה לא עיניין פשוט. אין גבולות יבשתיים והכל נעשה בספינות או דרך האוויר. בלי להזכיר יבואן מקומי וחנות שגם צריכים להרוויח.

    בסופו של יום, התלונה היחידה אותה באמת להעלות כלפי ישפאר היא: אי צירופה של ישראל כיעד לגטימי לחנות ולשירות ה-Home. אבל גם כך כולנו משתמשים במשתמש אמריקאי או אירופאי, ככה שאנו נמנעים מהצרה הזאת גם כך.
    נערך לאחרונה על ידי Death_119; 27.12.2008 בשעה 14:57.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    18.02.2007
    הודעות
    3,565
    עד שלא תהיה תחרות בשוק היבוא של טכנולוגיה ומוצרי חשמל המצב לא ישתנה...בנוסף לעוגמת הנפש
    שנגרמת לקונה הישראלי התיקון וחלפים המחירים הם בשמיים ובאותו זמן סוני מנסה לעמוד על עצמה
    והגיד לעולם שהמחיר שווה בערכו לכל המדינות ועפ"י המטבע האזורי!

    צריכים בארץ עוד חברות יבואינם ומוצאים לאור של משחקים מוזיקה וקונסולות...עד שלא נראה דבר כזה
    יש לשכוח מהורדת מחירים בארץ!
    You should come to our place. It's kind of like an...
    Outer Heaven.
    Thank you Snake!

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    207
    נכתב במקור על ידי Death_119
    אני לא מבין על מה הכעס. הם לא חייבים לתקן לך את המכשיר חינם לאחר גמר האחריות, למען האמת - שום חברה לא תעשה זאת. הם דרשו כסף וזה לגיטימי.

    זה גם לא עיניינך איפה חברה מתקנת את המוצרים שלה, זו כבר בעייה שלה. ותתפלא, אבל ככה עובדות חברות בעולם. הן מחזיקות בדרך כלל מרכז אחד איליו שולחים את כל התיקונים של אזור נרחב מסויים.

    אתה חושב שמשהו בניו יורק שמתקלקל לו ה-360 מתרגז על מייקרוסופט שהם שולחים את המכשיר לאוסטין בטקסס?

    ישפאר עושים עבודת קודש בארץ, הם לפחות נותנים אחריות ותמיכה למכשיר.
    המחירים הם גבוהים בשל המכס+מע"מ הגבוהים מאוד בארץ. מה גם שלשנע סחורה לישראל זה לא עיניין פשוט. אין גבולות יבשתיים והכל נעשה בספינות או דרך האוויר. בלי להזכיר יבואן מקומי וחנות שגם צריכים להרוויח.

    בסופו של יום, התלונה היחידה אותה באמת להעלות כלפי ישפאר היא: אי צירופה של ישראל כיעד לגטימי לחנות ולשירות ה-Home. אבל גם כך כולנו משתמשים במשתמש אמריקאי או אירופאי, ככה שאנו נמנעים מהצרה הזאת גם כך.






    לא ביקשנו שיתקנו אותו בחינם אבל עדיין 1400 ש"ח זה מוגזם
    התשובות המטומטמות שלהם לגבי ה-PS3 והרשת היו
    "אתה לא קונה מכשיר כזה כדי לקנות תכנים ב-PSN"
    מה יש לך לומר על זה?
    ולגבי המחיר ישפאר רוכשת כמויות גדולות של קונסולות אז ככה שהיא מקבלת הנחת ענק
    לעומת חנויות פרטיות שמייבאות ביבוא אישי ועולה להן יקר יותר ועדיין מוכרים יותר זול מישפאר
    דבר נוסף זה המשחקים ישפאר מוכרת לחנויות משחק ב-320 ש"ח אם אתה לא יודע
    אפילו בתור בעל חנות שרוצה לעשות לחבר הנחה אין מצב ל-300 כי הוא מפסיד
    וחוץ מזה אתה שמזמין משחק מחו"ל פלוס משלוח עולה לך חצי מחיר מאשר המשחק פה בארץ
    ועדיין אתה לא מזמין כמויות אלא בודדים
    ולגבי האחריות שהחברה נותנת לך היא שווה לתחת
    איך חנויות פרטיות מתקנות את ה-PS במקום ורק ישפאר שולחת לחו"ל
    אני יכול להביא לך טכנאים של חנויות פרטיות שיודעים על הסוני יותר מכל הצוות של ישפאר
    גיימר זו לא דת זה דרך חיים

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    19.08.2008
    הודעות
    148
    נכתב במקור על ידי shalom_23
    לא ביקשנו שיתקנו אותו בחינם אבל עדיין 1400 ש"ח זה מוגזם
    התשובות המטומטמות שלהם לגבי ה-PS3 והרשת היו
    "אתה לא קונה מכשיר כזה כדי לקנות תכנים ב-PSN"
    מה יש לך לומר על זה?
    ולגבי המחיר ישפאר רוכשת כמויות גדולות של קונסולות אז ככה שהיא מקבלת הנחת ענק
    לעומת חנויות פרטיות שמייבאות ביבוא אישי ועולה להן יקר יותר ועדיין מוכרים יותר זול מישפאר
    דבר נוסף זה המשחקים ישפאר מוכרת לחנויות משחק ב-320 ש"ח אם אתה לא יודע
    אפילו בתור בעל חנות שרוצה לעשות לחבר הנחה אין מצב ל-300 כי הוא מפסיד
    וחוץ מזה אתה שמזמין משחק מחו"ל פלוס משלוח עולה לך חצי מחיר מאשר המשחק פה בארץ
    ועדיין אתה לא מזמין כמויות אלא בודדים
    ולגבי האחריות שהחברה נותנת לך היא שווה לתחת
    איך חנויות פרטיות מתקנות את ה-PS במקום ורק ישפאר שולחת לחו"ל
    אני יכול להביא לך טכנאים של חנויות פרטיות שיודעים על הסוני יותר מכל הצוות של ישפאר
    מסכים איתך 100%

    אם ישפאר לא יכולה לתקן במעבדות שלה את המכשירים שהיא מייבאת, אז היא לא חברה רצינית.
    למה אתה חושב שעולה תיקון באנג'ויסטיק 600 ש"ח ובישפאר 1400 ש"ח?!?!
    כי רק השליחה לאירופה עולה 80% מהמחיר.
    וגם לא הגיוני שהמחיר של משחק מPAY-ASIA עולה חצי מבארץ, הרי כשמזמינים דרך PLAY-ASIA משחק זה עובר דרך המכס, אז מה בדיוק ההבדל?

    אני חושב שאם ספריית המשחקים בארץ הייתה גדולה, המשחקים היו זולים, היתה אפשרות לקנות שירים בודדים דרך המחשב, אז כמות הפירטיות בארץ היתה יורדת משמעותית.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    11.09.2008
    הודעות
    156
    אני מסכים לגמרי!! ישפאר מזלזלים בלקוח... הם חושבים שלבטח אנשים יקנו מהם, וזה פשוט אדיוטי שהם לא נלחמים על כל לקוח... והעובדה שאין בישפאר טכנאים שיתקנו דברים כאלו זו פשוט בושה וחרפה, הם צריכים להתבייש בעצמם ולהבין שמה שיקבלו בתמורה זה אכן חרם צרכני... !!

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי shalom_23
    לא ביקשנו שיתקנו אותו בחינם אבל עדיין 1400 ש"ח זה מוגזם
    התשובות המטומטמות שלהם לגבי ה-PS3 והרשת היו
    "אתה לא קונה מכשיר כזה כדי לקנות תכנים ב-PSN"
    מה יש לך לומר על זה?
    ולגבי המחיר ישפאר רוכשת כמויות גדולות של קונסולות אז ככה שהיא מקבלת הנחת ענק
    לעומת חנויות פרטיות שמייבאות ביבוא אישי ועולה להן יקר יותר ועדיין מוכרים יותר זול מישפאר
    דבר נוסף זה המשחקים ישפאר מוכרת לחנויות משחק ב-320 ש"ח אם אתה לא יודע
    אפילו בתור בעל חנות שרוצה לעשות לחבר הנחה אין מצב ל-300 כי הוא מפסיד
    וחוץ מזה אתה שמזמין משחק מחו"ל פלוס משלוח עולה לך חצי מחיר מאשר המשחק פה בארץ
    ועדיין אתה לא מזמין כמויות אלא בודדים
    ולגבי האחריות שהחברה נותנת לך היא שווה לתחת
    איך חנויות פרטיות מתקנות את ה-PS במקום ורק ישפאר שולחת לחו"ל
    אני יכול להביא לך טכנאים של חנויות פרטיות שיודעים על הסוני יותר מכל הצוות של ישפאר
    אוקיי, אז תן לי להבין, הטענה שלך מורבת מהדברים הבאים:

    1) 1400 הינו סכום מוגזם לתיקון פס3.
    תן לי לשאול אותך את השאלה הבאה: מה הוא סכום נורמאלי בעיניך? על סמך מה אתה קובע האם הסכום הינו הגיוני או לא? אתה מודע לעלויות התיקון של מכשיר חשמלי? אתה מודע לעלויות ההטסה וההחזרה? או שמע, אתה סתם חושב שזה מוגזם עבורך.

    באותה מידה אתה יכל להתרעם על עצם העובדה שכל תיקון פשוט ברכב יתחיל מאלפי שקלים. או אולי לקבל את העובדה שהעולם בו אתה חיי הוא עולם שתיקונים בו יכולים להגיע בקלות למאות ואלפי שקלים. אין פה שום חדש. עבור מקרר מקולקל או טלויזיה מקולקלת תשלם יותר. ופס3 הינו מכשיר לא פחות מורכב מאילו אם לא יותר.

    2) המחירים בארץ הינם מוגזמים.
    בתכלס אתה צודק, יש הבדל של 80 ש"ח מאחינו באירופה. אבל אתה צריך להבין שגם לרכוש רכב במדינת ישראל עולה פי שתיים מכל מדינה אחרת במערב, ובכל זאת אנשים קונים רכבים. יש מיסים שמשתנים ממדינה למדינה, הבעייה לא נעוצה במעשה פשע שביצעה ישפאר או כל יבואנית אחרת בארץ (המחיר הוא אחיד), אלא בהחלטה של רשות המיסים הישראלית מלפני עשרות שנים.

    3) לא מתקנים פס3 בארץ.
    טענה מגוכחת שאני לא יודע איך להתייחס אליה אפילו. רוב המוצרים החשמליים לא מתוקנים בארץ (לא הבסיסיים לכל הפחות), בטח אילו ששייכים לסיווג של גאדג'טים משוכללים ושאר ירקות. גם את הנגן הכי פשוט שיש בארץ תאלץ לשלוח חצי עולם לתיקון. לא מדובר בדלת.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    207
    נכתב במקור על ידי Death_119
    אוקיי, אז תן לי להבין, הטענה שלך מורבת מהדברים הבאים:

    1) 1400 הינו סכום מוגזם לתיקון פס3.
    תן לי לשאול אותך את השאלה הבאה: מה הוא סכום נורמאלי בעיניך? על סמך מה אתה קובע האם הסכום הינו הגיוני או לא? אתה מודע לעלויות התיקון של מכשיר חשמלי? אתה מודע לעלויות ההטסה וההחזרה? או שמע, אתה סתם חושב שזה מוגזם עבורך.

    באותה מידה אתה יכל להתרעם על עצם העובדה שכל תיקון פשוט ברכב יתחיל מאלפי שקלים. או אולי לקבל את העובדה שהעולם בו אתה חיי הוא עולם שתיקונים בו יכולים להגיע בקלות למאות ואלפי שקלים. אין פה שום חדש. עבור מקרר מקולקל או טלויזיה מקולקלת תשלם יותר. ופס3 הינו מכשיר לא פחות מורכב מאילו אם לא יותר.

    2) המחירים בארץ הינם מוגזמים.
    בתכלס אתה צודק, יש הבדל של 80 ש"ח מאחינו באירופה. אבל אתה צריך להבין שגם לרכוש רכב במדינת ישראל עולה פי שתיים מכל מדינה אחרת במערב, ובכל זאת אנשים קונים רכבים. יש מיסים שמשתנים ממדינה למדינה, הבעייה לא נעוצה במעשה פשע שביצעה ישפאר או כל יבואנית אחרת בארץ (המחיר הוא אחיד), אלא בהחלטה של רשות המיסים הישראלית מלפני עשרות שנים.

    3) לא מתקנים פס3 בארץ.
    טענה מגוכחת שאני לא יודע איך להתייחס אליה אפילו. רוב המוצרים החשמליים לא מתוקנים בארץ (לא הבסיסיים לכל הפחות), בטח אילו ששייכים לסיווג של גאדג'טים משוכללים ושאר ירקות. גם את הנגן הכי פשוט שיש בארץ תאלץ לשלוח חצי עולם לתיקון. לא מדובר בדלת.

    תראה בעניין הקונסולות בארץ יש לישפאר יתרון 1 והוא עצום
    אין שיווק רישמי של 360 ונינטנדו בארץ
    לכן היא מרשה לעצמה יותר מדי
    אתה יודע איך זה לקוח ישראלי
    אני אקנה בארץ למה?
    כי יהיה אבא ואמא למכשיר
    הם לא יודעים
    שבמקרה של ישפאר עדיף להיות יתום
    תראה חנויות מתקנות בסכומים סימליים לא רק PS3 אלא גם PS2
    כל תקלה שיש בפלייסטיישן לך לחנויות המובחרות בארץ
    ותקבל שירות במחיר שהוא שליש אם לא יותר משירות של ישפאר
    אני מאמין שאם היה שיווק רישמי לקונסולות האחרות הכל היה אחרת
    גיימר זו לא דת זה דרך חיים

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    22.11.2008
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    87
    תודה רבה אני מכיר את האתר אבל לא ידעתי אם הוא אמין עכשיו אנ ייודע תודה רבה לך אחי!
    PS3 80GB Owner
    Grid
    GTA IV
    Killzone 2
    Far Cry 2
    Resistence: Fall Of Man
    Guitar Hero III : Legends of Rock
    Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots


    PSN ID: siso112

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    22.12.2008
    עיר
    חיפה
    הודעות
    140
    אני קונה רק מ http://www.videogamesplus.ca/

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    19.03.2008
    הודעות
    253
    יפה אחי כל הכבוד אני מתכונן לקנות PS3 וכמובן שאני לא אקנה מישפאר

    תודה

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    26.04.2008
    הודעות
    351
    אתה צודק ב-100% ויותר

    מה שצריך לעשות שמשהוא יתחיל לייבא משחקים ולמכור אותם במחיר הגיוני.

    הקהילה של הפלייסטיישן בארץ לא ענקית והרוב כבר מבינים שצריך לקנות בחו"ל .

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    207
    נכתב במקור על ידי dkeeper
    אתה צודק ב-100% ויותר

    מה שצריך לעשות שמשהוא יתחיל לייבא משחקים ולמכור אותם במחיר הגיוני.

    הקהילה של הפלייסטיישן בארץ לא ענקית והרוב כבר מבינים שצריך לקנות בחו"ל .

    לא מדובר רק בפלייסטיישן 3 אלא בכל מוצר של סוני שנמכר בארץ
    הם פשוט זבל של חברה
    ואני יכול לתת דוגמאות נוספות על כמה מסכי בראביה שנרכשו דרכם
    פשוט עינו את האנשים עד שטופלה התקלה
    גיימר זו לא דת זה דרך חיים

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי shalom_23
    תראה בעניין הקונסולות בארץ יש לישפאר יתרון 1 והוא עצום
    אין שיווק רישמי של 360 ונינטנדו בארץ
    לכן היא מרשה לעצמה יותר מדי
    אתה יודע איך זה לקוח ישראלי
    אני אקנה בארץ למה?
    כי יהיה אבא ואמא למכשיר
    הם לא יודעים
    שבמקרה של ישפאר עדיף להיות יתום
    תראה חנויות מתקנות בסכומים סימליים לא רק PS3 אלא גם PS2
    כל תקלה שיש בפלייסטיישן לך לחנויות המובחרות בארץ
    ותקבל שירות במחיר שהוא שליש אם לא יותר משירות של ישפאר
    אני מאמין שאם היה שיווק רישמי לקונסולות האחרות הכל היה אחרת
    נו, אז מזל טוב, פעם הבאה שתהיה לך בעייה בקונסולה אתה מוזמן לתקן את המכשיר בחנות הקרובה לביתך. אישית, אני תמיד אעדיף את החברה המקורית. היא גם תדע לתת לי אחריות על המכשיר במידה והתיקון לא צלח והיא עצמה ייצרה אותו ולכן מבינה טוב מכולם בנושא.

    יש לא מעט אנשים בארץ שאוהבים לקבל אחריות של חנות מקומית (במוצרי חשמל, טלויזיה כדוגמא בולטת) על פני זו של יבואנית רישמית מטעמי חיסכון בכסף. ובכל זאת מדובר בצעד לא חכם לדעתי, ולרוב אנשים מצטערים על צעד מסוג זה.

    דרך אגב, בסוגייה שגם ניטנדו ומייקרוסופט יחליטו לפתוח נציגות רישמית בארץ או לחילופין להעניק את הזיכיון לחברה מקומית מירב הסיכויים יהיו שהם פשוט יישרו קו עם ישפאר כי מדובר בשוק ישראלי, שוק בו עלויות הינן שונות ממקומות אחרים בעולם.

    תסתכל לשם דוגמא על היבואנית הישראלית של Apple, מחיר התיקון (גם את מוצרי apple כמובן שולחים לחו"ל) ומחירי המוצרים אינם עומדים בקנה אחד עם המחירים בארה"ב או מדינות אירופה. זו בעייה ישראלית כללית של האזור בו אנו חיים.
    נערך לאחרונה על ידי Death_119; 27.12.2008 בשעה 23:08.

הרשמה