תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 18 מ 18
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.05.2007
    עיר
    פתח תקווה
    הודעות
    699
    היי כולם,
    הנה סיפור וביקורת לגבי המסע בעקבות האחריות, הXBOX והישראליות.
    כזכור לכולם (או לחלקכם) הXBOX שלי קיבל RROD..
    החלטתי לנצל את האחריות ולשים את המכשיר בלא משנה השם..
    המוכר אמר לי שבעוד שבוע הXBOX יהיה מוכן. הכל טוב ויפה.
    במהלך הטיול השנתי שנערך ביום א' (שבוע בדיוק לאחר הכנסת המכשיר) קיבלתי טלפון שאומר שהXBOX שלי חזר מהמעבדה ושאני יבוא לקחת אותו. באתי ביום שלישי (לאחר הטיול השנתי) אך בחנות אמרו שהוא לא הגיע מתיקון ואף אחד לא התקשר אליי. (האם הייתי תחת סמים כאשר קיבלתי את השיחה?)
    חיכיתי עוד שבוע וביום שני ה15 בדצמבר החלטתי להתקשר לחנות ולשאול אותם מה קורה עם הקונסולה שלי.. כי כבר שבועיים לא ראיתי אותה.. הוא הביא לי את המספר של דניאל מהמעבדה וכשאני שאלתי אותו מה עם הקונסולה הוא אמר לי שהיא נשרפה וצריכים להחליף לי אותה. כאשר התקשרתי לחנות כדי לאמת את הפרטים הם אמרו לי שהם צריכים להתקשר לבוס שלהם כדי לשאול אם הם יכולים לשחרר לי קונסולה, הם אמרו לי להתקשר אליהם עוד חצי שעה. התקשרתי אליהם לאחר חצי שעה והם אמרו שהם מחליפים לוח אם. כמובן שזה לא היה בסדר כי אם המעבדה אומרת א' והם אומרים ב'.. אז זה אומר שמשהו פה מסריח. בסדר, הגעתי למסקנה שאני לא יטפל בזה לבד ואמרתי לאמא שלי ולאבא שלי להתקשר אליהם.. כמובן ששניהם התקשרו והובטח להם שיהיה לי הרחבת אחריות לשנה וחצי פלוס התחייבות שהלוח אם חדש. (לטענתם הם אומרים שאם הלוח אם חדש כל המכשיר חדש. שלדעתי אפשר לעשות פה מאנקי ביזנס ולתקוע לי לוח אם של קונסולה שהגיעה אליהם לתיקון ולא הצליחו לתקן אותה אך הבעיה הייתה אחרת.)
    הקיצר עבר יום שלישי והגיע היום. החלטתי להתקשר אליהם לשאול מה קורה והם אמרו לי שהם לא יודעים מה קורה אם המכשיר. זה עלה לי על העצבים ואמא שלי התקשרה אליהם. היו שם צעקות (הם טענו כמובן שהשירות שלהם בסדר.) אך לדעתי אני בחיים לא יתקרב יותר לחנות הזאת. כמובן אחרי צעקות פה צעקות שם הם הגיעו למסקנה שהם מתעסקים פה עם אחד שהוא לא ממש פרייאר ואני די מבין עניין בענייני קונסולות אז הם החליטו להביא קונסולה חדשה.
    לאחר חצי שעה קיבלתי טלפון מדניאל (הבחור מהמעבדה) שהוא מתחיל לצעוק עליי שאני לא בסדר שאני מתקשר אליהם כמה פעמים כל יום (כמובן שאל תשכחו ששבועיים הבאתי להם לעבוד בשקט ורק ביום שני אני התקשרתי אליהם בפעם הראשונה כדי לברר מה המצב של הקונסולה שלי) וזה בעצם היה הקש ששבר את גב הגמל. אני החלטתי פשוט לחכות לשיחה ואם עד מחר הם לא מתקשרים אני ואבא שלי נוסעים לחנות ו"מתנחלים" שם עד שנקבל את הקונסולה שלי.

    רק לצורך הפרוטקול. המכשיר נכנס לתיקון בתאריך ה30 לנובמבר יום א'.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אני מחזק אותך בשעתך הקשה - ומבקש שלא תפרסם את השם פה אלא תשלח בפרטי למי שרוצה לדעת.
    אין צורך להכינס לעניינים עם החנות שלא יכולה להגיב סתם ככה בפורום (והיו מקרים מעולם). בקיצור מי שמעניין לדעת מה החנות תשלחו לו הודעה פרטית.


  3. #3
    הצטרף בתאריך
    05.04.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    1,839
    בהצלחה. תקווה שלא יסבנו אותך עוד חודשיים או עד גמר האחריות....

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    13.09.2008
    הודעות
    1,125

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.05.2007
    עיר
    פתח תקווה
    הודעות
    699
    אני לא פירסמתי את השם מלכתחילה.. אני זוכר את המקרה שהיה עם UNDERDOG.. אני חכם.. לא מנסה לקלקל לאפחד את השם.. בגלל זה אני לא כותב את השם באופן גלוי.. מי שבאמת מעוניין לדעת איזו חנות זו מוזמן לשלוח בקשה לפרטי.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.09.2008
    הודעות
    553
    באסה אחי, אני רוצה לקנות XBOX אבל אני מפחד שיקרה אותו הדבר,
    אני מספיק פרנואיד כדי להקליט את השיחה כשאני קונה את הXBOX שהם אומרים לי שיש אחריות ויחליפו לי את המכשיר אם יש RROD


    כי ככה

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    03.01.2008
    הודעות
    7,102
    6090* המספר החובה החדש שלך ~רפי גינט

    ושיהיה לך בהצלחה בחשיפת הקווומממביננההה


  8. #8
    הצטרף בתאריך
    17.08.2007
    עיר
    פתח תקווה
    הודעות
    3,201
    נכתב במקור על ידי HeavenTear
    6090* המספר החובה החדש שלך ~רפי גינט

    ושיהיה לך בהצלחה בחשיפת הקווומממביננההה

    ססססאאאאאאאאאללללללללללמווווווווווננננננלללללללללל ללללההההההההההההה
    ()

    יואבי אין מה לעשות ככה זה במדינה שלנו, כולם קומבינטורים!!!!!(סליחה שלא הגבתי קודם, לא היית לי גישה למחשב כמה זמן)

    עכשיו הקטע של הכלובוטק...אולי באמת תתקשר ותציע? (ואני אני אשמע אותך מתראיין לתוכנית אם קול אחר ובצל)

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    09.09.2008
    עיר
    חיפה
    הודעות
    259
    אני מאשים את זה שאין ייבוא רשמי של המכשיר לארץ, כי בסופו של דבר החנות מפסידה כסף על המכשיר שהם מחליפים לך (אם אני לא טועה), מה שלא היה קורה במידה ונותנת האחריות היתה מיקרוסופט ישראל, ובגלל זה הם לא ממהרים להחליף מכשירים תקולים ואפילו עושים בעיות.
    כשאני קניתי את המכשיר שלי (65NM), היו לו בעיות כבר בפעם הראשונה שהדלקתי אותו. לא בדקתי בחנות שהוא פועל. כשהתקשרתי להגיד להם את זה, הם אמרו "תביא את המכשיר, נשלח אותו למעבדה ואם הוא באמת תקול נחליף לך אותו". עד שהחלטתי שזה לא נשמע לי הגיוני והתקשרתי להגיד להם שאם הם לא מחליפים לי את המכשיר במקום אני מבטל את העסקה, וכמובן שהחליפו.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    04.08.2008
    הודעות
    1,112
    אני משתתף בצערך ואני מקווה מאד שתקבל XBOX חדש!
    אם היית קונה ב BUG זה לא היה קורה...<_<

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    10.09.2008
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    2,073
    אל תוותר אחי !!!
    השירות בארץ שלנו לצערנו גרוע !
    צריך לדעת להלחם ל מה שמגיע לך
    אם יש לך אחריות מגיע לך מכשיר שעובד !
    אם חדש ואם תיקון רק אל תוותר !
    בהצלחה
    נ.ב.
    אשמח לה"פ עם שם החנות סתם מתוך סקרנות

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    21.01.2008
    הודעות
    1,733
    נכתב במקור על ידי 2dmx2
    אל תוותר אחי !!!
    השירות בארץ שלנו לצערנו גרוע !
    צריך לדעת להלחם ל מה שמגיע לך
    אם יש לך אחריות מגיע לך מכשיר שעובד !
    אם חדש ואם תיקון רק אל תוותר !
    בהצלחה
    נ.ב.
    אשמח לה"פ עם שם החנות סתם מתוך סקרנות
    זה רק אני או שהאוואטר שלך דומה למרקורי? (נו הסולן של QUEEN)

    בקשר לקונסולה, תאיים בתביעה, ותגיד שאתה לא הולך לרדת מהם עד שתקבל את מה שמגיע לך. תן לאבא שלך לדבר, תראה להם את הטפסים והכל. תדאג שאבא שלך יידע לשלוט על העצבים ותקווה שהוא יודע לצעוק טוב. מניסיון זה הדבר שהכי עוזר.

    את הדרך היותר קשה כבר איבדת. שזה להשתיק אותם, להתקשר כמה שיותר כדי להתעדכן במה שקורה עם הקונסולה שלך ותגיד שאתה מחכה כבר הרבה זמן ועל כל הדף של טענות שמגיע אלייך תחזיר כמה משפטים חכמים שישאירו אותם פעורי פה. זה מה שאני עושה בדרך כלל, אם זה לא עובד. אני קורא לאבא שייתקשר ושיקלל אותם ברוסית D: ( )

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    03.06.2008
    הודעות
    2,211
    איזה מעצבן זה..
    בגלל זה עדיף לקנות מבאג בגלל שהם רשת גדולה והכי אמינה שיש ואני קניתי מהם כמה מחשבים ואת האקסבוקס ולא היה שום בעיה בנוגע לאחריות או דברים כאלה..
    איזה חנות זאת? (בפרטי)



  14. #14
    הצטרף בתאריך
    19.10.2007
    הודעות
    3,239
    אני קניתי במדיה גיים בוקס 65 והוא קיבל טבעת היה לי אחריות והם אמרו לי לטלפן אחרי שבוע

    טילפנתי אחרי 6 ימים וקיבלתי קונסולה חדשה לגמרי!! מסקנה קונים רק מי מדיה גיים

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    01.07.2008
    עיר
    דימונה
    הודעות
    8
    תחזיר לי תשובה בהודעה פרטיתת..

    ...Psychedelic Mushrooms

  16. #16
    נכתב במקור על ידי ori360
    אני קניתי במדיה גיים בוקס 65 והוא קיבל טבעת היה לי אחריות והם אמרו לי לטלפן אחרי שבוע

    טילפנתי אחרי 6 ימים וקיבלתי קונסולה חדשה לגמרי!! מסקנה קונים רק מי מדיה גיים
    מבחינת השירות של מדיה גיים הם מעולים.
    גם לי הייתה תקלה במכשיר והם הביאו לי מכשיר חדש.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    Arihell
    הודעות
    68
    In BUG we trust

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    11.02.2007
    הודעות
    198
    נכתב במקור על ידי YuvalShot
    אני משתתף בצערך ואני מקווה מאד שתקבל XBOX חדש!
    אם היית קונה ב BUG זה לא היה קורה...<_<
    חחחח זה לא היה קורה אין לי כוח להגיד לך את מעללי באג בע"מ אני לא ממליץ עליה בכלל אבל אמרנו בלי להיכנס לשמות


    תוסיפו אותי.

הרשמה