תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 13 מ 13
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    10.12.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    393
    משהו נחמד שנתקלתי בו

    http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_1.html

    והמסקנה

    Conclusion
    We as humans have a very advanced visual system. While some animals out there have sharper vision, there is usually something given up with it (for eagles there is color, for owls it is the inability to move the eye in its socket). We can see in millions of colors (women can see up to 30% more colors than men, so if a woman doesn't think your outfit matches, she is probably right, go change), we have highly movable eyes, and we can perceive up to and over 60 fps. We have the ability to focus as close as an inch, and as far as infinity, and the time it takes to change focus is faster than the fastest, most expensive auto-focusing camera out there. We have a field of view that encompasses almost 170 degrees of sight, and about 30 degrees of fine focus. We receive information constantly and are able to decode it very quickly.
    So what is the answer to how many frames per second should we be looking for? Anything over 60 fps is adequate, 72 fps is maximal (anything over that would be overkill). Framerates cannot drop though from that 72 fps, or we will start to see a degradation in the smoothness of the game. Don't get me wrong, it is not bad to play a game at 30 fps, it is fine, but to get the illusion of reality, you really need a frame rate of 72 fps. What this does is saturate the pipeline from your eyes to your visual cortex, just as reality does. As visual quality increases, it really becomes more important to keep frame rates high so we can get the most immersive feel possible. While we still may be several years away from photographic quality in 3D accelerators, it is important to keep the speed up there.
    Looks like 3dfx isn't so full of it.

    Winners don't quit, losers don't win.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    11.04.2007
    עיר
    NY
    הודעות
    13,458
    נחמד :]
    - - - -
    לפניות , שאלות , הצעות : [email protected]
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    08.12.2007
    הודעות
    1,252
    נכתב במקור על ידי Tommy↕KrizZz
    נחמד :]
    נכון שלא הבנת כלום וסתם אמרת נחמד ?

    אחח תומר תומר
    GLORY GLORY TOTTENHAM HOTSPUR
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    10.12.2006
    הודעות
    421
    the 150 fps in ut is a lie
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    08.12.2006
    עיר
    אור עקיבא (אורות)
    הודעות
    3,691
    זה בולשיט.

    מעבר לזה שעובדתית אנשים יכולים לראות את ההבדל בין 70 PFS ל100 FPS, הכתבה הזאת לא עולה בקנה אחד עם רוב הכתבות שקראתי בנושא.

    אם הייתה סינכרוניזציה מושלמת בין המסך לעיניים אז כן, 72 היה מספיק.
    .
    אבל אין...

    עריכה: וזה עוד בלי שנדבר על ההגבלות של המסך בכלל...
    נערך לאחרונה על ידי Discord; 09.12.2008 בשעה 18:37.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    08.12.2006
    עיר
    אור עקיבא (אורות)
    הודעות
    3,691
    למי שמתעניין, הנה המקום להתחיל (יכניס בכם קצת סקרנות):
    http://www.100fps.com/how_many_frame...humans_see.htm
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    עיר
    זכרון יעקב
    הודעות
    5,431
    לא שי, תומר רשם משהו אחר ואז ערך את זה
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    11.04.2007
    עיר
    NY
    הודעות
    13,458
    אדי אני חושב מעל גבול מסוים סביב ה 70 לא ניתן להבחין בעין בלתי מזוינת אלא בהרגשה בלבד
    תכלס בתור גיימר לי אישית לא כל כך חשוב היופי וההבדל בעין אלא הזרימה של המשחק
    :]
    - - - -
    לפניות , שאלות , הצעות : [email protected]
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    עיר
    זכרון יעקב
    הודעות
    5,431
    תקרא את מה שרשום בקישור שאדי הביא ואז תחשוב שוב על התגובה שלך לאדי (כשאני אומר לקרוא זה כל מילה במאמר ההוא).
    ובוא אני אסביר בתמציתיות:
    כשהתמונה "מרוחה" ז"א הקישור בין התמונות היא בעזרת Motion Blur אז לא צריך כמות גבוהה של פריימים על-מנת ליצור תחושה של ריאליסטיות או במונחים שלנו "תמונה חלקה".
    כאשר כל פריים בודד שמוצג על המסך הוא תמונה חדה, צריך כמות רבה של תמונות שיוצגו ברצף על-מנת שנקבל את התחושה של התמונה החלקה.

    בקיצור בגלל זה בקריסיס אפשר עם 30 FPS להרגיש שהכל זז חלק ובלי בעיה והכל טוב ויפה, אבל באנריל כמה שיותר, יותר טוב.
    נערך לאחרונה על ידי UnderDawg; 09.12.2008 בשעה 22:11.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    08.12.2006
    עיר
    אור עקיבא (אורות)
    הודעות
    3,691
    אפיק תותחים בדברים האלה. אחת החברות היחידות שמבינה איך הכל עובד ומוציאה משחקים בהתאם.

    בתחום הטכני, פשוט בא לי לעשות להם ילד.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    עיר
    אשקלטאון
    הודעות
    3,397
    אדי.. אם אתה רוצה לראות איך משחק מושלם מבחינה טכנית צריך להראות עדיף שתבדוק את Q3 או את CS לפני שאתה מדבר על יוטי2004.

    יש לו הרבה פגמים בצד הטכני ביחס לשני אלה



    IDO ROGFLROFLROFLR!!!
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    08.12.2006
    עיר
    אור עקיבא (אורות)
    הודעות
    3,691
    נכתב במקור על ידי R9naldo
    אדי.. אם אתה רוצה לראות איך משחק מושלם מבחינה טכנית צריך להראות עדיף שתבדוק את Q3 או את CS לפני שאתה מדבר על יוטי2004.

    יש לו הרבה פגמים בצד הטכני ביחס לשני אלה
    למשל?
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    11.04.2007
    עיר
    NY
    הודעות
    13,458
    כן, מצטרף לשאלה של אדי...
    - - - -
    לפניות , שאלות , הצעות : [email protected]
    שתף ב-Google+

הרשמה