תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    07.03.2008
    הודעות
    265
    המכירות של סקוור אניקס ביפן ירדו ב74% מ2007!

    כנראה שזה בגלל התמיכה הרבה בXBOX360 והתמיכה הפחותה בPS3 וWII.


    http://www.psu.com/Japan--Square-Eni...0005548-p0.php

    אני אומר, שמגיע לסקוור אניקס, רק עכשיו שיבינו שתמיכה בXBOX360 ביפן לא תעזור, והיא צריכה לחזור ולתמוך בPS3, ששמה ההכנסות מהPS3 גבוהות.

    אני לא כל-כך הבנתי את הכתבה מי שיכול שיתרגם בבקשה!
    נערך לאחרונה על ידי vogE; 01.12.2008 בשעה 15:49.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    03.02.2007
    הודעות
    63
    אני דווקא יותר מקווה שזה בגלל שלקהל שלהם נמאס שמוכרים לו הוצאות מצועצעות וממוחזרות של פפ7 שוב ושוב או כתגובה לטענה שלהם לפני כמה חודשים כי הם יפסיקו להוציא משחקים עם חידושים.
    אני מקווה שהנתון הזה יגרום שם בחברה לשינוי פאסה מרוב המהלכים שלהם בעשור האחרון.

    צריך גם לקחת בחשבון שביטול הנאמנות חושף אותם ליותר גיימרים מה שבסופו של דבר יוכל לעזור להם, אבל עדיין פוגע במעמד של סוני בתחרות, מה שפוגע בנו כבעלי הקונסולה.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.03.2008
    הודעות
    265
    נכתב במקור על ידי Abelone
    אני דווקא יותר מקווה שזה בגלל שלקהל שלהם נמאס שמוכרים לו הוצאות מצועצעות וממוחזרות של פפ7 שוב ושוב או כתגובה לטענה שלהם לפני כמה חודשים כי הם יפסיקו להוציא משחקים עם חידושים.
    אני מקווה שהנתון הזה יגרום שם בחברה לשינוי פאסה מרוב המהלכים שלהם בעשור האחרון.

    צריך גם לקחת בחשבון שביטול הנאמנות חושף אותם ליותר גיימרים מה שבסופו של דבר יוכל לעזור להם, אבל עדיין פוגע במעמד של סוני בתחרות, מה שפוגע בנו כבעלי הקונסולה.
    בעקבות ביטול הנאמנות הם נפגעו יותר נכון.
    רוב קהל הגיימרים ביפן זה הWII והPS3.
    ברגע שהיא ביטלה את הנאמנות בPS3 היא פגעה בעצמה.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    03.02.2007
    הודעות
    63
    נכתב במקור על ידי vogE
    בעקבות ביטול הנאמנות הם נפגעו יותר נכון.
    רוב קהל הגיימרים ביפן זה הWII והPS3.
    ברגע שהיא ביטלה את הנאמנות בPS3 היא פגעה בעצמה.
    נכון, באמת לא הבחנתי שהתייחסת לשוק היפני בלבד.
    למרות זאת התמורה העולמית היא עדיין משמעותית ועוד לא יצא שום כותר של סקווראניקס על ה-360
    בשביל שנוכל לשפוט באמת את ההשפעה של הבחירה הזו על השוק.
    השאלה שלי היא כמה אחוזים מהמכירות שלהם מוחזקות בידי השוק היפני?

    בכל אופן מדובר בידיעה חיובית עבורנו.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.03.2008
    הודעות
    265
    נכתב במקור על ידי Abelone
    נכון, באמת לא הבחנתי שהתייחסת לשוק היפני בלבד.
    למרות זאת התמורה העולמית היא עדיין משמעותית ועוד לא יצא שום כותר של סקווראניקס על ה-360
    בשביל שנוכל לשפוט באמת את ההשפעה של הבחירה הזו על השוק.
    השאלה שלי היא כמה אחוזים מהמכירות שלהם מוחזקות בידי השוק היפני?

    בכל אופן מדובר בידיעה חיובית עבורנו.
    ייצאו כבר משחקים אקסלוסיביים של סקוור אניקס לXBOX360:

    Infinity Discovery - מכר רק 340,000 יחידות אולי קצת יותר...
    The Last Rement - שאקסלוסיבי זמני לXBOX360, שיצא לפני כמה שבועות לXBOX360 ביפן ומכר בינתיים 100,000 יחידות סה"כ שזה קצת.
    Star Ocean: The Last Hope - יוצא בחודש פברואר 2009.
    Tales of Vesperia - מכר רק 260,000 יחידות אולי קצת יותר...
    ועוד אחד שכנראה בפיתוח לXBOX360.

    ****המכירות מתייחסות לכל העולם לא רק ליפן!****

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    03.02.2007
    הודעות
    63
    נכתב במקור על ידי vogE
    ייצאו כבר משחקים אקסלוסיביים של סקוור אניקס לXBOX360:

    Infinity Discovery - מכר רק 340,000 יחידות אולי קצת יותר...
    The Last Rement - שאקסלוסיבי זמני לXBOX360, שיצא לפני כמה שבועות לXBOX360 ביפן ומכר בינתיים 100,000 יחידות סה"כ שזה קצת.
    Star Ocean: The Last Hope - יוצא בחודש פברואר 2009.
    Tales of Vesperia - מכר רק 260,000 יחידות אולי קצת יותר...
    ועוד אחד שכנראה בפיתוח לXBOX360.

    ****המכירות מתייחסות לכל העולם לא רק ליפן!****
    טוב לדעת! נתונים חלשים ממש, ועוד יש פה כמה כותרים מאוד פופולאריים, למרות שהתותח הכבד עוד בהיכון..
    נראה מה יהיו המסקנות של סקוור

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    איזה שטויות. 260,000 לכותר ביפן זה המון! אין לכם פרופורציות לשוק היפני. זה לא ארה"ב או אירופה כיבשת.

    בלי קשר, אין שום קשר בין הטענה שטענת לבין המסקנה שהבאת. סקוויר נחלשת ביפן מכמה סיבות (למרות שעל פי הנתונים שהבאת היא ממש לא נחלשת ועדיין מוכרת יפה):

    1) היפנים הם עם מטומטם שעבר לשחק קז'ואל בגלל המוצר לייף סטייל שנקרא WII.
    2) סקוויר לא הוציאה שום משחק טוב למעט Tales לקונסולות ה-HD ולמוצר הלייף סטייל בתקופה האחרונה. ובכל זאת משחק שנקטל בביקורות כמו infinity discovery או the last renement מצליחים למכור לא רע.

    רק לשם פרופורציה - MGS 4 שהינו מגה להיט ואולי המשחק הנמכר ביותר של סוני ביפן עשה בסך הכל לערך 600,000 עותקים.

    גם Eternal Sonata המשובח לא הצליח למכור על הפס3, גם Valkyria chronicles (יסלחו לי אם טעיתי בשם) שקיבל ביקורות מדהימות של סגה לא מצליח לעבור את רף ה-50,000 יחידות ביפן על הפס3.

    גם SO4 כנראה יכשל.

    יש רק שני משחקים גדולים שמועדים להצליח ביפן בתקופה הקרובה - FF13 ו-WCK. סתם במקרה יצא ששניהם בלעדיים לפס 3. באותה מידה הם היו יכולים להיות בלעדיים ל-360 ולמכור מאות אלפים בלי בעייה (Tales הוכיח זאת יפה מאוד).

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    07.03.2008
    הודעות
    265
    נכתב במקור על ידי Death_119
    איזה שטויות. 260,000 לכותר ביפן זה המון! אין לכם פרופורציות לשוק היפני. זה לא ארה"ב או אירופה כיבשת.

    בלי קשר, אין שום קשר בין הטענה שטענת לבין המסקנה שהבאת. סקוויר נחלשת ביפן מכמה סיבות (למרות שעל פי הנתונים שהבאת היא ממש לא נחלשת ועדיין מוכרת יפה):

    1) היפנים הם עם מטומטם שעבר לשחק קז'ואל בגלל המוצר לייף סטייל שנקרא WII.
    2) סקוויר לא הוציאה שום משחק טוב למעט Tales לקונסולות ה-HD ולמוצר הלייף סטייל בתקופה האחרונה. ובכל זאת משחק שנקטל בביקורות כמו infinity discovery או the last renement מצליחים למכור לא רע.

    רק לשם פרופורציה - MGS 4 שהינו מגה להיט ואולי המשחק הנמכר ביותר של סוני ביפן עשה בסך הכל לערך 600,000 עותקים.

    גם Eternal Sonata המשובח לא הצליח למכור על הפס3, גם Valkyria chronicles (יסלחו לי אם טעיתי בשם) שקיבל ביקורות מדהימות של סגה לא מצליח לעבור את רף ה-50,000 יחידות ביפן על הפס3.

    גם SO4 כנראה יכשל.

    יש רק שני משחקים גדולים שמועדים להצליח ביפן בתקופה הקרובה - FF13 ו-WCK. סתם במקרה יצא ששניהם בלעדיים לפס 3. באותה מידה הם היו יכולים להיות בלעדיים ל-360 ולמכור מאות אלפים בלי בעייה (Tales הוכיח זאת יפה מאוד).
    אתה מציג פה נתנוים לא נכונים.
    שרשמתי שTales of Vesperia מכר 260,000, התכוונתי שהוא מכר 260,000 בכל העולם, לא רק ביפן!
    אותו דבר אם כל הנתונים של המשחקים.

    Valkaria chronicles נכשל במכירות כי זה משחק חדש, וזה בא מחברה שבדר"כ לא מוציאים משחקי RPG לקונסולה כמו PS3, בניגוד לסקוור אניקס שביפן זה ה-חברה שם, ולמשחקים שלה יש קבלות ומוציאה רק משחקי RPG כך שבמשחקי RPG זה הידע שלה.

    Eternal Sonata לא הצליח למכור הרבה על הPS3, כי אם כל הכבוד הוא כבר שנה בשוק ולא אם זה בXBOX360, משחקים שהם יוצאים אחרי קונסולה אחרת תמיד נכלים(99%), דוגמאות:
    BIOSHOCK,ALONE IN THE DARK 5 וכו' שיצאו לPS3 לאחר כמה חודשים-שנה מפלפורמות אחרות.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    וואו, כמה שטויות בתרד אחד. אני לא יודע מאיפה להתחיל אבל ננסה:

    1) בשנת 2008 לא אפילו כותר אחד לPS3. גם בשנת 2007 לא יצא אפילו כותר אחד לPS3. זה שאתה טוען שהיתה ירידה במכירות מ-2007 בגלל שSE הפסיקה להוציא משחקים בPS3 לא הגיוני בכלל כי התמיכה בPS3 נשארה זהה: אפס. ועובדה שלמרות האפס תמיכה הזו בשנת 2007, זו היתה השנה הכי טובה מבחינת מכירות ל-SE.

    2) שכחת להביא עוד טבלה שמסבירה את הנתונים. בשנת 2007 SE הוציאה הכי הרבה כותרים: 21 כותרים חדשים, ולכן זו היתה גם שנת שיא מבחינת מכירות עם 6.4 מיליון עותקים. בשנת 2008 SE הוציאה רק חמישה כותרים חדשים (הכי מעט מאז 2001) ולכן מן הסתם המכירות היו נמוכות יותר ועמדו על 1.7 מיליון עותקים. פחות משחקים = פחות מכירות.

    3)הסיבה אגב שמשחקי PS3 לא יצאו עדיין היא קשיים בפיתוח. The last Remnant, FF13, FF13VS וכו' היו אמורים לצאת ב-2008 וSE פשוט התקשתה איתם. זה לא שהיא פיתחה איזה אנטי לPS3 כי בסופו של דבר היא רוצה לעשות כסף על כל הפלטפורמות.


    4) Tales of Vesperia הוא בכלל לא משחק של SE אז אני לא יודע למה רשמת אותו בכלל כמשחק אקסלוסיבי שלה לX360. סתם שתדע.

    5) כל הטבלה הזו לא שווה כלום כי שנת 2008 לא הסתיימה ולכן יש עוד למכירות לאן לצמוח. למעשה, הנתונים האלו שעליהם מבוססים הגרפים מאד חלקיים כי הם בכלל לא מייצגים את התקופה האחרונה (אפשר לראות כאן):
    המשחק The last Remnant שיצא בשבוע שעבר ומכר כבר מעל 100,000 עותקים (סכום מצויין לשבוע אחד ביפן. זה אומר ש15% מבעלי הX360 קנו אותו בשבוע הראשון). גם Infinite Undiscovery עבר את ה100,000 יחידות מאז שנאספו הנתונים האלו.
    אלו מספרים טובים למשחק ביפן, הרבה יותר מה10,000 עותקים שמכרו Moonstone Princess או ה70,000 של Chocobo's Dungeon לWII.

    8) למעשה, הX360 היא הקונסולה היחידה שSE מכרה עליה ביפן יותר טוב ב-2008 לעומת 2007. וזה למרות שהיא הביאה לקונסולה שני משחקים חדשים ולא פרנצייזים מוכרים, ושניהם קיבלו ביקורות גרועות ברמות.

    להבא, כדאי שתפסיק לקרוא וחצאי סיפורים מפוברקים באתרים לא מאוזנים כמו PSU. ועוד יותר כדאי שתפסיק להמליץ לSE מה לעשות בניגוד גמור להיגיון.
    בלי שני המשחקים האלו לX360 המספרים שלה היו נראים הרבה פחות טובים (וזה לא שהPS3 היתה מפצה על משהו כי המשחקים שלה בלאו הכי התעכבו בפיתוח).
    Keep it clean

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    איזה פעור אני, שכחתי שזה של נאמקו באנדי אם אני לא טועה (אני לא טועה? לא זוכר בכל אופן). בלי קשר, כרגיל גיא - מפצח הטענות הגיע ועשה סדר בדיון.

    אני עדיין חושב שהשוק היפני (בדומה לנדב) התדרדר לזנות, סקוויר זה פשוט עוד סממן לכך. ללא קשר לפלטפורמה.

    עכשיו, במקום לבלבל את החומוס - משהו מוכן להביא לי אישור לכך ש-Star Ocean 4 יוצא לפס3 (מעבר לשמועות) כדי שאני אוכל להרטיב במיטה בלילה?

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    לא הבנתי? התכוונת שאתה חש שנדב התדרדר לזנות, או שנדב חש שהשוק היפני התדרדר לזנות?
    Keep it clean

הרשמה