תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.02.2008
    עיר
    נצרת עילית
    הודעות
    4,316
    חתימה חדשה
    שעשיתי לחבר
    הינה התוצאה (תוצאות קשות, לא לבעלי לב חלש ):


    אני במשבר ניקים (לא פונטים!),
    יאללה תגובות

    Xbox 360 Slim 250GB Owner
    HardUrchin7
    ^זמני^

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    משבר ניקים O:

    תיישר אותו, שים אותו מאחורי היד שלו וזהו.
    כמה פעמים אמרנו לך להתחיל לעבוד על תאורות? תתחיל כבר D:


  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.02.2008
    עיר
    נצרת עילית
    הודעות
    4,316
    ארר...
    לא סובל משבר ניקים!
    אני מחכה לתגובה של BlackJack,
    יש לו אחושילי תגובה בונה!
    ומזה זאת אומרת לעבוד עם תאורה?
    לעשות אפקטים של תאורה? אם כן, עשיתי פה אפקטים של תאורה...

    Xbox 360 Slim 250GB Owner
    HardUrchin7
    ^זמני^

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    05.10.2008
    הודעות
    2,134
    משבר ניקים ?!?!?!
    חחח
    תיישר תניק ... ושים פונט אחר



  5. #5
    הצטרף בתאריך
    31.10.2007
    הודעות
    9,947
    אני חושק בציצי שלו
    סתם

    אחלה חתימה, אבל תיישר את הניק כי זה מכוער ככה :X

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    10.04.2008
    עיר
    נתניה
    הודעות
    3,343
    אתה יודע מה מוזר אצלך?
    זה שתמיד אתה לוקח תמונות ולא חותך אותם ,אתה שם את כל התמונה יחד!
    זה מוזר :S
    קח תמונה,תיגזור אותה וניגמר הסיפור.
    עכשיו לחתימה,תיישר ניק וזהו
    Perfection]cARR1ER]

    שלי

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    27.06.2007
    הודעות
    7,505
    אפשר תמונה מקורית בבקשה

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    07.06.2007
    הודעות
    3,728
    חתימה טובה.

    לחתימה הזאת דרוש עומק, הוא זועק. ברגע שאתה רואה את קווי הזירה האלכסונים, אתה מבין שאתה כביכול עומד מול המתאבק. המתאבק רחוק מאיתנו, אבל אנחנו מתמקדים בו, אז זה אומר שמה שקרוב קצת פחות חשוב, יותר מטושטש. תנזה להכניס את העומק הזה, שיתן לנו תחושה של מרחק, אתה יכול לטשטש את המתאבק ולחדד את הקצוות מה שלא הגיוני כיוון שהמתאבק הוא העיקר אז האופציה השניה היא לחדד את המתאבק ולטשטש את הקצוות כי הן לא העיקר.

    כרגיל הטקסטורה, מרקם בחתימה שלך מעולה, זה נראה לעין מחוספס אבל זה מרגיש נורא חלק כזה, הייתי שמח אם אנשים היו שמים לב מה אתה עשית לו לדוגמא באיזור המתוניים ומיישמים, כחו את הטקסטורה, שימו על גבולות הדמות, זה יגרום לשילוב מעולה של הדמות.

    הצבעים בחתימה הזאת מעולים, לא משעמים אבל הולכים טוב ביחד, אפשר לחזק אותם כדי לחזק את האימפקט, אם משהו טוב למה לא לעשות אוות טוב יותר? תעשה שכבה חדשה, אפלי איימג', לך לפילטרים-> other -> והראשון נראה לי אבל אני לא בטוח, זה אמור לעשות לך את החתימה באפור וגבולות בצבעים אם תלחץ או קיי, אחרי זה את השכבה הזאת שים על הארד לייט ותשחק בשקיפות ( לא יותר מדי חזק) ואחרי זה לך לקונטרסט ותשחק במד שם.
    בדרך כלל גם הייתי ממליץ תאורה אבל פה זה לא קריטי בכלל (רק למה יש תאורה בשתי הפינות בצד ימין, מזה קשור? זה יפה אבל מבלבל כזה, מושך תשומת לב).

    אני אוהב את המילוי בחתימה, הטקסטורה עושה מן כתמים כאלה שמתחברים טוב לקליפינג מסק בעיגולים, העיגולים עם הקליפינג מסק ממוקמים טוב והקליפינג מסק עצמו גם טוב. חוץ מזה ומהלכלוך בשמאל אני לא רואה הרבה אלמנטים, אני קצת פוחד שאלמנטים נוספים יפגעו בטקסטורה הטובה פה. היה לי רעיון לאלמנט, אני אציג לך אותו ואתה תיישם אותו איך שתרצה או כלל לא:
    מה אם לקחת שתי צורות וקטוריות, משהו טרפזי משולשי כזה אבל לא שהיה שווה שוקיים וזה, לא משהו שיראה מושלם מדי, ולעשות שתי צורות כאלה בשתי צידי הדמות, שילכו עם כיוון הגוף שלו, בכול צד של הגוף שלו יהיו כ 2 צורות כאלו, צורה אחת תעבור מעל ליד וצורה אחרת מתחת ליד, זה יכניס עוד למשחק של העומק, ועל הצורות תהיה טקסטורה כמו בצד שמאל של לכלוך כזה, והקצוות שלהן גם ישפעו מטקסטורה כזאת, כמובן שכדי לא להאמיס אפשר גוף אחד בכול צד כשאחד מעל והשני מתחת, אפשר לעשות משחק של הגופים בין החבלים או לעשות אותם הרבה יותר קטנים וסתם כבסיס לדמות. אפשר גם אם אתה רוצה לעשות נגיד שתי עיגולים על חבל, ואז לעשות בהם קליפינג מסק כמו שעשית ואחת תהיה מעל החבל כמו שיש עכשיו והשניה מתחת.

    הסטוק ממוקם מעולה, הדמות המרכזית באמצע, ומכול פינה שתתחיל בה כיוון הראיה לאט לאט יתכנס לאיזור הדמות, הכול מוביל אליה והראיה לא מתפזרת.
    כמו כן, מאוד חשוב, יש לך חתימה סימטרית, אם תעביר קו אנכי באמצע אתה תראה ששתי הצדדים שווים מבחינת כמה שהם טופסים את העין ומבחינת מה יש בהם, החתימה לא נותה לצד מסוים, לכן כשאתה מסויף חלק מהדבריםש אמרתי או עובד אליהם חשוב לשמור על הסימטריות הזאת, הסימטריות הזאת והעומק הברור בגלל החבלים יכולים להיות כלי חזק בשימוש נכון, תחשוב מה אתה יכול לעשות עם זה (זה למה הצעתי נגיד להוסיף צורות וקטוריות משתי הצדדים ובכמות שווה וזה למה אני גם אמליץ לעשות בניק מה שאני מתכוון להמליץ ואני לא ממליץ בד"כ כלל).

    מה שהכי מפריע לי בחתימה הזאת, זה הקו האלכסוני הזה בצד ימין.
    הוא נראה רע, ממש רע, הוא לא מתאים ולא קשור.
    הוא פוגע בזרימה ובצבעים ומסתיר את הטקסטורה ומסתיר לו חלק מן היד.
    יותר מזה הוא שובר את האיזון שדיברתי עליו ומה שאמרתי על כך שתמיד נגיע למרכז... הקו הזה הוא מה האלמנט היחיד שמושך החוצה, כי אם נתחיל משם העין תלך הרחק מהניק ומהדמות הצידה, זה מבלבל את כיוון הראיה, ולא תואם לכיוון בחתימה, תראה, זה אפילו חותך את החבל האדום בצד ההוא והחבל האדום מציג באופן מושלם את הכיוון בכול צד.
    אתה צריך להוריד את זה ומהר.

    אחרון חביב הוא הניק, הניק נראה טוב, אני לא יודע למה אתה אומר שאתה במשבר, הוא לא מעולה אבל לא נורא. בד"כ הייתי אומר לך על ניק פשוט, אבל בגלל הצורה שיש בחתימהוהאיזון אתה יכול לפרק את הניק לBO ו SS בו יהיה בצד שמאל וסס יהיה בצד ימין, ואז כשאתה עם החץ של הבחירה, להחזיק קונטרול שיפט אלט, לקחת את נקודת הפינה הרחוקה מן הדמות בכול אחד מחלקי הניק ולמתוך אותה טיםה למעלה למלבן, זה יתאים לעומק וגם לא יפגע באיזון.

    לסיכום, טקסטורה וקומפוזיציה מעולים, צבעים וניק טובים אך דורשים שיפור והאלמנט הזוועתי להעיף או לשנות. חתימה טובה אפילו טובה מאוד ובהצלחה.

    -----
    ספארקו: אני מכבד את דעתך אבל אני לא חושב שזה מוזר, אני עשוה אותו דבר בד"כ, ואם נוח לו כך וזה יוצא יפה סבבה, זה אחלה דרך שמבטיחה לך שהדמות תתאים לרקע.

    אדרואיט: רואים פה בבירור מה התמונות מקור, אני לא מבין למה ביקשת את זה?
    אני ראיתי בפורום עוד מקרים שאתה מבקש תמונות מקור ואני לא מבין למה, בהרבה מהמקרים תמונת המקור ברורה, מבקשים אותה בד"כ כשיש עבודה, פוטומניפולציה שעוסק בעיקר בשינוי תמונה שתראה אמיתית, ואז צריך להשוות, מה עשה המתמש ומה היה קיים במקור, פה זה חסר טעם, וכיוון שאין שום תוכן להודעה זה ספאם.
    אם בתמונת מקור אתה רצית את התמונה לשימוש, אז אתה לא נמנע להגיב תגובה בונה.

הרשמה