תפריט ראשי

1231151 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 1079
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266

    קצת מידע על המשחק:


    קילזון 2 הוא משחק ירי בגוף ראשון בלעדי לקונסולת הps3 ונחשב אחד המשחקים המצופים ביותר לכל בעלי הps3.
    המשחק קילזון 2,כשמו הוא המשך למשחק הps2 קילזון.
    המשחק הראשון,קילזון 1 יצא בנובמבר 2004 והיה מצופה ממנו להיות משחק טוב במיווחד,הוא היה בעל גרפיקה מפוצצת יחסית לקונסולת הps2 ולזמנו והיה נראה שהוא יהיה "הדבר הגדול הבא"בשביל כל בעלי הps2.
    אבל אז הגיע האמת והמשחק התחיל לקבל ציונים בינוניים ביותר,כיום ממוצע הציונים שלו הוא 8.4 .
    אז למה שקילזון 2 יהיה טוב?למה שהוא לא יפול כמו קודמו?הרי שניהם מלאים בהייפ ומתהדרים בגרפיקה מפוצצת(אגב,המשחק נחשב משחק הps3 היפה ביותר שנראה עד היום!)אז למה באמת שהוא יצליח להיבדל מקודמו?
    יש לכך כמה הסברים:
    הפעם למפתחים(guerrilla games) יש יותר זמן פיתוח,והמשחק צריך לצאת רק ב2009.
    בשביל לפתח את המשחק שילמו 60 מיליון דולר(!)
    נראה שבguerrilla games למדו מהעבר ולפי הטריילרים והסרטונים יהיה משחק אווירתי מאוד והפעם לא רק ביגלל הגרפיקה.
    כמעט כל מה שאי פעם רציתם בfps במשחק אחד!

    למשחק יהיה אונליין של עד 32 שחקנים


    בE3 2005 הוצג סירטון ראשון של המשחק המדובר,שיחקנו חייל שהלך ונלחם ממש כמו בכל שלב רגיל,רק מה שהסתבר בסופו של דבר זה שסוני לא ציינו שמדובר רק בטריילר ולא בשלב אמיתי...כמובן שמהר מאוד הם אמרו שהם התכוונו ל"זה נראה כמו שזה יראה בשלב האמיתי".
    לאחר כמה זמן הוסבר שהם דימו את הכוח של הps3 ובנו סירטון שמשתמש במה שהps3 יכולה לעשות.
    לאחר מכן התחלנו לקבל תמונות אמיתיות(ובהחלט שמנו לב שהסירטון לא היה רחוק ממה שיש לנו בפועל)וגם שלבים אמיתיים,וכמובן שהתחלנו לקבל מידע אמיתי על המשחק:
    המשחק יכלול גם סינגל פלייר(שחקן יחיד)וגם מולטי פלייר(רב משתתפים)דרך הטון ליין ובמסך מפוצל.
    המשחק יהיה בנוי בצורת שלבים שכל שלב הוא ארוך יותר ממה שהתרגלנו.
    המשחק צפוי לצאת בפבואר 2009 וכאמור הוא יהיה בלעדי לps3.
    אז מה יש במשחק הזה?
    גרפיקה מפוצצת,משחקיות אווירתית ומלאת פיצוצים,השקעה של מליוני דולרים והכי הכי חשוב:משחק בלעדי לps3 שיכול לתת את המכה!אז אתם עדיין דואגים?

    תקציר המשחק:

    המשחק בעצם מדבר על אימפריה של גזע שנקרא הלגן, שהם מין אנשים שלקו במחלה מיוחדת ובני האדם זרקו לרחובות.
    במשחק הראשון גזע ההלגן(או ברבים הלגסט, כמו גזע האנושות אבל ברבים אנשים)תוקף את כדור הארץ, ובמשחק הקרוב האנושות מחזירה מלחמה.

    בין האויבים יהיו:

    חיילי הלגן רגילים(שיתנהגו בטבעיות כזאת שקשה למצוא במשחקים, כמו יעשו תנועות עם הידיים, יתכננו מתקפות, וכדומה...)
    חייל הלגן מגודל עם רובה גטלינג\מכונת ירייה
    מין סוג של טנק מעופף
    תותח מגניב כזה
    ועכבישים מחשמלים
    וזה מה שבערך הם גילו...




    המשחק החדש יגיע אלינו ב:

    אמריקה - 27 בפבואר 2009
    יפן - 2009
    אוסטרליה - פבואר 2009
    אירופה - 25 בפבואר 2009


    המשחק החדש נראה שהולך להיות טוב מאוד ולחפות על המשחק הראשון בסדרה..

    הנה מספר סרטונים להתרשמות:


    לצפייה בטריילר הזה באיכות גבוהה: http://www.gametrailers.com/player/42076.html?type

    עוד כמה גיימפליי:



    גיימפליי מהבטא:

    טריילר:

    קטע מהמשחק+טריילר:

    עוד סרטון המציג גראפיקה:










    סקנים מהמגזין של GAMEPRO:



    להזמנה מוקדמת של המשחק:



    לקבלת קופוני הנחה מPA גשו לכאן:




    אופציה חדשה בK2

    המשחק עוד לא הגיע וכבר מספר אנשים ששיחקו בבטא גילו אפשרות חדשה

    האפשרות החדשה היא להשתמש בSIXAXIS תוך כדי ירי בסנייפר

    האמת שזה לא ממש אפשרות זאת חובה.


    בזמן שאתם יורים עם סנייפר אתם צריכים להחזיק את השלט ישר כדי לירות טוב.

    אם אתם מזיזים אותו או מחזיקים אותו עקום אז הכוונת תרעד ורוב הסיכווים שתפספסו את הפגיעה.


    מידע על המולטיפלייר

    במולטיפלייר של המשחק יהיה אפשרות ליצור שחקן שאיתו אתם עולים דרגות ותהיינה אפשרות לבחור באיזה יחידה אתם רוצים להיות

    באונליין תהייה אפשרות של 5 סוגים של משחקים:

    התנקשות, הריגות, תפוס והחזק, חפש והשמד, חפש והשב

    וגם תהיה אפשרות לשלב בין המשימות השונות, למשל בהתחלה תהייה משימת התנקשות ואחרי 5 דקות יהיה ת'משימש חפש והשמד, וכן הלאה...

    האונליין יתמוך כעד 32 שחקנים

    ויהיו בו 8 מפות שמעוצבות בשביל 2 עד 16 שחקנים, או 16 עד 32 שחקנים.

    אפשרות נחמדה נוספת שתהייה באונליין היא שיהייה מספר מקומות במפה שיהיה בהם מכשיר שיאפשר לך להשתגר היישר לחברים שלך או ללב הקרב..

    אם אתם חושבים ש-8 מפות זה קצת וזה לא יספיק לכם אז החברה guerrilla מתכננת להוציא עוד מפות שיהיו ניתנות להורדה דרך הPSN (לא ידוע אם זה יהיה בחינם או לא)

    תרגום לכתבה בgamesradar



    בצאנס האחרון שלנו לשחק בקילזון 2 התחיל עם המשימה השלישית במשחק, אחרי משימות האימון. זוהי השליחות הראשונה נגד ההאלאגסט וצוות אלפא שלנו תוקף את העיירה החופית של כורינט כדי לאבטח את האמצעים שלו. הפתיחה מלווה במראה של כדורים נותבים ופיצוצים בכל עבר ומזכירה את הפתיחה הקלאסית של MEDAL OF HONOR FRONTLINE.

    מטרת המשימה היא להתפרץ לעמדות ההלגנים המחופרות ולשחרר את החוף כדי להניח לצי הראשי לנחות.


    השליטה מרגישה מאוד דומה ל-COD4, אתה יכול להיכנס לזום לכוונת בשביל לקבל יותר דיוק, לירות מהמותן ולזרוק רימונים בלחיצת כפתור.

    התזוזה מתנהלת ע"י L3COD-סטייל ואתה יכול להיצמד למחסה באמצעות לחצן ה-L1.

    מהמחסה אתה יכול להשתמש בירי-עיוור (הערה שלא כתובה לכתבה: לא ברור אם הם הורידו את זה מהקמפיין לשחקן יחיד) ולא כמו ריינבו סיקס וגאס 2 כל נשאר במצלמת גוף ראשון.

    כשהתחלנו לפגוע בראשם, רגליהם וידיהם של ההלגסט, לצפות בהם מגיבים כשכל כדור פוגע בהם בכובד סיפוק.

    האנימציה יוצאת מן הכלל ומוודה שכל ירייה שאתה יורה מרגישה אמינה.

    זה עודד אותנו לנסות אותה עם כל לחיצה על ההדק.

    והכי טוב, חלקי המשחקיות האלה שוללים כל דאגה שהייתה לנו על המשחק עקב הראשון, שלא היה נהדר – דיוק הירי והאיזון של הנשקים היו חסרון משמעותי, אבל ההמשך הזה לוטש להשיג כל דבר שהבטיח .


    כשהמשכנו מחוץ לחוף ודרך בית חרושת מלא בהלגסט (כוח תגבורת פלש דרך הגג בדרך זוהרת) ולבסוף הצלחנו להגיע למתג שמופעל באמצעות ה-SIXAXIS.
    ע"י לחיצה ב-L1 ו-R1, אתה תופס את המתג (גלגל) ומסובב אותו בתנועות סיבוביות עם ה-SIXASXIS – מגניב.
    זה היה הרגע שהכל העביר הילוך. אחרי שעברנו את נקודת הציון מהקטע הקודם שלנו, הכל נהפך חדש. מולנו היה אזור פתוח מלא בגופים שימושיים למחסה – שברי אבנים, חלקי קיר בטון עבים ורהוט שבור. כמעט באותה שנייה שהנחנו את רגלנו בשדה הקרב, פרץ הגיהנום ועמדת ירי שממוקמת על מגדל מפוצץ חכה ליחידה שלנו.

    באמצעות תפיסת מחסה, הסתננו לעמדת מקלע כבד נטוש וירינו בחזרה.
    חבית נפט מתחתנו תפס את תשומת לבינו, לאחר מכן החבית התפוצצה והורידה את כל הבניין.
    ברור שזה ערוך ומראה ש-KZ2 לא כל כך מקורי, אבל זה מציג חתיכת מופע. זה נהיה יותר ניכר כאשר המשכנו דרך השלב.
    אחרי שפוצצנו את המגדל עם ירייה מדויקת לחבית הנפט, נתקלנו בקרב אמיתי. מלפנינו היו תריסר הלגנים, בעורפינו יחידה עם תמיכה של כוח שריון.

    כשקרב היריות התחזק, השתמשנו בעמדות מחסה בעת שאנחנו נהנים מקסדות מעופפות של הלגנים, שפוצצו על ידי היריות שלנו.
    אז נבהלנו כאשר טנק ענק פרץ לתוך הסצנה.
    למזלנו, הטנק היה מכוחותינו, אבל כהוא הגיע גם איתו נכנסו צבא קטן של הלגנים, יותר מדי בשבילנו כדי להתעסק – אז נסוגנו לעבר מערך חפירות וצפינו בטנק כשהוא ממלא את תפקידו.
    כהמשכנו, נתקלנו ב-MINI BOSS הלגני – חייל עם שריון עבה שנושא מכונת ירייה אך בעל נקודת תורפה בגבו.
    הטריק כאן היה להשתמש ביריות מדויקות לעבר רגלו של הבוס וכך להכרח אותו להסתובב, כשנקודת התורפה מופנת אלינו.
    פעם נוספת, להתנסות עם מערכת ה-RAGDOLL שמגיבה לכל ירייה הוכיחה את עצמה ככיפית ובעלת חשיבות.

    מהר מאוד, כוח השריון שלנו הושמד והבחור הקטן שישב בצריח התפורר כלא היה.
    אחרי עוד אירוע מתוסרט, נכנסו לטנק ולקחנו עליו את השליטה.
    כפי שאתם מנחשים, השליטה מרגישה דומה מאוד לזו בBATTLEFIELD, הסטיק הימיני מזיז את הטנק, השמאלי את המצלמה, R1 ו-R2 כדי לירות פגזים או להשתמש במקלע.
    פרץ הכדורים הנותבים ממכונת הירייה נראה ריאליסטי לחלוטין וכמו כל הנשקים במשחק, מרגיש מאוד נכון ומספק.
    חוליות ההלגסט נכשלו בהתקפתם בזמן שאנחנו מרססים אותם ביריות כתומות זוהרות.
    כשטנק אויב התקרב אל שדה הקרב, מוקף בעוד חיילים הלגנים, פולט פגזים וכדורים שפוגעים בבניינים ובברזל ואנחנו התעוררנו לעולם של KILLZONE 2 שלא ממש מקורי – זה COD4 עם חיילי חלל, אבל אף משחק אחר לא תופס אותך בגרון ומטלטל אותך ברמה ש-KZ2 עושה.
    החוויה מתחילה גם מהרגע הראשון שאתה נוחת בחוף.

    נראה באופק, תגבורת הלגנית התחילו להגיע במספרים גדולים.
    בתגובה מיידית, היחידה שלנו הלכה כנגד הכוחות ההלגנים הנוכחים, הבינה המלאכותית נראתה שהיא יכולה לדאוג לעצמה, ובמקום מסוים באמצע העשן הטנק ההלגני עדיין עמד איתן.
    אווירה היא מה ש-KZ2 עושה הכי טוב. יש לו אותה בשפע.
    השליטה של המשחק, המשימות והקצב הכל מרגיש מוכר, אבל הכל נעשה בכזאת צורה טובה שאתה לא יכול אלא להשאב אך תוך החזון הקרבי של גרילה.

    יש סימני שאלה על האירועים המתוסרטים. גרילה הם המאסטרים ביצירת קרב מרעיד אדמה, אבל האם זה מספיק?? האם KZ2 יכול להביס את האונליין של COD4?? מערכת האותות של KZ2 מאפשרת לך להתאים אישית את היכולות של הדמות שלך, לשלב את התפקידים הקיימים במולטיפלייר יכולה להיות מהפכנית.
    ואז יש את קמפיין ה-CO OP של 4 שחקנים שכדאי לצפות לו. זה יכול להיות משהו מיוחד.


    תרגום לכתבה נוספת (tomer_gv):

    עם תאריך יציאתו בפברואר 2009 המעורפל, גרסאת הבטא לשוטר הבדיוני המצופה, KZ2, במלוא הקצב שלו, נותן לנו הזדמנות ראויה לבחון את מגוון מצבי המשחק שיש לו להציע ולהיתפס על כל פרט של שלושת מפות המולטיפלייר הניתנים לעת עתה.

    אם ראיתם את הטריילרים אתם תדעו ש-KZ2 כבר נראה ונשמע יוצא מן הכלל.
    אך במציאות, כשאתם מסתובבים באזורים ומחזירים אש לאויבים, זה נראה אפילו יותר טוב.
    KZ2 לא רק הדהים אותנו עם הסביבה הפוטו-ריאליסטית והמפורטת שלו, אלא האווירה האפלה והקודרת, המלווים עם אפקטי אור מדהימים והתשומה לפרטים, מבלי להשתנות משמעותית במונחי האווירה הכללית שלו.

    דוגמא טובה לכך יכולה להיראות על אחת המפות היותר גדולות ופתוחות, הנקראת שוק סלומון, שם צלילי מלחמה מתוהדים דרך כל בניין, מרפסת ורחבת-שוק שמשתיקים כל זוהר בדרמטיות נגד רקע השקיעה הכתומה ועננים מאיימים ושחורים זזים מעל, שמבטאים את תפקידיהם בתוך הסצנה הדרמטית הזו בכך שמטילים צללים בשטיפות על הגגות והרחובות הנטושים מתחת.

    אם שלושת המפות המוצעות בבטא הן אינדיקציה (אות, סימן הכר) לעיצוב והמראה הסופי של מערך המפות הסופי של המולטיפלייר ב-KZ2, אנחנו יכולים לצפות לשוטר אוורירי במתיחות.
    אפוא, אנחנו בטוחים שכמונו אתם יותר תתעניינו אם הגיימפלי יכול להתמודד עם המראה המהמם של המשחק. בוא נראה:

    לפני שאתם קופצים לשדה הקרב, חווית הבטא מתחילה כשהשחקן בוחר את הצד. שני הצדדים הם ההלגסט וה-ISA. שני הצדדים מציעים מערך נשקים שונים, אך עדיין דומים, של נשקים, המשתרע מרובי סער ושוטגנים חצי אוטמטיים עד למשגרי טילים. הפוקוס כאן הוא על ריאליסטיות, כי כל נשק כאן כמו רובה הסער M82G, אך מעוצב על סמך העתק אמיתי שלו – אז לא משהו יוצא דופן כאן.

    מכאן, מגיעים אל לובי מסורתי שם אתם יכולים שתוק או לשוחח עם שחקנים אחרים על איך שאתה הולך לפרק להם את התחת.
    שם גם מנהיג הלובי יכול להתאים אישית את כל המשחק, לבחור את אופציית "אש ידידותית" ולאסור יכולות או נשקים מסוימים.

    כרגע, ישנם שבעה מצבי משחק שונים, הכוללים ווריצות שונות של DEATHMATCH ו-TEAM DEATHMATCH, שיכולים לארח 32 שחקנים וישנם עוד סוגים של מצבי משחק כמו "התנקשות", שלכולם ניתנת פקודה להוציא להורג שחקן הנבחר באופן רנדומלי (הערה שלא קשורה לכתבה של PSU: זה לא ממש מדויק, קבוצה אחת צריכה להגן על השחקן ווהשנייה צריכה להוציא אותו להורג) ויש גם את "Search and Destroy", במצב זה אתם צריכים להפעיל מטעני נפץ.
    כרגע, ישנן שלוש מפות: שוק סלומון, אקדמיית ראדק ו- Blood Gracht.




    במבט חטוף בדף הנתונים (stats page), שאם יכולים להכנס אליו בזמן המשחק ולפני התחלת המשחק (בתפריט), הוא נותן לכם אינדיקציה על העומק של מערכת המקצועות ב-KZ2, מאפיין שדרבן אותנו לבחון את כישורינו עד לקצה עם הבטחה לבאדג'ט שיחמיא לצורת המשחק שלנו.
    אם מדובר בחובש, טכנאי או סייר, כאתה מתקדם ברמות במקצוע הייחודי שלך אתה תוכל לקבל גישה ליכולות מסוימות כמו מכשיר הסוואה, רובוטים שניתנים לפריסה ונקודות ריספאון לפי בחירה, אבל מה שיותר מעניין זה שהשחקן יכול לערבב ולהתאים בין המקצועות האלה כדי להתאים לסטייל שלו.
    זה אומר שככל שאתה מבזבז זמן המשחק, המשחק נותן לך תמורה, ולפי הניסיון שלנו עם המולטיפלייר, זה נהפך להיות יותר מתגמל.
    על-אף אנחנו לא היינו צריכים עידוד כדי להמשיך לשחק ב-KZ2, הוא באופן קבוע מזמין אותך לפוצץ כל מה שזז כדי לאגור יותר נקודות XP בכך שהוא מפתה אותך בפרסים כשמגיעים כמות XP מסוימת, תגיע לדרגה 3, לדוגמא ואתה תוכל ליצור קלאן!!

    למרות שלא היינו מסוגלים ליצור קלאן בעצמנו עדיין, קיבלנו את ההצצה הראשונה על האפשרויות החברתיות של יצירת קלאן שיגיעו ביחד עם השקתו של המשחק (הערה שלא שייכת ל-PSU: יצירת קלאנים יבואו כאפשרות במולטיפלייר ולא בעזרת ממשק חיצוני!!).
    אתה יוצר קלאן ומזמין אנשים להצטרף ותהיה גם טבלת מובילים של הקלאן שמראה את 10 הקבוצות המובילות.
    בנוסף, אתה גם יכול לארגן טורנירים – מ-1 נגד 1 כדו קרב ועד 16 עד 16 שחקנים, קלאן נגד קלאן. הטורנירים ומערכת הקלאנים יצרו תחרויות אימתיוית ואנחנו מבינים שבגרסא הסופית יהיו כמה טבלאות מובילים של שחקנים ספציפיים ורובים הכי-משומשים בכל מצב משחק ספציפי.

    כפי שניתן לראות מבחינת הגיימפלי KZ2 דומה לכל מולטיפלייר-שוטר מסורתי.
    הקצב שלו נע בין ריינבו סיקס ל-COD. המחסור במערכת תפיסת מחסה עוזרת לשמור על קצב משחק זורם. אפשר לרוץ, להתכופף, לשכב, להטיל ריומנים, להטעין את הנשק ולנחליף נשקים בצורה אינטואיטיבית.

    הנשקים מרגישים בשריים, השליטה הדוקה והמפות מעוצבות בצורה שמעודדת משחק טקטי, עם מספר גדול של בניינים להתקפות פגע&ברח, מסדרונות צרים למארבים, אזורים פתוחים ל...ארמ.... לירות, מדרגות לזריקת רימונים למטה לעבר האויבים המופתעים, גגות בתים ומרפסות כדי למלוף מהם ושפע של מקומות להסתתרות, אידיאלי ל-SPWAN CAMPING (טה נאם נם נם!!!).
    ברור, חוץ מעיצוב שלבים מצוין, מה שעושה את KZ2 למעניין ביותר ומייחד אותו משוטרים אחרים הוא מערכת המקצועות העמוקה וכמה מהמאפיינים היחידים במינם, כמו האפשרות לפרוס רובוטים נייחים באזורים מסוימים או להפעיל יכולת הסוואה שהופכת את השחקן לבתי נראה.

    ישנם גם מאפיינים ייחודיים אחרים שראוים לציון – בזמן המשחק, השחקן יכול לקפות לתפריט ולהזמין 3 אנשים ליצירת תת-קבוצה של 4 אנשים בקבוצה שלך, אם אתה זה שיזמת את התת-קבוצה, השותפים שלך יכולים לעשות רי-ספאון במקום שלך לאחר שהם מתים. זה רק מאפיין אחד מתוך רבים שהופכים את KZ2 למשחק הטקטי שכולנו קיווינו לו.

    יתר על כן, KZ2 יהיה המשחק הראשון שהמארח יכול להחליף מצבי משחק בצורה מיידת, IN-GAME , בלי איפוס. אנחנו התחלנו עם משחק DEATHMATCH סטנדרטי של 32 שחקנים על המפה היותר גדולה, אך כשהמספרים היתדרדרו והשחקנים ירדו ואנחנו מצאנו את עצמנו תוהים בתקווה שאנחנו נתנגש באחד מששת השחקנים שנותרו על המפה הענקית. המארח שאל אותנו אם אנחנו רוצים להחליף מצבי משחק מייד, בעוד שאנחנו עלינו במדרגות לעבר מסדרון מסוים, בלי שום רמז או כל זמן טעינה, נאמר לנו שאנחנו במצב "SEARCH AND HOLD", וריציה מסוימת של משחק "מצור" (SEIGE) ב-KZ2.
    על-אף שיכול להיות שאתם חושבים שזה מאפיין שלא ממש ישפיע על חווית המולטיפליייר, זה בעצם יצא להיות תוסף מבורך שהעשיר את חווית המשחק וההנאה.

    בעוד שהאפשריות, המאפיינים ומערכת המקצועות העמוקה הם גולת הכותרת של המוטליפלייר ב-KZ2, המשחקיות לא הסתכנה בשום דבר. KZ2 מתגבש להיות הרבה יותר מעוד שוטר רדוד מהשגרה.
    הוא לא רק נראה יותר טוב מכל משחק מולטיפלייר ששיחקנו, אלא הוא כבר מניב את כל חותמות האיכות של המשחק שיחזיק אותנו מכורים אליו במהלך 2009.





















    קרדיט גדול לי!

    וכמובן ל-tomer ל- infected aviad ול-לורץ 2 הראשון
    נערך לאחרונה על ידי golgolon; 22.01.2009 בשעה 15:35.




  2. #2
    אתה יודע שאם מחשיבים גם את הנושא על הבטא אז זה הנושא הרשמי ה3 על קילזון?
    נערך לאחרונה על ידי לורץ 2 הראשון; 10.11.2008 בשעה 12:21.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    מספר דברים מצחיקים על המשחק:
















    נחמד, לא?




  4. #4
    נכתב במקור על ידי golgolon





    היחיד הטוב.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    נכתב במקור על ידי לורץ 2 הראשון
    אתה יודע שאם מחשיבים גם את הנושא על הבטא אז זה הנושא הרשמי ה3 על קילזון?
    בכל זאת ההוא על הבטא וזה על המשחק

    מקסימום יעבירו את מה שהבאתי פה לדיון של הבטא
    נערך לאחרונה על ידי golgolon; 10.11.2008 בשעה 12:28.




  6. #6
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    אופציה חדשה בK2

    המשחק עוד לא הגיע וכבר מספר אנשים ששיחקו בבטא גילו אפשרות חדשה

    האפשרות החדשה היא להשתמש בSIXAXIS תוך כדי ירי בסנייפר

    האמת שזה לא ממש אפשרות זאת חובה.


    בזמן שאתם יורים עם סנייפר אתם צריכים להחזיק את השלט ישר כדי לירות טוב.

    אם אתם מזיזים אותו או מחזיקים אותו עקום אז הכוונת תרעד ורוב הסיכווים שתפספסו את הפגיעה.







  7. #7
    נכתב במקור על ידי golgolon
    בכל זאת ההוא על הבטא וזה על המשחק

    מקסימום יעבירו את מה שהבאתי פה לדיון של הבטא
    כן אבל אני מתכוון שכבר פתחתי דיון ראשי אחד לפני איזה חודש-חודש וחצי והוא כבר עמוק עמוק בתוך הפורום,בקרוב גם הדיון על הבטא יצתרף אליו...
    אגב כתבתי סיקור קטן על ההיסטוריה של KZ (במציאות)בדיון הקודם,אם אני אמצא אותו אני אביא את זה לכאן,או שהדיון הזה יועבר לשם...מה שיבוא קודם

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    28.08.2007
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,904
    אז אתה פשוט היית יכול לכתוב את זה בדיון שפתחתי כי של לורץ שקע למעמקי הפורום.

    cuz evey body eat pizza

    cuz i love this band

    cuz i love thier songs

  9. #9
    נכתב במקור על ידי §Legola
    אז אתה פשוט היית יכול לכתוב את זה בדיון שפתחתי כי של לורץ שקע למעמקי הפורום.
    מעניין באיזה עמוד הוא...

    מאז העיצוב החדש אי אפשר להריץ חיפוש אז...הנה הפרויקט הקהילתי החדש-למצוא את הנושא!

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    נכתב במקור על ידי לורץ 2 הראשון
    מעניין באיזה עמוד הוא...

    מאז העיצוב החדש אי אפשר להריץ חיפוש אז...הנה הפרויקט הקהילתי החדש-למצוא את הנושא!
    חיפשתי כבר עד עמוד 10

    תנסו לחפש בין 10 ל-20




  11. #11
    הצטרף בתאריך
    12.09.2007
    הודעות
    2,482
    VOGE ביקש ממני כמה תמונות, יותר טוב שהוא ישם אותם בדיון הזה.



    עריכה: מבט נוסף על הסביבה ההריסה במולטיפלייר, מעלה חיוך רחב:



    גם לחלקיקים יש הצללה
    נערך לאחרונה על ידי tomer_gv; 10.11.2008 בשעה 15:03.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    17.08.2008
    הודעות
    7,040
    בשביל שזה יהיה דיון על רמה:
    הינה עוד כמה סרטונים:
    גיימפליי מהבטא:


    טריילר:


    קטע מהמשחק+טריילר:


    תמונות:
    http://www.dignews.com/admin/screens...lzone_2_05.jpg

    http://www.whitedrop.net/files/games...lzone2_001.jpg

    http://www.ripten.com/wp-content/upl...2gamersday.jpg

    http://ps3media.ign.com/ps3/image/ar...6020316134.jpg

    http://ps3media.ign.com/ps3/image/ar...3082044421.jpg

    http://ps3media.ign.com/ps3/image/ar...46429_640w.jpg

    http://ps3media.ign.com/ps3/image/ar...42210_640w.jpg

    אם אתם רוצים עוד תמונות אז חפשו את הדיונים של מגיש החדשות, בין הדיונים הראשונים פירסמו תמונות חדשות יותר...

    המשחק יכלול אפשרות של שמיעת שירים מה-PS3 בזמן המשחק.

    במשחק ההלגסט ישתמשו בכלבים!
    נערך לאחרונה על ידי infected aviad; 10.11.2008 בשעה 15:19.

    it is not a shame to have dreams unfulfilled, it is a shame to have dreams not trying to fulfill. - Herman Cain
    [IMG]http://www.********rcards.net/trophy/a/maplelr.png[/IMG]

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    לא הבנתי כל כך..

    יהיו כמה סוגים של אנשים?

    כמו ההלגסט האלה?




  14. #14
    נכתב במקור על ידי golgolon
    לא הבנתי כל כך..

    יהיו כמה סוגים של אנשים?

    כמו ההלגסט האלה?
    לא,פשוט יהיו להם כלבים.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    12.09.2007
    הודעות
    2,482
    נכתב במקור על ידי golgolon
    לא הבנתי כל כך..

    יהיו כמה סוגים של אנשים?

    כמו ההלגסט האלה?
    המספר של ההלגנים מהמולטיפלייר (7) + אלו שיהיו בסינגל (כולל הטריילר האחרון הציג עוד 3) עומד על 11-12.

    ובשביל הנושא סקנים מהמגזין של GAMEPRO:

    לינק: http://boardsus.playstation.com/play...hread.id=57610












    כמה מהבטא:







    כמה מ-EUROGAMER (לא בטוח אם ישנות או חדשות):





    טקסטורות מהבטא האחרונה:








    בשביל דיון על רמה

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    17.08.2008
    הודעות
    7,040
    נכתב במקור על ידי golgolon
    לא הבנתי כל כך..

    יהיו כמה סוגים של אנשים?

    כמו ההלגסט האלה?
    המשחק בעצם מדבר על אימפריה של גזע שנקרא הלגן, שהם מין אנשים שלקו במחלה מיוחדת ובני האדם זרקו לרחובות.
    במשחק הראשון גזע ההלגן(או ברבים הלגסט, כמו גזע האנושות אבל ברבים אנשים)תוקף את כדור הארץ, ובמשחק הקרוב האנושות מחזירה מלחמה.
    בין האויבים יהיו:
    חיילי הלגן רגילים(שיתנהגו בטבעיות כזאת שקשה למצוא במשחקים, כמו יעשו תנועות עם הידיים, יתכננו מתקפות, וכדומה...)
    כלבים של ההלגן
    חייל הלגן מגודל עם רובה גטלינג\מכונת ירייה
    מין סוג של טנק מעופף
    תותח מגניב כזה
    וזה מה שבערך הם גילו...

    it is not a shame to have dreams unfulfilled, it is a shame to have dreams not trying to fulfill. - Herman Cain
    [IMG]http://www.********rcards.net/trophy/a/maplelr.png[/IMG]

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    21.04.2008
    עיר
    הרצליה
    הודעות
    4,266
    נכתב במקור על ידי infected aviad
    המשחק בעצם מדבר על אימפריה של גזע שנקרא הלגן, שהם מין אנשים שלקו במחלה מיוחדת ובני האדם זרקו לרחובות.
    במשחק הראשון גזע ההלגן(או ברבים הלגסט, כמו גזע האנושות אבל ברבים אנשים)תוקף את כדור הארץ, ובמשחק הקרוב האנושות מחזירה מלחמה.
    בין האויבים יהיו:
    חיילי הלגן רגילים(שיתנהגו בטבעיות כזאת שקשה למצוא במשחקים, כמו יעשו תנועות עם הידיים, יתכננו מתקפות, וכדומה...)
    כלבים של ההלגן
    חייל הלגן מגודל עם רובה גטלינג\מכונת ירייה
    מין סוג של טנק מעופף
    תותח מגניב כזה
    וזה מה שבערך הם גילו...
    עכשיו הבנתי

    אני עורך את ההודעה הראשית ושם את זה..

    סבבה?




  18. #18
    הצטרף בתאריך
    17.08.2008
    הודעות
    7,040
    נכתב במקור על ידי golgolon
    עכשיו הבנתי

    אני עורך את ההודעה הראשית ושם את זה..

    סבבה?
    סבבה במבה
    ד"א
    עכשיו נזכרתי שגם יהיה להם מין כוח לשלוט בברקים כאלה ויהיו חיילי הלגסט שישתמשו במערכת ארטילריה כזאת גדולה, בקיצור מגניב

    it is not a shame to have dreams unfulfilled, it is a shame to have dreams not trying to fulfill. - Herman Cain
    [IMG]http://www.********rcards.net/trophy/a/maplelr.png[/IMG]

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    12.09.2007
    הודעות
    2,482
    נכתב במקור על ידי infected aviad
    סבבה במבה
    ד"א
    עכשיו נזכרתי שגם יהיה להם מין כוח לשלוט בברקים כאלה ויהיו חיילי הלגסט שישתמשו במערכת ארטילריה כזאת גדולה, בקיצור מגניב
    רק ברקים?? תהיה להם יכולת לשתף פעולה עם המזג האוויר בהלגן, רק צונמי חסר להם....
    אבל הם לא ישתמשו ביכולת הזאת נגד השחקן ספציפית, הם ישתמשו בהם כנגד כל כוחות ה-ISA (כשהשחקן בתוכם), לדוגמא הברקים משמשים אותם כנגד הספינות של ה-ISA שלא יכנסו לאטמוספרה של הלגן.


    והם הציגו עוד 3 אויבים בסינגל ולפחות 5 מהבאג'ט מהמולטיפלייר יופיעו גם בקמפיין לשחקן יחיד, לרבות ה-SCOUT (שיתפקד כצלף).

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    15.11.2007
    הודעות
    10,970
    תודה
    מהרגע שראיתי את הגראפיקה המדהימה והגיימפלי המהיר זה פשוט ישר נכנס לרשימת המשחקים שאני פשוט חייב!!!

הרשמה