תפריט ראשי

123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 65
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    למי מכם שלא יודע, ברחבי העולם יש מספר אדיר של יוצרים יחידים ומקוריים במיוחד שיושבים בבית ומכינים משחקים, סתם לכיף. בשנים האחרונות, גם החברות הגדולות שמו לב ליכולת האדירה של היוצרים הבודדים הללו להכין משחקים חדשניים ומעניינים ולכן הם תמכו בהם. זה הביא לנו את Portal, De Blob, World of Goo, Braid ועוד רבים וטובים שרק מחכים שנגלה אותם.
    בין כל פרוייקטי הענק הללו, יש גם משחקים חינמיים לחלוטין של יוצרים פחות (או יותר. תלוי איך מסתכלים על זה) ברי מזל. אפשר לתת דוגמאות כמעט לכל ז'אנר (ואפילו לתת כמה ז'אנרים חדשים לחלק מהדוגמאות). המשחקים הם מכל סוג ומתחילים בפלטפורמה\פאזלים יצירתית ומקסימה בשם Within a Deep Forest מאת היוצר הפיני המכונה Nifflas (שיצר גם את משחק ההרפתקאות\חקירה Knytt) ועד לאפוס הפלטפורמה\הרפתקאות שמזמן הפך לקלאסי (ועומד להגיע גם לשירות ההורדות של הWII בגירסא מעט מחודשת) Cave Story מאת "יוצר העל" היפני, Pixel.
    בשמי המשחקים החינמיים אפשר למצוא גם משחקים ניסיוניים (יותר צעצועים, בחלק מהמקרים) כמו Tower of Goo שפותח במרכז טכנולגויות הבידור באוניברסיטת קרנגי מלון, כחלק מפרויקט שהפך לפני לא מעט זמן לפרויקט ציבורי ורחב היקף הרבה יותר. עוד משחקים ניסיוניים אפשר למצוא גם באתר\בלוג Kloonigames. כל חודש, משחק ניסיוני חדש מאת פטרי פורהו הפיני.

    לצד המשחקים האלו, שהפכו מזמן לקלאסיקות אדירות בשוק הפריוור והאינדי, יש גם משחקים שעולים כסף. בין המשחקים הללו אפשר למצוא את World off Goo שיצא לפני זמן קצר שמציע חווית משחק ייחודית מאוד (ויוצא למחשבים הביתיים ולWII) וAquaria המופתי שמציע חווית משחק עמוקה ומרתקת, בעולם משחק בעל קנה מידה אדיר (במיוחד בהתחשב בעובדה שרק שני אנשים עבדו עליו). כמו כן, יש משחקים מפורסמים יותר שהגיעו, או יגיעו בקרוב לקונסולות המשחק, כמו Braid הנהדר, Fez היצירתי ועוד רבים וטובים.

    תעשיית האינדי מאוד קרובה לליבי. במשחקים המפותחים על ידי היוצרים המוכשרים הללו, ברוב המקרים, ללא מחשבה על רווח או אפילו החזרה של ההשקעה שלהם, יש קסם מסוים שקשה מאוד למצוא במשחקי AAA (שאני מאוד אוהב), המגיעים מחברות גדולות וממוסדות. פרצי יצירתיות של יוצרים בודדים, או של קבוצות קטנות הביאו לנו כמה מהמשחקים הטובים ביותר בשנים האחרונות, כולל אלו שהזכרתי כאן ועוד רבים אחרים. אני חושב שכל גיימר חייב לעצמו טעימה מהתעשייה הנהדרת הזאת.

    הסיבה שפתחתי את הדיון הזה היא בכלל Skullpogo. משחק ארקייד (הסגנון, לא מקום ההפצה) חינמי שהכין יוצר אנונימי שמעולם לא שמעתי עליו. רציתי להמליץ עליו לחברי הפורום, כי הוא פשוט כיף מאוד. במשחק אתם שלד חביב שקופץ על מקל פוגו בבית קברות ומנסה לקפוץ (בקומבואים הולכים וגדלים), כל כמה שיותר חזירים ועטלפים (זה יותר כיף משזה נשמע. סמכו עליי). במהלך הקפיצות ההיסטריות שלכם, תוכלו לאסוף גם Power-Ups שונים ומשונים (חלקם לא טובים, כמו הפיכת פונקציית המקשים), לקבוע את גובה הקפיצה שלכם וכל זאת, בזמן המוגבל לכל שלב (צריך לעבור שלב לפני שעובר הזמן ובכל שלב, יש פחות זמן, אבל יותר חזירים ועטלפים ולכן יותר פוטנציאל לנקודות). המשחק מציע גם טבלה מתעדכנת של התוצאות מכל השחקנים (אני מקום 12, בפעם האחרונה שבדקתי). הוא מלוטש מאוד ומהנה מאוד. המוזיקה בו חביבה במיוחד והאפקטים הקוליים (אוינק אוניק, מישהו?) מוסיפים לא מעט לחוויה. מכאן זה הגיע להקדמה קצרה על תעשיית האינדי והנה נוצרה הודעה בעלת קנה מידה אפי.
    בכל מקרה, כל משחק שקישרתי בהודעה הוא מומלץ מאוד לכל אחד ואחד כאן. גם המשחקים החינמיים וגם המשחקים בתשלום. אלו מכם שינסו להכיר כמה מהמשחקים הללו יגלו שבין סשן של פייבל 2 וגירס 2 ומירוץ בMirror's Edge נגד הרוח של נדב, אתם תרצו למצוא גם זמן לשחק גם Within a Deep Forest וCave Story.

    לנוחיותכם, רשימת קישורים:
    Within a Deep Forest - משחק פלטפורמה\פאזלים בו אתם משחקים כדור שקופץ לעד. מהנה מאוד. מגוון מאוד. מלוטש מאוד. מומלץ מאוד. מאת היוצר פיני Nifflas.
    Knytt - משחק פלטפורמה\הרפתקאות\חקירה מקסים וממגנט מעת Nifflas.
    Cave Story - אפוס פלטפורמה\פעולה\חקירה\פאזלים\הרפתקאות מאת יוצר העל Pixel (הקוג'ימה של תעשיית האינדי, אם תרצו).
    Tower of Goo - משחק נסיוני חינמי מפרויקט המשחקים הניסיוניים של אוניברסיטת קרנגי מלון.
    Kloonigames - בלוג\אתר של יוצר פיני המפרסם כל חודש משחק נסיוני, ברוח הפרויקט של קרנגי מלון. כל משחק מיוצר בתהליך מזורז של עד שבעה ימים.
    World off Goo - ממשיך דרכו הרוחני של Tower of Goo. המשחק הזה, מאת חברת אינדי בשם 2DBoy, מתעתד לקחת את הקונספט הפשוט של המשחק המקורי ולהפוך אותו למשחק בקנה מידה גדול, עם משחקיות מגוונת והרבה מאוד יצירתיות. כמו שזה נראה מהביקורות השונות, הם הצליחו.
    Aquaria - הזוכה בGDC 07 (תחרות משחקי אינדי שנתית) ואחד מהמשחקים המלוטשים והמושקעים יותר בסצינת האינדי. נוצר על ידי שני יוצרים שלא נפגשו פעם אחת במהלך יצירת המשחק. מעט יקר (40$), אבל מאוד מומלץ. יש גם דמו חינמי.
    Fez - הזוכה של GDC 08. משחק הפלטפורמה\פאזלים היצירתי במיוחד הזה לא סיים את תהליך הפיתוח שלו עדיין, אבל נראה כאילו עומד להכות גלים גבוהים כמו אלו של Braid. משחקיות מיוחדת במינה של מעבר בין דו-מימד לתלת-מימד, בצורות שלא חשבו עליהן לפני כן עומדת לספק לא מעט רגעי הנאה וגירוד ראש לשחקנים.
    Skullpogo - משחק ארקיידי פשוט ומלוטש שפורסם בפורום של The Indie Gaming Source. כיף מאוד. מומלץ מאוד. ממכר מאוד (תזהרו).
    TIGSource - אתר המרכז המוני משחקי אינדי שונים ומשונים. בעל קהילת מפתחים ושחקנים מפותחת מאוד.

    מידי פעם (אני אשתדל, לפחות), אני אפרסם ביקורת קצרה על משחק כלשהו. חלק מהביקורות יהיו על משחקים שאתם לא מכירים וחלק יהיו על משחקים שמופיעים פה ברשימה והתחשק לי לפרסם גם תמונות\סרטונים מהמשחק ולפרט עליהם יותר. הביקורות לא באמת יהיו ביקורות, אלא יותר המלצות, אז אל תתייחסו אליהם כאילו הן צריכות להיות אובייקטיביות ומפורטות עד אין קץ בבקשה.
    נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn; 12.10.2008 בשעה 13:24.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אגב יהיה אפשר לשלב זאת קצת עם תעשית משחקי ה-XNA שגם היא למעשה חלק מהעניין


  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי bozeman
    אגב יהיה אפשר לשלב זאת קצת עם תעשית משחקי ה-XNA שגם היא למעשה חלק מהעניין
    ללא ספק. כלי הXNA של מייקרוסופט הם דרך נהדרת של חברה גדולה לנסות ולהרוויח קצת מתעשיית האינדי ובו-בזמן לפתח אותה ולתת למפתחים שלה את הבמה ואת היכולת לקבל תמורה על העבודה הקשה שלהם. אחרי ניסויים מוצלחים במיוחד כמו פורטל, מייקרוסופט בהחלט לא הולכת להיות החברה היחידה שתעודד פיתוח זול במיוחד לקונסולה שלה.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    24.11.2007
    הודעות
    115
    צריך לקנות XNA.?

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    על הXNA אתה יכול לראות בנושא XNA שיש קישור אליו מהשימושון בצד.


  6. #6
    הצטרף בתאריך
    24.11.2007
    הודעות
    115
    יש פה אנשים שמפתחים בתוכנה?

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    אני אנצל את התרד הזה בשביל להמליץ (שוב) על משחק אינדי פשוט מעולה מלפני שנתיים.
    Weird Worlds. דמו אפשר להוריד כאן:
    http://www.shrapnelgames.com/Digital...W/WW_page.html

    בנוסף, הנה שני אתרים מומלצים:
    Independent Games Festival - התחרות הגדולה ביותר למשחקי אינדי. זו רשימת המנצחים ב-2008 ומשם אפשר לעבור גם לקישורים למשחקים משנים קודמות. תנסו את הדמו של Iron Dukes אם אתם כבר שם.
    http://www.igf.com/2008finalistswinners.html
    (אגב Chaotic, את הפרס הגדול ב2008 לקח דווקא Crayon Physics ולא Fez)
    Kongregate
    היוטיוב של המשחקים. מציע המון משחקי פלאש מכל הסוגים כולל צאט לכל משחק, דירוגים, ואפילו אציבמנטס. שניים מומלצים במיוחד שניסיתי הם Gemcraft וMonsters' Den: Book of Dread
    http://www.kongregate.com/
    Keep it clean

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי gulmer
    אני אנצל את התרד הזה בשביל להמליץ (שוב) על משחק אינדי פשוט מעולה מלפני שנתיים.
    Weird Worlds. דמו אפשר להוריד כאן:
    http://www.shrapnelgames.com/Digital...W/WW_page.html

    בנוסף, הנה שני אתרים מומלצים:
    Independent Games Festival - התחרות הגדולה ביותר למשחקי אינדי. זו רשימת המנצחים ב-2008 ומשם אפשר לעבור גם לקישורים למשחקים משנים קודמות. תנסו את הדמו של Iron Dukes אם אתם כבר שם.
    http://www.igf.com/2008finalistswinners.html
    (אגב Chaotic, את הפרס הגדול ב2008 לקח דווקא Crayon Physics ולא Fez)
    Kongregate
    היוטיוב של המשחקים. מציע המון משחקי פלאש מכל הסוגים כולל צאט לכל משחק, דירוגים, ואפילו אציבמנטס. שניים מומלצים במיוחד שניסיתי הם Gemcraft וMonsters' Den: Book of Dread
    http://www.kongregate.com/
    Weird Worlds נראה בתמונות כמו SC2, או שאני סתם ממש ממש מקווה שיהיה עוד משחק דומה?

    תודה על ההמלצות... אני בהחלט אבדוק כמה מהם. תודה גם על התיקון. הוא לא זכה, אלא היה מועמד. בהחלט התבלבלתי. הוא כן זכה, לעומת זאת, בפרס על מצוינות ויז'ואלית. זה גם משהו, לא?

    אני חושב שהמשחק הראשון שאכתוב עליו יהיה Within a Deep Forest. צפו לעדכון היום או מחר.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    הוא לא SC2 לצערי, אבל אולי הוא מה שאפשר לתאר בתור "איך היה SC2 נראה אם הוא היה משחק של 10 דקות"
    מדובר במשחק של Space Exploration שאפשר לשחק בסשנים מאד קצרים, וכל פעם העולם משתנה. אתה משדרג את החללית שלך, חוקר כוכבים, ויש לך זמן מוגבל לסיים את המשחק.
    וככה עוברות עוד 10 דקות ועוד 10 דקות ועוד 10 דקות...
    Keep it clean

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    כפי שהבטחתי, מבט קצת יותר מעמיק לאחת מיצירות האומנות הייחודיות יותר בשמי האינדי: Within a Deep Forest.

    WaDF הוא משחק הרפתקאה עם אלמנטי איסוף, פלטפורמה, חקירה ופאזלים. הוא קודד, הולחן ועוצב על ידי Nicklas 'Nifflas' Nygren הפיני, עם תרומות נדיבות של Sara Sandberg וChris Denman. כלומר, רוב המשאבים למשחק נוצרו על ידי אדם אחד. צורת הפיתוח הזאת שכיחה למדי בתעשיית האינדי. צוותים קטנים (או יוצרים בודדים), עובדים על משחק בזמנם החופשי.



    את עולמו המקורי והמגוון של הWaDF החליט לבנות Nifflas בגרפיקה דו מימדית פשוטה, עם מראה נקי. העולם האדיר רציף ומשתנה בהדרגתיות בין נוף אחד לשני. כל הסביבות במשחק, החל במערות, ב"יקום המגביל", באזורים המושלגים, המגדל ועוד רבים מספור שומרות על אותו קו נקי שעובד נהדר בשביל המשחק. פרטים קטנים כמו כמה שכבות של רקעים מוסיפות למראה כולל שמזכיר את הארץ הגדולה והריקה של Shadow of the Colossus (אחד מהמשחקים שנתנו הרבה השראה ליוצר ואחד האהובים עליו).
    כמו הגרפיקה, גם האפקטים הקוליים שומרים על הקו האומנותי והנקי של המשחק. ההרמוניות ברקע מתאימות לכל מצב ולכל סביבה והסיפור (המינימלי, יש לאמר) מועבר בעזרת תמונות שצייר Nifflas.



    מבחינה טכנית, המשחק בהחלט אסטטי ומרשים, אך לא הליטוש הרב שבמראה הוא שעושה את המשחק הזה למוצלח כל כך, אלא המשחקיות. במשחק הזה, אתם משחקים כדור. לשחקן ניתנת האפשרות לגרום לכדור לקפוץ גבוה יותר, או נמוך יותר, בהתאם למצב (מדף אבן גבוה שצריך להגיע - גבוה יותר. קוצים בתקרת המערה - נמוך יותר). בנוסף לשליטה הפשוטה בגובה הקפיצה של הכדור, יש אלמנט נוסף שמשנה מקצה לקצה את המשחקיות. יש כמה וכמה "חומרים" שמשנים את הכדור ואת המאפיינים שלו. כדור שקופץ גבוה יותר, אך קשה יותר לשלוט בו. כדור כבד שבקושי קופץ, אבל מסוגל לשבור מחסומים שיפתחו אזור חדש בעולם, כדור זכוכית שביר, שלא נפגע מלייזרים ועוד המתאספים ל10 סוגי כדורים שונים שבעזרתם ניתן לסיים את המשחק.
    מעבר לאתגר שבפתרון הפאזלים ובהנאה שבמציאה וחקירה של אזורים חדשים בעולם הגדול של WaDF, יש לכדור החביב שלנו מטרה. הוא צריך להציל את העולם מפצצה שבנה פרופסור מרושע. אותו פרופסור, שבטעות יצר את אותו כדור מופלא.



    כוכב נוסף במשחק הזה הוא עיצוב השלבים היצירתי והמגוון. בכל אזור פוגש הכדור אתגרים שונים, שמצריכים כדורים שונים. בחלק מהמקומות זריזות ושליטה טובה בכדור תאפשר לשחקן לפתור פאזל, בעוד שבאחרים סבלנות ומחשבה הם הכישורים להם זקוק השחקן. באזורים השונים יש מכלול מכשולים קטלניים, החל מקוצים, בריכות לבה ואגני מים סטנדרטיים ועד למכשולים מקוריים יותר, כמו שדות לייזר, מפלצות מסוגים שונים (כולל דרקון וקיפוד). עיצוב השלבים הקפדני דואג שהשחקן לא ירגיש שהוא עושה את אותו הדבר לכל אורך המשחק ומספק אתגרים חדשים גם בשלב האחרון שלו.

    הקהילה התוססת סביב המשחק הביאה ליצירת מוד Speed-run המספק אתגר נוסף למחפשי אתגר נוסף, לאחר סיום המשחק.



    Within a Deep Forest הוא יצירה אומנותית, מלאת השראה, מגוונת, מהנה, מקורית, מלוטשת ומעוצבת היטב. כל גיימר יכול להנות ממנה. היא מציבה אתגרים שונים ומשונים, מציגה עולם משחק מעוצב היטב ובעל קנה מידה גדול ומספקת חווית משחק מיוחדת במינה. אני ממליץ עליו לכל אחד. תנסו ויכול מאוד להיות שתופתעו לטובה. חוץ מזה, הוא בחינם, אז למה לא?

    קישור להורדה:
    Download WaDF
    קישור לאתר המשחק (ולמשחקים נוספים מאותו יותר):
    http://nifflas.ni2.se

    ספרו לי מה דעתכם על המשחק. האם אתם מכירים משחקים נוספים בסגנון?

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    09.07.2008
    הודעות
    1,982
    יש פה אנשים שמחקים בכאלה משחקים?

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    יש פה אנשים שמנסים להעלות את מונה ההודעות שלהם כל היום ולא לכתוב שום דבר מועיל?
    Keep it clean

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    1,077
    נרה לי שיש מלא.
    דווקא משחקים כאלה מעוררים הרבה נוסטלגיה , והם יכולים להיות ממכרים וכפיים ברמות מטורפות.
    אני מחכה שיהיה לי לייב בשביל דברים כאלה. (וגם אונליין כללי למשחקים ).
    אל תזלזל במשחקי ארקייד.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אגב, אני מתכנן בהמשך ללכת על כתיבת משחק XNA. מעניין אותי לדעת, מה לדעתכם חשוב שיהיה במשחק כזה?


  15. #15
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי bozeman
    אגב, אני מתכנן בהמשך ללכת על כתיבת משחק XNA. מעניין אותי לדעת, מה לדעתכם חשוב שיהיה במשחק כזה?
    אני ממש לא מומחה, אבל אני מאמין שבשביל שהמשחק יהיה טוב, צריך שהוא יתבסס על מאפיין משחקיות אחד ופשוט. זה מאוד מפתה לעשות משחק אדיר עם אין סוף אפשרויות ומשחקיות מלאת תוכן, אבל ברוב המקרים, כאשר מדובר במפתח יחיד, זה כמעט בלתי אפשרי (כמעט...).
    תמצא את השטיק של המשחק שלך. את הדבר שיעשה אותו טוב ותעמיק אותו בעזרת עיצוב שלבים יצירתי או מגוון אויבים נחמד.

    עוד עצה זה לבקש עזרה. גם בשביל משחקים קטנים, צריך לרוב כמות משאבים גדולה. צריך מישהו שיודע לעצב מודל\ספרייטים, מוזיקאי (אני מניח שמתכנת אתה לא צריך), מישהו שיעזור בעיצוב השלבים (אם יש שלבים במשחק שלך). חוץ מזה, תמיד נחמד שיש לך מישהו לחלוק איתו. את התהילה... אני מניח.

    בשביל משחק ראשון, הייתי הולך על משהו אין סופי. כלומר, משהו שלא מצריך בניית שלבים שגוזלת הרבה מאוד זמן. רעיון פשוט ונחמד (בדומה לIcy Tower) שפשוט ימשך עוד ועוד ועוד. רצוי שיהיה ממכר.

    אגב, אם בא לך לעשות את זה פרויקט קהילה, זה יהיה מגניב לחלוטין (אדוני מנהל הקהילה)

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    להפוך את זה לפרוייקט קהילה? ורק אני יקבל את הכסף? סתם סתם.
    האמת שאני כותב לעצמי דראפטים של רעיונות. אבל רעיון לא אומר הרבה. ולכן אני שמח שאנשים יוכלו להגיד מה הם היו נהנים ממנו במשחק כזה שלא יהיה ME כנראה (למרות שאני ממש רוצה לעשות משחק RPG).
    כנראה גם זה לא יהיה ממש בקרוב. אולי אני אתחיל בעוד כמה חודשים. בינתיים זה זמן טוב לתכנון.


  17. #17
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי bozeman
    להפוך את זה לפרוייקט קהילה? ורק אני יקבל את הכסף? סתם סתם.
    האמת שאני כותב לעצמי דראפטים של רעיונות. אבל רעיון לא אומר הרבה. ולכן אני שמח שאנשים יוכלו להגיד מה הם היו נהנים ממנו במשחק כזה שלא יהיה ME כנראה (למרות שאני ממש רוצה לעשות משחק RPG).
    כנראה גם זה לא יהיה ממש בקרוב. אולי אני אתחיל בעוד כמה חודשים. בינתיים זה זמן טוב לתכנון.
    האמת שאני לא בטוח איך הכלים של הXNA עובדים, אז אין לי מושג עד כמה גמישים או נוחים הם. את תאלץ לחשוב על משחקיות בסיסית בעצמך, אני מניח. RPG הוא משחק שמאוד מאוד מאוד קשה לעשות. הכי קל להסחף עם RPG. הייתי ממליץ לך להתחיל עם משהו פשוט יותר.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי bozeman
    להפוך את זה לפרוייקט קהילה? ורק אני יקבל את הכסף? סתם סתם.
    האמת שאני כותב לעצמי דראפטים של רעיונות. אבל רעיון לא אומר הרבה. ולכן אני שמח שאנשים יוכלו להגיד מה הם היו נהנים ממנו במשחק כזה שלא יהיה ME כנראה (למרות שאני ממש רוצה לעשות משחק RPG).
    כנראה גם זה לא יהיה ממש בקרוב. אולי אני אתחיל בעוד כמה חודשים. בינתיים זה זמן טוב לתכנון.
    חנן, לעשות RPG לבד זה פרויקט שאפתני מאוד שלוקח שנים לעשות אותו. יש לך כל מיני דוגמאות בתעשיית המפתחים העצמאים שעשו RPGים לאורך כמה שנים. לדוגמה יש משחק RPG ל-DS (שהתחיל את דרכו על הגיימבוי אדבנס) שהולך לצאת בקרוב, אשר פותח על ידי בנאדם אחד במשך 5 שנים. אם אתה רוצה לעשות משחק שתוכל לעשות אותו בכמה שבועות או חודשים עדיף לך להקשיב לכאוטיק, תתחיל מפרויקטים קצת פחות שאפתניים .
    בעלים לשעבר של Xbox 360


  19. #19
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    מצד שני, משחקי פלאטפורמה פשוטים לא מדברים אלי. אני מניח שאני אעשה משהו מאוד פשוט רק כדי לבדוק יכולות ולאן אני יכול להגיע ואח"כ אתכנן את העניין המרכזי.


  20. #20
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    KISS

    Keep It Simple Stupid

    תתחיל ממשהו פשוט בשביל ללמוד את היכולות של הסביבה. קונספט למשחק פשוט ולא ארוך מידי לפיתוח כי אז תתבאס באמצע ותנטוש את הרעיון. תסתכל על מה שיש באתר של experimentalgameplay שchaotic קישר אליו - יש שם משחקים שעברו rapid prototyping של שבוע בלבד.

    אם אתה באמת רוצה להרים את זה, אני כבר מזמן חשבתי על הכיוון ואני אשמח להצטרף. מעולם לא למדתי C# אבל זו לא צריכה להיות בעיה כי בינתיים יצרתי כבר בXNA איזה ספרייט שרץ על החלון מצד לצד. הטוטוריאלס שם יחסית פשוטים למי שכבר בא עם רקע בתכנות.
    Keep it clean

הרשמה