תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    הנה עוד כמ, מעט יותר מסובכות הפעם-
    איך אני קובע שarea היא בshadow plane?
    כשאני מוסיף משהו ליומן, איך אני עושה שהוא יחליף את מה שקדם לו (במקרה של משימה בהמשכים נגיד), יש דרך או שאני צריך לשים קודם סיום של הקודם, ואז להוסיף חדש?
    איך אני מוסיף נקודות למפה של area? נגיד בעיר להוסיף במפה נקודות ששם זה הטירה, שם בנפחייה וכו'
    יש איזהplug-in שאתם מכירים שמפשט את החלק של הworld map? כי מה שיש עכשיו מסובך כמו לא יודע מה.
    יש דרך להוסיף lore או tip למסכי טעינה במודל? את התמונה אני יודע איך לשנות, אבל בא לי לשים גם קטעי מידע יחודיים למודל, וכמה טיפים שיעזרו ויבהירו כמה דברים.

    אה, ואני עובד עכשיו על מודול נחמד, אני יעלה תמודות בקרוב

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    *קח בחשבון שלא נגעתי בטולסט של נוור2 כבר חצי שנה אז הרוב מבוסס על זיכרון ועל מידע מהטולסט של נוור1*

    אין "מימד צללים", אתה משנה את ההגדרות של האיזור, אני מניח שאתה יכול להעתיק איזור מהקאמפיין ולשנות את העיצוב שלו.

    לא יודע.

    WayPoint מסוג Map Note

    חפש בכספת, יש המון פלאג אינס, שים לב רק שהוא מתאים לגרסה שאתה נמצא בה אחרת יהיו לך בעיות.

    לא עשיתי את זה בנוור2 אז אני לא יודע אם זה באותה צורה אבל לפחות בנוור1 זה דרש override או hak וקובץ TLK, מכניסים את השמפטים לTLK ואז מוסיפים אותם (לפי מספר) ב2DA הנכון.
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    שאלה יותר טובה-
    איך אני פותח את הקמפיין בטולסט?

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    תמצא איפה הוא ממוקם (אני חושב שבתיקית המשחק, לא בתיקיה של המשחק ב"מסמכים שלי" ותגרור אותו לתיקית המודולים הרגילה (שבמסמכים שלי).
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נכתב במקור על ידי idansh
    הנה עוד כמ, מעט יותר מסובכות הפעם-
    איך אני קובע שarea היא בshadow plane?

    אתה משחק עם תנאי התאורה ויוצר את זה. הכי קל לפתוח את הקמפיין ולראות את תנאי התאורה שלהם.

    כשאני מוסיף משהו ליומן, איך אני עושה שהוא יחליף את מה שקדם לו (במקרה של משימה בהמשכים נגיד), יש דרך או שאני צריך לשים קודם סיום של הקודם, ואז להוסיף חדש?

    כשאתה פותח משימה אתה נותן לה מספר וגם שם, לכל תת משימה יש מספר משלה. כל מה שאתה צריך לעשות זה לתת פקודה לשינוי המספר של המשימה המסויימת. (או בזמן הדיבור בעזרת action או עם סקריפט)

    איך אני מוסיף נקודות למפה של area? נגיד בעיר להוסיף במפה נקודות ששם זה הטירה, שם בנפחייה וכו'

    Map Waypoint פשוט תגדיר לו במאפיינים צבע ושם והאם הוא מופיע במפה.

    יש איזהplug-in שאתם מכירים שמפשט את החלק של הworld map? כי מה שיש עכשיו מסובך כמו לא יודע מה.

    לצערי לא - אבל זה לא כ"כ מסובך.

    יש דרך להוסיף lore או tip למסכי טעינה במודל? את התמונה אני יודע איך לשנות, אבל בא לי לשים גם קטעי מידע יחודיים למודל, וכמה טיפים שיעזרו ויבהירו כמה דברים.

    אתה צריך לעשות את זה בoverride - פשוט לערוך את הקיימים (לא ניסיתי את זה)

    אה, ואני עובד עכשיו על מודול נחמד, אני יעלה תמודות בקרוב
    תשובות בכחול.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נכתב במקור על ידי idansh
    שאלה יותר טובה-
    איך אני פותח את הקמפיין בטולסט?

    אני מציע לך להוריד את
    Sunjammers_World_Map_Guide_v1.01 מהכספת.
    זה קצת בלאגן...
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    יש שם משהו אחד של הסתדרתי איתו.
    כשאני יוצר את הטריגר של המפה, ושם את הסקריפט המתאים בonclick אני צריך לשים את הVariables המתאימים.
    הבעיה היא שיש כמה סוגים של value. הברירת מחדל היא string אבל משום מה זה לא עובד לי. אולי זה סוג אחר?

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    אתה יכול גם לא לשים משתנה בכלל. הכל תלוי מה אתה רוצה לעשות...
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    יאי! זה עובד!
    עכשיו המודול עבר הסבה לקמפיגן, ככה שהכל הרבה יותר נוח.
    תודה לכל העוזרים!

    שתף ב-Google+

הרשמה