תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 6 מ 6
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    09.04.2007
    הודעות
    8,045
    שמעו יש לי בעייה מעצבנת עם ההגה של בסימולטור LFS
    אני יודע שההגה שלי אולי לא כל כך טוב לסימולטור כזה אבל אולי בכל זאת יש דרך ליפתור את הבעייה

    קודם כל ההגה שלי זה JETION G-1055
    שזה הגה פשוט שמיסתובב בסך הכל 90 מעלות לכל צד, אז הבעייה היא שברגע שאני מסובב ממש טיפה את ההגה בכדי להיתיישר עם המכונית אז הוא לא מיסתובב.
    וברגע שאני מסובב אותו עוד טיפה ממה שאני רוצה הוא מיסתובב אבל יותר מידי ומביא אותי למצב של סיחרור עם המכונית

    מה אני יכול לעשות?

    ניסיתי כל מיני משחקים עם ההגדרות של LFS אבל שום דבר לא הצליח מה גם שלקח לי מלא זמן עד שהיצלחתי להתאים את המשחק לדוושות שלי ולידית הילוכים שזה לקח די זמן

    תודה לכל העוזרים ואני מקווה שיש פתרון לבעייה
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    הודעות
    18,132
    אני לא ממש מבין בהגהים אבל אשלח לנושא את JEP שיעזור לך.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    20.02.2007
    הודעות
    1,953
    גם בהגה שלי זה קורה.
    אני יסביר לך למה
    בתוך ההגה יש פטנציוצטר שזה נגד משתנה שזה ממיר את התנועה שלך לוולט.
    לדוגמה סיבבת עד הסוף אז הוא יחזיר 5 וולט סיבבת עד הסוף שמאלה יחזיר 0 באמצע יחזיר 2.5
    זה מה שקורה בפטנציומטר ליניארי.
    מה עשו הזונות בשביל לחסוך?
    בגלל שפטציומטרים ליניארים מאוד יקרים (יכול להגיע ל30 - 80 שקל) הם שמו פטציומטר אחר (ששחכתי תשם שלו) שהוא בהתחלה מסתובב ממש קצת ופיתאום הרבה!
    ההיתרון שלו שהוא מאוד מאוד זול! יכול לעלולת גם 10 שקל..
    ובדכ הם נהרסים ממש מהר מה שקרה לי.
    פתרון:
    מה שאני עשיתי פשוט הלכתי לחנות קניתי םטציומטר ליניארי והחלפתי אותו בפטנציומטר שהיה בהגה. והפלא ופלא!
    ועוד דוגמה היא היוק ששמה לא יתקמצנו על פטנציומטרים ושמו אחד נורמאלי.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    22.11.2007
    עיר
    ערד
    הודעות
    110
    יש לך גם את ההגדרת של מספר מעלות הסיבוב בLFS, שים לב לזה.

    בכל זאת, אתה מוזמן לשאול באתר של LFS הישראלי,

    ג'.
    האתר הישראלי של קהילת LFS :
    www.lfsisrael.com
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    09.04.2007
    הודעות
    8,045
    נכתב במקור על ידי yaronshani
    גם בהגה שלי זה קורה.
    אני יסביר לך למה
    בתוך ההגה יש פטנציוצטר שזה נגד משתנה שזה ממיר את התנועה שלך לוולט.
    לדוגמה סיבבת עד הסוף אז הוא יחזיר 5 וולט סיבבת עד הסוף שמאלה יחזיר 0 באמצע יחזיר 2.5
    זה מה שקורה בפטנציומטר ליניארי.
    מה עשו הזונות בשביל לחסוך?
    בגלל שפטציומטרים ליניארים מאוד יקרים (יכול להגיע ל30 - 80 שקל) הם שמו פטציומטר אחר (ששחכתי תשם שלו) שהוא בהתחלה מסתובב ממש קצת ופיתאום הרבה!
    ההיתרון שלו שהוא מאוד מאוד זול! יכול לעלולת גם 10 שקל..
    ובדכ הם נהרסים ממש מהר מה שקרה לי.
    פתרון:
    מה שאני עשיתי פשוט הלכתי לחנות קניתי םטציומטר ליניארי והחלפתי אותו בפטנציומטר שהיה בהגה. והפלא ופלא!
    ועוד דוגמה היא היוק ששמה לא יתקמצנו על פטנציומטרים ושמו אחד נורמאלי.
    באיזה אזור בהגה אני יכול לימצוא את פטנציומטר ואיפה אני יכול ליקנות אחד כזה?

    יש לך גם את ההגדרת של מספר מעלות הסיבוב בLFS, שים לב לזה.

    בכל זאת, אתה מוזמן לשאול באתר של LFS הישראלי,

    ג'.
    ניסיתי לשנות את מספר המעלות ל360, 180, 90 , ועוד כמה אבל זה עדיין לא הצליח
    יש לך הצעות?
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.02.2007
    הודעות
    1,953
    נכתב במקור על ידי IAF.Slayer
    באיזה אזור בהגה אני יכול לימצוא את פטנציומטר ואיפה אני יכול ליקנות אחד כזה?


    ניסיתי לשנות את מספר המעלות ל360, 180, 90 , ועוד כמה אבל זה עדיין לא הצליח
    יש לך הצעות?
    פטנציומטר זה החלק היחידי כמעט בהגה חוץ מכמכניקה ומן המעגל.
    ככה הוא ניראה
    http://ocw.mit.edu/NR/rdonlyres/hs/g...ront_small.jpg
    זה מוצר ממש ממש בסיסי הוא אמור ליהיות בחנות האלקטרניקה שלידך.
    אם אין תשאל איפה יש.
    ואם אתה קונה תנסה ליקנות אחד אטום כמו זה
    http://www.egr.msu.edu/eceshop/Parts...entiometer.jpg
    תסתכל על הרגליים הם אטומות ובשביל לבדוק תפרק את הראש ותראה שהוא אטום.
    אחד הבעיות של הפטנציומטרים היא שנכנס להם הרבה אבק אבל מתי שזה אטום לא נכנס להם אבק.
    בשביל ליראות את המידות שאתה צריך פשוט תפתח תהגה שלך קח תפטציומטר ותראה לחנות שאתה רוצה בגודל כזה.
    בהגה שלי (גם סידרת G משו) היה פטנציומטר קטן.
    שתף ב-Google+

הרשמה