תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 5 מ 5
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    חברת מיקרוסופט מעולם לא הצליחה להזניק את קונסולת ה- Xbox 360 לתחרות שווה עם הקונסולות המתחרות תוצרת יפן. היפנים פשוט קשים מדי בנוגע למוצרים ממקורות זרים. כבר היינו מצפים ממיקרוספט לוותר על השוק היפני ולהמשיך הלאה.
    אולם חברת מיקרוסופט עוד לא אומרת נואש ומורידה את המחיר של קונסלות ה-Xbox 360 בגירסת הארקייד, ממחיר של 34,800 יין (325$) למחיר של 27,800 (260$). גירסת הארקייד, חסרת הדיסק הקשיח, היא למעשה נסיונה של חברת מיקרוסופט להילחם בקונסולת ה-Wii המצליחה.





  2. #2
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    נכתב במקור על ידי bozeman
    היפנים פשוט קשים מדי בנוגע למוצרים ממקורות זרים.

    הצלחת ה-iPOD ואפל ביפן, אומרת שכנראה אפשר להצליח גם אם אתה זר.

    זו בכל מקרה ידיעה די ישנה, אבל אני לא חושב שמייקרוסופט מורידה את המחיר בגלל ה-Wii, היא מורידה את המחיר כדי למכור עוד קצת ולהראות למפיצים היפנים שהיא מנסה.
    !yes Wii can

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אף אחד לא אמר שאי אפשר להצליח אם אתה זר, אבל כשיש לך מתחרים כמו סוני ונינטנדו ומוצר שהוא לא שובר טכנולוגיה בצורה כזאת שאי אפשר להתעלם ממנו, די ברור שהיפנים לא ייקחו אותו בכלל.
    גם המשפט האחרון לא באה להגיד בעצם שהיא חושבת שהיא יכולה להילחם ולנצח, למעשה במשפטים הקודמים כבר נאמר כי היא לעולם לא הצליחה להזניק את הקונסולה וכל הרעיון הוא שהיא לא רוצה לוותר ולהמשיך הלאה, אלא להראות שהיא עדיין במשחק.


  4. #4
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    לי זה ברור שהטעות הכי גדולה של מייקרוסופט זה בכלל לנסות ביפן. זה פשוט טיפשי וחשיבה אמריקאית מפגרת שאם הם ישקיעו מספיק כסף הם יצליחו. דה, לא!

    אם היא היתה משקיעה את הכסף בפיתוח משחקים לטעם האירופאי היא היתה יכולה להילחם טוב בסוני שם, והעובדה שסוני מדביקה אותה, וה-Wii מאכילה אותה אבק באירופה, מראה עד כמה מייקרוסופט לא חשבה קדימה. כמה שהאסטרטגיה שלה הייתה לכאן ועכשיו, במקום חשיבה לִטְוָח אָרֹךְ . כמו אי הכללת HD-DVD וויתור טיפשי על כונן קשיח כסטנדרט שהיום חלק מהמשחקים לא עובדים אונליין על כל הקונסולות. אוי, ובטח התחלתי עוד ויכוח, היאח הידד!
    !yes Wii can

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    הייתי אומר שאני 75% מסכים איתך. עדיף היה לה לנסות לקחת את השוק האירופי, כי ללמכור עוד פחות 100,000 ביפן לא היה הורג אותה. מצד שני כן חשוב שהיא תראה נוכחות ביפן ותנסה לפנות לקהל שלה. חברה צריכה לחשוב גם על תדמית של אחת שלא מזניחה את הקהל. גם עצם העובדה שהיא שם גורמת למתחרים להשקיע יותר וגם הם לא רק ייתרכזו בשוק האירופי למשל.


הרשמה