תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 25
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    כאשר מפתחי חברת Valve נשאלו "למה אנו יכולים לצפות בפרק הבא של המשחק Half-Life 2?" התשובות שסיפקו היו די מפתיעות. מנהל הפרוייקט David Speyrer השיב בחיוך לשאלה: "אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה, אבל אני מניח שנגלה בסוף..". הוא הוסיף והסביר: "תמיד היו דברים שרצינו לעשות אבל לא יכולנו בגלל אילוצים שונים. בין אם אלו אילוצי משחקיות או לשמור על הסיפור לפרקים הבאים. ולעיתים פשוט מחוסר זמן. אבל בפרק הזה [פרק 3] פשוט זרקנו רעיונות לחלל האוויר, ועכשיו יש לנו "רשימת כביסה" ענקית של רעיונות לנסות להכניס למשחק..."
    הפרק החדש מתוכננן לצאת בשנת 2008-2009. כמו כן הוסיף David Speyrer כי הסיפור לא ייגמר בפרק זה כך שנשאר מקום לפרק רביעי, או אולי למשחק Half-Life 3.





  2. #2
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ניו יורק |:
    הודעות
    867
    אין לי כבר כוח לראות סרטון משחקיות או משהו מ EP3
    ידיעה מעניינת, תודה
    , אמר הפאנבוי של מיקרוסופט.


    נכתב במקור על ידי גלעד
    אוואה, אוואה

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    אני קורא את הכתבה שוב ושוב ולא מצליח למצא פיסת מידע אחת שלא ידענו ב-2006.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    03.11.2007
    עיר
    לא חשוב שמות
    הודעות
    4,191
    אני לא מבין מה טוב בHL בכלל...
    הגראפיקה ישנה מידיי,הוא משעמם ואני לא מבין למה כולם אומרים שהוא משחק מיוחד...הוא לא מחדש משהו מבחינת משחקיות ולפי דעתי יש הרבה הרבה הרבה יותר טובים ממנו...

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי unreal weapon
    אני לא מבין מה טוב בHL בכלל...
    הגראפיקה ישנה מידיי,הוא משעמם ואני לא מבין למה כולם אומרים שהוא משחק מיוחד...הוא לא מחדש משהו מבחינת משחקיות ולפי דעתי יש הרבה הרבה הרבה יותר טובים ממנו...
    לא מחדש?
    הוא המציא את הג'אנר FPS פחות או יותר.

    בלי HL לא הייתה לך עלילה בFPS היום, זה היה אוסף של "עבור לחדר הבא, מצא מפתח לדלת הנעולה".

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    03.11.2007
    עיר
    לא חשוב שמות
    הודעות
    4,191
    מה עם UT? הוא גם המציא את ז'אנר הFPS רק שאין לו עלילה...

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נדב אני לא חושב שלא הייתה עלילה לפני זה, או שלא הייתה עלילה בלעדיו, אבל בהחלט הוא משחק רוולציוני בזאנר.


  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי unreal weapon
    מה עם UT? הוא גם המציא את ז'אנר הFPS רק שאין לו עלילה...
    UT לא המציא כלום, מה הוא המציא?
    אפילו לא דבר אחד.

    הוא אולי היה אחד הטובים בז'אנר אבל כולם הוא לא חדש.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי bozeman
    נדב אני לא חושב שלא הייתה עלילה לפני זה, או שלא הייתה עלילה בלעדיו, אבל בהחלט הוא משחק רוולציוני בזאנר.
    HL המציא את האירוע המתוסרט, הוא הFPS הכי מהפכני ומשמעותי מאז טירה נאצית.
    הוא בעצם הגורם שהצליח להפריד את צורת סיפור העלילה מקולנוע לפורמט חדש שאפשרי רק במשחקי וידאו.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    ברור שהוא היה הראשון שהעביר עלילה בצורה כ"כ משכנעת תוך כדי משחק, אני רק לא חושב שלא היו משחקי FPS בלי עלילה בכלל לפני זה, או יותר נכון שאם הוא לא היה קיים עדיין היינו משחקים ב"חפש את המפתח"


  11. #11
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי bozeman
    ברור שהוא היה הראשון שהעביר עלילה בצורה כ"כ משכנעת תוך כדי משחק, אני רק לא חושב שלא היו משחקי FPS בלי עלילה בכלל לפני זה, או יותר נכון שאם הוא לא היה קיים עדיין היינו משחקים ב"חפש את המפתח"
    גם אני רציתי לכתוב את "חפש את המפתח" אבל המשחק הראשון שעשה את זה היה גולדןאיי לN64 שנה לפני HL.

    HL הראשון שינה הכל מכמה בחינות.
    הוא שינה את הרעיון של קרב נגד בוס. במקום להיות איזה מפלצת שאתה יורה עליה בחדר סגור רבע שעה עד שהיא מתה הבוסים היו סוג של חידות ומצבים.

    לדוגמה הליקופטר שרודף אחריך במשך שעה ומשהו עד שאתה משיג משגר טילים ומוריד אותו.
    שלושה נחשים עוורים שכלואים בחדר ואתה צריך לזרוק רימונים על הקירות כדי להרחיק אותם ואז מחסל אותם בפאזל במקום ירי.
    יצור רובוטי שרודף אותך מחדר לחדר עד שאתה מצליח להוציא אותו החוצה וקורא להפצצה אוירית.

    בנוסף HL הציג את המערכת המתוסרטת, כל מני אירועים שקורים תוך כדי המשחק ומנקודת המבט שלך במקום סרטוני מעבר שהיו בשיאם בתקופה ההיא.

    המשחק היה המשכי, לא היו שלבים, פשוט משחק רציף מתחילתו ועד סופו (וגם זמני הטעינה היו בערך 3 שניות).

    העלילה שלו הייתה מעניינת, מתי ראינו FPS לפני HL שהעלילה שלו הייתה מעבר ל"היטלר השתחרר" או "השער לגהנום נפתח"?

    הוא גם היה המשחק הראשון שבו נלחמת נגד שתי קבוצות שונות, המארינס והחייזרים של XEN כך שהיית נכנס לסיטואציות שבהן אתה מפנה את האוייבים אחד נגד השני.

    אפילו הפתח של HL1 הוא משהו שמעולם לא ראינו במשחק.
    במקום ליפול לתוך שלב ראשון ולהתחיל לירות אתה הולך ליום רגיל בעבודה ואפילו מבצע משימות יומיומיות במעבדות עד שקוראת התאונה המפורסמת.

    גם HL2 הביא המון דברים חדשים כמו שימוש במערכת פיסיקה לחידות, קרב וגיימפליי (שעד היום אף משחק לא משתמש בהם טוב חוץ ממנו).
    בנוסף הוא חידד את כל הדברים שHL1 הביא לשולחן ושפר אותם ובנוסף הביא מערכת הבעות פנים שלא נראתה עד ולא נראתה מאז HL2.

    גם צורת העברת העלילה של HL2 מאוד מיוחדת ולא נראת בשום משחק חוץ אולי מCOD4 ששואב המון מסדרת HL.
    אבל בניגוד לCOD4, ב-HL הם מצליחים להעביר את העלילה בצורה עדינה מאוד ולא גוררים אותך לקטעים שלא בשליטתך (אולי חוץ משני קטעים בכל הסדרה שמערבים אדוויזורים).

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אוי איך אני שונא את המסוק הזה... עכשיו אני שוב בקטע הזה כשאני חוזר על המשחק שוב...


  13. #13
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי bozeman
    אוי איך אני שונא את המסוק הזה... עכשיו אני שוב בקטע הזה כשאני חוזר על המשחק שוב...
    אתה משחק עכשיו את HL1?

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי bozeman
    מנהל הפרוייקט David Speyrer השיב בחיוך לשאלה: "אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה, אבל אני מניח שנגלה בסוף.."
    נדב, יש לי רק דבר אחד להגיד לך...
    Keep it clean

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    PWNED!!!!1

    ועכשיו, איפה הדיון הזה מפורום PS3 שבו ניסיתי להסביר לך שליוצרים של HL אין שמץ של מושג לגבי העלילה השטחית של סדרת המשחקים שלהם והם די ממציאים אותה על הדרך?
    Keep it clean

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    העלילה שלו הייתה מעניינת, מתי ראינו FPS לפני HL שהעלילה שלו הייתה מעבר ל"היטלר השתחרר" או "השער לגהנום נפתח"?
    1994. סדרת מרתון. מאת באנג'י.
    Keep it clean

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי gulmer
    1994. סדרת מרתון. מאת באנג'י.
    טם טאם טאאאאאם טאדאדאם.... (זה רק אני שומע את המוזיקה הזאת? נדב?)


  18. #18
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי gulmer
    PWNED!!!!1

    ועכשיו, איפה הדיון הזה מפורום PS3 שבו ניסיתי להסביר לך שליוצרים של HL אין שמץ של מושג לגבי העלילה השטחית של סדרת המשחקים שלהם והם די ממציאים אותה על הדרך?
    PWND בחזרה אליך, הוא דבר מבחינת גיימפליי וציין:
    There are always things we want to do that we can’t because of the constraints of either the story or the arc we’ve laid out for the gameplay


  19. #19
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    גיימפליי או לא גיימפליי. אני תופס אותו במילה כשהוא אומר
    We don’t know entirely what’s happening in the next episode but we’re gonna figure it out!
    Keep it clean

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי gulmer
    גיימפליי או לא גיימפליי. אני תופס אותו במילה כשהוא אומר
    We don’t know entirely what’s happening in the next episode but we’re gonna figure it out!
    אתה יודע מה, סבבה.
    הרי מה זה משנה אם המשפט הבא שלו הוא שהם מוגבלים לקשת סיפור, הרי זה לא נחשב.
    זה ידוע שמתעלמים מכל משפט אי זוגי, חוק ספרותי מפורסם.

    וואלוו ממציאים עכשיו את עלילה של E3.
    קצת עצוב שVALVE ממציאים על הדרך והיילו תכננו הכל מראש עוד בשנות ה-70 ועדין העלילה של היילו לא שווה יותר מדי ביקום צעצועי Happy meal שלהם. לא?

הרשמה