תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 20 מ 20
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    עיר
    קדומים
    הודעות
    7,383
    לפני שאתם מנסים לרצוח את המסך מחשב שלכם, תדעו שזו שמועה מבית SURFER GIRL, ולכן אני לא לוקח אותה ברצינות.

    לפי מה שהיא אומרת, בתחילת הפיתוח של קילזון 2, תוקצבו לו 21 מליון אירו, או 30 מליון דולר.
    לאחר שלושה שנים של עבודה, הסכום הזה הכפיל את עצמו, ואף קרוב לשילוש.

    האם גרילה נתקלו בבעיות כה חמורות עד שהם נזקקו לתיקצוב כפול?
    או שמה ההערכות הראשוניות לא היו נכונות?
    {או שאולי SURFER GIRL מוכרת לנו עוד שמועות לא מבוססות?}

    {אין קישור, כ"כ אופייני לSURFER GIRL.}

    מה אתם אומרים?
    בכל מקרה, במידה ומה שהיא אומרת זה נכון, קילזון 2 יהפוך להיות אחד מהמשחקים הכי יקרים שפותחו אי פעם.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    05.12.2007
    עיר
    רמת השרון
    הודעות
    1,630
    אני לא חושב שכדי שאהיה משחק המשחק למשחק כ"כ גרוע.
    ואם יהיה אני מקווה שאהיה טוב!

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    במידה והמשחק יהיה גם סביר, כל ההייפ והפרסום שודאי סוני תשכיב עליו יגרמו להחזר מהיר מאוד של ההשקעה.
    הדוגמה הקיצונית של HALO 3 שעלה כ30 מליון דולר לפתח אבל רק ביום הראשון למכירה השלו מכר ב170 מליון דולר בהחלט יכולה לחזור על עצמה במקרה של קילזון 2.

    פיתוח משחקים זה עסק רווחי.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    14.07.2007
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    1,219
    לדעתי זה בטוח לא נכון מסיבה פשוטה אחת.
    עם הסכום שהם צורכים לפיתוח המשחק שולש את עצמו ( זה אומר שהסכום עכשיו הוא 90 מיליון דולר)
    החברה פשוט תפסיד מהמשחק והיא היתה מפסיקה את הפיתוח או אומרת לחברה לעשות את המשחק עם מה שיש ...
    95% of people in COD4 use martyrdom. If you're part of the 5% that don't need to die to get a kill, put this in your sig.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    עיר
    קדומים
    הודעות
    7,383
    נכתב במקור על ידי omerkot
    במידה והמשחק יהיה גם סביר, כל ההייפ והפרסום שודאי סוני תשכיב עליו יגרמו להחזר מהיר מאוד של ההשקעה.
    הדוגמה הקיצונית של HALO 3 שעלה כ30 מליון דולר לפתח אבל רק ביום הראשון למכירה השלו מכר ב170 מליון דולר בהחלט יכולה לחזור על עצמה במקרה של קילזון 2.

    פיתוח משחקים זה עסק רווחי.
    זו בדיוק הבעיה עם הייפ.
    אם סוני תעמיס עליו הייפ, והמשחק יהיה גרוע, יהיה לנו את אותו התסריט של LAIR.
    אחרי השקעה כזו גדולה, אני באמת מקווה שהוא יהיה מדהים כמו שהם אומרים.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    נכתב במקור על ידי origlo
    זו בדיוק הבעיה עם הייפ.
    אם סוני תעמיס עליו הייפ, והמשחק יהיה גרוע, יהיה לנו את אותו התסריט של LAIR.
    אחרי השקעה כזו גדולה, אני באמת מקווה שהוא יהיה מדהים כמו שהם אומרים.
    אני מקווה שהסיבה שהם משכיבים עליו כל כך הרבה כסף וזמן פיתוח זה בשביל לוודא שהוא יצא משחק טוב

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    14.07.2007
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    1,219
    נכתב במקור על ידי omerkot
    במידה והמשחק יהיה גם סביר, כל ההייפ והפרסום שודאי סוני תשכיב עליו יגרמו להחזר מהיר מאוד של ההשקעה.
    הדוגמה הקיצונית של HALO 3 שעלה כ30 מליון דולר לפתח אבל רק ביום הראשון למכירה השלו מכר ב170 מליון דולר בהחלט יכולה לחזור על עצמה במקרה של קילזון 2.

    פיתוח משחקים זה עסק רווחי.
    אבל עם היילו זה היה קצת שונה ..
    להיילו היו שני מקדימים מצוינים לעומת קילזון אחד הגרוע ...
    והיילו שלו היה דיי טוב והצדיק חלק חלק מההייפ שאת זה לגבי קילזון אנחנו לא יודעים
    95% of people in COD4 use martyrdom. If you're part of the 5% that don't need to die to get a kill, put this in your sig.

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    01.10.2007
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    879
    הקילזון הראשון לא היה גרוע בכלל ואפשר להגיד שהוא השוטר הכי כיפי ששחקתי בPS2

    ואין ספק שקילזון 2 הולך לתת בראש הוא נראה מדהים.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    17.11.2007
    הודעות
    8,631
    אני אשאר אופטימי לעת עתה.

    אני מקווה מאוד, במיוחד בשיבלם, שהם לא יפשלו. אם כן, זה יהיה כ"כ מצחיק.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    05.12.2007
    עיר
    רמת השרון
    הודעות
    1,630
    קילזון חייב להצליח כדי לתת מכה חזקה ל360!
    דרך צלחה לא, למרות שאני לא מתלהב מהמשחק הזה

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי omerkot
    אני מקווה שהסיבה שהם משכיבים עליו כל כך הרבה כסף וזמן פיתוח זה בשביל לוודא שהוא יצא משחק טוב
    סוני לוחצים על Gurilla להוציא אותו השנה ויהי מה. המשחק כנראה ייצא לא מוכן ולפני זמנו. רק שלא יהיה לנו עוד AC תחת ידינו. אבל בהחלט יש פוטנציאל.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    03.10.2007
    עיר
    ת"א
    הודעות
    35
    דודי, השנה זה עוד דיי הרבה זמן, הם לוחצים לשחרור לקראת חג המולד, עוד עשרה חודשים. אפשר להספיק דיי הרבה, בהתחשב בעובדה שהמשחק בפיתוח כבר 3 שנים.

    פלוס, אני מאוד בספק שהשמועה הזאת נכונה. זה ידוע שמשחק שחורג מעל לתקציב שלו יותר מידי פשוט נגדע באיבו. ולא נראה לי שסוני עד כדי טיפשים, עם כל הטעויות שהם צברו בזמן האחרון.

    ובנימה אישית יותר, אני בכלל לא מצפה לקילזון. אבל אני איש שגם לא אהב אף אחד מההיילואים. אז אני לא דוגמא.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    נתניה
    הודעות
    3,883
    נכתב במקור על ידי EverlastingFade
    דודי, השנה זה עוד דיי הרבה זמן, הם לוחצים לשחרור לקראת חג המולד, עוד עשרה חודשים. אפשר להספיק דיי הרבה, בהתחשב בעובדה שהמשחק בפיתוח כבר 3 שנים.

    פלוס, אני מאוד בספק שהשמועה הזאת נכונה. זה ידוע שמשחק שחורג מעל לתקציב שלו יותר מידי פשוט נגדע באיבו. ולא נראה לי שסוני עד כדי טיפשים, עם כל הטעויות שהם צברו בזמן האחרון.

    ובנימה אישית יותר, אני בכלל לא מצפה לקילזון. אבל אני איש שגם לא אהב אף אחד מההיילואים. אז אני לא דוגמא.
    אתה כתב חדש בויגיימס?

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    30.12.2006
    עיר
    קדומים
    הודעות
    7,383
    נכתב במקור על ידי Death_119
    סוני לוחצים על Gurilla להוציא אותו השנה ויהי מה. המשחק כנראה ייצא לא מוכן ולפני זמנו. רק שלא יהיה לנו עוד AC תחת ידינו. אבל בהחלט יש פוטנציאל.
    המשחק בפיתוח כבר שלוש שנים, אם לא יותר.
    הושקעו בו מיליוני דולרים, ומאות שעות עבודה.
    אם מכל זה סוני לא יכולים להוציא קילר, אני מאוכזב.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי origlo
    המשחק בפיתוח כבר שלוש שנים, אם לא יותר.
    הושקעו בו מיליוני דולרים, ומאות שעות עבודה.
    אם מכל זה סוני לא יכולים להוציא קילר, אני מאוכזב.

    לא הכל זה פונקציה של כסף. השאלה כמה כוח אדם עומד לזכות הצוות ההולנדי, אי אפשר לדעת. ממה שהוצג עד עכשיו בלייפציג המשחק נראה מדהים, הוא יתקשה מאוד לאכזב. יכול להיות שהמשחק הראשון היה חלבי נורא, אבל עצם העובדה שמדובר באחד הצוותים היותר מוכשרים בכל הקשור לצד טכני שקיימים כיום, בדגש על מנועים גראפיים, מצופה לנו הפתעה.

    עידן, כתב? מזל טוב .

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי Death_119
    לא הכל זה פונקציה של כסף. השאלה כמה כוח אדם עומד לזכות הצוות ההולנדי, אי אפשר לדעת. ממה שהוצג עד עכשיו בלייפציג המשחק נראה מדהים, הוא יתקשה מאוד לאכזב. יכול להיות שהמשחק הראשון היה חלבי נורא, אבל עצם העובדה שמדובר באחד הצוותים היותר מוכשרים בכל הקשור לצד טכני שקיימים כיום, בדגש על מנועים גראפיים, מצופה לנו הפתעה.

    עידן, כתב? מזל טוב .
    ממה שהוצג עד עכשיו המשחק נראה מדהים? למה? כי אין לאף אחד שמץ של מושג איך הוא משוחק בכלל? או שאתה נשען על ההיסטוריה של המפתחים ביצירת משחקים יפים עם משחקיות בינונית ומטה? קילזון הראשון הוא משחק של 70. מדובר במשחק בינוני שהביקורות הטובות שלו נשענו בעיקר על העובדה שהוא אחד היפים ביותר על הPS2 באותה תקופה. היכולת של החברה הזאת ליצור משחק טוב בהחלט מוטלת בספק וחובת ההוכחה עליהם.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    19.11.2006
    עיר
    תל-אביב
    הודעות
    4,184
    נכתב במקור על ידי Chaotic
    ממה שהוצג עד עכשיו המשחק נראה מדהים? למה? כי אין לאף אחד שמץ של מושג איך הוא משוחק בכלל? או שאתה נשען על ההיסטוריה של המפתחים ביצירת משחקים יפים עם משחקיות בינונית ומטה? קילזון הראשון הוא משחק של 70. מדובר במשחק בינוני שהביקורות הטובות שלו נשענו בעיקר על העובדה שהוא אחד היפים ביותר על הPS2 באותה תקופה. היכולת של החברה הזאת ליצור משחק טוב בהחלט מוטלת בספק וחובת ההוכחה עליהם.
    מה ז"א "לאף אחד אין שמץ של מושג איך הוא משוחק בכלל" ???
    כתבים שיחקו בו ביום שהוא נחשף לראשונה (נחשף באמת, לא הסרט המרונדר מראש).

    ועפ"י *כל* הרשמים - הוא מרשים מאוד.

    אני חצוי בדעתי עליו, אבל יש לו פוטנציאל מאוד גבוה, למרות שהמשחק הראשון היה בינוני.
    פשוט באמת הפעם מדובר בהשקעה של שנים והרבה כסף, ועפ"י הרשמים זה היה שווה את זה.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    Killzone liberation הראה מגמת שיפור מסוימת והם גם הוסיפו לו מוד לאונליין שאף שיפר את מצבו ביחס לביקורות הראשונות.
    לי אישית יש עליו בטן קצת מלאה בגלל שקניתי אותו בשביל האונליין ולא הצלחתי לשחק בו בגלל שלא הייתי מסוגל לקבל את קוד האינטרנט של הPSP שלי. פניות לישפאר נגמרו בעוגמת נפש (הבטיחו לי איזה 200 פעם שיחזרו אלי אנשים שצריכים להבין מה מבקש אבל 200 פעם לא חזר אלי איש) ובסוף יאוש.

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    היו כבר משחקים יקרים יותר. יקרים הרבה יותר. אני די בטוח שעלויות פיתוח של משחקים כמו GTA בקלות מגיעות למספרים האלו. ויש לא מעט חברות היום שלוקחות משחקים לדור הבא לסכומי העשרות מיליון דולר ומעלה (רק על הפיתוח, בלי שיווק והפצה שמכפילים את המחיר לפעמים).
    אבל אם נלך כמה שנים אחורה אז Shenamu לדרימקאסט למשל עלה בהיוון והצמדה להיום בסביבות ה100 מיליון דולר...
    לא פלא שסגה כמעט ופשטה את הרגל, אבל לסוני יש גב כלכלי "קצת" יותר חזק. היא תשרוד גם אם קילזון 2 יחרוג מהתקציב שלו ובסוף יצא כמו קילזון 1.
    Keep it clean

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי Chaotic
    ממה שהוצג עד עכשיו המשחק נראה מדהים? למה? כי אין לאף אחד שמץ של מושג איך הוא משוחק בכלל? או שאתה נשען על ההיסטוריה של המפתחים ביצירת משחקים יפים עם משחקיות בינונית ומטה? קילזון הראשון הוא משחק של 70. מדובר במשחק בינוני שהביקורות הטובות שלו נשענו בעיקר על העובדה שהוא אחד היפים ביותר על הPS2 באותה תקופה. היכולת של החברה הזאת ליצור משחק טוב בהחלט מוטלת בספק וחובת ההוכחה עליהם.
    אני לא יודע אם שיחקתה בקלזון הראשון, אבל בתור משהו שרכש את המשחק וגם חיכה לו לא מעט אני יכל להגיד שהוא עשה גם לא מעט דברים על הצד הטוב ביותר.

    א. הוא המשחק היפה ביותר על הפלייסטישן 2 (תפסיקו כבר עם ה-GOW2).
    ב. סרטי ה-CGI היו מדהימים.
    זהו .

    אבל ברור היה שמדובר בחבלי לידה של חברה שמעולם לא פיתחה שום משחק ונרכשה ישירות על ידי סוני ב-2003 בשל התעניינות ורצון להוציא הלו קילר.

    היו המון מגמות שיפור שיכולות להפוך את קילזון 2 למשחק של 90+ בקלות על פי השלב שהודגם בלייפציג.

    א. סביבה הריסה לחלוטין, למעשה המנוע הכי טוב בנושא מאז ה-GEO MOD של Redfaction. לפחות עד ש-The Force unleashed ישוחרר.
    ב. מנוע מזג אוויר מדהים, לטעמי עולה על זה של Alan Wake.
    ג. גראפיקה לא צריך לציין.
    ד. מערכת Cover מוצלחת.
    ה. נאמר שה-AI יהיה מוצלח למדי, אני כבר לא זוכר איזה פרט הם ציינו לבסס עובדה זו.
    ו. שלבים עצומים שקיימים פיסית עד כמה שהעין יכולה לראות. מספיק לציין שהשלב הראשון שוקל 2 ג'יגה! ולא מדובר בבעיות דחיסה או התעצלות כלשהיא.
    ז. עלילה מעניינת שהוכחה כבר במשחק הראשון, בכלל העולם שהם בראו הוא בעל פוטנציאל גדול.

    רק צריך לחשוף מה קורה עם המנוע הפיסיקאלי, לטעמי לא יהיה פחות טוב מזה של ה-Havock.
    מה לגבי מגוון הדמויות השונות במשחק. בסרטון ראו לפחות משהו כמו חמישה מודלים שונים של חיילים מהצוות שלך, זה כבר בערך מכפיל את מה שהיה במשחק הראשון.
    נשקים שיהיו מעניינים ועיצוב שלבים טוב.
    לצערנו נחשף כיום רק שלב אחד, אבל הוא היה מדהים! רק להסתכל שם ואתה מרגיש קר על הלב.

    אני רק מקווה שקיצור לוח הזמנים של הצוות בשל לחצים של סוני לא ייפגעו במוצר המוגמר. אבל ללא ספק מדובר באחד המשחקים שסוני יותר סומכת עליהם. מעטים היו כאילו בעבר שאיכזבו. למען האמת מלבד קילזון הראשון אני לא נזכר בשום אחד. למרות הביקורות המעורבות על Primal המקסים לדעתי.

הרשמה