תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 13 מ 13
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    פרויקט כל מה שרציתם לדעת על Super Smash Bros. Brawl ולא טרחתם לחפש.


    חלק ח' ואחרון: השלבים(Stages)
    מה הוא שלב?
    שלב בסמאש,הידוע גם כזירה,מסך,וכו'. הוא אוסף של פלטפורמות, בד"כ מעופפות להם באמצע שום מקום(מלבד מספר שלבים עם רצפה מוצקה וחורים במקומות מסויימים) שעליהם המשחק מתרחש.

    רוב השלבים בסמאש, מבוססים על מקום מסויים מאחד מסדרות המשחקים שמופיעות במשחק, אם כי שלבים מסויימים(קרי:Battlefield , Final Destination) לא מבוססים על שום מקום ספציפי.

    בלי קשר לסדרה שהם מבוססים עליה או למקום, השלבים עצמם לא דומים למקום המקורי אף פעם מבחינת העיצוב המדוייק, אלא רק מבחינת סביבות וגרפיקה, ולעתים סכנות(Stage Hazards)

    השלד:
    שם השלב - Stage Name
    אוואטר של השלב
    תיאור: תיאור היסטורי של השלב

    סדרה: מאיפה השלב נלקח + סמל הסדרה.

    תיאור כללי: תיאור כללי של מראה השלב, בנוסף לתמונה גדולה

    סכנות ושינויים: תיאור של כל הסכנות בשלב, והשינויים שקוראים בו תוך כדיי משחק.

    רשמים מהדמו: במידה והשלב הופיע באחד מהדמואים, רשמים משם.

    דירוג תחרותי: מתאים למשחק תחרותי - 10, לא מתאים למשחק תחרותי 1.

    אני אחלק את זה הפעם ל5 פוסטים, כי יש כרגע 25 שלבים ידועים וייתכנו עוד...

    שדה הקרב - Battlefield

    תיאור: באטלפילד הוא שלב מקורי של סדרת סמאש ברוס., ובSSBM ובSSB הוא התרחש באמצע החלל החיצון, ושימש כמקום הלחימה בMulti Man mode, במולטי מן תמיד היה לשלב כוח משיכה נמוך יותר מהרגיל.

    בSSBM היה לשלב באג מאוד מאוד מעצבן, שבגלל שהקצה שלו היה בעובי של פלטפורמה, אם החזקת קדימה יכולת לא לתפוס את הקצה במצב שהיית אמור לתפוס אותו, וגם בגלל אותה הסיבה, היה קל מאוד להתקע מתחת לשלב, באג זה הובל ליצירת הכינוי "באטלפיכס"

    סדרה:
    סמאש ברוס. שלב מקורי


    תיאור כללי: באטלפילד אמור להיות המודל הבסיסי לשלב בסמאש, יש פלטפורמה אחת ראשית, ושלוש פלטפורמות מעליה, שמתפרסות לאורך הצד הימני, השמאלי, והאמצע. הפלטפורמות העליונות לא חופפות את כל השלב, והקצה הצדדי שלהם לא מגיע עד סוף הפלטפורמה התחתונה.

    הבאג שגרם לכולם לשנוא את באטלפילד, ככה"נ תוקן, כי עכשיו יש אדמה מתחת לקצה, שמונעת ממך להחליק מתחת לשלב אלא אם כן נפלת נמוך מאוד.

    "The Basic style"

    סכנות ושינויים: בבאטלפילד, מאז ומתמיד לא היו סכנות, אבל הפעם הוכנסו מעט שינויים, השלב משנה את הזמן(זמן ביום ALA בוקר,צהריים,לילה) במהלך המשחק, ככל שמשחקים יותר, אפשר להגיע גם עד אור הבוקר

    רשמים מהדמו: כן, כן, זה עדיין דגצולע. הוא אומר שהשלב הזה הוא 100% בתחום הניטרלי, כי הוא בדיוק כמו שהוא היה בSSBM, רק בלי הגליטצ'ים בקצה, ושהסוויטספוט החדש גורם לזה שלא נורא כל כך להתקע מתחת לשלב. הידד!

    דירוג תחרותי: הפעם שאין את הבאג של הקצה, אין שום דבר שימנע מהשלב הזה להמשך להיות שלב ניטרלי מבחינת הזירה התחרותית. 10/10

    ככר דלפינו - Delfino Plaza

    תיאור: מרכז האי דלפינו ממשחק הגיימקיוב Super Mario Sunshine, השלב הזה משחק את מפת העולם של המשחק, יכולת להכנס לכל השלבים השונים במשחק, לדבר עם דמויות, ואפילו היו מספר משימות בשלב ויכולת להשיג יושי וכל מיני שטויות כאלה. בהחלט עמוד תווך של סופר מאריו סאנשיין.

    סדרה: סופר מאריו ברוס.


    תיאור כללי: השלב הזה הוא מאוד בעייתי לתיאור כללי, בגלל שהוא בעצם פלטפורמה אחת שמעופפת מסביב לאי ומפילה אותך בכל מיני מקומות בדרך, וכל מקום הוא שונה מהותית מהאחרים. מצטער אבל אין לי ממש איך לתאר כל אחד מהם...


    סכנות ושינויים: כל השלב הזה הוא סכנה אחת גדולה, היות והוא עף ונוחת במקומות שונים כל הזמן, זה מופיע בתיאור הכללי אז אני לא אחזור על זה פעמיים.


    רשמים מהדמו: דגצולע אמר שהשלב הזה הוא בין האהובים עליו, שהכל יפה מאוד גרפית והסביבות מעניינות. וגם שיש קטע אחד עם מים ואפשר לשחות בהם למשך זמן קצר לפני שאתה טובע, אבל עדיין אפשר "להספיק" אנשים דרך המים .

    דירוג תחרותיות: אני בספק גדול מאוד שהשלב הזה יהיה מותר, אלא אם כן בתור קאונטר פיק.
    4/10

    האי של יושי - Yoshi's Island

    תיאור: סדרת הOffshoot של מאריו, Yoshi's Island, הניבה במהלך השנים כ4 משחקים שונים(Yoshi's Island, Yoshi's Story,
    Yoshi's Topsy Turvy and Yoshi's Island DS) שהרוויחו לה את הזכות ל2 שלבים בSSBM, ועכשיו שלב חדש לחלוטין בSSBB.

    סדרה:Yoshi's Island


    תיאור כללי:
    השלב הוא בעצם פלטפורמה אחת גדולה מאוד(עם קרקע, ז'תומרת שאי אפשר לעבור מתחתיה) כשלצדה יכולות להופיע שתי פלטפורמות קטנות שנסחבות ע"י רוחות(רנדומלי, כמו בYoshi's Story בSSBM) ויש מעל הפלטפורמה הראשית, פלטפורמה משנית, שמכסה כ80% מאורך הפלטפורמה הראשית, והיא יכולה לנטות ימינה או שמאלה.


    סכנות ושינויים:
    שינויים:
    עונות השנה מתחלפות ברקע, ניתן להלחם בחורף,בסתיו, באביב ובקיץ.

    יש פלטפורמות נוספות משתי הצדדים של הזירה, שמופיעות ברנדומליות נסחבות ע"י רוחות ענקיות.

    סכנות: יש Shy Guys מעופפים שנכנסים לזירה וסוחבים איתם אוכל, למה הם סכנה? כי הם גדולים יותר מקודם, ואם תוקפים אותם או פוגעים בהם בטעות, הם יכולים לתת לך לאג נוסף ולהפריע לחזרות מסויימות.

    הפלטפורמה המשנית יכולה להשען ימינה או שמאלה, לא ברור אם זה סתם ככה או בגלל משקל שמופעל עליה.

    רשמים מהדמו: דגצולע אומר שהוא בקושי שיחק בשלב, והוא לא זוכר ממנו הרבה, אז הוא לא כתב שם שום דבר ששווה לתרגם.

    דירוג תחרותי: יש קצת סכנות ושינויים, אבל בסה"כ אני מאמין שהשלב יהיה שלב ניטרלי 8/10



    שייט בלילאט - Lylat Cruise


    תיאור: לילאט היא מערכת הכוכבים ה"טובה" בסדרת סטארפוקס, שבא יושב הכוכב Corneria כוכב הבית של פוקס וחבריו. בשלב הזה אנחנו בשיט תענוגות בחלל במערכת הכוכבים הזאת. אגב, הספינה שהשלב מתרחש עליה נקראת
    הPleiades
    .

    סדרה: Star Fox


    תיאור כללי:
    פלטפורמה ראשית, עם 3 פלטפורמות מעופפות מעליה באותו הגובה, כאשר ביניהם יש חורים.


    סכנות ושינויים:
    סכנות: אין!
    שינויים:
    השלב מעופף לו דרך כל מיני חלקים של מערכת לילאט, ואפשר לראות קרבות ברקע, כניסה לאטמוספירה, וכל מיני אפקטים אחרים.

    רשמים מהדמו: דגצולע אמר שזה אחד השלבים האהובים עליו, שהשלב עצמו יפייפה, והרקע אדיר ומתחלף ואף פעם לא מפריע לקרב, ושיש 0 סכנות מיוחדות בשלב שזה + אדיר.

    דירוג תחרותי: נראה שזה יהיה שלב מצויין למשחק תחרותי, בהחלט נראה שהוא יהיה שלב ניטרלי, 10/10.

    הגשר של אלדין


    תיאור: השלב הזה לקוח מThe Legend of Zelda: Twilight Princess, בתור אחד שלא שיחק במשחק עד הסוף עדיין, אני לא ממש יודע להסביר את הרקע של השלב הזה, מצטער.

    סדרה: The Legend of Zelda


    תיאור כללי: השלב הוא בעצם גשר שטוח, אין לו חורים, ושתי הצדדים שלו נגמרים בצוקים עם Ko Walls מהצד שלהם.



    סכנות ושינויים: אני לא ממש יודע איך להגדיר את זה, אבל אויב מTP שנקרא המלך בולבלין, רוכב לו ומתקיף אותך, ולפעמים מפיל פצצות ששוברות את הגשר, ורק אחרי כמה זמן החלק השבור מחודש ע"י פורטל מהעולם האפל.

    רשמים מהדמו: השלב הזה הוא עצום! פשוט עצום! ומדי פעם המלך בולבלין בא ועושה קצת נזק אם הוא נכנס בך, אפשר להתקיף אותו חזרה(אולי גם למנוע ממנו לפוצץ את מרכז השלב?)

    דירוג תחרותי: הזירה התחרותית לא ממש אוהב שלבים שאפשר למות ע"י הליכה מהקצה החוצה, אני מניח שיש לשלב סיכוי אבל, בייחוד בתור קאונטר פיק, 6/10.





    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    המשך א'
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    המשך ב'
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    המשך ג'
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    המשך ד'

    שלבים חוזרים מSSBM
    המקדש של היירול - Hyrule Temple

    תיאור: מאז ומתמיד משחקי זלדה עבדו ע"פ נוסחה מסויימת, תסתובב בעולם, תשיג חפצים וכסף, תדבר עם דמויות, ותלמד על המיקום הבא שאתה הולך אליו, תכנס למבוך/מקדש, ותשחרר את הדמות הכלואה בסוף, לפני שאתה יוצא בדרכך אל המקדש הבא. המקדש הזה יכול להוות עבורכם כל מקדש שהוא מכל משחק זלדה, אבל המודל העיקרי הוא המקדשים בזלדה 2:ההרפתקה של לינק, ומשם גם לקוחה המוזיקה של השלב.

    סדרה: The Legend of Zelda


    תיאור כללי:
    השלב הזה הוא אחד הראשונים שהוחרמו ממשחק תחרותי בסמאש מילי, למה? כי הוא פשוט גדול מדי, השלב כל כך גדול, שדמות מהירה יכולה לברוח בו בצורה אינסופית ואין מה לעשות עם זה.

    השלב מכיל מנהרה שאפשר לשבת בה כשיש לך אחוזים גבוהים ולעשות Techים מהקירות, למטה מימין יש פלטפורמה קטנה, בחלק העליון יש מזבח קטן בצד שמאל, פלטפורמה ארוכה באמצע מעל הראשית, ועוד חלק עם 3 קומות מצד ימין ופלטפורמה נטויה באמצע, בקיצור השלב ענק.

    סכנות ושינויים: אין לא זה ולא זה במקדש, הבעייה היחידה היא שהשלב פשוט גדול מדי

    רשמים מהדמו: המקדש לא השתנה מאז SSBM, עדיין אותו שלב דפוק ושבור, במיוחד לא מתאים לקרבות 2 דקות שהיו בדמו...

    דירוג תחרותי: אי אפשר לאזן שלב כזה, לא משנה מה תעשו, 1/10.

    האי של יושי - Yoshi's Island SSBM

    תיאור: טוב אני מודע לזה שיש שתי שלבים עם אותו שם, ושזה דפוק, אבל בטענת נגד אני יכול להגיד שהגרסה הזאת מבוססת על Super Mario World לסופר נינטנדו, שהוא זה שהתחיל את כל אהבת היושי, ככה שאי אפשר להתלונן יותר מדי

    סדרה: Yoshi's Island


    תיאור כללי:
    השלב הזה בנוי בצורה דיי פשוטה, קירות מוות מאוד קרובים לזירה, גבעה מצד ימין שאפשר ללכת ממנה אל המוות, גבעה מצד שמאל שנגמרת בפתאומיות, ובאמצע בור שאפשר ליפול אליו אם משמידים את הבלוקים.


    סכנות ושינויים: טוב בשלב הזה יש קצת יותר מדי, קודם כל כל הקירות מוות(וגם התקרה) מאוד מאוד קרובים לשלב, הבלוקים במרכז נהרסים וחוזרים לעצמם, כמו בסופר מריו וורלד, ואפשר למות מללכת החוצה מצד ימין.

    לא היה בדמו

    דירוג תחרותי:
    אני יחסית אהבתי את השלב הזה, אבל הרבה אחרים לא, מבחינה תחרותית הוא דיי שנוא על רוב האנשים, 4/10.

    קורנריה - Corneria
    אין אוואטאר
    תיאור: השועל הגדול, חללית האם של צוות הסטארפוקס, מרחפת לה מעל כוכב קורנריה, כוכב הבית של הצוות, זהו המשחק השלישי של סמאש שבו השלב הזה מופיע, תנו לו קצת קרדיט

    סדרה: Star Fox


    תיאור כללי:
    השלב הזה מאוד פשוט, פלטפורמה אחת עיקרית עם עיקולים על הגב של השועל הגדול, כאשר מאחורי הכנף יש את אזור הקמפרים(תשאלו את פיז, הוא יספר לכם), וכל מהלך השלב באים ספינות של חברי סטאר פוקס(ידועות גם כArwings) ותוקפות את המשתתפים.



    סכנות ושינויים: אין שינויים בשלב, אבל סכנות יש בשפע. הArwings של חברי צוות סטאר פוקס תוקפים את השלב ברנדומליות ובאכזריות, התותח של הספינה יורה ואם אתה נלכד בו אבוד לך, וגם לפעמים הArwings נכנסים לתוך השלב ואפשר לעמוד עליהם.

    לא היה בדמו!

    דירוג תחרותי:
    יש הרבה מחלוקת לגבי קורנריה, אבל מה שבטוח זה שהוא מעניק יתרון לדמויות מסויימות, ולכן מתאים לו קאונטר פיק, 6/10.

    אונט - Onett
    אין אוואטאר
    תיאור: העיר הראשונה בארת'באונד לסופר נינטנדו, מלאת זכרונות וניחוחות ומנגינות יפות, ואפילו יש בה את החבורה המנגנת, איך אפשר לרצות יותר?

    סדרה: Mother/Earthbound


    תיאור כללי:
    אונט הוא שלב דיי מבולגן, יש לו רצפה - כלומר אי אפשר ליפול ממנו, יש לו קירות מאוד מציקים(הבניינים), יש לו גגונים נופלים לחנויות ויש לו תקרת מוות וקירות מוות קרובים יחסית, בגלל זה בSSBM הוא היה מורחק.


    סכנות ושינויים: מדיי פעם יופיע תמרור אזהרה על המסך, ומכונית תעבור במסך ותפגע בכל מי שעומד על הרצפה, אם אתה מימין לבניין הימני או משמאל לבניין השמאלי מדובר במוות בטוח. הגגונים של בית המרקחת נופלים אם עומדים עליהם וחוזרים לעמוד אחרי כמה זמן, וזהו בערך

    רשמים מהדמו: שיחקתי קרב אחד באונט, ואין לי הרבה מה להגיד עליו, השלב נשאר בדיוק כמו שהיה בSSBM, יש יגידו שזה טוב, יש יגידו שזה רע. אני אוהב את השלב יחסית.

    דירוג תחרותי: אם SSBM הוא דוגמא, אונט יהיה שלב מוחרם. 2/10.


    ברינסטאר - Brinstar
    אין אוואטר
    תיאור: ברינסטאר הוא אזור בכוכב Zebes שעליו התרחשו מטרויד 1 ו3, ברינסטאר הוא אזור גדול יחסית והוא מרכיב את החלק המקשר בין האזורים של הכוכב, ואהמ. זהו

    תיאור כללי: ברינסטאר מורכב מפלטפורמה מרכזית משופעת חלקית, שניתן לשבור חתיכה ממנה ולבצוע אותה ל2 חלקים, יש שתי פלטפורמות קטנות משופעות חלקית שמחוברות לזירה בעזרת סוג של אורגניזם שניתן לחתוך והוא ישנה את זווית הפלטפורמות, מעל כל זה יש פלטפורמה עליונה קטנה.


    סכנות ושינויים: מתחת לשלב יש לבה חמה שעולה ויורדת בצורה רנדומלית, הפלטפורמה הראשית יכולה להבצע ל2, והמשניות יכולות לשנות את הזווית שלהם אם הורסים את החלק המחבר שלהם.

    לא היה בדמו

    דירוג תחרותי:
    אם SSBM הוא דוגמא, התזוזה של הלבה רנדומלית מדי בשביל לאפשר את השלב הזה, ולכן הוא מוחרם, 2/10.

    נסיעה מסביב לקשת - Rainbow Ride
    אין אוואטר
    תיאור: שלב שמבוסס על אחד מהעולמות במריו 64, מכיוון שלא סיימתי את המשחק מריו 64 אז אין לי הרבה לומר בנושא ראוי לציין שבSSBM השלב נקרא Rainbow Cruise ולא Rainbow Ride.

    סדרה: Super Mario Bros.


    תיאור כללי:
    זה שלב שקשה מאוד לתאר, בגלל שיש לו הרבה מאוד חלקים והוא זז בצורה של מעגל ומסיים סיבוב אחד כל זמן מסויים, השלב מתחיל בספינה מעופפת, וממשיך לפלטפורמות עולות, שטיחים מעופפים, פלטפורמות פשוטות, וירידה חזרה לספינה.


    סכנות ושינויים: אין שום סכנות מיוחדות, אבל השלב משתנה כל הזמן, ראו הסבר למעלה.

    דירוג תחרותי: בגלל שאין סכנות, אלא רק שינויים צפויים ואחידים, השלב היה קאונטר פיק ועד לא מזמן אפילו שלב ניטרלי, בזוגות הוא עדיין ניטרלי. 6/10.



    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    עיר
    גן שורק
    הודעות
    463
    מה זה קאונטר פיק?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    נכתב במקור על ידי weasel
    מה זה קאונטר פיק?
    Counter pick זה שלב שהוצא מהראנדום(ז'תומרת, הוא לא ניטרלי) אבל הוא לא מוחרם(ז'תמורת שהוא גם לא שבור מדי) ואפשר לבחור אותו החל מהמשחק השני בסט כאשר המפסיד מחליט על שלב.
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.04.2007
    הודעות
    1,702
    תודה !
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    אל תדאגו, לא שכחתי מהדיון הזה.

    הוספתי סטטוסים לכולם בדיון הראשי, הדיון הזה הוא ההתמקדות הבאה שלי
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    אם חשבתם ששכחתי את הדיון הזה אז טעיתם, פשוט לא היה לי הרבה כוח לעבוד עליו אחרי שפוסט שלם שלי של 5 שלבים נמחק. בגלל זה אני מעדכן בסדר הפוך - לכתוב מחדש את מה שנמחק לי אחרון
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    2,097
    האמת שחשבתי שהחלטת לא לסיים את הנושא הזה כי בטוח יהיו עוד זירות...
    שמח שאתה ממשיך!
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    נכתב במקור על ידי xxavivxx
    האמת שחשבתי שהחלטת לא לסיים את הנושא הזה כי בטוח יהיו עוד זירות...
    שמח שאתה ממשיך!
    תמיד יהיה עוד מהכל, זה הרעיון שאני מעדכן את הנושאים האלה.

    פשוט עם הנושא הזה התעכבתי אחרי שנמחק לי פוסט תוך כדיי שכתבתי אותו וזה הרג לי את המוטיבציה
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    2,097
    נכתב במקור על ידי I.T.P
    תמיד יהיה עוד מהכל, זה הרעיון שאני מעדכן את הנושאים האלה.

    פשוט עם הנושא הזה התעכבתי אחרי שנמחק לי פוסט תוך כדיי שכתבתי אותו וזה הרג לי את המוטיבציה
    תאמין לי ... אני מבין אותך... (זה הזכיר לי משהו ממש עצוב שפעם קרה לי...)
    שתף ב-Google+

הרשמה