תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    הודעות
    3,348
    למי שלא זוכר תדיון הקודם שלי;
    לפני חודש הזמנתי מחשב מפנדס, הוא הגיע אחרי כמעט 3 שבועות ואי אפשר היה להתקין וידווס, מלא שגיאות ומה לא.. הלכתי לסניף שלהם שנמצא ליד הבית שלי (בבאר שבע) הטכנאי שלהם שם (או כמו שהמנכ"ל של פנדה קורא לו "איש מכירות") ניסה להתקין וידווס וגם לא הצליח, הוא ניסה להחליף סידירום, זיכרונות ושינה קצת את הוולטג' בביוס, קיצר שום דבר לא עזר.. הוא החליט לשלוח אותו לסניף הראשי של פנדה בקיסריה וכתב להם שיש בעיה ככל הנראה בלוח אם או בהארד דיסק, המחשב נשלח.

    בסניף הראשי אמרו שאין בעיה איתו, הוא תקין לגמרי, ושהם הצליחו להתקין וידווס בלי בעיה, אפילו פעמיים.

    היום המחשב חזר לפה ומה נראה לכם? :/ המחשב היה עם וידווס מותקן עליו והכל נראה נחמד, אחר כך פירמטנו תמחשב ורציתי לבדוק אם אפשר הפעם להתקין וידווס בצורה נורמלית ו.. כמה צפוי - כמובן שאי אפשר היה להתקין כי הם לא עשו כלום! (אין לי מושג איך הם הצליחו להתקין אותו שם, וזה גם בקושי כי היום כשהטכנאי ניסה להתחבר לאינטרנט המחשב עשה ריסטרט פתאום)



    עכשיו מה אני רוצה להגיד בדיון הזה -
    קודם כל אני מאוד התאכזבתי מהחנות (נעזוב תקטע של המחירים).. המנכ"ל שלהם שדיברתי איתו במייל מספר פעמים הוא בכלל כמעט ולא מודע לזה שיש לו סניף בבאר שבע, "כל הבדיקות והטכנאים נמצאים פה, בבאר שבע יש רק אנשי מכירות".
    והמנהלת מרכז הזמנות שלהם שגם איתה דיברתי בכלל מדברת איתך כמו קופאית בסופר.
    קיצר זילזול מוחלט! אנשים פשוט מתעלמים.

    כל מה שהם ממשיכים להגיד זה "הבעיה אצלך.. הדיסק לא תקין".. דיסק? ניסיתי להקין מאיזה 10 דיסקים שונים, כולל הדיסק שהגיע אליי אתמול בדואר ממיקרוסופט.

    את הכסף הם לא מוכנים להחזיר, פה בסניף החבר'ה אומרים שהמחשב לא תקין, שם הם אומרים שהוא כן תקין.. מה שנשאר לי זה אולי לנסוע לשם ולראות מה הם באמת עושים שם.


    אה ועוד משהו היום הטכנאי שהיה בסניף שם לב שה NORTHBRIDGE מתחמם יותר מידי, והוא צדק, הוא ממש רותח. ( הלוח הוא p35-ds3l)


    אז רציתי גם לשאול מה דעדכם בנושא? מה אתם ממליצים לי לעשות?
    אני חושב אולי להחליף ל abit ip35-e. אבל המנכ"ל שלהם אומר לי שכל החלקים תקינים :|

    בנתיים כל מה שנשאר לי זה להתפעל מהמארז (CM 690), לא יודע אם זה מצחיק או עצוב.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    עיר
    זכרון יעקב
    הודעות
    3,994
    ממה שדן (Kentaro) אומר, בתור עובד לשעבר שם - השירות שלהם על הפנים.
    אני לא רוצה סיבה להחליף לוח-אם, אבל אני אשאל בחנות שאני עובד בה מה יכולה להיות הבעייה.
    הייתי אפילו מציע לבוא אליך, אבל אתה בבאר שבע, אז זה בעייה


    בקשר לגשר הצפוני - היום, בלוחות אינטל, זה כמעט כמו מעבד. כן, הוא מתחמם נורא. אבל זה לא יותר מדי - בגלל זה יש לו גוף קירור.
    אם זה ממש מדאיג אותך, אתה יכול לקנות איזה גוף קירור מיוחד לגשר הצפוני, משהו כמו ה-Thermaltake Extreme Spirit 2.

    "ובתוך הדפים של הזמן שאבד, אנשים נגמרים ברגע אחד"
    09/03/2008 - 06/02/1953
    Väkivalta!



    Intel Q6600 @ 3.4GHz [24/7] - ASUS P5K-E - GeIL 2x2GB BD EvoOne 800MHz @ 1066MHz 5-5-5-15 - Connect3D HD3870X2 - Thermaltake ToughPower 750W - Antec 900






    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    11.12.2006
    עיר
    עמיקם\יוקנעם
    הודעות
    418
    ברוך הבא למועדון המרומים מפנדס,

    אני משתתף בצערך,
    בכול מקרה לגבי ה"תיקון שלהם" אני חושב שהם פשוט לקחו הארדיסק זהה לשלך,חיברו אותו למחשב מעבדה,התקינו עליו וינדאוס,שמו אותו במחשב שלך,וזהו
    ככה פותרים בעיות בפנדס,לא חושבים על "מה יקרה אם הוא ירצה לפרמט?" וכו כו...הסיכוי שלך שהם יקבלו את המחשב לתיקון בפעם השניה מבלי לעשות לך פרצוף כאילו הפרעת לסדר הקוסמי של היקום הוא אפסי.


    לגבי הלוח,ידוע שהNB שלו חם,ככה זה בכמעט כול לוח,אבל לא יצא לי לראות שם לוח שחזר בגלל זה,אם זה באמת מפריע לך אני מחזק את התגובה של עידן וממליץ שתקצה TT extreme spirit 2
    שלפי מה שהבנתי עושה עבודה טובה.


    ולהבא,פשוט לא לקנות בפנדס,יותר פשוט מזה אין.

    אני GM במשחק הישראלי Moondo רוצים להצטרף לכיף?
    www.Moondo
    .com
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    הודעות
    3,348
    איזה תחת
    דווקא חשבתי שהם חנות בסדר, לא ראיתי תגובות רעות בפורומים
    בכל מקרה עכשיו התקשר אליי הבחור שעובד פה בסניף של באר שבע ואמר לי שהוא הצליח לסדר את המחשב, החליף זיכרונות אם אני לא טועה והכל הסתדר :S
    קיצר אני עייף מת רק עכשיו קמתי, עוד 10 דקות דוד שלי יבואו לאסוף וניסע לשם, נראה מה יהיה

    תודה רבה לכם על התגובות , אני ממש מעריך את זה אבל אני עוד חצי ישן אז.. LATER
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    הודעות
    3,348
    HAHA
    חזרתי מהחנות לפני איזה שעתיים
    המחשב החדש עובד, הטכנאי שם בחנות החליף זיכרונות ואת הוולטג' בביוס והוא אומר שהכל היסתדר, ובאמת עד עכשיו אין בעיות, כבר התקנתי שם כמעט הכל
    רק אינטרנט עדיין אין שם
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.11.2007
    הודעות
    25
    תעדכן אותנו אם יש בעיות אנו נשתדל לעזור !!
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    16.09.2007
    עיר
    ב"ש
    הודעות
    392
    תשמע doctor ice בתור אחד שעבד בפנדס אני יכול להגיד לך שיש לך לצפות להרבה בעיות כמו קטעים שדן הזה אמר ככה פותרים בעיות במעבדה שם דרך אגב דן באיזה סניף עבדתה? וקטעים כמו שדן סיפר יש בעיה הכל עושים בחוואה עושים כל מני אילתורים חושבים הם במקגוויר עזוב עשיתה תטעות שלך שקניתה משם אבל לא נורא :| יש לי דבר אחד להגיד לך מזל שלא קניתה מאייבורי תאמין לי זה המזל שלך הייתי עובד בכמה חנויות מחשבים ואייבורי היא אחת מהם אני יגיד לך מה באייבורי רציתי לבנות לי מחשב לקחתי כל מני דברים במחיר מוזל אני בא אומר למנהל הסניף שם שהכרטיס מסך לא עובד לי אז זה היה nvidia Geforce 6100 שאז זה היה נחשב כרטיס חזק ביותר מה אומר לי אריק המנהל של הסניף שם לך תיקח חדש אנרתי לו מזה חדש אם יבוא לקוח עם בעיה במעבד שהוא רכש מה תעשה אז במילים האלו הוא אומר לי בדרך כלל הלקוחות הם אבות שבאו לקנות לילדים שלהם רכיב למחשב אז הם מהתלהבות פשוט קורעים את האריזה ושהם באים לחנות אומרים להם שחייב אריזה מקורית..ושאין החזרת כסף דקה אחרי זה התפטרתי מסקנה תקנה מחנות כמו TMS KSP Skypc
    19:09:47) 14(2
    Spad1x14) איזה אוופר הבייד הזה יאללה

    (19:10:40) 14(2
    Spad1x14) כמו שלימדתי אותו
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    03.01.2008
    הודעות
    7,102
    נכתב במקור על ידי frightnend
    תשמע doctor ice בתור אחד שעבד בפנדס אני יכול להגיד לך שיש לך לצפות להרבה בעיות כמו קטעים שדן הזה אמר ככה פותרים בעיות במעבדה שם דרך אגב דן באיזה סניף עבדתה? וקטעים כמו שדן סיפר יש בעיה הכל עושים בחוואה עושים כל מני אילתורים חושבים הם במקגוויר עזוב עשיתה תטעות שלך שקניתה משם אבל לא נורא :| יש לי דבר אחד להגיד לך מזל שלא קניתה מאייבורי תאמין לי זה המזל שלך הייתי עובד בכמה חנויות מחשבים ואייבורי היא אחת מהם אני יגיד לך מה באייבורי רציתי לבנות לי מחשב לקחתי כל מני דברים במחיר מוזל אני בא אומר למנהל הסניף שם שהכרטיס מסך לא עובד לי אז זה היה nvidia Geforce 6100 שאז זה היה נחשב כרטיס חזק ביותר מה אומר לי אריק המנהל של הסניף שם לך תיקח חדש אנרתי לו מזה חדש אם יבוא לקוח עם בעיה במעבד שהוא רכש מה תעשה אז במילים האלו הוא אומר לי בדרך כלל הלקוחות הם אבות שבאו לקנות לילדים שלהם רכיב למחשב אז הם מהתלהבות פשוט קורעים את האריזה ושהם באים לחנות אומרים להם שחייב אריזה מקורית..ושאין החזרת כסף דקה אחרי זה התפטרתי מסקנה תקנה מחנות כמו TMS KSP Skypc
    אבא שלי קונה מאיבורי(והוא עובד הרבה במחשבים) ואלוהים יודע איך המחשבים עובדים כמו שצריך אבל אחרי הסיפור הזה בחיים לא יהיה פה עוד מחשב של אייבורי

    סיפור באמת נורא והתפטרתה בצדק

    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    עיר
    זכרון יעקב
    הודעות
    3,994
    אין צורך להקפיץ.

    אגב, frightnend, אם אתה רוצה שאשכרה יהיה אפשר לקרוא את מה שאתה כותב - תשתדל להשתמש בסימני פיסוק.

    "ובתוך הדפים של הזמן שאבד, אנשים נגמרים ברגע אחד"
    09/03/2008 - 06/02/1953
    Väkivalta!



    Intel Q6600 @ 3.4GHz [24/7] - ASUS P5K-E - GeIL 2x2GB BD EvoOne 800MHz @ 1066MHz 5-5-5-15 - Connect3D HD3870X2 - Thermaltake ToughPower 750W - Antec 900






    שתף ב-Google+

הרשמה