תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 31
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    01.10.2006
    הודעות
    0
    חשבתם שז'אנר הפעולה דורך במקום?

    לכתבה המלאה לחץ כאן!

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נעזוב בינתיים את קריאות ה"איך שכחת את ___!"
    אבל איך אפשר לעשות כל כך הרבה טעויות לגבי מה קדם למה, ואיזה משחק באמת הביא איזה חידוש - בכתבה אחת?
    Keep it clean

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    עיר
    רמת גן
    הודעות
    808
    התגובה שלך ממש מעצבנת, gulmer. ויהיה ממש קל להפוך אותה לתגובה טובה, נגיד, אם תוסיף תוכן, טיעונים, ציטוטים ותיקונים במקום להגיד "איך אפשר לעשות כל כך הרבה טעויות".

    חאלאס עם התגובות הלא מועילות!

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    02.10.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    5,051
    אולי זה נכון אולי לא
    אם כן תביא תיקונים
    Punx Not Dead

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.10.2007
    עיר
    קריית שמונה
    הודעות
    787
    וגם למדתי די הרבה על הז'אנר.
    ...fear knows no CR... - Rich Burlew
    Real Love is the rarest thing of all - Y.Z

    אתם מתעצבנים כל פעם מחדש כשהמצנח לא נפתח?
    יש פתרון! הקשיבו לעצה החכמה של Dark Respect...
    "עשיתי שכשאני כותב 'נוב' בצ'אט המצנח נפתח" (הוכח כמועיל! נסו עכשיו!)

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    3,415
    ז'אנר הפעולה לעולם לא ימות! הוא ירה בך קודם
    כדורגל זה ספורט ללבנים, כדורסל זה ספורט לשחורים.
    גולף זה ספורט לאנשים לבנים שלבושים כמו סרסורים שחורים.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    עיר
    ת"א
    הודעות
    725
    BF2 נותן הרבה יותר מרכבים, זה המשחק הראשון שמשלב בצורה באמת טובה שיתוף פעולה בין שחקנים ואסטרטגיה.
    Frank was here, went to get beer

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    10,516
    סיריוס סאם FTW!!!!1!!11!!אחדאחדאחד

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    01.02.2007
    הודעות
    288
    לזה אתם קוראים שינויים בז'אנר? /=
    אווירה זה שינוי קוסמטי, הוא לא משנה משהו מהותי בז'אנר.
    שליטה תוך כדי הקאטסינז זה לא שינוי בז'אנר, זה קוסמטי.
    One shot לא משנה משהו מהותי בז'אנר, הוא פשוט הופך את המשחק ליותר קשה/מתגמל.
    התמקדות במולטיפלייר במקום בסינגלפלייר זה לא שינוי מהותי בז'אנר, זה העדפה של המפתחים.
    גם עולם דינמי זה לא שינוי בסיסי במשחק, זה שינוי של משהו קיים.
    השינויים שאכן שינו חלק מהז'אנר:
    רכבים, התגנבות, קבוצות, RPG, והילוך איטי, הם דברים שבאמת משנים קונספטים בסיסיים בז'אנר.
    אבל שוב, הם לא שינו את הז'אנר, יש הרבה משחקים שבהם אין קבוצות, יש הרבה משחקים טובים בלי רכבים, הרבה משחקים טובים בלי הילוך איטי, הרבה משחקים טובים בלי התגנבות, והרבה משחקים טובים בלי RPG.

    יש רק דבר אחד לדעתי, שבאמת שינה את הז'אנר - מנוע פיזיקלי, אין הרבה משחקים שבאמת מנצלים את הפוטנציאל של מנוע פיזיקלי חזק, אבל בעתיד, כשיהיו משחקים שבהם אתה תוכל להזיז כל דבר, להפיל כל בניין וכו' וכו', אז באמת יסתכלו אחורה וישאלו איך שיחקו בלי זה.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    09.06.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    4,627
    נכתב במקור על ידי RageBot
    לזה אתם קוראים שינויים בז'אנר? /=
    אווירה זה שינוי קוסמטי, הוא לא משנה משהו מהותי בז'אנר.
    שליטה תוך כדי הקאטסינז זה לא שינוי בז'אנר, זה קוסמטי.
    One shot לא משנה משהו מהותי בז'אנר, הוא פשוט הופך את המשחק ליותר קשה/מתגמל.
    התמקדות במולטיפלייר במקום בסינגלפלייר זה לא שינוי מהותי בז'אנר, זה העדפה של המפתחים.
    גם עולם דינמי זה לא שינוי בסיסי במשחק, זה שינוי של משהו קיים.
    השינויים שאכן שינו חלק מהז'אנר:
    רכבים, התגנבות, קבוצות, RPG, והילוך איטי, הם דברים שבאמת משנים קונספטים בסיסיים בז'אנר.
    אבל שוב, הם לא שינו את הז'אנר, יש הרבה משחקים שבהם אין קבוצות, יש הרבה משחקים טובים בלי רכבים, הרבה משחקים טובים בלי הילוך איטי, הרבה משחקים טובים בלי התגנבות, והרבה משחקים טובים בלי RPG.

    יש רק דבר אחד לדעתי, שבאמת שינה את הז'אנר - מנוע פיזיקלי, אין הרבה משחקים שבאמת מנצלים את הפוטנציאל של מנוע פיזיקלי חזק, אבל בעתיד, כשיהיו משחקים שבהם אתה תוכל להזיז כל דבר, להפיל כל בניין וכו' וכו', אז באמת יסתכלו אחורה וישאלו איך שיחקו בלי זה.
    כתבה מצוינת. ואולי זה קצת קשה לך להאמין, אבל אווירה עושה משחק (ע"ע Bioshock). איפה Doom III היה בלי האווירה שלו? אווירה היא גורם מרכזי, ויש כמה משחקים שעשו את זה בצורה נהדרת ותרמו להתפתחות הז'אנר.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    11.07.2007
    הודעות
    529
    שכרונולוגית לא מסתדרים. System Shock שוחרר ב1994. קצת הרבה לפני JK. ולפני SS יצא Ultima Underworld, שאומנם פעולה מלא הוא לא היה, אבל גם הוא היה מגוף ראשון ותפקידים.

    בנוסף, משחק בשם Vampire Bloondlines הוא התגלמות האווירה, RPG וההתגנבות. משחק אשר מכניס אותך לאווירה אפלה ומרתקת עד (כמעט) הסוף.

    אומנם אני סתם מציק עם VB, אבל בקשר לכרונולוגיה, זה חשוב כשאתה כבר הופך זאת לכתבה.

    תודה!

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    27.04.2007
    הודעות
    229
    אי אפשר לשנות יותר מאווירה, תפיסת מחסה ועלם דינמי, בלי לשנות את מהות הז'אנר. יש לי חידוש בשבילך - משחקי פעולה, שאתה מסתכל מלמעלה, ושולט על הרבה יחידות בו זמנית. רגע, זה אסטרטגיה. מבין את הנקודה?

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    18.12.2006
    הודעות
    9
    לגבי מס' 3 (התגנבות) - אחד המשחקים הבולטים (והטובים) ביותר בז'אנר הוא כמובן Splinter Cell על המשכיו.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.11.2007
    הודעות
    10,970
    מה הקשר עכשיו מקס פיין זה לא משחק מ2007 זה יצא לפני כמה שנים טובות מה הם תוקעים אותו ברשימה!!?

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    09.06.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    4,627
    נכתב במקור על ידי כחול שחור
    מה הקשר עכשיו מקס פיין זה לא משחק מ2007 זה יצא לפני כמה שנים טובות מה הם תוקעים אותו ברשימה!!?
    ומה הבעיה בזה? הכתבה היא על שיפורים בז'אנר. וMax Payne לא פחות טוב מהמשחקים של היום.

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    04.01.2007
    הודעות
    66
    just going through all this years and games is fun to read.
    Thunder. Thunder. Thunder. Thundercats! HOOOOOOOOOOOO

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    118
    גם jedi knight

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    אפילו לא התחלנו לדבר על כל הדברים שלא ממש שינו את העקרון אבל הביאו אותו בכיוונים חדשים והזויים תחילה.
    לדוגמא יש את העקרון שלא היה פעם של "תוכל להשמיד בערך הכול עם הנשק המתאים, כולל את המחסה שהאוייב שלך משתמש."
    והנשקים שכיום הרבה יותר מגוונים ומרשימים. (מוקשים מהלכים? גראוויטי גאן? טילים ששולטים בהם במהלך התעופה? איפה אלו היה בתחילת הזאנר? בשום מקום. ויש עוד דוגמאות רבות.)
    והשינוי הכי גדול שלא הוזכר כאן ולדעתי זאת טעות, "חידות קרב". פעם לא ראיתם אף קרב שהיה יותר מ"תירה בכל מה שיש כמה שיותר מהר." היום כבר סדר היריות ההריגות חשוב, מטרות עם טווח עליון שאתה צריך למצא דרך להתקרב בבטחה, אוייבים שמתים רק אם עושים פעולות מסויימות ושלל דברים אחרים בסגנון.
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    07.01.2007
    הודעות
    107
    כתבה נהדרת.
    רציתי להוסיף עוד שינוי משמעותי לדעתי, גם אם הוא קצת ותיק- השיפור הגדול ב-AI של האויב.
    לדעתי הראשון שעשה את הקפיצה בתחום (כמו בכל כך הרבה תחומים אחרים) היה Half life1. עד אז אויבים היו מסתתרים עד שתזרוק עליהם רימון (במקרה הטוב) או רצים ישר לחבק את הרובה שלך (במקרה הרע). מאז אויבים נהיו חכמים וערמומיים יותר, והכח שלהם הוא לא רק בכמות שבה הם מגיעים (דום) או הפינות הנסתרות שמהן הם קופצים עליך (דום 2).
    ושוב, אחלה כתבה!

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    18.10.2006
    עיר
    נריה, בצד האיכותי של הקו הירוק
    הודעות
    100
    א. מבחינה כרונולוגית אתה צודק, SS אכן הגיע לפני JK. טעות.
    ב. עם זאת - ואל תהרוג אותי אם אני טועה, בבכל זאת עבר הרבה זמן - SS לא היה פתוח מבחינת העלילה, כך שההשפעה על העולם היתה מוגבלת. JK, כידוע כלל סופים שונים. ולזה התכוונתי בכתבה.
    ג. Ultima - תעשה לי טובה. נכון זה מגוף ראשון, אבל זה ממש לא היה משחק פעולה.
    ג. בנוגע ל-VB, לא שיחקתי בו אישית, אבל זכור לי שהוא היה מעניין אך מלא באגים. יכול להיות שלכן אף אחד לא ממש זוכר אותו...
    פושע קטן - פועל בניגוד לחוק,
    פושע בינוני - עוקף את החוק,
    פושע גדול - משתמש בחוק.

הרשמה