תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.01.2007
    הודעות
    1
    היי.
    אני גיימר די ותיק. אני גולש בויגיימס עוד מהקמתו, למרות שאף פעם לא הייתי פעיל בפורומים יותר מדי, בטח לא בשנים האחרונות. הדיון שאני רוצה להעלות נוגע לגולשים הותיקים יותר אני מניח, והכותרת שלו תסביר למה.

    למרות ותיקותי, הנסיון שלי עם קונסולות יחסית מועט, בעיקר בגלל שאף פעם לא הייתה לי קונסולה משלי. בכל מקרה, בכל פעם שיצא משחק של נינטנדו עם ציון קרוב למושלם, פשוט אכלתי את הכובע...מילא בז'אנרים כמו פלטפורמה (מריו), ופעולה-הרפתקה (זלדה), שלא קיימים גם ככה על ה-PC ולכן לא למדתי לאהוב אותם, אבל FPS? זה כבר היה ממש משפיל...זה פשוט שיגע אותי ששיחקתי במשחקים מעולים, שעדיין קיבלו ציון יותר נמוך וקצרו פחות שבחים ממשחקים כמו Goldeneye 007, ו-Perfect Dark. בקיצור, בזכות התוכנה הנחמדה Project64, חיבור לטלוויזיה ובקר למחשב (רציתי לשחזר את החוויה בדיוק כפי שהיא הייתה), הצלחתי להשלים את החסר ולסיים את שני המשחקים הנ"ל, כולל קצת משחקים עם חבר במולטיפלייר שלהם. כאן אני צריך את עזרתכם... אני באמת ובתמים לא יודע על מה כולם דיברו אז. את Goldeneye אני כן ידעתי להעריך על זה שהוא הציג לעולם את רובה הצלפים (למרות ש-MDK עשה את זה לפני ויותר טוב - ולו בגלל התנועה החלקה והעובדה שאובייקטים לא צצו פתאום שעשית זום...אבל זה לא רובה צלפים במובן הקלאסי אז כבודו של בונד במקומו מונח). הזמן שהוא יצא בו והעובדה שקונסולות זה סביבה לא טבעית לשוטרים זה גם יפה. עם זאת, הוא סובל מאותם בעיות שיש לי עם Perfect Dark, כאשר האחרון לא יכול להאיחז במשהו חדש שהוא עשה או בזמן שבו הוא יצא, ואני גם לא חושב שהגיע לו כל מה שאמרו עליו אז בלי שום קשר.

    אני אקדים תרופה למכה ואומר שאני כן יכול להעריך משחקים שיצאו לפני הרבה זמן. עד לאחרונה לא היה לי מחשב מודרני, ויצא לי לשחק במשחקים ישנים ולהבין למה אמרו עליהם מה שאמרו בזמנו. את System Shock 2 מ-1999 סיימתי רק השנה. Deus Ex מ-2000 סיימתי שוב לאחר שהוציאו אותו בחינם ב-PC גיימר לפני לא הרבה זמן. Half Life 1 מ-1998 סיימתי לבושתי רק לפני איזה שנתיים שלוש בפעם הראשונה. בעבודה שלי אנחנו עדיין משחקים Unreal Tornemant ו-Quake3 מ-1999 אם מזדמן לנו לעשות לילה (אלו הדברים הכי חדשים שרצים אצלנו ), וב-No One Lives Forever מ-2000 שיחקתי שוב אחרי Perfect Dark בכוונה כדי להשוות. להזכירכם, Perfect Dark הוא משנת 2000 וכל מה שאני הולך להגיד זה בהשוואה לשנה ההיא.

    אנ מאוד מתוסכל, וצריך שתאמרו לי על מה כולם התלהבו אז... שלא תבינו אותי לא נכון, המשחק כן טוב. המוזיקה קליטה. המשחק כיפי. כל הלירות ,להתגנב ולהשתמש הגאדג'טים וקצת נהיגה מול אויבים שמגיבים נורמלי יחסית. הסיפור נחמד, ולפעמים יש סצינות שממש מרגישות כמו סרט ריגול, כפי שהמשחק התכוון להיות. הכל טוב ויפה, אבל מושלם?! אני הרגשתי שזה לא מתקרב...הדיבוב לא אחיד, למשל הבוס הזה של ג'ו פשוט מגוחך עם המבטא הלא ברור הזה שלו. גם ככה הדיאלוגים לא מרובים ולא מספיק מעניינים כדי שזה ישנה הרבה אבל בכל זאת...ויכול להיות שזה הבקר שהשתמשתי בו, אבל היה לי קצת קשה לכוון במצב של הכיוון. לא הבנתי למה הכוונת צריכה לזוז עד לסוף הכיוון שאני מזיז אליו, ורק אז לחזור למצב הסופי שלה. אני אניח שזה משהו שהיה נוח עם בקר של N64, אבל גם עם שליטה יחסית טובה, המשחק לא מציע יותר מדי גיוון. כאילו, המשחקיות הבסיסית מהנה, להתגנב, לירות, להשתמש בדברים מיוחדים, כל הסאונד של היריות שמפילות אויבים על הקרקע, אבל הרגשתי שאין בה משהו מעבר. לא היה משהו שהתעלה על השלבים הראשונים לדוגמא. ואם כבר מדברים על חוסר גיוון, זה שיגע אותי שאחרי כל סצינה נחמדה כמו שהזכרתי המשחק עצמו התנהל בחדרים כ"כ דומים אחד לשני, שהדלתות נראות כמו טפטים, ולמעליות אין לחצנים, ואין מפה, ובניגוד ל-GoldenEye הדלתות נסגרות אוטומטית, מה שמאוד מקשה על הניווט... עוד קטע זה שהאויבים הם אותו אויב עם חליפה או פרצוף אחר, לפחות עד שמגיעים לחייזרים, והם נופלים באותה צורה - לפחות זה די מספק להרוג אותם אני מניח... יש גם כל מיני קטעים טכניים כמו הקטע של ה-Clipping, וזה שהאובייקטים שאתה דוחף הם כאילו חסרי משקל...אבל זה לא העיקר, הנקודה היא שבסופו של דבר כל האלמנטים במשחק היו לא יותר מטובים עד טובים מאוד, בטח שלא מושלמים...לא ה-AI, לא העלילה, לא המולטי ולא שום דבר אחר ששמתי לב אליו. אני מאוד מבקש ד"א לא להסביר את הבעיות הטכניות במגבלות של הקונסולה, זה די מטופש לדעתי לשפוט משחק לפי המגבלות של הקונסולה. נינטנדו בסופו של דבר מתחרה בפלטפורמות אחרות, והיא צריכה להציג משחקים באותה הרמה. זה לא אותו דבר כמו קונסולה ניידת למשל, פשוט כי ככזו היא מתחרה בקונסולות ניידות אחרות. זה היה אולי יכול להוות טיעון אם היו דברים אחרים שמתעלים, כמו משחקים שיש עכשיו לווי אני מניח, אבל אין משהו מיוחד כזה שמצאתי במשחק.

    אני לא יודע, אולי ציפיתי יותר מדי אחרי כל השנים האלה, אבל עד אותה שנה שהמשחק יצא שיחקתי בשוטרים שמתעלים על המשחק הזה בכל פרמטר כמעט. ל-SS2 ו-Deus Ex יש עלילה יותר טובה ודמויות יותר מעניינות, בטח שדיבוב יותר טוב. ל-UT ו-Q3 יש משחקיות אונליין יותר טובה. Half Life הוא משחק שמכיל משחקיות הרבה יותר מגוונת ו-AI יותר מרשים. אפילו למשחק ישן כמו Duke Nukem 3D יש עיצוב שלבים יותר מעניין. אבל הדוגמא הכי מתסכלת היא No One Lives Forever...אני עוד זוכר את התקופה שהוא יצא, זה היה כמה חודשים לפי PD, והמשחק היה ממש מצויין. ואז, שראיתי שיש משחק דומה מאוד (הראשון פשוט קומי יותר והשני יותר רציני עם אלמנטים של מדע בדיוני - אבל שניהם בסטייל ריגול שכ"כ חסר במשחקי מחשב ושאני כ"כ אוהב), שמקבל ביקורות מהללות אפילו יותר, זה שיגע אותי עד עצם היום הזה...ועל מה? NOLF מתעלה על PD בכל דבר כמעט. הגרפיקה כמובן יותר טובה, המשחקיות יותר מגוונת, הגאדג'טים יותר מגניבים, העיצוב שלבים יותר מעניין, הדמויות יותר מרתקות - בפרט הדמות הראשית. יש ל-NOLF גם הישגים טכניים כמו AI, עולם משחק יותר ריאליסטי, ומולטיפלייר יותר טובים לטעמי. על הפסקול והסיפור אפשר להתווכח, וזה תלוי בעיקר איזה סגנון אתה מעדיף...אבל גם ככה הסיפור של PD זה לא גולת הכותרת שאמורה להיות לו עד כמה שאני יודע. כאילו, מישהו שיחק בשניהם ובאמת ובתמים יכול להגיד ש-PD יותר טוב? האמת שלצורך העניין, ולמרות שהוא לא שוטר, Metal Gear Solid מ-1998 הציג גם סגנון יחסית דומה והוא גם התעלה בכל פרמטר על PD לדעתי, והוא לא הגיע לרמה של PD מבחינת ביקורות.

    בקיצור, אני באמת לא מבין על מה היה הרעש אז. מעבר לכך שאני מאוד מאוכזב מהמשחק יחסית למה שציפיתי, יש לי עוד בעיה. שיחקתי גם במריו 64...והוא היה יותר Gameplay driven, ולא כ"כ נהנתי מכל הקפיצות ואיסוף הכוכבים אז הפסקתי. זה 2 משחקים לנינטנדו שקיבלו ביקורות מטורפות ודי הפצוצצו לי בפנים. עכשיו, בזמנו שיחקתי ב-A Link To Past והוא כן היה טוב מאוד. אולי לא כמו שעשו ממנו אבל בהחלט לא מאכזב כמו PD. אבל הוא היה לסופר נינטדנו או משהו כזה... השאלה אם Ocarina Of Time יעמוד בציפיות שלי לדעתכם? כאילו, אין לי ספק שתגידו לי כן! ויכול להיות שזה יהיה גם נכון, אבל אתם יכולים להבין שברגע ששיחקתי ב-PD אני קצת חושש. יש לי כן קצת תקווה בזלדה כי הוא בכל זאת משחק פעולה-הרפתקה עם עלילה כלשהי שזה סגנון שאני כן אוהב בניגוד לפלטפורמה, ושהוא כן טבעי לקונסולות. בכל זאת הייתי רוצה לדעת מה כן מיוחד ה-OOT שהופך אותו לכזה שמגיע לו את כל מה שאמרו עליו אז? כאילו, מה מניע אותך להמשיך לשחק? המשחקיות? העלילה? (העלילה של ALTP לדוגמא לא הייתה מסעירה במיוחד, אבל עשתה את העבודה - לא משהו שהופך משחק למושלם) ההישגים הטכניים באמת טובים גם יחסית למשחקים אחרים בקונסולות אחרות? ומה מייחד את המשחק? דמויות מעניינות? עיצוב שלבים מרתק? גיוון חסר תקדים במשחקיות? כאילו, מה הופך אותו למשחק אקשן-הרפתקה יותר טוב מ...טוב לא עולה לי לראש שום משחק בסגנון הזה שהוא גם פנטזיה מתקתקה כזו, אבל יכול להיות שזו הבעיה שלי...כאילו, אם מורידים את כל האלמנטים של האיסוף-פלטפורמה, הפנטזית-נינטנדו והנוסטלגיה למשחקים קודמים שאני מניח שיש ב-OOT, ושיש למעשה ברוב המשחקים של נינטנדו, ואלו דברים שאני פחות אוהב ופחות חשובים לי, עדיין נשאר ב-OOT משחק שבאמת מתעלה על משחקים אחרים? ד"א, אני מאוד מפחד מתשובה של - "הכל מצויין", כי זה מה שאמרו על PD, ובסוף התברר לי שזה לא מדויק :\ בכל מקרה יהיה מעניין לשמוע מה אנשים חושבים על OOT, כי אני כנראה כן אנסה אותו מתישהו.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    10.03.2007
    הודעות
    1,276
    אוקי אז דבר ראשון ברוך הבא לפורום Nintendo Wii

    יפה מצדך שהשקעת כל כך בלהציג את עצמך ואת דעותיך לגבי המשחקים.
    אני אישית לא שיחקתי עדיין בOOT אבל לפי מה ששמעתי זה משחק ממש מעולה יחסית לאותה תקופה.
    שמעתי את זה גם מגיימרים שהם לא "נינטנדופילים" אז אני מנחש שזה בזכות המשחק עצמו.

    עד שקניתי את הWii הייתי משחק משחקים רק בPC ולכן פספסתי מלא משחקים מעולים. נכון לעכשיו אני עדיין משלים פערים (לקראת סוף Shining Force) ובקרוב אוריד מהVC את OOT. אני מאוד מעריך גיימר שמה שמעניין אותו במשחקים זה המשחקיות עצמה ואין לו "בושה" לשחק משחקים ישנים מעולים.

    אני מצטער להודות בזה, אבל מעולם לא שמעתי על רוב המשחקים שהזכרת פה...
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    נכתב במקור על ידי megaguy
    בקיצור, בזכות התוכנה הנחמדה Project64, חיבור לטלוויזיה ובקר למחשב (רציתי לשחזר את החוויה בדיוק כפי שהיא הייתה)
    הנה הבעיה שלך חבוב.

    לשחק משחק N64 עם בקר לא מקורי, דרך מחשב, זה פשוט לא.
    אתה לא יכול לצפות וגם להבין היום מה היה טוב כל-כך אז.

    יש סטנדרטים שונים לקונסולות ולמחשב, וגם פרפקט דארק הכיל בעיקר גם מולטיפלייר מצוין שבטח לא התנסית בו בכלל. אף אחד לא אמר שפרפקט דארק מושלם, אבל החבילה שלו כן הייתה מצוינת לאותה תקופה, והוא היה סוג של שירת הברבור ל-N64.

    מה גם שבשנת 2000, שוטרים ו-FPS לא היו השכם וערב בקונסולות, ולכן כל משחק שעשה את זה מצוין כמו פרפקט דארק, קיבל תשבוחות.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    05.04.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    1,839
    נכתב במקור על ידי ADi
    הנה הבעיה שלך חבוב.

    לשחק משחק N64 עם בקר לא מקורי, דרך מחשב, זה פשוט לא.
    אתה לא יכול לצפות וגם להבין היום מה היה טוב כל-כך אז.
    צודק ! בגלל זה אני לא בטוח שאני רוצה לקנות את OOT על ה wii למרות שהוא משחק טוב כי שיחקתי אותו על N64 . השלט של הN64 מיוחד ובשלב מסויים במשחק צריך את הרטט שלו ואני לא יודע איך זה עובד עם הwii. אולי אני אבקש מההורים שלי להביא את ה N64 כשהם יבואו לבקר בארץ . אני שיחקתי גם ב goldeneye וגם ב OOT כי אילו המשחקים שהיו לי .שניהם משחקים מעולים ואני לא מתחבר כלכך למשחקי מריו.

    כרגע אני לי סבלנות או זמן לסיים את זלדה TP . אז לOOT אני לא אחזור עכשיו.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    03.12.2007
    הודעות
    6,851
    נכתב במקור על ידי HealingAura
    אוקי אז דבר ראשון ברוך הבא לפורום Nintendo Wii


    .

    עד שקניתי את הWii הייתי משחק משחקים רק בPC ולכן פספסתי מלא משחקים מעולים. נכון לעכשיו אני עדיין משלים פערים (לקראת סוף Shining Force) ובקרוב אוריד מהVC את OOT. אני מאוד מעריך גיימר שמה שמעניין אותו במשחקים זה המשחקיות עצמה ואין לו "בושה" לשחק משחקים ישנים מעולים.

    אני מצטער להודות בזה, אבל מעולם לא שמעתי על רוב המשחקים שהזכרת פה...

    כן גם אני ככה עד הwii חוץ מps2 אצל חברים הפסדתי טונה משחקים פשוט מעולים.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    15.12.2007
    הודעות
    1,050
    אתה מזכיר לי בן דוד רחוק, הוא רק שיחק במחשב, ובכלל לא היו לו קונסולות, אפילו לא PS2 או PS בכלל, והוא קנה לראשונה ווי כדי לזכות לשחק במשחקים מלאי התשבוחות MP3, TP, SMG, SSBB, ועוד תשבוחות רבות.
    ואימולטור הוא דרך מושלמת למי שאין, אישית לי היה, אבל זה היה בערך כשהייתי בין גיל 12-15 או 16, בכשכרגע אני בן 22, זה נראה לי כמו היסטוריה.
    עם כל הצער שבדבר, אני לא מוצא את ה-N64 הישן שלי, כנראה במחסן אצל ההורים.
    מה שמיוחד כל כך בווי, הוא שאפשר לשחק בו בכל הקונסולות הישנות, קודם כל, משחקי ווי, אחר כך גיימקיוב, והופה'לה הרווחת חצי מספריית המשחקים המדהימים למדיי של נינטנדו, ובל נשכח את ה-VC, שירות בו אפשר להוריד את OOT, MK64, ואם אני לא טועה, מריו 64.
    גם אני גיימר PC ואין מה להתבייש בזה, כי PC יישאר לעד, בניגוד לקונסולות שכל פעם יוצאות חדשות, ה-PC יישאר לעד...
    אז, מסקנה:
    קנה ווי, שדרג מחשב ויש לך שילוב מצוין.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    תראה, אני מעריץ די גדול של הN64 ובו בזמן אני מעריץ גדול של FPS (לפחות בערך משנת 95. לשיגעון הדום ווולפאנשטיין מעולם לא נכנסתי).
    נתחיל בגולדן איי.
    אני מבין שכן ראית את החדשנות בו אבל פספסת המון דברים שהיו בו:
    - כל המשחקי FPS עד אז היו "מצא את המפתח, המשך הלאה" וגולדן איי היה הFPS הראשון עם OBJECTIVES.
    - הוא הביא לראשונה מולטיפלייר של FPS לקונסולות ובצורה מצויינת.
    - הוא הביא את השיטת מדליות שעשו למשחק הרגשת ARCADE והאריכו את האורך חיים שלו לשנים (אני שחקתי בו במשך כמעט 3 שנים).
    - הוא היה מבוסס על סרט, זה לא משהו שצריך לקחת בקלות ראש, עד אז לא יהיה עדין משחק מבוסס על סרט שהיה באמת משחק AAA+.
    - הוא היה תלת מימדי ונראה מצויין בתקופה שעדין לא היה ל-PC מאיצים גרפיים ותלת מימד היה עניין די מכוער שעדין זחל בחיתוליו.
    - הוא היה FPS! על קונסולה! אולי טורוק עשה את זה טוב עוד לפניו אבל גם להיות שני בתחום חדש לגמרי מרגש אנשים.
    - היה בו אסטרטגיה והתגנבות בתקופה שכל המשחקים היו "רוץ בכל הכוח ופוצץ דברים", בגולדן איי חפשת להשלים משימות ולעשות את זה מספיק בשקט כדי שלא יפעילו את ההזעקה לעומת משחקים כמו QUAKE, דיוק או דום 2 שהאוייבים היו פשוט עושים עליך RUSH.
    - הוא פשוט היה טוב, משחק מצויין עם סינגל ארוך ומלא סודות ואתגרים ומולטי שמעולם לא נראה על קונסולות.

    עכשיו לשאלה על PD, הוא פשוט היה ההמשך הרוחני של גולדן איי.
    מאז גולדן איי לא היו יותר מדי FPS לקונסולות (רק עוד שני טורוקים שאחד מהם נוראי ועוד קצת זבל כמו DUKE 64, דום 64, קווייק 2 והקסן 2) ורק לחשוב על המשך לגולדן איי עשה לאנשים רטט בכל הגוף.
    פרפקט דארק סיפק את כל מה שציפו ממנו, הוא ארוך יותר, גדול יותר, אפי יותר, עם יותר נשקים, יותר מפות וכו'. תוסף לזה את העובדה שהוא אחד המשחקי N64 הראשונים שהיה בהם דיבוב (אחרי ש-FACTOR 5 המציאו את השיטת דחיסת אודיו שלהם בשביל רוג סקוואדרון) והמעריצים קבלו בדיוק מה שהם רצו.
    בסופו של יום הוא סיפק את מה שהוא בא לספק ולכן הציונים.
    אל תשכח שאנשים שונים ביקרו את NOLF ואת PD אז אתה לא יכול לצפות לסקאלה אחידה.

    אם אתה הולך לשחק OOT יכול להיות שאתה תתאכזב קצת.
    הוא משחק מעולה אבל רוב החדשנות שלו כבר עברה לכל שאר משחקי הארפתקאות כך ששום דבר שם לא ירגיש לך רענן במיוחד, ביחוד ש-90% מהקסם של OOT הוא השוק של לראות את זלדה פתאום בעולם תלת מימדי פורה ומדהים.
    בסופו של יום, רוב המכניקות של OOT נלקחו מLINK TO THE PAST ותרגמו אותו בצורה מושלמת לתלת מימד אבל מאחר ואתה חיי בעולם שבו כל זה כבר חלק אנטגראלי ממשחקים אז יכול להיות שOOT יאכזב אותך טיפה לפחות לפי ההייפ שלו.
    כך או כך, הוא משחק אדיר ומאוד מומלץ לשחק אותו.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי ADi
    הנה הבעיה שלך חבוב.
    לשחק משחק N64 עם בקר לא מקורי, דרך מחשב, זה פשוט לא.
    אתה לא יכול לצפות וגם להבין היום מה היה טוב כל-כך אז.
    האמת היא שלשחק באמולטור בN64 עם שלט של X360 זה נוח אפילו יותר מהמקור - במיוחד בזכות המיקום של האנלוגי והטריגר לירי. צריך רק לכוון נכון את הרגישות.

    אבל בקשר לשאלה המקורית: GoldenEye עצמו יצא ב-97, קצת לפני המתחרים שהזכרת כמו סיסטם שוק, HL ודוס אקס. הוא הציג המון דברים שלא נראו לפניו במשחקים, ולדעתי היה הFPS האולטימטיבי של אותה תקופה.
    Perfect Dark זה סיפור קצת אחר. המשחק יצא יותר מאוחר, אבל עדיין הצליח להיות כיפי בהשוואה למשחקי הFPS לקונסולה שלא היו רבים באותה תקופה, בעוד המשחקים שהזכרת היו לPC בלבד.

    הבעיה היא שאתה מנסה לשחק במשחקים האלו במבט לאחור, ומשחקי FPS מטבעם מתיישנים הרבה יותר מהר וקשה להבין את ההתלהבות מהם אחרי שנים. אם שוב נלך למשחקים שהזכרת, אז גם סיסטם שוק, גם Dues Ex, ואולי אפילו HL1 (אבל בעיקר שני הראשונים) הם משחקים קצת שונים כי הם לא FPS נטו. יש להם סיפור ועלילה מאד עמוקים ומפותחים, ויש להם מכניקת משחק הרבה יותר מתקדמת עם התקדמות בדרגות ודברים דומים.
    מאחר וסיפור זה משהו שלא מתיישן עם השנים אלא רק משביח, אז ברור למה המשחקים האלו נשארו נהדרים גם היום. זה משהו שההתפתחות הטכנולוגית לא תצליח להפוך למיושן.
    משחקי נינטנדו לעומת זאת, ברובם הם חסרי סיפור, עלילה, או עמוד שידרה כלשהו. הם בנויים ברובם על גיימפליי כיפי (בדיוק כמו מריו שהזכרת), ומאחר וגיימפליי זה משהו שמשתפר כל הזמן, אז המשחקים מתיישנים הרבה יותר מהר. אם תחזור למריו 64 אחרי מריו גלקסי, סביר להניח שלא תרצה לגעת בו.
    ואולי אפילו לא צריך ללכת כל כך הרבה שנים אחורה: אם כבר הזכרנו משחקי FPS, אז אחרי ששיחקתי בהיילו 2, היילו 1 נראה לי פתאום כל כך מיושן ולא נוח למשחק שממש יצא לי החשק מלחזור ולשחק בו - ומדובר על משחקים שיצאו בכלל לאותה קונסולה ובנויים בערך על אותו מנוע ומאותם יוצרים. ובסופו של דבר מדובר פה במשחק שעשה מהפכה בעולם הFPS.
    Keep it clean
    שתף ב-Google+

הרשמה