תפריט ראשי

צפה בתוצאות הסקר: השליטה המרעננת ביותר

מדרגים
29. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • Metroid Prime 3: Corruption

    14 48.28%
  • Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

    5 17.24%
  • Resident Evil 4: Wii Edition

    2 6.90%
  • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

    5 17.24%
  • Super Mario Galaxy

    3 10.34%
תוצאות 1 עד 10 מ 10
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    זה קצת "טריקי", ותלוי בפרשנות ובציפייה של כל אחד משליטה מרעננת.

    הצבעתי לזאק-אנד-וויקי. יש בו ניצול מגוון ומקורי של הווי-מוט, בעשרות דרכים.

    בקשר לזלדה, עיקר השליטה בו היא להוביל את לינק אחרי המצביע, אבל החדשנות העיקרית במשחק היא בחידות שמנצלות את המסך הכפול ואת האפשרות לסמן על המפה. לא ממש קשור לשליטה. זו דעתי.

    גם MP3 מרענן, לדעתי, ולא רק בזכות המצביע, אלא גם בגלל הדרכים המגוונות שבאמצעותם פותחים דלתות, מושכים שיריונים וכד'. עדיין, בחרתי בזאק-אנד-וויקי, כי זה משחק שלם שמבוסס על החדשנות של השלט, ואינו מקורי רק בקטעים ממנו.

    רונן.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    אני חושב שזלדה עושה עבודה נפלאה בשליטה, אבל אני רוצה לתת לרטרו כבוד. מטרויד פריים 3 הוא יהלום שנשכח. יש לו שליטה נהדרת, מרעננת, ובעיקר, גרמה לי להרגיש שאני סאמוס ומזיז את היד שלה כידי שלי ועושה לי נעים.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    הצבעתי לזלדה, מכל המשחקים השליטה שלו הכי יצירתית.
    בכל השאר זה די ברור ומובן מאליו מה צריך לעשות כדי לעשות מהם משחק WII, זלדה הוא משהו שבא לגמרי מה-LEFT FIELD.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    הצבעתי לזלדה.
    למרות של-Z&W ללא ספק היתה שליטה חדשנית וגאונית עם השלט, בסופו של יום אני מסתכל על זלדה, ומאמין שהשליטה עם הסטיילוס היא גאונית, ומבוצעת בצורה כל כך טובה שאם היו נותנים לי לבחור היום בין סטיילוס ל-Dpad הייתי בוחר בסטיילוס בלי להסס בכלל.
    בעלים לשעבר של Xbox 360

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    18.07.2007
    הודעות
    442
    לדעתי מטרויד, פשוט שליטה מדהימה...ולמה אין ברשימה את MOH?
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    הצבעתי לזלדה, מכל המשחקים השליטה שלו הכי יצירתית.
    בכל השאר זה די ברור ומובן מאליו מה צריך לעשות כדי לעשות מהם משחק WII, זלדה הוא משהו שבא לגמרי מה-LEFT FIELD.
    אני לא חושב שהבנתי אותך.

    אתה לא שיחקת בזאק-אנד-וויקי, ואני גם לא חושב ששיחקת בזלדה ל-DS, אז על פי מה התרשמת?

    רונן.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    לדעתי מטרויד פריים, למרות שלא שיחקתי בו וברוב הרשימה, קראתי על רובם והוא הכי מרשים אותי שם.
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי רונן
    אני לא חושב שהבנתי אותך.

    אתה לא שיחקת בזאק-אנד-וויקי, ואני גם לא חושב ששיחקת בזלדה ל-DS, אז על פי מה התרשמת?

    רונן.
    נכון, לא שחקתי בשניהם.
    אבל ממה שראיתי מהם אז זלדה נראה לי יותר חדשני.
    ביחוד שזאק וויקי שם אותך בסיטואציות עם תנועות של השלט ובסופו של יום זה לא שונה מוואריו וור מבחינה שליטית (לפחות ממה שאני ראיתי מהמשחק).
    בזלדה הם בנו שליטה חדשה לגמרי לדמות על בסיס משהו שלא היה קיים מעולם, זה הרבה יותר מרשים אותי.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    10.09.2007
    עיר
    תל-אביב
    הודעות
    5,322
    אני הצבעתי לMP3.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    נכתב במקור על ידי DrKeo
    נכון, לא שחקתי בשניהם.
    אבל ממה שראיתי מהם אז זלדה נראה לי יותר חדשני.
    ביחוד שזאק וויקי שם אותך בסיטואציות עם תנועות של השלט ובסופו של יום זה לא שונה מוואריו וור מבחינה שליטית (לפחות ממה שאני ראיתי מהמשחק).
    בזלדה הם בנו שליטה חדשה לגמרי לדמות על בסיס משהו שלא היה קיים מעולם, זה הרבה יותר מרשים אותי.
    אז אני שיחקתי בזלדה ולדעתי השימוש העיקרי של הסטיילוס הוא להצביע ללינק היכן ללכת (כל השאר מתבסס בעיקר על חידות דרך סימונים על המסך). אז זה השימוש המקורי, "מפוצץ המוחות", שתמיד אמרת לנו שאתה מצפה לו?

    ב"זאק-אנד-וויקי" זה לא רק לבצע פעולות "כמו רובוט" עם הווי-מוט, אלא אתה צריך לדעת איך להשתמש בו בכל אחת מהדרכים, וכמעט כל אחת מהן היא מקורית, כגון (להבליט):

    1. לפעמים צריך להפוך את הווי-מוט כדי להפוך אביזר מסוים, כגון כלי עמוק ואח"כ לבצע פעולה זריקה כשהוא הפוך כדי שהכלי "יתלבש" על איזה עמוד שיורק אוויר קר (אני חושב) שמכשיל אותך כל פעם כשאתה עובר לידו (הכלי ההפוך אמור לחסום זאת). כמובן, אם לא תכוון טוב או לא תזרוק בעוצמה הנכונה, הכלי לא "יתלבש" על העמוד.

    2. ממש בתחילת המשחק צריך להשתמש בווי-מוט כמו מטרייה, ולא מגלים לך איך להשתמש בו כדי לפתוח את המטרייה. וכשמגלים זה נראה כ"כ ברור מאליו: צריך ללחוץ על כפתור מס' 1 בשלט (או מס' 2, זה שהכי נמוך), כי הוא הכפתור המקביל לכל כפתור שפותח כל מטרייה.

    3. יש שימוש בווי-מוט גם כטלפון. אתה מרים את האפרכסת, מצמיד את הווי-מוט לאוזן כמו אפרכסת ומקשיב לפתרון חידה (מעין משחק זיכרון) דרך הרמקול של השלט.

    אתה קולט את היצירתיות ואת המקוריות שעשו עם הווי-מוט במשחק הזה? זה לא שטחי כפי שאתה מתאר. ואלה רק דוגמאות מעטות מאוד. לא לחינם הוא הוגדר בביקורות רבות כמשחק הכי מקורי וחדשני מזה זמן רב.

    זלדה מדהים בלי קשר, ניצלו את המסך מגע ליצירת חידות מקוריות ומעולות, אבל לדעתי זה פחות קשור לשליטה על הדמות. לכן לא בחרתי בו.

    אגב, עדי, השגת כבר עותק של זאק-אנד-וויקי???

    רונן.
    שתף ב-Google+

הרשמה