תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    21.07.2007
    הודעות
    13
    כבר לא ניתן לקבל 5 כוכבים על כל כניסה? בבקשה תגידו שזה לא נכון...
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    19.02.2007
    הודעות
    1,290
    צודק, גם אני שמתי לב לזה, כנראה שזה בוטל אם כי לא הייתה הודעה על
    ביטול, אישית... לא היה אפשרות להמיר כוכבים הבוקר אז שלחתי להם מייל על התקלה
    ותוך שעה חזרו אלי ואמרו שזה תוקן וגם הודו לי, אז אולי כדאי לדווח להם גם על זה
    מדריך ה- Wii השלם שלי (גירסה 3.0 סופית, מתעדכן בקביעות)
    * קיים מדריך התקנה והגדרה של חיבור רשת ועוד*

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    25.09.2007
    הודעות
    1,086
    נכתב במקור על ידי biggoron
    צודק, גם אני שמתי לב לזה, כנראה שזה בוטל אם כי לא הייתה הודעה על
    ביטול, אישית... לא היה אפשרות להמיר כוכבים הבוקר אז שלחתי להם מייל על התקלה
    ותוך שעה חזרו אלי ואמרו שזה תוקן וגם הודו לי, אז אולי כדאי לדווח להם גם על זה
    אתה עובד עלי !? הם הודו לך, החברה הזאת בכבודה ובעצמה !!!!!!

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    19.02.2007
    הודעות
    1,290
    נכתב במקור על ידי wdx007
    אתה עובד עלי !? הם הודו לך, החברה הזאת בכבודה ובעצמה !!!!!!

    כן, לא צוחק, זה לא המייל הראשון שלי אליהם, שלחתי להם גם מייל לפני המון זמן
    עם כמה שאלות ו... טוב, זה גם היה בהכרזה על הסמאש אז גם קצת התלהבתי
    והעלתי הצעות למשחק , הם חזרו אלי ואמרו שהם מאוד שמחים על העניין שכולם
    מגלים במשחק ושהם בהחלט יעשו כמיטב יכולתם לעמוד בציפיות שלנו.
    נדמה לי שכבר סיפרתי את זה כאן בפורום על המקרה הזה.
    מה שכן... שלחתי פעם מייל לנינטנדו אמריקה והם מעולם לא חזרו אליי, אוליי שם מגלים
    פחות עניין במיילים חיצוניים, אבל נינטנדו אירופה בדרך כלל מחזירים תשובה במידה
    וגם כתבת מייל עם שפה נאותה וללא קללות כמובן
    מדריך ה- Wii השלם שלי (גירסה 3.0 סופית, מתעדכן בקביעות)
    * קיים מדריך התקנה והגדרה של חיבור רשת ועוד*

    שתף ב-Google+

  5. #5
    אלה מיילים רשמיים.
    אין מה להתרגש מהם יותר מדי
    יש למוקדנים שמקבלים את המיילים כמה וכמה דוגמאות לטפסי תשובה שרק בהם מותר להשתמש מבחינה משפטית.
    גם אם תרשום להם
    נינטנדו אירופה! אתם ממש מגניבים! נכון שאתם אוהבים אתיופים????.....2
    הם יגידו לך תודה רבה על המילים החמות.
    נערך לאחרונה על ידי רונן, עוד לפני שלחצתי על שלח.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    19.02.2007
    הודעות
    1,290
    מבחינתי העיקר התגובה, לפחות הם לא כמו שירות אלקטרה הארצי שלנו,
    פעם התקלקל לנו המזגן בבית ואמרו שישלחו טכנאי ביום ושעה נקובה והוא לא
    בא עד היום, הרמנו עוד טלפון ואמרו שישלחו עוד אחד כי הייתה אי הבנה, ככה היה איזה 6 פעמים.
    יש מצב שמפלצת רעבה טרפה אותם בדרך או שכולם הלכו לפירסומת המטופשת שלהם...
    "גם אבא שלי טכנאי של אלקטרה!", יופי מתלהבת... שיבוא לתקן לנו במקום להיות בחוף הים!
    מדריך ה- Wii השלם שלי (גירסה 3.0 סופית, מתעדכן בקביעות)
    * קיים מדריך התקנה והגדרה של חיבור רשת ועוד*

    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.09.2007
    הודעות
    4,183
    אכן נראה שכך המצב, מקווה שזה לא ישאר כך להרבה זמן. למרות שאני כבר לא יודע מה לעשות עם הנקודות הללו, והטענות שהעלו פה שעד סוך השנה הנוכחית הנקודות יעלמו - מה שבכלל לא רשום באתר של נינטנדו אלא רשום שתוך שנתיים מעידכון הנקודות הן פגות - אז אני כבר לא יודע אם כדאי לרדוף אחרי זה או לא
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    זו בקשה מוגזמת לשלוח הודעה בת'רד רלוונטי במקום לפתוח לה ת'רד חדש? בחיי, לדבר אל הקיר. ת'רדים נוספים כאלה יימחקו, אני אפילו לא אעביר אותם, כי ביקשתי זאת מראש בצורה די ברורה.

    רונן.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    19.01.2007
    הודעות
    222
    נכתב במקור על ידי biggoron
    כן, לא צוחק, זה לא המייל הראשון שלי אליהם, שלחתי להם גם מייל לפני המון זמן
    עם כמה שאלות ו... טוב, זה גם היה בהכרזה על הסמאש אז גם קצת התלהבתי
    והעלתי הצעות למשחק , הם חזרו אלי ואמרו שהם מאוד שמחים על העניין שכולם
    מגלים במשחק ושהם בהחלט יעשו כמיטב יכולתם לעמוד בציפיות שלנו.
    נדמה לי שכבר סיפרתי את זה כאן בפורום על המקרה הזה.
    מה שכן... שלחתי פעם מייל לנינטנדו אמריקה והם מעולם לא חזרו אליי, אוליי שם מגלים
    פחות עניין במיילים חיצוניים, אבל נינטנדו אירופה בדרך כלל מחזירים תשובה במידה
    וגם כתבת מייל עם שפה נאותה וללא קללות כמובן
    את האמת, לי קרה בדיוק הפוך.
    היו לי בעיות עם האינטרנט בווי והם הפנו אותי לנינטנדו אירופה בגלל שהראוטר שלי לא מוכר להם באמריקה ( ) ושלחתי לפני חודשיים אני חושב לנינטנדו אירופה והם עדיין לא ענו. O:
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    21.07.2007
    הודעות
    13
    נכתב במקור על ידי biggoron
    מבחינתי העיקר התגובה, לפחות הם לא כמו שירות אלקטרה הארצי שלנו,
    פעם התקלקל לנו המזגן בבית ואמרו שישלחו טכנאי ביום ושעה נקובה והוא לא
    בא עד היום, הרמנו עוד טלפון ואמרו שישלחו עוד אחד כי הייתה אי הבנה, ככה היה איזה 6 פעמים.
    יש מצב שמפלצת רעבה טרפה אותם בדרך או שכולם הלכו לפירסומת המטופשת שלהם...
    "גם אבא שלי טכנאי של אלקטרה!", יופי מתלהבת... שיבוא לתקן לנו במקום להיות בחוף הים!
    אני מנסה לשלוח מייל לכתובת הבאה: [email protected] והוא אומר לי שזה לא נשלח משום מה. אם אתה והחברה כמו אחים, אני בטוח שהם יתקנו את הבאג (תזכורת: באתר המחודש לא מקבלים 5 כוכבים על כל כניסה/התחברות של החברים לאתר נינטנדו אירופה בכל יום אך לפני כן קיבלנו-כן יש אנשים שחיים מזה!!)
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    19.02.2007
    הודעות
    1,290
    תמיד שלחתי את כל המיילים שלי לכאן (וכך גם הפעם)...
    [email protected]
    מדריך ה- Wii השלם שלי (גירסה 3.0 סופית, מתעדכן בקביעות)
    * קיים מדריך התקנה והגדרה של חיבור רשת ועוד*

    שתף ב-Google+

הרשמה