תפריט ראשי

123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 46
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    אני לא יודע מי ממכם עוקב אבל נוור1 כבר הרבה "הולך לקבל" פאטצ' אחרון 1.69
    הפאטצ' סוף סוף יצא לבטא וניתן להורדה מביו וואר
    עכשיו נוכל לקבל רשימה של מה הולך להתווסף לNWN בדרכו אל הנצח

    את הפאטצ' אפשר להוריד מכאן - חשוב לציין שזאת בטא בלבד

    מדובר בבטא הראשונה לעומת מה שהיה עד עכישו שמוגדר כאלפא.

    חשוב לציין שהפאטצ' כרגע ניתן להורדה אבל לא מופיע ברשימת הפאטצ'ים ולשם הוא יתווסף בעוד כבערך שבוע ושם תהיה רשימה מלאה של מה שהפאטצ' כולל.

    עדכון מאוחר:
    עמוד הבטא עלה ועכשיו אפשר לראות מה יש בבטא, עמוד זה יתעדכן לפי השינויים במספר הבא ותוכן נוסף.
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    Gods bless us all, it's about time. :ם
    בסוף נגלה בשחרור הסופי שעשו שדרוג למנוע ועכשיו המשחק יפה יותר מנוור2 וכולנו נרוץ חזרה.
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    האמת ? אם הם שמו שם את הטייל של DLA זה באמת יפה בטירוף ^_^
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,668
    סוסים ^.....^
    זה אולי חרא אבל זה החרא שלנו וזה החרא הכי טוב בעולם!



    Battlefield2ID: Malfanshee
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    16.01.2007
    הודעות
    1,410
    מה בדיוק הם השינויים הגדולים בפאטץ'?
    החלטתי שעד להודעה חדשה לא יהיה כתוב כאן כלום.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    תיקוני באגים
    ועוד לא פורסם סופית מה נכנס אבל זה דברים שאמורים להיות שם
    סוסי רכיבה של DLA
    הטייל המגניב להחריד של DLA
    עד כמה שאני יודע יש עוד פונקציות
    ובטח עוד דברים
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,668
    ולשם שינוי שיתקנו את האנימציות הדפוקות של HOTU!
    זה אולי חרא אבל זה החרא שלנו וזה החרא הכי טוב בעולם!



    Battlefield2ID: Malfanshee
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    פעם אחרונה שבדקתי הם לא הצליחו למצוא מה גורם לזה
    מצד שני אולי מאז כבר מצאו
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    18.11.2007
    עיר
    כרמיאל
    הודעות
    1,074
    נכתב במקור על ידי בירדי השועל
    ולשם שינוי שיתקנו את האנימציות הדפוקות של HOTU!
    רק מHoTU? ומה עם הקטע שאתה נותן מכה למטה ומפספס בגלל ה AC אבל האויב בגלל האנימציה מתכופף והחרב שלך חותכת אותו לחצי אבל בעצם הוא לא נפגע בשיט? זה פחות מוזר? לדעתי זה אחד הדברים הכי מוזרים במשחק וזה עוד מהמקורי ככה.

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,668
    נכתב במקור על ידי BlueSpear
    רק מHoTU? ומה עם הקטע שאתה נותן מכה למטה ומפספס בגלל ה AC אבל האויב בגלל האנימציה מתכופף והחרב שלך חותכת אותו לחצי אבל בעצם הוא לא נפגע בשיט? זה פחות מוזר? לדעתי זה אחד הדברים הכי מוזרים במשחק וזה עוד מהמקורי ככה.
    אה?

    מה??
    זה אולי חרא אבל זה החרא שלנו וזה החרא הכי טוב בעולם!



    Battlefield2ID: Malfanshee
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    18.11.2007
    עיר
    כרמיאל
    הודעות
    1,074
    דקה אני אכנס למשחק יעשה לך סקרין שוט...


    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    זה סתם מגבלות מנוע. אם אתה עושה Look far עם חרב ביד אתה משפד לעצמך את הראש, חיים עם זה.
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,668
    דוגרי, זה אולי הדבר הכי זניח שאמור להפריע למישהו בנוור1.
    והוא גם לא מפריע בכלל, זה שטויות שאף אחד לא שם לב אליהן.
    זה אולי חרא אבל זה החרא שלנו וזה החרא הכי טוב בעולם!



    Battlefield2ID: Malfanshee
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    11.11.2007
    הודעות
    1,396
    כה כרגע זכית בפרס נובל לקטנוניות בנאדם ._.
    He comes to smite the cruel, the wicked and the stupid
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    18.11.2007
    עיר
    כרמיאל
    הודעות
    1,074
    חחח זה מפריע לי מה לעשות....וכה זה שאתה עושה לוק פאר עם חרב ומשפד לך את הראש זה בכלל.....
    יש גם קטע כזה שאם יש Rest Menuואתה באמצע ריצה לוחץ על R זה יכול לפעמים להתקע לך הבאנימציה של הריצה עד שאתה עושה משהו אחר, גם מציק לפעמים אבל עזבו אותכם מקטנות

    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105

    וואו הם פירסמו את התוכן החדש
    זה מטורף זה המון
    זה כמו חבילת הרחבה חדשה


    יש פה דברים מטורפים
    יש אפשרות עם סקריפט לקבל טקסט מהצ'ט
    אלווי
    OMG

    Neverwinter Nights v1.69 Beta 1
    Patch details:
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    WARNING! AS OF THIS PATCH, ALL MODULES CREATED/SAVED WITH THE VERSION 1.69 TOOLSET ARE TAGGED AS REQUIRING VERSION 1.69 OR HIGHER OF NEVERWINTER NIGHTS GAME OR TOOLSET.
    IF YOU DON'T WANT TO BRAND YOUR MODULE AS 1.69 THEN DO NOT EDIT YOUR MODULE IN THE VERSION 1.69 TOOLSET.
    IF YOU WANT TO GO BACK TO 1.68, WE HAVE A 1.69 TO 1.68 REVERT BETA PATCH AVAILABLE.
    New Content added from the Neverwinter Nights Premium Modules (http://store.bioware.com/products/neverwinternights/)
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    New Purple Dragon Knight Prestige Class
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    8 New Tilesets:
    =-=-=-=-=-=-=-=-
    Barrows Interior
    Castle Exterior, Rural
    Castle Interior 2
    City Interior 2
    Fort Interior
    Sea Caves
    Steamworks
    Tropical
    17 New Music Tracks:
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    New Creatures (over 100 new apperances):
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Caladnei (NPC)
    Cobra (Regular, Black and Gold )
    Curst Swordsman
    Gem Golems (Diamond, Emerald and Ruby)
    G'Zhorb the All seeing Eye
    Halaster
    Harat, Lord of Darkness (Large and Small)
    Horses (63 Different varients, plus mounted Humans, Elves, Half-Elves, Halflings, Gnomes, Half-Orcs and Dwarves)
    Lord Antoine Baccha, Visier de Guise (NPC)
    Maggris, the Hive Mother
    Masterius (Regular, Disguised and Powerful)
    Mist Dragon
    Nightmare ( Regular, Saddled and Armored )
    Ogre Chieftan
    Purple Dragon Knight Archer (Female and Male)
    Purple Dragon Knight Blade (Female and Male)
    Satyr (Regular, Archer and Warrior)
    Wereboar
    Widow Hagatha
    Wyvern (Great, Adult, Juvenile and Young)
    New Placeables (nearly 350)
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    New Visual Effects (over 100)
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Feat Prerequisite changes (these may make some existing characters invalid in multiplayer games)
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    - The Epic Dodge feat now requires 30 ranks of Tumble skill as a prerequsite, as per the description (feat.2da).
    - The "Dragon Shape" feat now requires Wild Shape 6x/day as per the description (feats.2da).
    - Fixed prerequisite for "Epic Weapon Focus Club" to be "Weapon Focus Club" rather than "Improved Critical Club" (feat.2da).
    - Weapon Specialization Club now requires four fighter levels to obtain (rather than one).
    General Fixes:
    =-=-=-=-=-=-=-
    - Fixed issue with videos not displaying under Windows Vista.
    - The game will now prompt to elevate to administrator privaledges under Windows Vista.
    - The nwnplayer.ini setting for "Client CPU Affinity" now defaults to 0 (a setting of -1 will be converted to 0). If you need to disable this feature set the value to -2.
    - Colorized the cloaks in the official campaigns (they are no longer all tan colored).
    - Added missing Trident weapon feats.
    - Trident are now classified as a "Martial" weapon, rather than a simple weapon.
    - Added new nwnplayer.ini file settings, so that red/green color blind users don't get killed by traps unexpectedly.
    [Trap Colors]
    FriendlyColor=0,255,0
    HostileColor=255,0,0
    - Added ability to turn off visible cloaks in the nwnplayer.ini file (set to 1 to enable cloaks, 0 for no visible cloaks).
    [Game Options]
    Visible Cloaks=1
    - Added in-game text swear filter nwnplayer.ini setting (set to 1 to enable, only supports English).
    [Game Options]
    In-game Text Swear Filter=0
    - Added new nwnplayer.ini file setting to always roll maximum hit points at level up for players (defaults to off).
    [Server Options]
    Max Hit Points=1
    - Fixed how Damage Resistance works against weapons that do more than one type of damage (i.e. Morning Stars and Halberds). The target now uses the worst of the multiple damage resistances angainst weapons that inflict more than one base weapon damage type.
    - Fixes to Whirlwind/Improved Whirlwind/Great Cleave so that all the attacks are done at the player's full BAB.
    - The Defensive Roll feat now works 1/day as per the description.
    - Fixed the caster level being used for Holy Avengers (it is now always set to 10 as it is cast from an item, rather than using the player's paladin caster level).
    - Updated Weapon Finesse to work with all Creature Weapons regardless of the creature's size.
    - Made some minor game optimizations.
    - Fixed some issues that could be used to intentionally crash a server.
    - Fixed issue where your henchman/associates could sometimes overlap the position of your character.
    - The "Rapid Reload" feat now gives you the proper number of extra attacks.
    - Fixed an issue with the deflection bonus being added in twice when determining a touch attack.
    Spell/Feat description changes:
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    - Updated description for "Elemental Swarm" to reflect that the elementals are 21HD.
    - Updated the Badger animal companion Rage description.
    - Updated the Hawk animal companion description list the correct feats.
    - Updated the Panther animal companion description to list the correct skills/feats.
    - Updated the Panther familiar description to list the correct feats.
    - Updated the Spider animal companion description to include the hide skill.
    - Updated the description of "Bard Song" to correctly reflect the required Perform skill at level 16.
    - Updated the "Enchant Arrow" description to better reflect how it is implemented.
    - Updated description for "Imbue Arrow" feat to better reflect how it behaves.
    - Updated description for "Resist Energy" to properly reflect the Fort Save Bonus required.
    - Updated description for displacement spell. It was incorrectly listing a "Somatic" component.
    - Updated the description for Keen Edge to clarify that it only works on "slashing melee" weapons.
    - Updated the description for Clarity to display the proper duration "5 Rounds + 1 Round / Level" and it now correctly mentions that it removes Daze effects as well.
    - Updated the description for "Undeaths's Eternal Foe" to include the +4 deflection bonus to AC.
    - Updated description for "Tenser's Transformation" to properly reflect the bonuses given by the spell.
    - Updated description for "Shadow Shield" to properly reflect the immunities given by the spell.
    - Updated description for "Black blade of disaster" so that the sword's enhancement bonus is correctly described.
    - Updated description for "Mordenkainen's disjunction" to properly reflect how the dispel check is done.
    - Updated description for "Deafening clang" to clarify that the bonuses will not stack.
    - Updated description for "Holy sword" to include all the benefits of the weapon.
    - Updated description for "Nature's Balance" to properly reflect the damage healed.
    Neverwinter Nights Aurora Toolset:
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=
    - Fixed issue with non-human cloaks not displaying properly on NPCs in the toolset.
    - Fixed issue with textures not displaying correctly in the toolset for community made creatures that use a phenotype of 10 or greater.
    Script-specific:
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    - Added a new Module "OnPlayerChat" event.
    - Added new scripting commands:
    object GetPCChatSpeaker();
    string GetPCChatMessage();
    int GetPCChatVolume();
    void SetPCChatMessage(string sNewChatMessage="");
    void SetPCChatVolume(int nTalkVolume=TALKVOLUME_TALK);
    string GetDescription(object oObject, int bOriginalDescription=FALSE, int bIdentifiedDescription=TRUE);
    void SetDescription(object oObject, string sNewDescription="", int bIdentifiedDescription=TRUE);
    - Added a new starting position parameter to the FindSubString scripting command.
    int FindSubString(string sString, string sSubString, int nStart=0);
    - Increased the limit on the SetPhenoType() scripting command to 99.
    - Fixed damage calculation for Eyeball familiar rays (x1_s1_eyebray.nss).
    - Made CopyItemAndModify() scripting command work with both the old and new cloak systems.
    - "Tymora's Smile" now works properly based on Harper levels (x0_s2_HarpSmile.nss).
    - Negative Energy Burst is now properly capped at +20 damage based on caster level (nw_s0_negburst.nss)
    - Blade Barrier now properly respects the Evasion and Improved Evasion feats (nw_s0_bladebara.nss, nw_s0_bladebarc.nss)
    - Fixed hitpoints healed/damaged for the empowered "Healing Circle" spell (nw_s0_healcirc.nss).
    - Cursed song no longer affects silenced creatures (X2_S2_CurseSong.nss).
    - Changed the "Undeaths's Eternal Foe" AC bonus from a dodge bonus to a deflection bonus (x0_s0_udetfoe.nss).
    - Fixed SR calculation in "Nature's Balance" when it affects more than one creature (NW_S0_NatureBal.NSS).
    - Fixed dye script to work on the last color available (x2_s2_dyearmor.nss)
    - Updated Get2DAString() scripting command 2da caching code to cache a number of 2das specified in an ini setting.
    [Server Options]
    2DA Cache Size=10
    - Added new constant VFX_BEAM_DISINTEGRATE for use with EffectBeam()

    2DA Changes:
    =-=-=-=-=-=-=-=
    - Amplify now requires a somatic component as per the spell description (spells.2da).
    - The spell WarCry now requires a somatic component as per the spell description (spells.2da).
    - Greater Sactuary now requires a somatic component, as per the spell description (spells.2da).
    - Balagarn's Iron Horn now requires a somatic component, as per the spell description (spells.2da).
    - Clarity/Scare/Lesser Dispel can now be cast as a stilled spell (spells.2da MetaMagic column updated).
    - Greater Restoration can no longer be selected as an Extended Spell, as its duration is instantaneous (spells.2da).
    - Removed reference to non-existant script NW_S0_MindFogC from VFX_Persistent.2da.
    - Fixed row numbering in IPRP_SPELLCOST.2DA (there were duplicate rows numbered 199).
    - Fixed the spell range for "Shadow Conjuration Darkness" (spells.2da).
    - Added missing Trident weapon feats ( CLS_FEAT_FIGHT.2DA, CLS_FEAT_BARB.2DA, CLS_FEAT_DIVCHA.2DA, CLS_FEAT_DWDEF.2DA, CLS_FEAT_PAL.2DA, CLS_FEAT_RANG.2DA, CLS_FEAT_WM.2DA, CLS_FEAT_BLKGRD.2DA, and many PackFT*.2das).
    Custom Content:
    =-=-=-=-=-=-=-=
    - Upped maximum number of tilesets allowed to 100
    - Loadscreen row indexes past row 255 will now working properly in the game.
    - The Read/Drink/Meditate/Worship/Sit/Fall Backwards/Fall Forwards radial menu icons no longer all use the ir_nod.tga (so that the community can properly override the images with custom content).
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,668
    Where are my horses?
    זה אולי חרא אבל זה החרא שלנו וזה החרא הכי טוב בעולם!



    Battlefield2ID: Malfanshee
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    עד כמה שהבנתי זה יכנס בגרסה הבאה של הבטא
    יהיה אפילו פיט של פלאדין לסוסים
    "There's a new feat for Paladins for "Summon Mount"..."
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    1,091
    נכתב במקור על ידי בירדי השועל
    Where are my horses?
    " Horses (63 Different varients, plus mounted Humans, Elves, Half-Elves, Halflings, Gnomes, Half-Orcs and Dwarves)"
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    690
    I think he means rideable horses.
    And I believe these aren't rideable. Yet.
    AKA §, if you remember me.
    Summoned from the shadows beneath the stones,
    because where there is light, there is a shadow.
    שתף ב-Google+

הרשמה