תפריט ראשי

צפה בתוצאות הסקר: איך, לדעתכם, צריך להיות הזלדה הבא?

מדרגים
25. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • כמו טווילייט פרינסס: מסורתי ושומר על הנוסחה האהובה

    6 24.00%
  • הסדרה הזו צריכה להתקדם הלאה: הווי אומר, שינוי יסודי

    19 76.00%
12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 30
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    מה דעתכם? האם אתם מעוניינים בחידוש מהותי שיסכן את אופייה את הסדרה, או שאתם סומכים על נינטנדו שתרענן את הסדרה, בלי לפגוע בגדולתה?

    רונן.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    אני רוצה שהזלדה הבא יעלה 30 ד'.
    נערך לאחרונה על ידי רונן, עוד לפני שלחצתי על שלח.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    15.07.2007
    הודעות
    1,451
    צריך לחדש.
    להוסיף קרב חרבות עשוי כמו שצריך, נינטנדו מסוגלת.
    כמובן לא בגוף ראשון, אלא מעבר לכתף סטייל RE4.
    כמובן שלא תמיד ככה, אלא במצב קרב.
    למשל, את יכול לתקוף רגיל עם הנפה פשוטה של הווימוט או נונצ'אק, אבל אפשר לעשות זום-אין כזה למעבר הכתף שלו ולהילחם בצורה מדויקת.
    משחק כזה יכול להיות ממש מגניב.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    04.04.2007
    הודעות
    2,350
    כמו טווילייט פרינסס: מסורתי ושומר על הנוסחה האהובה

    כמובן לא בדיוק, צריכים לשנות קצת אבל הנוסחא עצמה מצוינת.

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    אני בהתלבטות.
    רציתי לבחור ב-1 משום שאני אוהב את זלדה כפי שהוא, אבל בסופו של דבר החלטתי לבחור ב-2 משום ש-TP פשוט לא היה מספיק כיף.

    אני לא חושב שהסדרה צריכה לעבור שינוי רציני בקונספט שלה, אבל אני בהחלט חושב שהיא צריכה לעבור שינוי כלשהו ביישום של אותו קונספט.
    או במילים אחרות: לא כמו MM (שינוי קונספט), אלא יותר כמו PH (שינוי בביצוע).

    שני המשחקים הנ"ל הם משחקי זלדה, ובשניהם יש אלמנטים של זלדה, אך בכל זאת הם מרגישים שונה מאוד ממרבית משחקי הזלדה. PH הרגיש לי רענן, למרות ששחקתי במספיק משחקי זלדה, אשר הכילו בתוכם אלמנטים רבים שהיו גם ב-PH. ואילו MM פשוט הרגיש כמו משחק שונה לחלוטין שבמקרה קורה בעולם של זלדה.

    אולי ב-PH זה היה ככה בגלל העלילה בעלת המבנה הפחות זלדאי (כבר מהרגע הראשון של המשחק ידעת שאתה צריך להציל את זלדה, ואיפה למצוא אותה. בכמה משחקים זה כבר קרה? גם גאנון לא היה שם, למרות שהתחליף שלו היה די גרוע... והיו עוד כמה דברים קטנים פה ושם), אולי זה היה בגלל הצירוף של גזעים חדשים, אולי זה היה בגלל הגיימפליי המאוד יחודי, ואולי זה היה השילוב של כולם ביחד.
    אני לא יודע מה זה היה, אני רק יודע שזה עבד, ו-PH היה לי מהנה הרבה יותר מ-TP.

    MM לעומת זאת, פחות הצליח, כלומר המשחק היה מאוד פופולרי ומאוד לא פופולרי באותו זמן, הרוב המוחלט של המעריצים לא אהבו אותו, אבל אלה שכן אהבו אותו אומרים שהוא אחד המשחקים האהובים עליהם ביותר. בכלל אולי זה היה רעיון טוב להוציא עוד משחקים נוסח MM כפרנצ'ייז נוסף...

    בכל מקרה, בסופו של דבר אני מאמין שיש ליוצרים את האמצעים ליצור משחקיות חדשה על הווי כמו שעשו עם ה-DS, ולכן יש להם גם את הפוטנציאל לעשות משחק זלדה זהה, שמרגיש שונה, ובכך לצאת בידי חובה. אבל אני חושב שהם לא צריכים לעשות את זה, אני מאמין שהם צריכים לקחת דוגמה מ-PH ולשנות את דרך היישום של המשחק כולו. לשנות לא רק השליטה, אלא גם את מה שעובר על הדמות במהלך המשחק: לשנות את הסביבות, להוסיף יצורים/מינים, לחשוב על חידות חדשות, ולהכין עלילה קצת שונה.
    בעלים לשעבר של Xbox 360

    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    16.04.2007
    הודעות
    1,702
    מריו גלקסי העלה את רף הציפיות של משחקי נינטנדו, עכשיו כולם מצפים שזלדה הבא יהיה לא פחות טוב ממנו. לא נראה שנינטנדו תצליח ליצור משהו כזה.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי lidorit3
    מריו גלקסי העלה את רף הציפיות של משחקי נינטנדו, עכשיו כולם מצפים שזלדה הבא יהיה לא פחות טוב ממנו. לא נראה שנינטנדו תצליח ליצור משהו כזה.
    זה גם מה שאמרו אחרי שמריו 64 יצא...
    בעלים לשעבר של Xbox 360

    שתף ב-Google+

  8. #8
    זה גם מה שאמרו אחרי שווי ספורטס יצא.
    נערך לאחרונה על ידי רונן, עוד לפני שלחצתי על שלח.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    נכתב במקור על ידי Mega
    צריך לחדש. להוסיף קרב חרבות עשוי כמו שצריך, נינטנדו מסוגלת.
    זה הכל? קרב חרבות מעולה בזלדה, זה כל מה שצריך, לדעתך?

    נכתב במקור על ידי lidorit
    מריו גלקסי העלה את רף הציפיות של משחקי נינטנדו, עכשיו כולם מצפים שזלדה הבא יהיה לא פחות טוב ממנו. לא נראה שנינטנדו תצליח ליצור משהו כזה.
    נינטנדו הוכיחה שהיא מסוגלת להתעלות על עצמה, וזה ז'אנר אחר, לכן יש לה הרבה איך להתעלות על עצמה כאן.

    לדעתי, סדרת זלדה הייתה תמיד עמוקה ומגניבה יותר מסדרת מריו, כך שבזלדה הבא יש הרבה יותר דרכים להדהים אותנו מאשר בכל משחק מריו אחר. אני חושב שסדרת מריו היא יותר פופולארית כי היא נגישה יותר.

    ובכירים בנינטנדו אישרו שהם חושבים על דרכים חדשות להדהים אותנו עם הזלדה הבא. נינטנדו היא היחידה שאם אומרת דבר כזה, אז אני מאמין לה, כי היא הראשונה להיות מסוגלת לכך, לדעתי.

    וכמה שאהבתי את טווילייט פרינסס (גם חבר שלי שהשאלתי לו את הגיימקיוב שלי כדי לשחק במשחק, אמר שזה המשחק הכי גאוני ששיחק בו), הצבעתי לאפשרות השנייה. למה? כי אני מאמין שנינטנדו תשמר על גדולתה של הסדרה, תוך כדי שהיא מחדשת אותה, ואני תמיד שמח לראות חדשנות, כמו במריו גלקסי.

    אז אולי נראה את זלדה הבא בחלל?

    רונן.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    3,232
    אני אוהב את הנוסחא של זלדה, לדעתי הנוסחא לא צריכה להשתנות
    אני רק רוצה כמה שיותר אייטמים מיוחדים וכמה שיותר מבוכים ארוכים להחריד וחידות קשות, זה המהות של זלדה לדעתי.

    אני לא יתנגד לטוויסטים חדשים כמו שהם תמיד עושים - השירים, התקופות, וכו'. אבל אני לא רוצה שינוי בצורת המשחק.

    אולי אם ינסו להכניס סוג של שיטת EXP כמו שהיה בזלדה 2...
    אלוף הסמאש הנצחי! מקום שני ע"פ טורניר ויגיימס1+2


    מספר ויי: 8160-3416-7542-8832 - I.T.P
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    10.03.2007
    הודעות
    1,276
    אהבתי את זלדה TP אבל הפריע לי שאין שום מטרה בהריגת המפלצות... אם היו מאפשרים לקבל EXP ולהשתפר תוך כדי המשחק אז זה היה אפילו עוד יותר כיף
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    14.08.2007
    הודעות
    2,097
    אני לא הצבעתי כי התשובה שלי היא שתיהן ביחד...
    בזלדה חייבים להשאר המבוכים הקשים, החידות היצירתיות הסיפור החוזר על עצמו (לא לגמרי...כמו עכשיו...)וכו' ,אך עם זאת הייתי שמח אם יוספו אלמנטים חדשים כמו EXP שיעלה את העוצמה או החיים או מה שלא רוצים... יותר חפצים, אולי שילוב שלבים קצת מגוונים יותר ( נגיד כמו במשחק הזלדה לדיאס אז במקום שהספינה תהיה סתם קטע מעבר כיפי מיוחד אז שגם יהיו משמות עם הספינה שהם ממש שלב שלם...או כמו שהיה במשחק לווי שהופכים לזאב למרות שאני אישית לא מתתי על איך שעשו את הקטעים האלה...)והכי חשוב- אשמח אם יהיה דיבוב!!! אני רוצה שללינק יהיה קול!!!
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    16.07.2007
    הודעות
    51
    נכתב במקור על ידי HealingAura
    אהבתי את זלדה TP אבל הפריע לי שאין שום מטרה בהריגת המפלצות... אם היו מאפשרים לקבל EXP ולהשתפר תוך כדי המשחק אז זה היה אפילו עוד יותר כיף
    אני מסכים אני הרבה פעמים סתם מסתובב ושובר את הראש במה לעשות ותמיד יש לי מפלצות מרקדות על הראש ואני צריך לחסל אותם אז לפחות שיצא מזה משהו ( יוצא מהם לב או כסף אבל בדרך כלל הלבבות שלי מלאים ויש לי אולי תמיד 300 רופים) אז דווקא יהיה כיף אם יהיה שינוי.
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    אני נגד XP בזלדה. אני מצטער, חלק ממה שהופך את המשחק הזה מהנה עבורי זה היכולת להתקדם בו בלי לחרוש יום וליל בהריגת מפלצות (אולי אני מגזים טיפה). בכלל, אתה יכול לעבור את כל המשחק בלי להרוג אפילו מפלצת אחת (חוץ מאלו שאתה חייב להרוג בשביל לגרום לאיזה טריגר).
    זלדה הוא משחק הרפתקה, ואני רוצה שהוא ישאר ככה. ישנם מספיק משחקי RPG בשוק, ואנו לא צריכים שאחד הפרנצ'ייזים הגדולים של עולם המשחקים יצטרף אליהם.

    שלא תבינו לא נכון, אני חולה על RPGים, אבל כשאני בא לשחק בזלדה אני בא לשם בשביל ההרפתקה. אחד הדברים שגרמו לי להתלהב מזלדה במקור זה עצם העובדה שזה "RPG בלי מערכת XP". הדמות שלך מתקדמת ומתחזקת, אבל זה לא כרוך בהריגת 20,000 יצורים.

    אם כבר הולכים על כיוון של תועלת מהריגת 20,000 מפלצות, אז אני בעד להפוך את הכסף במשחק לקצת חשוב יותר. אולי נוכל לשדרג את איפונה בנוסח Pimp my Horse או משהו, לא ממש אכפת לי, אני רק רוצה שיהיה משהו מהנה לעשות עם הכסף (וכל עוד אנחנו בדף הזה, האם באמת יש צורך להגביל אותנו עם כסף? כלומר זה כיף להגיע להישג של למצוא מקום בו מגדילים את הארנק שלך, אבל בנוסף לכך זה מעצבן יותר כשאתה מוצא Rupee של 100, ואז אתה מגלה שהארנק שלך כבר מלא).
    בעלים לשעבר של Xbox 360

    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    15.07.2007
    הודעות
    1,451
    צריך לעשות כוחות מיוחדים. סקילים פסיבים שעולים כסף/עיגולים כחולים מיסטים סטייל לוידעמה.
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    28.04.2007
    הודעות
    353
    צריך שכל הבוסים יהיו קשים ולא כמו שהיה בזלדה PH שהרגתי את כולם בפעם הראשונה, אני מצפה למות לפעמים במלחמות שלי נגד הבוסים.
    צריך שהמשחק יהיה ארוך יותר מרב משחקי הזלדה שנתקלתי בהם עד כה.
    מה שלא תהיה העלילה שלא יהיה בה כל כך הרבה ים כמו בWW וב-PH , או במילים אחרות שהעלילה תתרחש בעיקרה על האדמה.

    אני זוכרת שהייתי קטנה ושיחקתי ב-link's awakening ולא רק שהוא היה לי מאוד קשה (נתקעתי בבוס האחרון איזה שבוע) הוא היה מאתגר ומעניין כמו שאף משחק אחר לא היה מאז ועד היום עבורי, בזכות המשחק הזה התאהבתי בנינטנדו.. ונכון שזה ככה כי זו החוויה הראשונה שלי עם משחק כזה והייתי גם די קטנה (בת 11 נדמה לי) ככה שהחוויה נחרטה לי בזכרון...
    בקיצר מה שאני מנסה להגיד זה שאני מחכה כבר איזה 18 שנה למשחק שיגרום לי לאותה חוויה שעברתי אז... וזה עדיין לא קרה עם שום משחק זלדה מאז- אז שיעשו את המשחק קשה במיוחד גם מבחינת אויבים וגם מבחינת חידות, מה שיגרום לו גם להיות ארוך יותר מן הסתם, והכי חשוב שיחדשו לי עם משהו טרי ורענן שעוד לא נראה בסדרה ושיגרום לי להתאהב מחדש.

    שתף ב-Google+

  17. #17
    נכתב במקור על ידי שלי28
    אני זוכרת שהייתי קטנה ושיחקתי ב-link's awakening ולא רק שהוא היה לי מאוד קשה (נתקעתי בבוס האחרון איזה שבוע) הוא היה מאתגר ומעניין כמו שאף משחק אחר לא היה מאז ועד היום עבורי, בזכות המשחק הזה התאהבתי בנינטנדו.. ונכון שזה ככה כי זו החוויה הראשונה שלי עם משחק כזה והייתי גם די קטנה (בת 11 נדמה לי) ככה שהחוויה נחרטה לי בזכרון...
    בקיצר מה שאני מנסה להגיד זה שאני מחכה כבר איזה 18 שנה למשחק שיגרום לי לאותה חוויה שעברתי אז... וזה עדיין לא קרה עם שום משחק זלדה מאז- אז שיעשו את המשחק קשה במיוחד גם מבחינת אויבים וגם מבחינת חידות, מה שיגרום לו גם להיות ארוך יותר מן הסתם, והכי חשוב שיחדשו לי עם משהו טרי ורענן שעוד לא נראה בסדרה ושיגרום לי להתאהב מחדש.
    שלי! את הנשמה התאומה שלי!
    רק שלי המשחק היה קשה מסיבות אחרות לגמריי - לא ידעתי בכלל אנגלית וזה היה ניסוי וטעיה אחד ענקי לאורך כל המשחק, עד שאיזה מבוגר אחראי חסר מזל היה צריך לתרגם לי משימה.
    נערך לאחרונה על ידי רונן, עוד לפני שלחצתי על שלח.
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    נכתב במקור על ידי I.T.P
    אני אוהב את הנוסחא של זלדה, לדעתי הנוסחא לא צריכה להשתנות
    אני רק רוצה כמה שיותר אייטמים מיוחדים וכמה שיותר מבוכים ארוכים להחריד וחידות קשות, זה המהות של זלדה לדעתי.
    אני לא חושב שמה שאפיין את הסדרה זה חידות קשות. הן טובות ויצירתיות, אבל קשות?

    נכתב במקור על ידי שלי
    צריך שהמשחק יהיה ארוך יותר מרב משחקי הזלדה שנתקלתי בהם עד כה.
    שלי, לדעתך TP היה קצר?

    הוא היה מאתגר ומעניין כמו שאף משחק אחר לא היה מאז ועד היום עבורי, בזכות המשחק הזה התאהבתי בנינטנדו.
    כן, לכל אחד יש רגע ספציפי שבגללו הוא התאהב בנינטנדו

    והכי חשוב שיחדשו לי עם משהו טרי ורענן שעוד לא נראה בסדרה ושיגרום לי להתאהב מחדש.
    זו בעצם השאלה הגדולה, ואף אחד לא עלה על רעיון באמת גדול. נינטנדו לא תפתח עוד משחק זלדה אם יהיה דומה ל-TP וקודמיו. קשה יהיה להיכנס לראש של המוחות שלה, כי כל מה שנחשוב עליו, לא יהיה אפילו קרוב

    רונן.
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    06.04.2007
    הודעות
    503
    אני לא חושב שצריך עוד משחק זלדה.
    המהות של הווי זה לחדש, וכרוב המשחקים שלהם הם מאותה סדרה בערך 20 שנה, זה לא לחדש.
    כמה שכנראה מריו היה טוב (ולא שיחקתי בגלקסי) נמאס, לפחות לי, משרברב איטלקי שעיר.
    ואותו דבר עם זלדה.
    המשחקים עצמם כייפים, אבל אני רוצה דמויות חדשות, עלילה חדשה, בוסים אחרים וכדומה....
    שתף ב-Google+

  20. #20
    עלילות חדשות!
    דמויות חדשות!
    מכירות חלשות!
    נערך לאחרונה על ידי רונן, עוד לפני שלחצתי על שלח.
    שתף ב-Google+

הרשמה