תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 5 מ 5
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    6,130
    מה לדעתכם הופך משימת קואופ למשימה טובה?
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.08.2007
    הודעות
    85
    שאלה מצויינת.

    לדעתי יש כמה גורמים משמעותיים שיכולים להפוך משימת שת"פ לגרועה או מצויינת:

    1. תדרוך רציני, ומפורט בו מופיעים יעדי המבצע. היעדים צריכים להיות מציאותיים ומתאימים למספר הלוחמים בצוות. מבחינת מספר היעדים- אני אישית אוהב משימות עם מספר יעדים. לא צריך לשאוף גבוה מדי ביעדי המשימה: מספיק אפילו: השמד את שתי משאיות הדלק בבסיס האוייב. ללא צורך להרוג את כל החיילים ברדיוס מאה קילומטר.
    2. משימות עם רכבים הם משימות טובות. הנסיעה ליעד או לנקודת החילוץ בונה מתח.
    3. חימוש. על החימוש להיות מתאים למבצע. כמו כן, משימות שמאפשרות לשחקן לבחור איזה נשק שהוא רוצה מארסנל הן מגוחכות בעיני. כשיוצר המשימה מגביל את החימוש האפשרי זה מראה על מחשבה וקצועיות.
    4. סידור הגיוני של יחידות האוייב, בצורה שמעוררת בשחקן את ההרגשה שהוא באמת מביט במחנה אוייב, מוסיף מאוד לתחושת הריאליזם של המשימה.
    5. משימות מורכבות,של כמה צוותים מפוצלים, כשכל צוות מבצע יעד אחר הן משימות טובות. ככל שהתלות בין אופן הפעולה של שני הצוותים גדולה יותר, כך המשימה איכותית יותר. לדוגמה- צוות תוקף את היעד בעוד שצוות אחר חוסם את התגבורות, וכדומה.
    6. סביבה חיה מוסיפה לתחושת הריאליזם גם כן, לדוגמה: במשימות של כוחות מיוחדים בלילה כמה רכבים אזרחיים בתנועה על הצירים יוסיפו מאוד.
    7. מוזיקה- קצת צלילים בתחילת המשימה, שנגנבו מאיזה סרט פעולה טוב מוסיפים מאוד לאווירה של המשימה.
    8. אטרקציות מיוחדות כמו- קריאה בקשר לסיוע אוירי שמופעל ע"י AI, קריאה לסיוע ארטילרי תורמות מאוד.

    בהצלחה!
    "בְּתָחְבּוּלוֹת תָעַשֵׂה לֵךָ מִלְחַמָה" משלי כ"ד
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    אני מסכים עם כל הנקודות של רועי, אבל משהו אחד חסר ואני חושב ש-dslyecxi מסביר זאת היטב בראיון שנתן:

    1. What do you think is a « good » mission for ArmA ? What should it include ?
    There are so many variables to take into account. Really, with a solid group of players, any mission that's competently designed can be a lot of fun. Missions don't need to be flashy over-scripted affairs when you have a quality set of players to experience them with. They don't necessarily have to be realistic, either – some of the most hilarious experiences I've had in gaming have come from some of the less-than-serious (or as we call them, ''differently serious'') ShackTac missions. Watching 60 people scatter all over Rahmadi as GBUs randomly drop from the sky in ever-increasing frequency, and hearing the comical chaos that ensues over Teamspeak, is something that has to be experienced to be believed. By the same token, watching those same 60 people switch gears into serious mode and act as a coordinated, heirarchally-organized infantry platoon in a large-scale coop mission is a sight to see.

    So, really... it's more about who you play with than what exactly is in a mission. A good group can make even a poor mission fun, whereas the best mission ever designed will be all for naught with a bunch of jackasses playing it.

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    6,130
    אופיר, המצב הזה הוא לא נכון תמיד.
    הרבה פעמים אנחנו עושים משימה שהיא גרועה, וישר רואים את זה.
    המשימה לא נגמרת, לא הגיונית או סתם טיפשית.
    ואני בטוח שאף אחד לא מפקפק פה בעובדה שאנחנו משחקים בקבוצה מאוד מאוד איכותית.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    אף סיבה לא עומדת בפני עצמה, הכל ביחד זה מה שמרכיב משימה טובה. תחשוב על זה כסעיף תשיעי להודעה של רועי.
    שתף ב-Google+

הרשמה