תפריט ראשי

123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 52
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    01.10.2006
    הודעות
    0
    השקת Halo 3 הייתה עמוסה בשערוריות, תלונות וגם הצלחות.

    לכתבה המלאה לחץ כאן!

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    06.01.2007
    הודעות
    1,703
    אני מקווה להזמן את זה מ-ebay...

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    17.08.2007
    הודעות
    2,484
    הכל מצוין אבל להתחשב שדווק בגרסת האספנים היו דיסקים שרוטים? ושהמשחק לא רץ בHD? חבל... למרות שהמשחק מאוד מאוד מצליח אבל אני מצפה לקרייסיס.. D:



  4. #4
    הצטרף בתאריך
    30.05.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    6,727
    אני שמעתי שהמשחק רץ בFULL HD בצורה נהדרת 0-0

    קרדיט לזאוס D:

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    20.09.2007
    עיר
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,081
    יש לי 2 למחשב שיחקתי בראשון אבל מזמן הגרפיקה יפה שלוש יותר טוב אבל דיי עם החרא הזה
    ציטוט של SIDEROM מהאיי סי קיו
    כי רק ערבים מקשיבים לדיוקסיים למיניהם וקונים אנריל 3 ולא מתקינים אצל החברים הראשונים שלהם מויגיימס
    זה סימן זיהוי של ערבי
    ועכשיו למשהו שונה לגמריי

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי elistheman
    יש לי 2 למחשב שיחקתי בראשון אבל מזמן הגרפיקה יפה שלוש יותר טוב אבל דיי עם החרא הזה
    זאת בדיוק הבעיה, ששחקת את 2 במחשב...


  7. #7
    הצטרף בתאריך
    03.02.2007
    הודעות
    1,570
    כי באנג'י עשתה את HALO 3 בצורה כזאת שה360 בעצם מריץ 2 מנועים בו זמנית! הם עשו מנוע אחד נפרד לHDR עצמו! בגלל זה הוא נראה כל כך טוב ומנוע אחד ושאר הדברים במשחק! וככה בעצם המשחק מריץ פריים אחד למשחק עצמו ופריים אחד לHDR (בגלל זה הHDR נראה שם כל כך טוב) שהמשחק מנצל את הכוח של ה 360 , לרמה שבה הוא יוכל פשוט להריץ אותו פעמיים ,

    ל-2 מסכים , דרך 2 יציאות AV , ולרדנדר בזמן אמת את המשחק פעמיים בו זמנית.

    בחישוב פשוט , זה בתמונה אחת 900P , ב 60FPS. או במילים אחרות

    1600 על 900 על 60 FPS. מרשים ביותר הייתי אומר.

    אז תחשבו תאורתית שהמשחק מציג פי 2 יותר FPS

    קיצור אל תתלוננו להפך נתנו לכם פה מנוע יותר מתקדם משחשבתם ובגלל שכנראה היה בעיה להריץ את 2 המנועים ב720P כנראה שזה היה חורג מכמות הפיקסלים של רוב הטלווזיות והייתם רואים תמונה חלקית אז הם עשו ככה וזהו ודוגרי לא שמתי לב בכלל המשחק נראה מדהים!

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    כידוע סדרת Halo היא סדרת משחקים טובה, שבנויה לקהל ההמוני-
    משחקיות פשוטה ונוחה, מגוון נשקים מגניבים ומיוחדים, רכבים, גרפיקה טובה, סאונד איכותי
    ומולטיפלייר משובך.
    בתכלס Halo 3 הוא לא פורץ דרך, אבל הוא פשוט משחק מהנה ביותר עם הייפ אדיר,
    ובעזרת זה הוא מוכר בצורה מטורפת!

    אני בטוח שרוב משחקי הקהילה ברשת יהיו ב-Halo 3.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    נכתב במקור על ידי nisi90
    כי באנג'י עשתה את HALO 3 בצורה כזאת שה360 בעצם מריץ 2 מנועים בו זמנית! הם עשו מנוע אחד נפרד לHDR עצמו! בגלל זה הוא נראה כל כך טוב ומנוע אחד ושאר הדברים במשחק! וככה בעצם המשחק מריץ פריים אחד למשחק עצמו ופריים אחד לHDR (בגלל זה הHDR נראה שם כל כך טוב) שהמשחק מנצל את הכוח של ה 360 , לרמה שבה הוא יוכל פשוט להריץ אותו פעמיים ,

    ל-2 מסכים , דרך 2 יציאות AV , ולרדנדר בזמן אמת את המשחק פעמיים בו זמנית.

    בחישוב פשוט , זה בתמונה אחת 900P , ב 30FPS. או במילים אחרות

    1600 על 900 על 30 FPS. מרשים ביותר הייתי אומר.

    אז תחשבו תאורתית שהמשחק מציג פי 2 יותר FPS

    קיצור אל תתלוננו להפך נתנו לכם פה מנוע יותר מתקדם משחשבתם ובגלל שכנראה היה בעיה להריץ את 2 המנועים ב720P כנראה שזה היה חורג מכמות הפיקסלים של רוב הטלווזיות והייתם רואים תמונה חלקית אז הם עשו ככה וזהו ודוגרי לא שמתי לב בכלל המשחק נראה מדהים!
    כל זה, זה קישקוש אחד גדול, שורה תחתונה משחק הדגל של קונסולה שחרטה על דיגלה חובת HD אמיתי, לא רץ ב-HD. זה לא מעניין את הקצה של הזיביבי כמה מנועים המשחק מריץ באותו זמן, זה סתם תירוץ. לא רק שהמשחק לא רץ ב-HD אמיתי, הוא גם לא 60 פריימים לשניה. עם כל הכבוד לזה שזה HALO3, זה פאקינג ביזיון.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    כל קנטרנות ה"זה לא באמת HD" היא אחת השטויות הגדולות יותר שאי פעם שמעתי, כי בשורה האחרונה אם תציב את Halo 3 מול משחק שכן רץ טבעית ב-HD לא תוכל לראות שום הבדל, אלא אם כן אתה נץ.

    אז יאללה, למי איכפת כל הממבו ג'מבו הטכני, ושיש לו איזה 40 פיקסלים פחות? זה עדיין נראה אחלה (לא מדהים, אבל אחלה). וזה עדיין מוצג ב-HD (לא מרונדר ב-HD, אבל כן מוצג).

    קיצר - הבלים של חבר'ה שמחפשים שטויות להתלונן עליהם. אם כבר דברים להתלונן עליהם, אני הייתי הולך דווקא על הקמפיין הממש ממש פושר של המשחק ועל באגים מעצבנים בחיבור למולטיפלייר ברוב סוגי הראוטרים הידועים לאדם. אבל זה רק אני.
    החיים זה לא רק משחקים. בלוג זה לחלשים.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    זה שהיילו "מריץ 2 מנועים בו זמנית", זה לא קשור לרזולוציה אלא יותר ספין. זה אמנם נכון שיש שני באפרים במשחק, אבל זו עדיין היתה פשרה שנובעת או מחולשה של החומרה או מניצול לא נכון של המשאבים ע"י המתכנתים.

    מה שכן, זה לא כזה משנה (למעט לטרולים כנראה). קודם כל, כמעט אף משחק היום הוא לא "HD אמיתי" כי HD אמיתי הוא בכלל 1080P ולא 720P (שזה בתכלס ED).
    ויותר מזה, יש משחקים אחרים שעשו פשרה ברזולוציה בשביל קצב פריימים גבוה יותר. יש לי את PGR3 ונחשו מה? הוא רץ "רק" ב600P. ולא הצלחתי לראות את ההבדל למרות שידעתי על זה מראש. זה היה אחד מכותרי ההשקה המרכזיים והחשובים של הX360. איך זה שרק עכשיו נזכרו לעשות מהדברים האלו רעש?
    השאלה היא קודם כל מה חשוב לכם יותר, והאם אתם יכולים בכלל להבדיל בין 640P ל720P. הנה מבחן קטן:
    http://www.assassinworks.com/test.html
    נסו לנחש איזו תמונה היא אמיתית ואיזה תמונה היא UPSCALE. אני לא הצלחתי.
    היילו 3, כמו הקודמים בסדרה, אף פעם לא בא להיות הרף למשחק הגרפי המרשים בעולם. המשחקים נראים טוב ללא ספק, אבל הם לא כמוCrysis שבא להיות "הדבר הבא" בתחום הגרפיקה הממוחשבת או כמו Gears of War שבא להדגים את היכולות הגרפיות של המנוע של unreal3 (ויחד עם ביושוק שיושב על אותו מנוע הוא כנראה עדיין הכותר הגרפי הכי מרשים עד היום).
    היילו 3 בתור משחק דגל בא להיות בעיקר כותר שנותן את החוויה הכי כיפית שיכולה להיות ובזה הוא צריך להימדד. הקודמים עשו את העבודה, ולפי הביקורות כנראה שגם זה מצליח להצטיין.
    גרפיקה היא חלק מזה כמובן, אבל היא ממש לא הכל. להיילו אין 72-P אמיתי. אז מה? גם אין לו AA בכלל - אם כבר אז על זה זונות הגרפיקה צריכות לקטר.
    מצד שני יש כאן משחק שרץ חלק גם בעומס אדיר של פרטים על המסך, בלי כמעט זמני טעינה, ועם טווח הראייה הכי גדול שהוצג במשחק אי פעם (בנקודות מסווימות אפשר לראות למרחקים של פאקינג 21 ק"מ, פשוט לקחת סנייפר ולהתמוגג מהנוף) - זה גם הישג בתחום הגרפיקה.
    Keep it clean

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    לדעתי העליונה היא UPSCALE, נכון?
    המשחק רץ עם שני פריים באפר של 1152x640 שכל אחד מהם רץ ב-30FPS.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    אני לא אומר שזה הדבר הכי נורא בעולם, אבל בוא נסכים עם זה שמייקרוסופט הכריזה שמפתחים חייבים לפתח ל-360 ברזולוצית 720P. והנה משחק הדגל, לא עושה את זה.

    אז אתם יכולים לייפיף את זה כמה שאתם רוצים, שורה תחתונה - משחק הדגל לא רץ ב-HD.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי ADi
    אני לא אומר שזה הדבר הכי נורא בעולם, אבל בוא נסכים עם זה שמייקרוסופט הכריזה שמפתחים חייבים לפתח ל-360 ברזולוצית 720P. והנה משחק הדגל, לא עושה את זה.

    אז אתם יכולים לייפיף את זה כמה שאתם רוצים, שורה תחתונה - משחק הדגל לא רץ ב-HD.
    אני לא חושב שאף אחד מייפיף את זה, בגלל שאין מה ליפייף. ביג וופ. אתה לא תתלונן כשסופר מאריו גלקסי, משחק הדגל של ה-Wii, ישתמש ברוב המקרים בסכמת שליטה ישנה (ג'ויסטיק לתנועה, מקש לקפיצה וכו') ולא ינצל את כל יכולות שלט ה-Wii, נכון? זה *בדיוק* אותו דבר.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    נכתב במקור על ידי ארז רונן
    אני לא חושב שאף אחד מייפיף את זה, בגלל שאין מה ליפייף. ביג וופ. אתה לא תתלונן כשסופר מאריו גלקסי, משחק הדגל של ה-Wii, ישתמש ברוב המקרים בסכמת שליטה ישנה (ג'ויסטיק לתנועה, מקש לקפיצה וכו') ולא ינצל את כל יכולות שלט ה-Wii, נכון? זה *בדיוק* אותו דבר.
    נינטנדו לא מחייבת אף אחד ליצור שליטה מהפכנית על הקונסולה שלה. כמו עם ה-DS, נינטנדו פותחת את זה לשיקולי המפתחים.

    מייקרוסופט כן מחייבת ליצור משחקים ב-720P. גם Perfect Dark Zero היה ב-640P.

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי ADi
    נינטנדו לא מחייבת אף אחד ליצור שליטה מהפכנית על הקונסולה שלה. כמו עם ה-DS, נינטנדו פותחת את זה לשיקולי המפתחים.

    מייקרוסופט כן מחייבת ליצור משחקים ב-720P. גם Perfect Dark Zero היה ב-640P.
    אז מה? מה הקשר?

    מיקרוסופט לא "נאה דורשת נאה מקיימת"? זה מה שכל כך מפריע לך? השטות הזאת עם ה-640P לא משפיעה על המשחק *בכלל*. מעבר לזה, אי אפשר להבחין בהבדל בעין בלתי מזויינת. אז מה זה באמת משנה? המשחק מוצג ב-HD ונראה סבבה.

    כאמור, אני חלילה נגד תלונות על Halo. יש מספיק דברים אחרים שבאמת שווים תלונה במשחק הזה. ההיטפלות הזאת לתפל, לעומת זאת (שנראית לי כמו סוג של שמחה לאיד), פשוט משגעת אותי.

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    12.09.2007
    הודעות
    298
    זה כן רץ בHD זה עושה אפסקל כמעת אי אפשר להרגיש בהבדל.

    הכתבה הזאתי מפגרת , כמו שאר הכתבות של ווגימס.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי JustMe
    זה כן רץ בHD זה עושה אפסקל כמעת אי אפשר להרגיש בהבדל.

    הכתבה הזאתי מפגרת , כמו שאר הכתבות של ווגימס.
    קודם כל הכתבה מצויינת.
    דבר שני הוויכוח היה בדיוק על זה: אפ-סקייל זה לא HD.

    ולפני הביקרת שלך המאוד עניינית ("מפגרת" כלשונך) ושתרמה רבות לכותב ולקוראים, כמה תיקוני טעויות: "הזאת" לא "הזאתי", "כמעט" ולא "כמעת" ושלא לדבר על התחביר.


  19. #19
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    זו לא שטות. זה מה שנקרא - עבודה בעיניים.
    יש לך חברה שחרטה על דגלה HD, 720P, והפיצה הרבה ריח באוויר של נאד נפוח לגבי הדור הבא וה-HD. כמה שזה חשוב, כמה שזה קריטי. והכריזה שפיתוח לקונסולה מחויב ברזולוציית 720P.

    ומה? משחק הדגל של הקונסולה, לא רק שלא רץ ב-60 פריימים לשניה, הוא גם לא מריץ HD אמיתי. זה אפסקייל, וזה, בעיניי לפחות, מבזה.

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי ADi
    זו לא שטות. זה מה שנקרא - עבודה בעיניים.
    יש לך חברה שחרטה על דגלה HD, 720P, והפיצה הרבה ריח באוויר של נאד נפוח לגבי הדור הבא וה-HD. כמה שזה חשוב, כמה שזה קריטי. והכריזה שפיתוח לקונסולה מחויב ברזולוציית 720P.

    ומה? משחק הדגל של הקונסולה, לא רק שלא רץ ב-60 פריימים לשניה, הוא גם לא מריץ HD אמיתי. זה אפסקייל, וזה, בעיניי לפחות, מבזה.
    לא. יש 60 FPS. זה 2 תמונות של 640P שרצות בו זמניתומתעדכנות 60 פעמים בשניה. אם כל אחת הייתה מתעדכנת רק 30 פעם וביחד היו יוצרות 60 עדכונים בשניה ,היו לך אמפירית 30 סה"כ. העניין הוא שהם לא Interlaced , אלא 2 תמונות Progressive ,שרצות בו זמנית אחת מודבקת על השניה , כמו 2 שכבות בפוטושופ.
    אחת מטפלת במשחק החשוף עצמו , והשניה מטפלת באפקטי התאורה וה HDR בעצמם.


הרשמה