תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 3 מ 3
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    5,782
    תורגם על ידי מהבלוג של היוצרים: http://community.enemyterritory.com/...php?q=node/114
    בחלק הקודם דיברנו על פתיחת ההגנות של הסטרוגג בעזרת טקטיקה ששמה "החייל המשוטט". בעיקרון, אתה עוזר לקבוצה שלך לעשות את המשימות שלה בכך שאתה שומר מרחק, עומד במרחק של בערך 100 מטר מקו האש ומשתמש במשגר הטילים כדי לכתוש את מתקני הפריסה והרכבים של הסטרוגג, תוך כדי התעלמות מלאה מחיל הרגלים. אפילו אם לא ניסית זאת בעצמך, אני בטוח שתוכל לחשוב על כמה בעיות עם "החייל המשוטט". בחלק הזה אנחנו נבדוק כמה מהם, ונראה כמה פיתרונות פשוטים.

    קודם כל, שני נקודות כלליות שנכונות לכל מקצוע בכל מפה: שימוש במערכת המשימות, וחשיבות הראדאר.


    מי שלא תהיה, מערכת המשימות היא חברה שלך

    המטרה שלנו ב ETQW הייתה לעשות משחק שתוכל ליהנות ולתרום בין אם אתה טירון או שחקן וותיק. היינו צריכים שזה יהיה נגיש לשחקנים חדשים אבל בלי להקריב עומק – רצינו ש ETQW יניב הפתעות והישגים גם אחרי שנים של משחק. כל העומק הזה מקשה על אנשים שלא שיחקו במשחקי יריות מגוף ראשון עם משימות משתנות ומקצועות מוגדרים כמו RTCW:ET.

    ETQW כולו מבוסס על עבודת-צוות ואיזון. אם לקבוצה אין את הערבוב הנכון של המקצועות למשימה הנוכחית, או שהשחקנים לא יודעים איך לממש את התפקיד של המקצוע שלהם, אתם תתקעו. אבל אל-פחד, העזרה מעבר לפינה. לא רצינו שהמשחק ישחק בשבילך, אבל עשינו שלשחקנים יהיה פשוט יותר לדעת לאן הם צריכים ללכת, ומה לעשות כשהם שם – לחצו M כדי להעלות את תפריט המשימות, עשו מה שזה מממליץ, עקבו אחרי הטיפים בראש המסך, וקרוב לוודאי שתעשו מה שהקבוצה שלכם צריכה לעשות.

    אם אתה חדש במשחק, מערכת המשימות היא דרך נוחה כדי להבין מה צריך לעשות. אבל גם אם אתה שחקן מצטיין, מערכת המשימות היא מקור של אהבה, כי היא יכולה להכנות לך כמה נקודות ניסיון אקסטרה. אתה אף פעם לא תלך רחוק מדי על ידי עשיית המשימות של מערכת המשימות, ותקבל המון נקודות ניסיון על כל הצלחה. וזה לא רק אומר לך מה לעשות, אתה יכול להשתמש בזה כדי להגיד לחברי-הקבוצה שלך מה הם יכולים לעשות כדי לעזור.


    הקשר הוא הכול

    תפריט הקשר הוא תוסף הכרחי למערכת המשימות וחיוני בפני עצמו. כשאתה רואה רכב או מתקן של האויב, רכז את המבט שלך עליו, לחץ V כדי להעלות את תפריט הקשר ולחץ "אש" כדי לדווח סוג היחידה ועל מיקומה. זה יוצר משימה חדשה לך ולחברי הקבוצה שלך להרוס את זה. לחץ M כדי לראות ולעבור על המשימות הזמינות, חפש סימני דרך תואמים (way points) כדי ללכת ולעשות קצת נזק. זכור, אתה לא חייב ממש ללכת למיקום של המטרה בצורה פיזית – רק לתוך הטווח שלה. אה, ואל תרגיש רע או נצלני בגלל איתור היחידות והריסתם על ידך – כל עוד אתה מכאיב לאויב, אתה עדיין עוזר לקבוצה שלך. חברי-הקבוצה שלך רק צריכים לדעת היכן יחידות האויב ואיזה סוג של סכנה הם מהווים – תפריט הקשר נותן לך לומר להם, מיידית. אז השתמש בזה, הרבה.


    הראדאר הוא צדיק

    לא משנה איזה מקצוע אתה או איזו גישה טקטית אתה לוקח, כל מה שאתה עושה נהיה הרבה, הרבה יוצר קל אם לקבוצה שלך יש ראדאר. שימו לב כל הסוכנים החשאיים!

    אם אתה צולף, הראדאר שלך אמור להסתובב!

    הייתי בשרת ערב אחד והGDF אף פעם לא פרסו ראדאר, אפילו לא את הראדאר-קצר-הטווח שאתה מקבל מהטמנת מצלמת העין השלישית. אחרי שהלמתי Quickchat-N-T-R כמה פעמים ("אנחנו צריכים ראדאר"), כבר עמדתי לעבור לסוכן חשאי בעצמי ולפרוס אחד בעצמי אבל אז הבנתי שזה יכול להיות ניסוי חיוני – האם ה GDF יכולים לתפקד ואפילו לנצח ללא ראדאר? כמובן, זה היה הרבה יותר קשה – לא הייתי יכול לאתר את צלפי האויב עד שהם ירו עלי, הייתי צריך לשמור עין חדה מאוד על חייל-הרגלים שלהם שהיה קופץ לידי ומבטיח שאני לא ייכנס לתוך טווח הירי של הרכבים והמטוסים שלהם, אבל זה לא היה בלתי-אפשרי. רק המשכתי לעשות את הדברים הפשוטים שהייתי עושה ועשיתי טוב מאוד. זה היה רק קצת יותר מעצבן.

    טוב, בחזרה לחייל המשוטט. ללא ספק, זוהי לא טקטיקה שמבטיחה הצלחה וזה לא בהכרח יהפוך אות ניסיון המשחק שלך. ניסיתי את החייל המשוטט כמה וכמה פעמים ובשום מקרה זה לא שידרג את המחשב שלי, החליף את כרטיס המסך שלי, הגדיל את ה RAM שלי, הרחיב את רוחב-הפס שלי, הוריד את הפינג שלי בשתיים, אכלס את השרת, איזן את הקבוצות או הפך את כולם לשחקנים ספורטיביים ונחמדים שרק דואגים שכולם יחוו את חווית משחק הרב-משתתפים הכי טובה שהייתה להם. תופעה כמו חומרה שמגרדת-את-הגדרות-המינימום, מהירות חיבור גרועה או יריבים שמקללים נמרצות (וגם חברי-קבוצה) נשארים חלק מהעיוות של הטפט שהוא חווית משחק הרב-משתתפים של היום. ואף טקטיקה לא הולכת לשנות את זה. אבל כמעט כל אחד יכול לשחק את החייל המשוטט, וזה באמת, באמת עוזר לקבוצה שלך, במיוחד כשאתה מוחזק על ידי הגנה נייחת חזקה.

    החייל המשוטט זוהי טקטיקה די בסיסית, ויש לה כמה טקטיקות-נגד ברורות. בואו נראה כמה מהם, וכמה טקטיקות-נגד-נגד לטקטיקות-הנגד הללו.


    שיטוט וניטור עוצרים את עליונות הצלפים

    ברור שאם אתה הולך לעמוד לבד בחוץ ולעשות אותו הדבר שוב ושוב, אתה הולך למשוך את תשומת הלב של צלפי האויב. גם אם אתה נמנע בהצלחה מאש חיילים בטווחים קרובים/בינוניים על ידי שמירת מרחק של 100 מטר, צלפים עדיין יכולים להושיט ולגעת בך במרחקים גדולים.
    יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להכביד עליהם, אבל לפני שאנחנו מסתכלים על זה, מה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות? אם אף אחד באמת לא מנסה לעשות את המשימות, אוקי, כן, זה ממש מרגיז. אבל אם הם כן, אז לא רק שהחיילים המשוטטים שם לבדם הם למעשה אחת מהמטרות הפחות מושכות שיש לצלפים, אבל גם כל עוד אתה גורם נזק להגנות ולא סתם מתחיל ( מושרץ – spawning) ונורה, זה מצב של ניצחון בכל מקרה לך ולקבוצה שלך. אם צלפי האויב לא יורים עליך, אז אתה חורט בהגנות שלהם; אם הם כן יורים עליך, הם לא יורים על המהנדסים שלך באתר הבניה. אני מניח שזה תלוי אם המהנדסים שלכם באמת בונים, וכמה איכפת לך למות. לי לא איכפת למות בשביל הקבוצה שלי בכלל, למרות שאני מודה שהייתי מעדיף שהאויבים שלי ימותו בשביל שלהם, עוד על זה, בהמשך.



    עדיין, כמה שאתה נשאר בחיים יותר זמן אתה יכול לעזור לקבוצה שלך יותר. אז מה אתה יכול לעשות כדי להימנע מצלפים? זה לא תורת הקוונטים: השתמש במכסה, גוון את תנועותיך, גוון את המקצב שלך. הדבר היעיל ביותר הוא לסובב את החייל המשוטט לחייל המנטר. אני יודע, אני יודע, בדיוק כשהתרגלתה לשוטט באזור, אני אומר לך לעשות משהו אחר. אבל אתה לא חייב לרכוש פתאום את המיומנויות של טריקג'אמפ (trickjumping), לירות-בעיגול (circlestrafing), לירות-בקפיצה (strafejumping) בסחרור – אתה לומד בהדרגה - בלתי צפוי להחליף בין לרוץ קצת בעזרת מקש ה SHIFT שלך, לבין להתכופף בלחיצה על מקש C ובין לשען החוצה ממכסה באמצעות מקש Q ו E. אתה עדיין לוקח דברים בקלות ובכיף, לוקח המון זמן כדי למצוא את המטרות שלך, להינעל ולהטעין מחדש, אתה רק זז בצורה הרבה פחות צפויה בזמן שאתה עושה את זה. זה הרבה יותר קל ללמוד לנטר ביעילות מ- ואל תוך מכסה אם קיבלת את הבסיס העדין של שלום ושלווה שזו היא החותמת של החייל המשוטט.
    נסה לשרוק מנגינה עצלה. עובד בשבילי.

    דרך הגב, תהיה זהיר כשאתה יורה במשגר הטילים מאחורי מכסה – במרכז הכוונת שלך יכול להיות קו ראיה פנוי למטרה שלך אבל הטיל עדיין יגע במכסה, יתפוצץ ויהרוג אותך. השתמש במכסה, אבל תוודא שהנשק שלך מחוצה לו לפני שאתה יורה. זה נכון גם לגבי עצים בקו הירי שלך: כשאתה עוקב אחרי מענה (Tormentor) מזמזם זה קל להניח שאתה הולך לפגוע בו בגלל שננעלת עליו. לא אם יש עץ בדרך כשאתה יורה, אתה לא תפגע.

    כדי להאיץ את הריצה שלך אפילו יותר, אתה תזוז הרבה יותר מהר אם תחזיק נשק קל מאשר משגר הטילים הכבד הזה. אז קרוב לוודאי שזה כדאי להחליף לאקדח האוטומטי (מקש 2) או לסכין (מקש 1) ברגע שירייתה ואתה ממהר למכסה או על פני השטח במהירות. אתה עדיין תצטרך לטעון כשתחליף בחזרה למשגר הטילים, אבל בתקווה שרצתה למקום בטוח אתה מוגן כשאתה עושה כך, ולא תהיה תקועה בחוץ, ללא יכולת לירות, נע כמו בול-עץ בהילוך איטי, בוכה בקול "תירוווווווו בייייייייי!". נסה ללכת צלף סטרוגג ותראה בעצמך אילו מטרות אתה לא יכול לעצור את עצמך מלירות עליהן, ועל אילו מטרות אתה אף פעם לא יכול לשים את הכוונת שלך. ברור מאליו איזו מטרה תרצה להיות כשאתה חייל משוטט, או כל דבר אחר במקרה זה.

    שיטוט ולמות


    בוא נהיה ברורים: בטוח שאתה עדיין תמות כחייל משוטט. ואפילו כחייל מנטר. זה פשוט אמור לקרות הרבה פחות. ללא ספק אתה תמות הרבה פחות מהר מאשר אם תלך רמבו ישירות לאויב, ואתה תעשה הרבה יותר לקבוצה שלך בזמן שאתה בחיים. תתפטר ממיתות לעיתים קרובות, אבל תעשה שכל "חיים" יהיו שווים את זה. יש לי רק שני חוקים שאני מנסה לשמור כחייל משוטט. לא למות באותו המקום פעמיים, ולגרום נזק לפני שאני מת. אני אפילו לא מכוון כדי לקחת חיים או שתיים כדי להשוות את שלי, אני רק מכוון להזיק לאויב. זה איטי, זה יציב, וזה טוחן את הגנות האויב. אה כן, לגבי החוק הראשון יש יוצא דופן אם אתה עסוק בקרב חשוב במיוחד כמו מתיש מתקן נגד-רכבים שחוסם את ה MCP. אז זה שווה לחטוף כדור מאותו צלף באותו המקום כמה פעמים – קח כמה בשביל הקבוצה, ואל תדאג יותר מדי לגבי יחס ה הריגה/מיתה שלך.

    דרך הגב, אלא אם אתה ממש ממש קרוב, אל תטרח לירות בחזרה על צלפי האויב. כמובן שאם חלק גדול מהקבוצה היריבה כולם צלפים, או שכולם משתמשים בטקטיקה פשוטה של נגד-תקיפה אגרסיבית כדי להביא אותך לתוך הטווח של הנשק הקל שלהם, אתה תצטרך לשנות את הגישה שלך, אבל השיטה העיקרית של החייל המשוטט, מנטר או לא, היא תמיד להתעלם מחייל הרגלים כל זמן שאפשר ולהתרכז במתקני הפריסה וברכבים של האויב.


    דו-קרב משגר טילים V רכבים: מקצב וטווח

    בוא ניקח את החולשה הברורה ביותר של החייל המשוטט נגד רכבים: נורים! ברור שנהגי רכבים וטייסים של כלי-טיס מוזהרים יגיבו להתקפה שלך – ברגע שאתה יורה, הם מקבלים התראת "טיל נעול" (Missile Lock On) ויורים נורים ( Decoys ) כדי לבלבל את הטיל, שנותן להם זמן כדי לבצע תנועה התחמקותית. בוודאי הדבר הזה לבדו מבטל את החייל המשוטט? טוב, לא ממש. גם אם לא הרגת אותם, בוודאי הכרחתה אותם להפסיק את ההתקפה שלהם, מה שמחזיק את החברים שלך בחיים. זה חיול (מלשון חייל) טוב! – העבודה בוצעה היטב!

    אבל אפילו החייל המשוטט הצולע ביותר יכול להרוג את הרכב הזריז ביותר של האויב. איך? אם קראת את המאמרים הטקטיים הקודמים שלי, אתה כבר יודע מה התחביבים הטקטיים שלי....כן זה נכון, ניחשת – מקצב וטווח. בוא ניקח את Valley כדוגמא שוב. במוקדם או במאוחר שחקן סטרוגג כלשהו יבין שהוא יכול להתחיל בבסיס הראשי של הסטרוגג מאחור (פשוט תלחץ L ובחר את הספון בלימבו). כאן הוא מוצא את המענה (Tormentor) מחכה לו, והוא יבוא אליך בזמזום, הולם במהנדסים/MCP/הכול עם Strockets וירי של תותח הפלסמה מלמעלה. אז אתה רואה אותו, תנעל, ותירה אותו החוצה מהשמיים. פעם הבאה, אם הוא דרוך, ברגע שתנעל עליו, הוא יגיב לאזהרה, ירה נורים ויעשה פעולת התחמקות. יופי. שיבשתה את ההתקפה שלו.
    אבל יש עוד...


    עוד מקצב

    זה לא יוצא דופן לטייס הסטרוגג ולך עם משגר הטילים שלך ליפול לאותו מקצב – הוא יחכה שהמענה (Tormentor) יחזור, הוא יעוף איתו אל החזית, יוריד זוג מטחים, יתעה לתוך הטווח, אתה תקבל את הנעילה שלך ותירה, הוא ירסס נורים וישבור את ההתקפה שלו, אתה תטעין מחדש, הוא יעוף בחזרה אל הטווח, אתה תשבש לו את ההתקפה וכו' וכו'. טוב, גם אם אתה לא הורג אותו, אתה עדיין עושה עבודה טובה בהוצאת רכב רב-עוצמה מחוץ למשחק.

    אבל תשנה את המקצב טיפה ויש לך אפשרות טובה גם להרוג אותו. אתה יודע שהוא יירה נורים ברגע שאתה תירה את הטיל שלך. אז חכה ותשבור את המקצב. חכה עד שמישהו או משהו אחר יירה עליו. אולי טיל נ"מ של הנגמ"ש הטרויאני, אולי מתקן נגד-רכבים, אולי חייל משוטט אחר, מי יודע? אתה הולך לקבל נעילה נקייה עליו ולחכות ולחכות עד שהוא יירה נורים וברגע שהוא טוען אותם, אתה תירה והוא לא יוכל לעשות כלום לגבי זה. אל תשכח להודות לו על ההריגה והניסיון (XP).


    עוד טווח

    זה היה להשתמש במקצב כדי לקבל הריגה. הטקטיקה האחרת כדי לנצח את רכבי האויב שמפתים (Decoying) את הטילים שלך זה לשנות את הטווח. תן למענה (Tormentor) להתקרב קרוב יותר והתקרב עד שפשוט לא יהיה לו זמן להגיב כשאתה יורה – הטיל שלך יוטח בו לפני שהוא יוכל להקיש על מקש הנורים שלו. אם האויב שלך לא יתקרב אליך בכוונה, אולי אתה תצטרך להתקרב אליו, אבל נסה להימנע מהקרבות החמים של הרגלים אם אתה עושה זאת.

    השתמשנו במענה (Tormentor) כדוגמא, אבל אותו הדבר הולך גם לכל רכבי האויב.
    קיצור הטווח מסוכן במיוחד ומספק (מלשון סיפוק) במיוחד בשימוש נגד חזירים (Hog) משתוללים, למרות שהם כל כך מהירים שלעיתים קרובות הם כבר עליך ברגע שהטיל שלך פוגע, והורג גם אותך וגם את הרכב. עדיין, זו תוצאה! אתה הוצאתה שחקן ורכב מחוץ למשחק. לא שכר כל כך גרוע, כל עוד אף אחד מחברי-הקבוצה שלך לא נהרגו מהפיצוץ.

    אם קיצרת את הטווח לרכב המטרה ואתה מרגיש ממש בטוח, אתה יכול להתאמן בלירות את משגר הטילים מבלי להינעל, כך שלאויב לא תהיה התרעת נעילה, תכוון גבוה כדי שטיל שלך יעוף בקשת אל המטרה. זה די קשה להתמחות בזה (ללא ספק אני זבל בזה) אז תחשיב את זה כאפשרות מתקדמת רק לחיילים משוטטים בטוחים ביותר.

    מתקני פריסה לא עושים נורים

    בכל מקרה, גם אם אתה לא נהנה מהצלחה גדולה מלנצח את הנורים של האויב, זכור שהרבה מזמנך יכול לעבור ביעיל על הריגת המתקנים של הסטרוגג והם לא יכולים לירות נורים. כך שאתה ממשיך לפגוע בהם. בנאים של הסטרוגג יכולים לנסות ולתקן אותם. פגע בהם שוב, וקרוב לוודאי שתוריד בנאי או שניים. לאט ויפה, לא בחיפזון, לא קשה ולקחת סדיר חלקים מהגנות הסטרוגג. מריח את זה? אאאאחחחח כן, ריח הארומה העשיר והמושך של החייל המשוטט הקלאסי.



    פותחים את ההגנות של Valley II: משוטטים ומאגפים לעורף

    כל אחת מהמשימות של Valley יכולה להפוך לנקודת חנק מכאיבה עבור ה GDF: אתר הבניה של הגשר/הכניסה למנהרה, היציאה מהמנהרה/כניסה למוצב (OutPost), איזור הפריצה למחולל המגן, והמזהם בבניין הסופי. מה תוכל לעשות כדי לפתור את בעיית ההגנות הללו? כחוק כללי, תמיד תתקוף מהצד או מאחורה ולא מקדימה. אבל איך אתה יכול לעשות זאת כשאתה מתחיל ב Valley כשאתה בפינה אחת והאויב לפניך? טוב, האם אתה רואה את השביל שהולך מחוץ למנהרה בצד שמאל? האם אתה רואה את הנגמ"ש הטרויאני שיכול לנסוע גם במים בבסיס שלך, פונה ישירות לכיוון האגם והשביל המשני לצד השני של המנהרה? האם זחלת למטה במדרון לרציף, היכן שסירת תקיפה Platypus מטלטלת בתמימות, מוכנה לקחת אותך לצד הרחוק של האגם? כן, אפילו לחיילים המשוטטים מותר לנהוג עכשיו.

    עקוף את נקודות-החנק בכניסה למנהרה, צעד או סע מסביבם ואו שתהלום בהם ממרחק אם אתה ברגל או עם הנשק של הרכב או אולי אפילו תעשה התקפה רכבית פתאומית כדי לקחת את המגנים מאחורה. זכור להשתמש בצופר הרכב (ברירת-מחדל H) כדי להתריע שחקנים אחרים לנוכחותך – זה היה נורא אם הייתה דורס אותם אחד-אחד. פשוט נורא. אוקי, אולי לדרוס אותם זה לא הדבר החכם ביותר לעשות, אבל גם אם לא תשרוד הרבה זמן, נתת להם לחשוב על משהו אחר חוץ מלחבוט במהנדסים המסכנים האלה שבונים את הגשר ומתקנים את ה MCP. תפוס את תשומת הלב שלהם ופצל את האש שלהם.

    לגבי מחולל המגן הזה (משימה 3), החייל המשוטט הוא חלק עיקרי בו. חוץ מהחלק הראשי של הריסת המתקנים והרכבים ששומרים על המטרה (עדיף ממרחק מרבי מאשר מקרוב ומהצדדים מאשר ישר ממולם), פיצוץ סורגי הביוב כמשימה משנית ממש עוזר לפרוץ את המטרה. "פוצץ את סורגי הביוב" ("Destroy the Sewer Grate") מופיע במערכת המשימות שלך רק לאחר שסיימת את המשימה שנייה. למעשה אתה יכול לעשות את זה ישר על התחלת המפה – זה פשוט לא השימוש הטוב ביותר לזמן שלך, כשאתה חייב להגן על המהנדסים הגיבורים שבונים את הגשר ומתקנים את ה MCP. ה Platypus מושלם כדי להעביר אותך דרך האגם אל סורגי הביוב, כדי שתוכל להטמין ולחמש את מטען ה H.E שלך מבלי להירטב יותר מדי.


    ציד מתקנים טוב

    אוקי, דיברנו על רכבים, דיברנו על צריחי הגנה אבל אתה לא צריך לשחק הרבה ב Valley כדי להבין שאחד מהדברים העיקריים שהורגים את מהנדסי ה GDF שבונים את הגשר ומתקנים את ה MCP זה הארטילרית הסטרוגג. אם המהנדסים שלך מצליחים לפתוח צריח מיירט-ארטילריה, הם אמורים ליהיות מוגנים, אבל רק דברים מעטים ב ETQW מושכים כזו כמות של אש כמו מיירט הארטילריה והחיים שלהם נוהגים להיות קצרים ואלימים. ארטילריית הסטרוגג תמיד תהווה איום, במיוחד כשהבאתם את ה MCP לקצה המרוחק של המנהרה. מאיפה ארטילרית האויב הזאת מגיע? צוד! לך תמצא! הסוכנים החשאיים של ה GDF מעולים במציאה ונטרול של מתקני הסטרוגג (זה עובד על הראדאר טוב כמו על הארטילריה וצריחי ההגנה), אבל החייל לעשות את העבודה בצורה לא פחות טובה. למעשה, אם אתה עסוק בלאגף את האויב כדי להגיע לעורף בזמן שאתה שומר על מרחק בריא מהחזית, אתה נוטה לשוטט בטבעיות למקומות שבהם סוכני השדה של האויב פורסים את הארטילריה שלהם. סוכנים סמויים יכולים לפרוץ ולנטרל עם מכשיר הפריצה שלהם והרימון האלקטרו-מגנטי, ואז להשתמש במצלמת העין השלישית שלהם כפצצה כדי להוריד מתקן. אנחנו החיילים עושים את זה טיפה שונה.

    כשאתה מוצא מתקן של האויב, הסתכל עליו והשתמש בתפריט הקשר שלך (ברירת-מחדל V) כדי לאפשר לכל הקבוצה שלך לדעת שהוא שם (וכך גם לתת לעצמך משימה להרוס את זה). ייתכן ותרצה לשמור את הטילים שלך לרכבים, ויש לך רק מספר רימונים מוגבל אז תרצה להחזיק אותם כדי להרחיק חיילים ורכבים שמתקרבים יותר מדי, אבל מטען ה H.E שלך הוא פשוט מושלם. תטמין ותחמש את המטען שלך על המתקן החצוף, התרחק למרחק בטוח ובום – המתקן הושמד לגמרי, הניסיון הורווח, ועדיין יש לך את הרימונים שלך. אה, ואל תשכח שצריחי נגד-חיילים הם עצבניים אם אתה ברגל. השתמש בטיל אחד כדי לנטרל אותם מרחוק לפני שאתה מנסה להטמין את המטען שלך.


    ללא אהבה לסטרוגג המשוטט?

    אנחנו דיברנו רק על החייל המשוטט מנקודת המבט של ה GDF ב Valley, אבל כמובן שזה עובד בשביל כל אחת מהקבוצות בכל מפה. אולי זה חשוב במיוחד במפות שבהן הקבוצה שלך תוקפת ויש קו הגנה נייח שיש לשבור, אבל זה עובד גם בהגנה: פשוט יותר סביר שהמטרות שלך יהיו רכבים שמתקדמים מאשר מתקנים נייחים. כמו שכנראה הבנתה, החייל המשוטט זוהי רק דרך שבה מוצאים את מירב העילות של נשק מסוים תוך כדי מזעור הסכנה לשחקן, אבל הנשק הזה יכול להיות טוב באותה מידה אם זה משגר הטילים של חייל הGDF או המחריב (Obliterator) של חייל הסטרוגג. למשמיד הסטורגג אין מד-מרחק, אבל אותם העקרונות עובדים: אתה מכתיב את המרחק, הקצב והמקצב של הקרב, אתה משתמש בטווח של הנשק שלך כדי לירות על מטרות לפי בחירתך בזמן שאתה נשאר מחוץ לטווח של דברים רבים אחרים ככל שניתן. בעדיפות להתקיף מהצד ומהעורף, בתקווה לפצל את אש האויב. אה, ותוודא להמשיך למצוא ולהכניע את חבילות האספקה של ה GDF (ובאותה מידה אם אתה חובש GDF, שים לב איפה אתה קורא להם).

    אוקי, עכשיו אני משוכנע שהסתכלנו מספיק זמן ומספיק עמוק לתוך החייל המשוטט. אני מקווה שזה עוזר לך עם מפת ה Valley במיוחד, ובהבנת משחקיות ETQW בכללי. עכשיו צא לקרב!
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    460
    איזה השקעה ,קבל ח"ח גדול ממני.

    רק שיהיה לנו כבר מנהל, ונאכל לשים את כל המדריכים המשוקעים שהאנשים עשו פה בדיון מרוכז אחד בנעוץ
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    10,516
    ח"ח
    באמת צריך לינקייה (אחת בלי ווארז)
    שתף ב-Google+

הרשמה