תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    רציתי לפתוח פה דיון על מה אתם חושבים על האבולוציה של משחקי המחשב ולאן היא מתקדמת.
    מנסיוני (הדי עשיר יש לומר) בתחילת דרכם של המשחקים הם התחלקו לשני חלקים. משחקי שעשוע (נניח כגודמת פאקמן, דיגר) ומשחקי חשיבה ולמידה(פאזלים חידות וכו). היום כבר לא מוציאים משחקי חשיבה ולמידה כאלו.
    האם אתם חושבים שאז עשו זאת רק בגלל כוח החישוב המועט?
    האם היום רק גרפיקה מעניינת אותנו?
    האם אנחנו השתננו ולא מעניין עוד לחשב אלא רק לפוצץ דברים?
    מה תהיה המגמה לעתיד (5-10 שנים נניח)?

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    13.05.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    2,124
    חח בדיוק פתחתי דיון דומה...
    לדעתי, כל משחקי הפאזלים וWorms שהיו בהתחלה - הם המשחקים הטובים באמת. היום מנסים לדמות את המחשב לקונסולה ואף יותר מזה, ולדעתי - ללא הצלחה. אני לא מבין למה היוצרים לא מביאים לנו את משחקי הArcade הכייפים שהיו זמינים לנו לפני כמה שנים...
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    כיום מתעניינים כמעט ורק בגרפיקה, היא בעצם מה שכאילו הופך את המשחק למתקדם וחדיש,
    אני חושב שבמידה מסויימת זה רע, ועובדה שיש הכי הרבה משחקי FPS שכמעט זהים
    אחד לשני ועדיין עושים הכי הרבה כסף.
    בתקופת העבר הגיעו לרמת גרפיקה מסויימת והפסיקו, והשקיעו במשחקים מגוונים ובהנאת במשחק.
    אני אוהד מושבע של גרפיקה, אבל עם זאת צריכים גיוון וחידוש במשחקים.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    497
    כיום משחקים לא מתעסקים ב"סתם שעשוע", אלא בimmersion(כתבתי נכון?)
    כלומר, שהמשחק "שואב" אותך פנימה. לרוב.
    דוגמא? כל הRPGיים למיניהם, משחקי הרפתקאות, וכו.
    למרות שיש יוצאים מן הכלל, שהם כן שעשוע, אבל עדיין לא "סתם שעשוע".
    LittleBigPlanet, לפי דעתי, הוא דוגמא מצויינת.

    God gave you 2 kidneys, one to keep and one for video games
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    23.06.2007
    הודעות
    2,442
    נכתב במקור על ידי Zakk
    כיום מתעניינים כמעט ורק בגרפיקה, היא בעצם מה שכאילו הופך את המשחק למתקדם וחדיש,
    אני חושב שבמידה מסויימת זה רע, ועובדה שיש הכי הרבה משחקי FPS שכמעט זהים
    אחד לשני ועדיין עושים הכי הרבה כסף.
    בתקופת העבר הגיעו לרמת גרפיקה מסויימת והפסיקו, והשקיעו במשחקים מגוונים ובהנאת במשחק.
    אני אוהד מושבע של גרפיקה, אבל עם זאת צריכים גיוון וחידוש במשחקים.
    אתה חייב לזכור שהייתה תקופה מסויימת שבה מיחזרו את פאק-מן, והוציאו עוד גרסאות שלו...
    אבל המסחור בתעשייה אז היה ממש קטן, לדוגמא: כש-EA נפתחה, היא הייתה חברה שאוהבת להשקיע ולהסתכן במשחקים ייחודיים, שלא בטוח שיצליחו, אבל אם יצליחו, יהיו יצירת אומנות.

    ומה עכשיו?
    All that is gold does not glitter,
    Not all those who wander are lost
    ;
    The old that is strong does not wither,
    Deep roots are not reached by the frost.
    From the ashes a fire shall be woken,
    A light from the shadows shall spring;
    Renewed shall be blade that was broken,
    The crownless again shall be king.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    13.09.2007
    הודעות
    941
    איך שאני רואה את זה:
    הסיבה העיקרית להפסקת משחקי הפאזל והחשיבה לקונסולות הוא העובדה שככול שהקונסולה מתקדמת כך גם החומרה שלה (בעיקר) וזה לא בעיה ליצור גרפיקה יותר מתקדמת עם ההתקדמות הקיימת הבעיה היא במישחקי החשיבה בגלל שבשביל לעשות משחקי חשיבה(אני יודע עבדתי על כמה ) צריך בעיקר התקדמות של המתכנת אך לקדם את צורת החשיבה של האנשים הרבה יותר מסובכת מאשר חומרה ותוכנה. אבל אני חושב שמשחקי חשיבה יכולים לשאוב את השחקן באותה מידה אם לא יותר ממשחקי RPG והרפתקאות.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    אכן כן, תראה למשל את PORTAL - פשוט יצירת מופת של משחק חשיבה. חבל שהוא כ"כ קצר

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    11.08.2007
    עיר
    עמק יזרעאל
    הודעות
    2,033
    משחקי שעשוע כמו פאק-מן הפכו להיות משחקים באינטרנט, מפני שהיום ליצור קונסולה דורש מאמץ וכסף רב, ועם כל החומרה הסופר-מתקדמת, משחקים כגון אלה הם סוג של אי-ניצול.
    ובלי קשר לזה, אני חושב שהגענו למצב שיש משחקים שאתה מסתכל עליהם, crysis למשל, ואתה יכול לומר לעצמך "זה נראה אמיתי!!!!", ולכן, אני חושב שהתעשייה מתקדמת לעידן פיתוח המשחקיות עצמה, משהו שייקח את הwii, וישדרג אותו כמה רמות טובות, כמו חליפה שלמה ששולטת על המשחק למשל.
    דוגמה טובה נראתה פה בvgames, בכתבה על החליפה שקולטת את מקום הפגיעה במשחק, ומעבירה את התחושה לשחקן.
    לפי דעתי הwii מתחיל עידן חדש לתעשיית המשחקים, שעיקרו הוא פחות בשפור החומרה, ויותר בהכנסת השחקן אל עולם המשחק.
    שתף ב-Google+

הרשמה