תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 17 מ 17
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    07.09.2007
    הודעות
    20
    קניתי מארצות הברית את הXBOX360 ELITE.
    ויש לי אחריות..
    מישהו בבקשה יכול לרשום לי את המדניות שלהם והכל לפני שאני שולח?

    ולא פגה אצלי האחריות, אין אצלי פריצה ולא כלום.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    16.07.2007
    הודעות
    3,078
    נכתב במקור על ידי aviad12
    קניתי מארצות הברית את הXBOX360 ELITE.
    ויש לי אחריות..
    מישהו בבקשה יכול לרשום לי את המדניות שלהם והכל לפני שאני שולח?

    ולא פגה אצלי האחריות, אין אצלי פריצה ולא כלום.

    מה קרה למכשיר שלך???
    TF2 Player - BouNcH

    MyComp:I5 [email protected]:Gigabyte GA-P55-UD3L:G.skill DDR3 4Gb RAM 1333Mhz:GB 8800Gts 512Mb|(New soon - HD6950):Samsung 1.5Tb:Cm 690 II:HEC WIN+ 600W:
    Logitech Mx518:Logitech MediaKeyboard


  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.09.2007
    הודעות
    20
    נכתב במקור על ידי DrDevil29
    מה קרה למכשיר שלך???
    בנתיים כלום אני מקווה. אני רוצה לדעת למקרה שיקרה משהו.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    תחפש פה תארד קודם על איך לממש את האחריות (לאן לשלוח וכו). כעיקרון אתה רק צריך לשלוח לחו"ל ולדאוג שישלחו את זה בחזרה משם (נניח קרובי משפחה או משהו כזה) בתוך ארה"ב הכל על חשבון מיקרוסופט.


  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    ומה עושה בן אדם רגיל מהישוב שחיי בישראל וכך גם משפחתו? אין דרך לשלוח פפשוט דרך UPS נגיד ישירות למייקרוסופט והמשלוח יהיה עליהם?
    נשמע מגוחך כל ההתנהלות הזאת של החברה הזאת.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    למה? אם אתה הבאת את הקונסולה לבד - בעיה שלך.
    אם קנית בארץ - תפנה לחנות שקנית מהם (והם ישלחו וכל הברדק)
    כל עוד אין ייבוא רשמי למה לבוא אליהם בטענות?


  7. #7
    הצטרף בתאריך
    07.09.2007
    הודעות
    20
    למשלי יש לי קרובים שם.
    השאלה אם אני שולח להם לתיקון והם מחזירים לי אני אצתרך לשלם למכס שוב?

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.07.2007
    הודעות
    3,078
    אם שילמת פשוט תראה להם את הקבלה ולא תצתרך לשלם...
    TF2 Player - BouNcH

    MyComp:I5 [email protected]:Gigabyte GA-P55-UD3L:G.skill DDR3 4Gb RAM 1333Mhz:GB 8800Gts 512Mb|(New soon - HD6950):Samsung 1.5Tb:Cm 690 II:HEC WIN+ 600W:
    Logitech Mx518:Logitech MediaKeyboard


  9. #9
    הצטרף בתאריך
    07.09.2007
    הודעות
    20
    נכתב במקור על ידי bozeman
    תחפש פה תארד קודם על איך לממש את האחריות (לאן לשלוח וכו). כעיקרון אתה רק צריך לשלוח לחו"ל ולדאוג שישלחו את זה בחזרה משם (נניח קרובי משפחה או משהו כזה) בתוך ארה"ב הכל על חשבון מיקרוסופט.
    חיפשתי, לא מצאתי.
    יש מצב שאתה בחור נחמד ותביא לי לינק אילו? =] ;)

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    נכתב במקור על ידי aviad12
    חיפשתי, לא מצאתי.
    יש מצב שאתה בחור נחמד ותביא לי לינק אילו? =] ;)
    זו הודעה שלי מלפני איזה חודשיים. העתקתי אותה עכשיו תחת הדיון הדביק של המדריכים ואתה יכול למצוא אותה שם.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    07.09.2007
    הודעות
    20
    נכתב במקור על ידי noamkot
    זו הודעה שלי מלפני איזה חודשיים. העתקתי אותה עכשיו תחת הדיון הדביק של המדריכים ואתה יכול למצוא אותה שם.
    תודה אחי, אבל זה לא ממש פתר לי את הבעיה שהצגתי.
    הוא לא רשם מהם התנאים לתקנון שלהם,איך שולחים להם, וכל זה..
    הוא פשוט סיפר את הסיפור שהוא עבר.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    נכתב במקור על ידי aviad12
    תודה אחי, אבל זה לא ממש פתר לי את הבעיה שהצגתי.
    הוא לא רשם מהם התנאים לתקנון שלהם,איך שולחים להם, וכל זה..
    הוא פשוט סיפר את הסיפור שהוא עבר.

    זה לא הוא... זה אני...

    בכל אופן, רשמתי שם הכל אם תטרח לקרוא. גם איך שולחים, גם מה עושים עם המכס, גם מה אסור להגיד להם ועוד כל מני דברים.

    אם תהיה לך שאלה שלא מכוסה במה שרשמתי אז אני אשמח לענות.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    נכתב במקור על ידי bozeman
    למה? אם אתה הבאת את הקונסולה לבד - בעיה שלך.
    אם קנית בארץ - תפנה לחנות שקנית מהם (והם ישלחו וכל הברדק)
    כל עוד אין ייבוא רשמי למה לבוא אליהם בטענות?
    אין דבר כזה, החברה המייצרת צריכה תמיד לתת לך אחריות ללא קשר ליבואן במדינת המקור. היבואן יכל לפשוט את הרגל ולהעלם כמו כל עסק. על עלויות המשלוח עוד אפשר להתווכח, אבל מה הבעייה לשלוח את זה ישירות למייקרוסופט לבד? אני בטוח שהם לא יזרקו את החבילה אם הם יגלו שהיא מישראל. יצא לי כבר לתקן לא מעט מכשירים בחו"ל ללא קשר ליבואן בארץ ותמיד עלות המשלוח הייתה עליי, אבל החברה דאגה לתקן לשלוח לי את המוצר בצורה מסודרת לארץ.

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    הכוונה שלי הייתה - ברור שהם ייתקנו את תשלח אליהם, אבל הם לא ישלמו לשלוח את זה חזרה לפה. או במילים אחרות עלות כל המשלוחים עליך. הבעיה איך אתה משלם להם כשהם צריכים לשלוח את זה? (הם לא חנות שתתחיל להתעסק עכשיו עם כרטיס אשראי וכדומה)


  15. #15
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    כדי לשלוח בוקס לתיקון אתה חייב קודם להתקשר אליהם, להרשם, לבקש שישלחו לך הביתה קופסה ריקה לצורך השליחה לתיקון ולקבל מהם מספר תיקון. מדובר בפרוצדורה שלמה ומסודרת.
    אתה לא יכול סתם לשלוח את זה למעבדה שלהם ולקוות שהם יתקנו אותו וישלחו לך אותו חזרה ארצה.
    מה שכן, אני עברתי עכשיו על האחריות שלהם ולא רשום שם שום דבר ביחס להגבלת האחריות עבור מכשירים שהוצאו מחוץ לארה"ב ככה ששווה להתקשר ולשאול אותם (זה בלוא הכי לא עולה כסף...)

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    24.03.2007
    הודעות
    10,856
    חייבים לאהוב את החברה הזאת, ביקשתי מספר להתקשר אליו והם נתנו לי את השלוחות שלהם באיחוד האמירויות וערב הסעודית. מעניין אם המוקדן הערבי הממוצע ישמח לעזור לי . איך לעזאזל יש נציגות לאקסבוקס 360 במדינה שמרנית כמו ערב הסעודית ומדינה מתוקנת לכאורה כמו ישראל נעלמת מהנושא בגלובוס, מיקרוסופט ישראל בהההה...

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    נכתב במקור על ידי Death_119
    חייבים לאהוב את החברה הזאת, ביקשתי מספר להתקשר אליו והם נתנו לי את השלוחות שלהם באיחוד האמירויות וערב הסעודית. מעניין אם המוקדן הערבי הממוצע ישמח לעזור לי . איך לעזאזל יש נציגות לאקסבוקס 360 במדינה שמרנית כמו ערב הסעודית ומדינה מתוקנת לכאורה כמו ישראל נעלמת מהנושא בגלובוס, מיקרוסופט ישראל בהההה...
    ניסית להתקשר למיקרוסופט ישראל?

הרשמה