תפריט ראשי

123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 183
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    ראשית כל אני רוצה לומר מזל טוב לנועה, שחשבה על הרעיון שזכה להיות הבסיס שלנו למשחק.
    אז הנה הרעיון:

    המשחק יהיה משחק פלטפורמה בעל אלמנטים של משחק RPG.
    בתחילת המשחק יתבקש השחקן לבחור לעצמו דמות.
    כל דמות תהיה בעצם סוג של 'סיפור' בפני עצמו - הדמות שלך תתפתח אוטומטית על פי הבחירה שלך בתחילת המשחק. זאת אומרת שמאפיינים שונים עליהם נחליט, כגון נקודות התקפה/הגנה/זריזות וכדומה ייקבעו מראש. יהיו מספר סוגי דמויות לבחירה שכל אחת מהם תתמקד בכיוון שונה, כך שיהיה מגוון אף על פי שזה לא יהיה כמו תהליך ההתקדמות במשחק RPG. באופן כללי, הסוגים השונים יהיו שחקן הגנתי יותר, התקפי יותר, זריז יותר וכדומה. הנשקים והלבוש יהיו בהתאם.
    בנוסף, יש לכם אופציה לבחירה בין כמה סוגי שיריונות לדמות שלכם, כדי שתהיה מידה מסויימת של שליטה על ההתקדמות שלה, וסוגי השריונות ניתנים לשינוי במסך בחירה מיוחד. סוגי השריונות הם:
    טבע, פלדה וקוסמי:
    טבע: התקפה יחסית חזקה אבל הגנה יחסית חלשה.
    פלדה: התקפה ממוצעת והגנה ממוצעת.
    קוסמי: התקפה יחסית חלשה והגנה יחסית חזקה.

    לאחר בחירת הדמות האחרונה תקבל 'גאלה'. גאלה הוא יצור שבוחר את בעליו לפי הסימן שהוא מקבל מהאל שלו, ולכל אחד אישיות דומה לבעליו. "גאלה" הוא לא כמו כלב\חתול\חיית מחמד, הוא חלק מהנפש של הבעלים והם מתחברים ביחד מידית ברגע שראו אחד את השני.
    הגאלה של השחקן תהיה מעוצבת בסגנון המשחק אותו בחרתם: עגולה יותר להגנה, דקיקה לזריזות, מאסיבית ומשוננת לעוצמה.

    אז, מה בעצם הסיפור של ה'גאלה'?
    הגאלה נולדים בשמים. לאחר שהגיעו לגיל שמאפשר להם לרדת ארצה הם נשלחים על ידי עץ, כן, עץ... ישנו עץ אחד בממלכת האלים ואחד בממלכת בני האנוש... הגאלות נוחתים למגלות העץ של בני האדם ומחכים לחצי השני של נפש שלהם שיבוא לקחת אותם. כל ילד מובא בצעירותו למצוא את הגאלה שלו. מי שלא מוצא חוזר שנה אחר שנה כדי לנסות ולהתאחד עם הגאלה הייחודי לו.. לכל גאלה צורה של חיה שונה שמאפינת את אישיות הבעלים. הם לעולם לא מתבגרים אבל כאשר הבעלים מת - לא משנה מאיזה סיבה, הם גם מתים. אם הגאלה מת, הבעלים יכול להמשיך לחיות.. ואולי אפילו לנסות את מזלו ולמצוא לו ידיד חיים חדש. לרוב זה לא קורה - הבעלים משתגעים ולעיתים מתאבדים, או שהם פשוט ממשיכים לחיות את חייהם לבדם. הגאלות ובעליהם מתקשרים אחד עם השני בעזרת סוג של טלפתיה בינהם, הם לא צריכים לדבר בקול. הגאלה מסוגל לתקשר עם בעליו בלבד.

    לאחר יצירת השחקן שלכם אתם תיכנסו למשחק והגאלה שלכם יופיע לידכם מידיית - הוא היה איתכם מאז ומתמיד אבל בגלל שזה משחק אתם כבר גדולים. תוכלו לבחור לו שם והצורה שלו תיבחר לפי בחירת הדמות שלכם בתחילת המשחק (זאת אומרת בהתאם לסגנון התפתחות הדמות שבחרתם).

    במקום שבו אתם נמצאים יש הרבה צורך לעזרה - מפלצות מהוות מיטרד ולא תמיד יש מי שיגן ויציל.

    המשחק מתנהל בצורה של משימות.
    מתחילים במשימות קלות שלרוב יהיו קשורות למפלצות, ולאט לאט המשימות יהיו קשות יותר.
    הריגת מפלצות מקנה לכם נקודות נסיון, וכאשר אתם עולים רמה תכונות מסוימות של הדמות שלכם יתפתחו (שוב, בהתאם למה שבחרתם בתחילת המשחק). הגאלה שלכם יעלה רמות, אבל בצורה שונה משלכם, כל מספר רמות יווסף לו כוח שגם עליו יש לכם שליטה - כוח פיזי (כוח התקפה, הגנה וזריזות) וכוח שמיימי, כגון רוח, אש, מים וכדומה. אתם תוכלו להחליט באיזה מהם הם ישתמשו כל פעם.

    תשיגו כסף דרך מכירת דברים שאתם מוצאים, דרך אסיפת כסף שהמפלצות מפילות.

    המשחק יהיה בשלבים - מערות, אזורים עם מפלים ונוף ירוק, שלבים עם נחשולי מאגמה בכל מקום, וכדומה.

    על העלילה נחשוב בהמשך.

    אחרי שהבנתם את הרעיון, אני חושב שזה הזמן לחלוקת התפקידים!

    אני מציע שכל אחד יכתוב במה הוא רוצה להתעמק בעיצובים שלו.
    האפשרויות השונות:
    • יצירת רקעים ונופים לשלבים השונים - Kettricken
    • יצירת דמויות (גיבורים, דב"שים, גאלות) - Woolin/?
    • יצירת נשקים - CarlJohnson/Ravid
    • יצירת אויבים - Woolin/?
    • יצירת אפקטים מיוחדים (התפוצצויות, אש, מים, קרח וכדומה)
    • יצירת עיצוב התפריט הראשי - CarlJohnson
    • יצירת עיצוב תפריטי המשחק השונים - Woolin, CarlJohnson
    • יצירת איורים להמחשה (דמויות, גאלות וכו') - Kettricken
    החלק הפחות עיצובי (למי שמסוגל, אם לא, נסתדר):
    • יצירת פס-קול למשחק - Woolin/CarlJohnson
    • יצירת קולות (sounds) למתקפות השונות - Woolin, CarlJohnson
    החלק המאוד חשוב:
    • יצירת קו עלילתי למשחק - Kettricken, TheBeliever
    החלק המאוד מאוד חשוב:
    • יצירת מנוע המשחק בפלאש - (?)Potato, Ravid
    זה הכל חברה, אפשר לכופף טיפה את הרשימה אם מישהו רוצה (ומסוגל) לעשות יותר מתפקיד אחד או רק חלק מתפקיד אחד או לשלב וכו'. בקיצור, זה הבסיס וזה מה שאנחנו צריכים, מי שמסוגל שיציע את עצמו.
    אם יהיו כמה אנשים שירצו את אותו תפקיד נמצא דרך לחק אותו או שאחד יוותר לשני.
    בקיצור, נעשה מה שצריך.

    חשוב מאוד לבחור את סגנון העיצוב של המשחק, ווקטור, פיקסל ארט, גם וגם, אחר.
    שכל אחד יכתוב במה הוא טוב ומה יותר נוח לו ונבחר סגנון יחד.

    בהצלחה לכולנו!

    קדימה אנשים, כל מי שרוצה ויכול להצטרף לפרוייקט בדרך כלשהי - נא להציע את עצמו. אם אפשר גם בתוספת עיצוב קטן של מה שהוא מתכנן.


  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    אני אפרסם על זה עכשיו חדשה, זה דבר ראשון.
    בקשר לזה, אני חושב שאני מסוגל להכין נשקים, וסאונד למשחק (אתה יודע למה אני טוב בזה אני מניח? ).

    אני לא יודע איזה סגנון לבחור... אני יודע מהכל, בלי להשוויץ כמובן |:

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    אני ורונית נעבוד על העלילה יחד, אנחנו נדאג לזה..
    אני ורונית נעבוד גם על יצירת רקעים ונופים לשלבים שונים..
    אם יהיו חסרים מתנדבים לדברים אחרים שקשורים ביצירה ועיצוב, אני מוכנה לעזור ולתת רעיונות :]

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    10,516
    בקשר לדמויות ולרקעים ולהכל בעצם, באיזה סגנון זה יהיה?
    עתיק, רגיל, מודרני וכו'


    אני כרגע יכול לעבוד על החלק הפוטושופי והאומנותי, על החלק הפלאשי כבר נראה בהמשך

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.08.2007
    הודעות
    63
    אני לא יודע בקשר ליצירת סאונד אפקטס, אבל חשבתי שנוכל לעוות אפקטים ממשחקים אחרים. עושים את זה הרבה בפלאשים.
    חשבתי על משהו בסגנון של ליטל פייטרס 2. יש שם צלילים מצויינים של קרח, אש, התפוצצויות וכ'ו.

    אם אני אמצא אתר טוב להעלת קבצי מוזיקה (אני בטוח שיש פה איפהשהו בפורום) אני אעלה דוגמיות.

    אני לא מבין בפלאש אבל תכנות זה תכנות. אם יש שאלות בדברים מסובכים תפנו אליי.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    נכתב במקור על ידי DRlol
    אני לא יודע בקשר ליצירת סאונד אפקטס, אבל חשבתי שנוכל לעוות אפקטים ממשחקים אחרים. עושים את זה הרבה בפלאשים.
    חשבתי על משהו בסגנון של ליטל פייטרס 2. יש שם צלילים מצויינים של קרח, אש, התפוצצויות וכ'ו.

    אם אני אמצא אתר טוב להעלת קבצי מוזיקה (אני בטוח שיש פה איפהשהו בפורום) אני אעלה דוגמיות.

    אני לא מבין בפלאש אבל תכנות זה תכנות. אם יש שאלות בדברים מסובכים תפנו אליי.
    אתה יכול לכתוב AI על בסיס מתמטי?

    החלטתי שאת המנוע אני אכין על בסיס מתמטי.. זה יקח יותר זמן, אבל יקל על העבודה, אם נצטרך לחזור אחורה ולעדכן דברים.


  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    10,516
    אני לומד השנה AI, אולי זה יוכל לעזור

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    יופי
    אני אצטרך עזרה לבנות קוד של קו ראייה לאויב. כתבתי אחד, אבל יש בו מלא באגים...


    עריכה: הרגע קראתי את הנ"ל עד הסוף...
    הקטע של המשימות נשמע כמו מהסוג של המשחקים האלה שכולם הזמן רצים לשדה להרוג, חוזרים לכפר, רצים שוב לשדה, חוזרים שוב לכפר...
    חשבתי שאתם רוצים הרפתקאה? שלא נשארים באותו מקום כל הזמן?
    אם כן, אז המשימות יכולות להיות קטנות, רק להעשרה. ולא הרבה מהן. מעט.


  9. #9
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    פוטייטו, אני לא בטוח אם הבנת למה נועה התכוונה (או שאני לא הבנתי?).
    המשחק יהיה בנוי בצורה של שלבים, וכל שלב יכיל משימה מסויימת, זה הכל.
    זה לא שהולכים וחוזרים והולכים וחוזרים. אני לא בטוח לגבי הקטע של מכירת החפצים, זה משחק שהוא יותר פלאטפרמה ופחות RPG, אז אני לא בטוח אם יהיה לזה מקום בכלל. מקסימום - חפצים כחלק ממשימה. דוגמא: הרוג את ה'...' וקח את ה'...' ממנו. תן את ה'...' ל'...' וקבל נקודות בונוס.
    לא יודע, זה נראה לי הגיוני.

    אנשים, עדיין אף אחד לא דיבר על העניין הזה - מה אתם אומרים, מה יהיה סגנון עיצוב המשחק? אני חושב שרקע וקטורי כזה ופוקוס על השלב עצמו בפיקסל ארט יכול להיות נחמד. מהסיבה שלא כולם יודעים פיקסל ארט, אני נותן לכם להציע את האפשרויות בעצמכם. פשוט תכתבו מה נראה לכם מתאים לסגנון העיצוב ואנחנו ניקח כל אחד בחשבון.


  10. #10
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    כמה נשקים שהכנתי עכשיו:

    לקחתי את מוטיב היהלום הירוק בכל אחד מהנשקים אם לא שמתם לב.
    תחשבו שהגיבור יהיה בערך פי שתיים וחצי מזה.
    כמובן שזו סתם דוגמא, יכול להיות שהמשחק שלנו יהיה גדול יותר.
    אני רק רוצה להראות לכם... אממ... נשקים שהכנתי בפיקסל ארט?
    סתם.
    בכל אופן - בהצלחה לכולם, ותגיבו מה אתם רוצים לעשות אחרת לא נדע מה קורה ומי עושה מה. שוב, אם אתם יכולים - פרסמו דוגמא לעבודה בנושא בו בחרתם לעבוד. זה גם יכול לתת לכם יתרון על מישהו שרוצה לעשות את אותו הדבר. =]


  11. #11
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    10,516
    לא קצת קטן מידי?

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    טוב.. סיימתי AI לאויבים... ומד חיים לשחקן.
    אני אכין מד חיים גם לאויבים אחר כך, ואקודד מערכת משתנים שנוכל לעשות כמה אויבים שנרצה עם אותו קידוד.


  13. #13
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    אני מצפה רק שיתנו לי תפקיד בעיצוב :]
    וכמו שוולין אמר זה לא כמו RPG רגיל שיוצאים לשדה וחוזרים, זה משימה כל שלב..אני כבר חושבת על עלילות ומשימות P:
    ווולין הנשקים שהכנת מדהימים *-*

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    27.05.2007
    עיר
    פח האשפה הקרוב לביתכם.
    הודעות
    2,669
    בקשר לסאונד,יש אתר שיכול מאוד לעזור לכם:אתם מקלידים שם של משהו והוא ייתן לכם צליל שלו.

    http://www.findsounds.com/ISAPI/search.dll

    חיפשתי שם SWORD ויש שם אפשרויות מעולות!

    זכיתי בתואר החתימה המוזרה ביותר ששניצל הכין!D:
    שוקולדים וציאניד יש לשלוח לשירותים הציבוריים הקרובים לביתכם.בין השולחים יתפרץ גייזר.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    הייתי בשמחה עוזר בעלילה אבל זה כבר תפוס...אז אני חושב שאני אוכל לעזור בעיצו דמויות\מפלצות...(זאת בהנחה שאני יכול לצייר ביד ולהעביר למחשב ולערוך קצת בפוטושופ).

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    פוטייטו, לא עיצבת כבר את כל הדברים האלה, נכון?
    פשוט את מדי החיים וכל השטויות האלה אנחנו אמורים לעשות. \:
    בכל אופן, אני שמח שכבר התחלת. אולי תוכל להעלות לכאן דוגמא כללית של איך זה יעבוד?
    פשוט בצורות פשוטות של אויבים ושחקן הכי כלליים שיש. אני רק רוצה לדעת איך זה יעבוד.


  17. #17
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    לא לא עיצבתי, רק קידדתי.
    אני אעלה דוגמא יותר מאוחר, פשוט גיליתי שוב באגים בAI.. הוא עובר דרך קירות... אז אני אעלה אחרי שאני אתקן את זה...
    בנתיים, שיעמם לי בזמן שניסיתי לבנות משוואה למנוע של המשחק, אז קידדתי משחק דפוק בו אתם צריכים לפוצץ את היטלר, די כיף כשמשעמם. ירייה עם העכבר, טעינה עם רווח, תהנו:

    http://img399.imageshack.us/img399/5...shooterhf7.swf

    השיא שלי: 317


  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    ואוו...משחק מצויין...חח אתה גדול...

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    יש לי שאלה..
    המשחק יראה מהצד?[הדמויות יהיו בפרופיל] ויהיה אפשר לקפץ וללכת ולהתקיף.. כי ככה בערך חשבתי שזה יהיה..

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    כן ככה זה יהיה. פירסמתי דוגמית באיזה דיון להמחיש לכם מה זה פלטפורמה.


הרשמה