תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    רחף


    ציטוט:"האדמה מושכת מטה, היא מגבילה את הרוח והגוף, כופה בינוניות על ההולכים עליה, ללא ידעתם הם משתעבדים לה. אני מנסה להישתחרר מכבלים אלה, להרגיש עצמי קיים באוויר נוסק במחשבהחופשית גאונית! מנצל את הפוטנציאל שבי- השמיים הם לא הגבול! הגבול הוא אשליה בלבד."

    האוריק המעונן- זאב שמיים וותיק

    על הרחפים נמאסו חייהם הכבולים לקרקע, אך הקסם נראה להם כפתרון זול, וכבחירה בדרך הקלה, "עליך להגיע לשמיים בכוח שרירך שלך ולא בעזרת אנרגיה קסומה חצונית!" היא אמרה נפוצה בקרב הרחפים.
    רחפים לא אוהבים אשפים, כיוון שהם קובלים את יצירתם ללחשים ולמטריצות חיוורות, אותם הם משננים בקנואות. הם מכבדים למכשפים, אך לא יותר מזה, בהם הם רואים אנשים שמנצלים את הפוטנציאל של כוחם בצורה טובה אך עדיין כבולים, ובכהנים ואק"דים הם רואים בסך הכול כלים של אלוהותיהם- מרשימים, עוצמתיים, קושים, מעוררי כבוד- אך עדיין, כלים. הם מסתדרים עם דרואידים ורואים בהם אנשים ההולכים עם נטייתם הטבעית, ולא
    מוותרים עליה. נזירים הם מעריכים בגלל השכלול עצמי שלהם, ומשטר האימונים האדוק שלהם, ואכן יש הרבה רחפים נזירים, במיוחד אלו הפחות שמרנים בטבעם, רוב הרחפים הם גם נוכלים כיוון שלאלו יש יכולת ותושיה מבריקים, אותם מעריכים מא הרחפים. או טרובדורים האוהבים נדודים, בעלי תושיה גם הם, ואיזו דרך טובה יותר לנדוד למקומות רחוקים מאשר דרך האוויר הפתוח. שכאמור לפי תורתם של הרחפים- לא מגביל את הנפש, אלא מאפשר לה לנסוק לרמות יצירה חדשות.
    רוב הרחפים הם בני אדם או חצי אלפים בעלי הגישה הפתוחה לחידושים, יש גם מספר לא מבוטל של רחפים ננסים המתעניים ביותר במכאניקה של הרחף ולא פעם יצרו יצירות מופת של רחפים טכנו מאגים בעלי יכולת לחימה/טיסה מדהימים. כמו כן, מספר אלפים בעלי אהב למישורים פתוחים לוקחים דרגות במקצוע זה וכן בני מחצית הרוצים חידושים. חצי אורים אורקים נדירים מאד במקצוע זה כיוון שהינו מקצוע הדורש הבנה טכנית גבוהה ביותר, כזאת שיש למעטים מהם, הנירים יותר הם גמדים, אשר חיבורם חזק לקרקע, ושמרנותם בדרך כלל, גורמת להם להיתעלם בבוז מכול אחד ה"משתגע בשמיים" לפי דבריהם, מקרויד "המטורף" הינו גמד רחף, שהיה לאגדה בקרב הגמדים הרחפים, גם אם לא מאד עזר להעלות את ערכם בחברת הגמדים, אלא רק הורידה.

    הרחף עושה שימוש נרחב במיומנות- משלח יד(גלישת אוויר) משלח יד (גלישת אוויר)


    דרישות
    מיומנות- משלח יד (גלישת אוויר) 8, מלאכה (גשלני אוויר ומצנחים)5, קפיצה 6, ריכוז 5
    כשרונות- רוכב הסערה, חינני כמו ציפור במעופה
    מיוחד- עליו להיתחנך במגדל הרוחות וללמוד שם את 2 דרגותיו הראשונות במיומנות משלח יד (גלישת אוויר) ואת הכשרון- ממריא על כנפי הרוח. השפה היחידה המדוברת במגדל הרוחות היא שפת האוויר ולכן עליו ללמוד אותה גם כן, כדי להיתקבל בכלל לחניכה, תקופת החניכה עורכת כלל כחודש אחד, ולארח מכן משוחחר הרחף לשכלל את יכולותיו השטח.
    מיוחד- חייב להיות ללא יכולת תעופה טבעית או קסומה כולל לחשים, ברגע שרחף אוויר מטיל לחש הנותן לו יכול תעופה על עצמו, הוא לא יכול להיתקדם יותר כרחף ומאבד את כול יכולתיו העל טבעיות, עד אשר יעוף אל מרכזה השקט (עין הסערה) של מערבות אוויר בחוזק של הוריקן או טורנדו. וישאר שם סיבוב אחד למען טהור עצמי.


    דרגה-----תה"ב------ק--ר--ת------מיוחד----תוסף למימנות גלישת אוויר
    1---------0---------0--0--2------נסחף עם הרוח/מנתב רוחות
    2---------1---------0--0--3------רחף ממוחה/ צולל כמו חץ
    3---------2---------1--1--3------פורש כנפיים
    4---------3---------1--1--4------רחף דגול/כנפי טיטניום
    5---------3---------1--1--4------שליט הסערה


    מאפייני מקצוע
    שליטה בנשק שיריון
    הרחפים אינן זוכים בשליטה בציוד נוסף.

    ק"פ- ק8

    כנוצה נסחף ברוח (ע"ט)
    משקלו של הרחף יורד למחצית ממה שהיה לפני שלקח דרגות כרחף, למרות שזה על טבעי, ההשפעה מיידית, ואין אפשרות לנגוד אותה בשום דרך.

    מנתב רוחות (ע"ט)
    בדרגה ראשונה הרחף לומד לנתב זרמי רוחות למקומות הרצויים לו בשביל מעופו באופן כמעט תת מודע, הטמועה בו בחוזקה. הוא שולט באופ חלקי, בטמ"פ, בלחצי האוויר ובכיוון הרוח העוצמתה באזור הקרוב אליו, כך שהוא תמיד יכול לקחת 10 במיומנות משלח יד (גלישת אוויר), גם אם יש סיכוי לתוצאות רעות בכשלון או כאשר דעתו מוסחת. חוץ מזה הוא ראשי בכול עת כפעולה מתמשכת שאינה מעוררת התקפה מזדמנת ולוקחת דקה אחת, לשנות את עוצמת הרוח ברמה אחת לכול כיוון, ברדיוס של 18 מ' סביבו לכול דרגה שיש לו כרחף.
    בנוסף הוא מושפע תמי מהשפעת הלחש "נפילת נוצה" וצריך לבצע בדיקת ריכוז בד"ק 12 בכטול סיבוב בו הוא רוצה לדכא יכול זו.

    רחף ממוחה- (י"ד)
    כאשר הרחף מגיע לדרגה 2 הוא נעשה ממוחה בכול הקשור לגלישת אוויר, כאשר הוא משתמש במיומנות "גלישת אוויר" כדי לגלוש בגלשן אוויר, רמת התימרון שלו הופכת לממוצעת על כול המשתמע מכך, במקום מגושם כרגיל בעת תעופה על גלשן אוויר.

    צולל כמו חץ (י"ד)
    בדרגה שניה, הרחף מסוגל לבצע כפעולת סיבוב מלא התקפת צלילה מרשימה- ההתקפה פועלת כמו היסתערות מהאוויר, אך היצור הצולל חייב לנוע לפחות 9 מ' ולאבד לפחות 3 מ גובה. ניתן לבצע התקפה מלאה, המתקיף מקבל -2 לדרג"ש ו+2. הרחף יכול להליט האם להמשיך לנוע במאוזן, או האם לבצע נסיקה, אם בחר לבצע נסיקה עקוב אחרי המיומנות "גלישת אוויר" לפרטים אודות נסיקה או גלישה מעלה.
    אם בחר לנוע במאוזן, הוא מסוגל להמשיך את ההתקפה, כדי לעשות זאת עליו לוותר על כול התקפותיו לסיבוב זה חוץ מהתקפה אחת כנגד המטרה הראשונה ובמקום זאת לתוקף התקפה אחת בתה"ב הגבוהה ביותר שלו כול מטרה הנמצאת מאחורי מושא ההתקפה, הוא יכול לתקוף ככה עד 7 מטרות נופסות לפני שיאלץ לנסוק, באותם תנאים המוצגים למעלה.

    פורש כנפיים ועף (י"ד)
    בדרגה 3 הרחף יודע עיצד לנתר לגובה מדהים, הוא מקבל תוסף השווה לפעמים דרגתו כרחף לכול בדיקות הקפיצה שלו וראשי תמיד לקחת 10 בבדיקות קפיצה.
    בנוסף הרחף לא מוגבל יותר בגובה או באורך הקפיצות שלו כתוצאה מוגובהו, ומסוגל לגלוש בגלשן האוויר שלו ישר מקפיצה בתנאי שגובה הקפיצה הוא לפחות 9 מ' או קפיצה לגובה נמוך ממקום גבוהה אך לא מספיק גבוהה (לדוגמא- האוריק המעונן עומד על "צוק" בגבה 7 מטרים, הוא הולך אחורה ורץ אל עבר קצה הצוק, הוא קופץ מהצוק והמנחה מגלגל- לתוצאה של 18 לזה מתווסף 6 מתוסף הכשרון של הרחף, עוד 11 מרמות המקצוע שלו, +2 בגלל רמת הכוח שלו ועוד 2 מהכישרון ממריא על כנפי הרוח מזה יורד 1 בגלל מסחר השיריון שלו. זה מסתכם לתוצאה סופית של 38. לפי המיומנות קפיצה הוא צריך לקפוץ לגובה של 30 ס"מ על כול 4 נק' שהשיג מעבר ל10, הוא השיג 28 נק' מעבר לעשר. 4 נכנס ב28 7 פעמים זה אומר שיש לו 7 נ' להכפלה- 7 X 30 שווה 210 ס"מ, ששוים 2 מ' ו10 ס"מ. הוא מזנק מעבר לצוק וממריא אל השמיים באזרת המיומנות "גלישת אוויר"

    כנפי טיטניום(ע"ט)
    כאשר רחף מגיע לדרגה רביעית הוא מסוגל להגן על גלשן הרוחות שלו ביעילות, לא משנה ממה בד הגלשן שלו עשוי הוא נחשב כאילו הוא עשוי מאדמנטיט, ויש לו כול ייתרון שיש לאדמנטיט.

    רחף דגול
    כאשר הרחף בדרגה 4 גולש על גלשן אוויר, רמת התימרון שלו הופכת ל"טובה" במקום "מגושמת" כרגיל כשעפים בעזרת המיומנות "גלישת אוויר" בהבדלים הבאים בתמרונים השונים-

    תמרון**-----ביצוע---------------------ד"ק*
    ריחוף***----כן------------------------25
    תנועה לאחור--רבע המהירות-------------22
    פניה---------90 מעלות/1.5 מ'---------15
    סיבוב במקום--90 מעלות/1.5 מ'---------20
    סיבוב מרבי---90 מעלות-----------------X
    זווית מעלה----180 מעלות***-----------22
    מהירות מעלה-חצי----------------------X
    זווית מטה-----180 מעלות--------------18
    מהירות מטה--כפולה--------------------X
    בין למעלה ללמטה----------1.5---------X
    *הד"ק הנדרש לביצוע התמרון מבלי לאבד שליטה לפי האמור בתיאור המיומנות "גלישת אוויר"
    **לתיאור התמרונים השונים עיין במלש"מ עמ' 20 (טבלאה 2-1)
    ***לא ניתן לתמרן כך יותר מסיבוב אחד רצוף


    שליט הסערה (ע"ט)
    בדרגה 5, הרחף מיביא את שליטתו באוויר לרמה מודעת לחלוטין, לבצע שליטה ברוחות באפן חופשי בדרגת מטיל השווה לפעמים דרגת המקצוע שלו. לא ניתן לבצע שליטה ברוחות נוספת עד שהקודמת היסתיימה,
    והשפעת הרוח תמה לחלוטין.
    בעת שהוא שלוט ברוחות על הרחף לבצע בדיקת ריכוז ד"ק 20 בכול סיבוב בו הוא שלוט ברוח או שההשפעה תיגמר.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    שוב, אני אגיב רק לפלאף: ההתחלה מצויינת, ואז שוב, הדרישות נוגדות אותה. כמעט כל משפט אצלך אתה מתאר עד כמה הם חופשיים ולא קונבנציונלים, ואז אתה דורש שהם ילמדו במגדל מסויים, תחת שפה מסויימת? לא, לא נראה לי הגיוני. מלבד זאת, לא הבנתי בדיוק את האופי של המקצוע: הם אמורים להיות נורא משוחררים, אבל אז שוב הם טוענים שקסם מגביל? לדעתי אתה צריך לתת שתי סוגים, זרמים יהיה ביטוי יותר מדויק, של רחפים: כאלה שמשתמשים בקסם, וכאלה שמתמשים בטכנולוגיה.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    אני לא רואה פה סתירה- הם משוחררים וחופשיים נכון! הם לומדים במגדל נכון! לכול כת לא משנה כמה היא דוגלת בחופש ושיחרור תמיד יהיו חוקים תמיד יהיה מרכז כוח שממנו ניתן להכשיר חברים חדשים.
    הקטע עם הקסמים הוא כזה- להרים את עצמך עם קסם = בחירה בדרך הקלה
    מעוף בעזרת הרוח (אפילו אם אתה השולט בה) היא אתגר לגופך נפשך ושרירך, זו רכיבה על הרוח, לא לחימה בה.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    כן, אבל מישהו שכבול למגדל ולשפה, הוא כבול אליהם, הוא לא משוחרר, הם צריכים להיות ספונטניים, לא ללכת ללמוד במגדל, זה לא דבר משוחרר. חוץ מזה, אתה מגדיר את הקסם בתור בלה בלה בלה, ואני עף' זה לא ככה, אתה יכול לתאר את ההיקשרות למהות מארג המציאות והרכיבה עליו על מנת לשכנע אותו להרים אותך ויאדה יאדה יאדה. זה תלוי איך אתה רואה את זה...
    שתף ב-Google+

  5. #5
    נכון, אני מציג איך רוב הרחפים תופסים את קסמי התעופה שונים.

    עכשיו, מי אמר שהום כול כולם בשיחרור וללא תלות? אם היה כזה דבר הייתה דרישה לנטייה תוהנית, או לכול הפחות- לא סדרית, אין כזה דבר, משום שרחפים כן פועלים בהיגיון וסדר, ויכולים לפתח משמעת אימונים נוקשה, אלא שרק בזמן תעופה הם מרגישים את עצמם שלמים, משוחררים, וממשים את מולא הפוטנציאל שטמון בהם.

    בקרוב- דב"ש רחף לדוגמא- האוריק המעונן, חצי דרקון קטוע כנפיים



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הכול תלוי בעולם מערכה + שה"ם (שאין) זה סיפורי למדיי



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    לצערי, הייתה לי תגובה הרבה יותר ארוכה, אבל היא נמחקה. לכן אני רק אשאל, למה הם חייבים שמישהו ילמד אותם את זה? הם אנשים לא קונבצניונלים אחד אחד, כתבת את זה בעצמך, אני בטוח שלפחות חצי מהם ימצאו דרכים שונות ללמוד רק בשביל לא לעשות את זה כמו כולם. להגביל אותם למקום ולשפה זה פשוט לא מה שאני הבנתי מהמקצוע.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    אני די בטוח שאם מישהו ימצא גלשן אוויר ויקפוץ איתו מצוק (במיוחד מישהו שפעם ידע לעוף, כבר יש לו את הידע והחושים והאינסטינקטים הנחוצים) יכול ללמוד איך להסתדר עם זה, הוא לא חייב ללמוד את זה במגדל ובולשיט כזה...
    שתף ב-Google+

  10. #10
    שכנעתם אותי, אני אבטל את זה ואוסיף את המגדל רק בתור אופציה לתוספת לעולם המערכה.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    תודה רבה. אכן מוערך. ( :
    שתף ב-Google+

הרשמה