תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 22
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    ביקשו ממני לצייר מכשף מרושע וזקן כזה P:
    הינה פרי עמלי -



    והינה הצבוע שפחות אהבתי.. כי יכולות הצביעה שלי לא משהו -
    http://img114.imageshack.us/img114/9...edcfopyqp3.png
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    אהבתי את היד שמושטת קדימה, יצאה מגניב. ( :
    ציור יפה מאוד, יש לי בעיות עם הפנים שלו, למרות שאני מניח שזה בגלל שביקשו ממך לעשות מכשף מכוער P:
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    21.04.2007
    עיר
    חיפה
    הודעות
    168
    דווקא הציור הזה שלך הוא פחות מוצלח מאחרים. היד נראת לא כלכך מציאותית , וגורמת לו להראות שמן וחסר פרופורציה.

    מצד שני , שמתי לב שבכל היצירות שלך יש הצללות מדהימות- איך את עושה אותן? בעזרת מחק ועיפרון או רק עבודת עיפרון?
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    אמממ פחות במחק...מחק משמש אותי רק לסקיצות וליתקון דברים שאני לא אוהבת..אני מכהה ועושה צללים עם העיפרון בלבד לאחר מכן אני מורחת את העפר של העיפרון על הניר עם האגודל או עם אחת האצבעות.. מה שנותן מירקם אבל עדין רואים את עבודת העיפרון שלי ממתחת.

    בקשר ליד..אני מנסה לעשות דברים חדשניים יותר..לנסות דברים חדשים..בכל אחד מהציורים שציירתי יש דבר אחד שאף פעם לא ניסיתי.. והינה אחד מהדברים שעוד לא ניסיתי...היא באמת שמנמנה מידי.. אבל אני אלמד עם הזמן..
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.04.2007
    הודעות
    33
    הכיוון של הציור מאוד מעניין ונראה טוב מאוד, במיוחד הפוזה. הבעיה העיקרית היא הפיקשושים הקטנים בפרספקטיבה שמצטברים וקצת גורעים מהתוצאה הסופית (אל דאגה, זה רק עניין של אימון)
    אני אנסה להתייחס לכל דבר בנפרד ולהראות איך הוא משפיע על הציור כמכלול:
    1. בעיה ראשונה - אני מתאר לעצמי שציירת במכוון את הכתפיים צרות כדי לתת תחושה של פרספקטיבה כאילו מסתכלים כלפי הדמות מלמטה. אבל ביחס לראש הן צרות מדי, וזה גורם לתופעת לוואי - הדמות נראית נשית, למעשה כמו מכשפה. צריך להקטין את הראש או להגדיל את הכתפיים.

    2.בעיה שניה - הפרספקטיבה של הגוף והרגליים היא אחידה, במקום שכל הגוף ילך ויתרחב בחלקיו התחתוניים יותר. זה מבטל את תחושת הפרספקטיבה ולכן כף היד הימנית נראית גדולה מדי, והדבר גם מוסיף לתחושה שהכתפיים צרות בגלל האנטומיה ולא הפרספקטיבה, ומכאן שהדמות לכאורה נשית. אם היית נותנת פרספקטיבה לגוף, הגדלים של 2 הידיים היו נכונים.

    3. באופן דומה - פרספקטיבה של כל זרוע ימין. החיבור עם הכתף צריך להיות צר יותר. כמו שזה עכשיו, זה גורם לכל יד ימין להיראות פשוט גדולה מדי.

    בעיות אחרות:

    1. האחיזה של יד שמאל במטה לא משכנעת מספיק. לדעתי זה מפני שהאצבעות צרות מדי.
    2. לא יודע אם זה מה שניסית להשיג, אבל הבד של הגלימה נראה דק מאוד, כמו משי.
    3. זה חשוב לי לומר, באופן כללי ולא רק כאן - זה לא רצוי למרוח הצללות בציור בעפרון. זה רק גורע ולא באמת תורם. באופן כללי זה נחשב הרגל לא טוב שצריך להימנע ממנו (מריחות צריל לעשות בציורי פחם ולא עפרון).
    עם הצללה בעיפרון כמו שצריך ובלי מריחות, ניתן לתת תחושה של המרקם האמיתי של אובייקט (אם זה בד או מתכת וכו'), ומריחה בעפרון פשוט מבטלת את זה. בעיה נוספת שהיא יוצרת ולצערי רואים זאת טוב בציור שלך, היא שהמריחות מונעות ממך להגדיר במדוייק איפה ואיך הצללים מונחים על אובייקטים (וזה חשוב, זה חלק מאוד עיקרי בנפח, באסתטיקה ובחדות). בציור שלך זה נראה בעיקר בגלימה - במקום שהצללים יגדירו היטב את הקפלים על הבד ואיך האור נח עליו, ההצללה על הבד דהויה ולא ברורה, והקפלים נראים לא ברורים ולא מושקעים וחבל.
    אחד מהאלמנטים האסתטיים ביותר בציורים כאלו הוא קפלים בבד, וכדאי מאוד להשקיע בהם ובהצללה המדוייקת עליהם (כלומר גם להימנע ממריחות), וזה ממש חבל לי שפספסת, כי זה היה נותן לציור שלך המון.

    דברים שאהבתי:
    - החגורה (קשה להסביר למה, היא פשוט מרגישה נכון ובמקום, אבל גם כאן ההצללה עליה דהויה)
    - הצורה שבה הבד של הגלימה מונח על יד ימין. ממש טוב, אבל למה לא להשקיע בקפלים?
    - כנ"ל לגבי כל הגלימה - לא יודע אם התכוונת לזה, אבל הגלימה נראית כאילו היא נפוחה מבפנים בגלל משב אויר שנכנס פנימה או משהו בסגנון, ואני אוהב את האפקט הזה. אבל שוב, חבל מאוד מאוד שהקפלים וההצללה לא מושקעים ולא ברורים.

    סה"כ ציור טוב מאוד, והבעיות ניתנות לתיקון בקלות. רק באמת חשוב לי שתפתחי את ההרגלים הנכונים בהצללות.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    קודם כל תודה רבה על התגובה המושקעת :]
    1.סבא שלי כפוף כבר אין לו כתפיים יציבות וגדולות כמו של גברים צעירים יותר..רציתי שהוא יראה כאילו הוא מתכופף כזה קצת..אבל הוא באמת נשי..
    **אני לא מציירת גברים...ציירתי אולי רק פעם פעמיים שלוש..אני מציירת בעיקר\רק נשים אבל בכל זאת ניענתי לבקשה\אתגר הזה של לצייר גבר זקן..**

    2.אני לא מומחית בציור, יש לי הרבה מאוד טעויות בתנוחה של הדמות...ואחרי שאני מגיעה לתוצאה מספקת, אני לא נוגעת בציור, רק משלבת את החתימה שלי וזהו..השורה התחתונה - אני לא יכולה אחרי שעשיתי ציור כזה במשך כמה שעות למחוק הכל ולהתחיל מחדש..את התנוחה את הפנים את כל הגוף..אז מה נשאר?

    3.כן לזה שמתי לב מאוד רק אחרי שסרקתי את הציור..הזרוע הייתה צריכה להתחיל בגודל רגיל וצר ורק אז להתרחב אני הרחבתי אותה יותר מידי מוקדם..

    בעיות אחרות שציינת:
    1.אני דווקא מאוד אהבתי את היד הזאת..ולי האחיזה נראת בסדר..האצבעות קצת צרות אבל אני לא רואה שזה ממש מפריע פה..
    2.כן, זה מה שניסיתי להשיג.
    3.ככה אני מציירת.זה ההרגל שלי. הצללות שלי לוקחות לי בין שעה ולשעתיים יותר. אני משקיעה בכל קפל אפילו שהוא לא נרא כל כך אמיתי ויפה..אני מורחת כדי לחבר את הקפלים, לשלב אותם..ואחרי המריחה אני שוב צובעת ועוברת על זה.אני משקיעה וחורשת שעות על כל לציור שאני מעלה לפה.. שלא יהיה לך ספק..

    אני לא לומדת משום מקום, אין לי מדריך אין לי מורה.
    אני לומדת מנסיון וטעיה..

    תודה רבה על התגובה היא עזרה לי מאוד :]
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.04.2007
    הודעות
    33
    קודם כל לצורך הגילוי הנאות גם אני מעולם לא למדתי לצייר ואני ממש לא מומחה (אם נשמעתי פלצני או מתנשא אני ממש מצטער, לא התכוונתי). גם הלמידה שלי היא מניסוי וטעייה. אבל הזמן עושה את שלו, ועם הזמן גם את עוד תמצאי גישה למקורות מידע ומקורות ביקורת ברמה גבוהה מאוד (זה חלק מתהליך השיפור של כל אמן), שייתנו עוד קוים מנחים והמון העשרה והשראה. ככה גם יכלתי, מעבר לשיפור מיומנות תוך כדי ניסוי וטעייה, לשפר את היכולת שלי ע"י נסיון לחקור תחומים שמעולם לא נגעתי בהם לפני כן.

    שלא תביני אותי לא נכון, אני ממש לא חושב שאת גורעת מההשקעה בתמונה בגלל שההצללה מרוחה. אני רק מדבר על ההשפעה של המריחה על התוצאה הסופית. זה לא שבמריחה התוצאה גורמת לצופה להסיק שלא הושקע מאמץ בציור, אלא שהפרטים בציור רק נראים ככה לכאורה (לפעמים דווקא בדרך להגיע לתוצאה הזו משקיעים ה-מ-ו-ן, ויש הרבה מאוד דוגמאות לציורים שנראים אפילו סתם מקושקשים, אבל האמן השקיע בהם עבודה מטורפת)

    אמרת שככה את מציירת ואני בהחלט מכבד את זה ולא מתכוון להתערב לך בסגנון. אבל המריחה בעיפרון נחשבת כהרגל לא טוב כי היא מורידה ממה שנקרא ה"איכות הגראפית" של הציור. הכוונה לעד כמה הפרטים בציור חדים וברורים, עד כמה גבוהה הניגודיות (קונטראסט) ועוד כל מיני.
    אני ממליץ לך לעשות את הדבר הבא - ציירי רישום התחלתי של ציור כלשהו, ולפני שאת מצלילה תצלמי אותו. אח"כ תצלילי אותו הכי טוב שאת יכולה פעם עם מריחות ופעם בלי ותבדקי מה נראה לך טוב יותר. ככה בעצם אני נוכחתי לדעת (לפני 12 שנה) שאני משיג תוצאות טובות יותר כשהציורים ללא מריחות. מאוחר יותר הבנתי שככה גם מקובל בכל עולם הציור בעיפרון..
    אני יודע למה את מרגישה שעם מריחות את מקבלת תוצאה טובה יותר - כי הצללים יוצאים חלקים יותר ולא "מקושקשים". גם אני הרגשתי כך, עד שהבנתי שציור טוב וחלק עם עיפרון אפשר וצריך לעשות עם מגוון של עפרונות טובים בעוביים שונים. אני ממליץ בחום לנסות.

    עוד משהו, לגבי זה:
    .אני לא מומחית בציור, יש לי הרבה מאוד טעויות בתנוחה של הדמות...ואחרי שאני מגיעה לתוצאה מספקת, אני לא נוגעת בציור, רק משלבת את החתימה שלי וזהו..השורה התחתונה - אני לא יכולה אחרי שעשיתי ציור כזה במשך כמה שעות למחוק הכל ולהתחיל מחדש..את התנוחה את הפנים את כל הגוף..אז מה נשאר?
    היתה תקופה שגם אני הייתי מצייר ככה, ועם הזמן נוכחתי לדעת שצריך להימנע מהטעויות עוד לפני שהן נוצרות. יש המון דרכים ליצור את הקוים העיקריים בציור מבלי באמת לצייר אותו, רק כדי להגדיר בלי שגיאות את הפרופורציות, הפרספקטיבה, הפוזה, הגודל הכללי (שלא יברח מהדף) וכו' עם מינימום שגיאות. הרעיון העיקרי הוא לצייר בסיס לציור או "שלד" שיגדיר את כל הנושאים הנ"ל בלי טעויות ובהשקעה מינימלית (כך שלמחוק ולתקן אותו זה עניין של שניות), ומעל זה לצייר את הציור עצמו, כך שמעל ה"שלד" מציירים יותר ויותר במפורט (כמו עבודה בשכבות).
    אם בשלד אין טעויות אז יהיו הרבה פחות בתוצאה הסופית. זה מאפשר לצייר תנוחות מורכבות מאוד, ולדעתי זה גם כיף יותר לצייר ככה.
    אצלי בתור השלד אני מצייר פשוט אוסף של קוים (כלומר כאילו שבנאדם עשוי ממקלות).

    בקיצור, לא משנה איך תבחרי להתקדם, אני מאחל לך בהצלחה

    ד"א, את המראה הכפוף היית משיגה אם היית נותנת לדמות פחות צוואר, כלומר נותנת לראש לשקוע קצת יותר בין הכתפיים.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    11.04.2007
    עיר
    גשר
    הודעות
    588
    אני אתפרץ בחוצפתי לדיון.

    אני חייבת להסכים בעניין המריחות- אני גם רואה בזה הרגל שכדאי להימנע ממנו. הייתי מפרטת, אבל הפירוט של SerpentMage הרבה יותר טוב ממה שאני אי פעם אצליח להפיק. אני רק אסביר בפשטות שזה באמת מטשטש את כל התמונה, ונותן תחושה יותר דו מימדית מתלת מימדית [כי הנפח מטשטש ונעלם].

    בנוגע לעניין המחיקה אחרי כל כך הרבה עבודה- אני מזדהה. הבית שלי מלא בעשרות דפים של דברים שהתחלתי, הגעתי לתוצאה מקסימלית באחד הפרטים, ולא העזתי לגעת יותר בציור. חצאי ציורים שלא שווים כלום, זה מה שיש לי מהם.
    אניג'ן [מי שניהלה איתי את הפורום, ועזבה לפני שהגעתם. ציירת דגולה בעיני] לקחה אותי בידיים שלה בחודש האחרון, והיא הולכת להעביר אותי סדנאת סבל שבה אני אצייר ציורים רק על מנת להרוס אותם. ואישית, אני חושבת שזו המשמעות של נסיון וטעיה- להרוס הרבה דברים בדרך.
    מוצא חן בעיני איך שאת עושה נסיונות על תנוחות שכאלה שמעולם לא נגעת בהן. אני מאוד מתקבעת על תנוחות מסויימות ויכולה להישאר תקועה שם לנצח נצחים.

    עוד דבר שהייתי רוצה להעיר עליו זה שאמרת שאת אוהבת לצייר רק דברים יפים, באחד מהדיונים על הציורים הקודמים שלך. וגם כאן אמרת שנענית לאתגר לצייר איש זקן, כאילו זה משהו שהיית עושה רק אם היו משלמים לך. לפני שש שנים כל מה שהייתי מציירת היה פיות. עשרות פיות שעומדות עם הגב לצופה, וכולן נראות אותו הדבר. הן היו הדבר הכי יפה שהלצחתי להוציא מבין שתי הידיים שלי [לפחות באותה תקופה]. אני מניחה שפיתחתי חיבה לנושאים מעוותים [לא שאני טוענת שגברים זקנים הם מעוותים- למי מכם שיום אחד יהיה גבר זקן. זה לא מה שאני אומרת], ולדברים שהם לא שיא היופי.
    אני לא אנסה לשנות את דעתך, כי אני גם מאוד אוהבת דברים יפים שמציירים, אבל אני רק אגיד לך את זה- מה שיפה כל כך בציור זה שאת יכולה לצייר את הדבר הכי מגעיל בעולם, אבל אם תעשי את זה בצורה טובה; זה בכל זאת יהיה יפה.


    בנוגע לציור עצמו;
    אני לא חושבת שהבעיה בזרוע המושטת קדימה היא החיבור עם הכתף, אני חושבת שמה שהיית צריכה להקטין זה את החלק שבין כף היד למרפק [אמה]. אני מתכננת לעשות ניסויים בהקצרות בשניה שייתפנה לי זמן לקשקש קצת, ואני ממש מתכוונת להגזים עם זה. אני אשמח להגיע לדברים בסגנון ישו המת של מנטניה [בכל זאת, זה הבחור שהמציא את ההקצרות]. אם זה יעבוד, אני אודיע לך, ואמליץ לך לעשות את זה גם כן- אם לא בשביל התרגול, לכל הפחות בשביל השעשוע.

    מעבר לזה אני רוצה להחמיא לך על הכהים שבציור הצבוע, במיוחד בגלימה. הצבע של המכנס יצא לטעמי קצת כהה מדי [אפילו שזה הצבע האהוב עלי], והייתי נותנת עוד איזה מקום עם צבע ממש כהה בציור, כדי לנטרל את התחושה שהמכנס לא שייך לשם.
    מעבר לזה רציתי לשאול- באיזה צבעים את משתמשת, בעצם?
    את עצבת ראשי המקריח,
    את ייגון ציפורניי הגדולות.
    את, שמעיני בנפץ הטיח,
    בחרוק הריצפה בלילות.

    [החולד/ נתן אלתרמן]
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    קודם כל אני מצטערת שאני לא יכולה לתת תגובה בונה כמו שאר האנשים פה כי אני לא מבינה כל כך בציור
    אבל כשאני מסתכלת מהצד,כמו שאר פשוטי העם אני יכולה להעיר כמה הערות שהפריעו לי קצת..ברשותך כמובן ^^
    קודם כל העין השמאלית [מהמסך],הייתי צריכה להסתכל ממש מקרוב כדי להבין איפה העין בידיוק..הציור הצבוע עזר לי להבין בסוף..
    ולפי דעתי כף היד השמאלית [מהמסך] נראת קצת גדולה..

    אבל כל הכבוד על הציור!..ציור פשוט מעולה ואני חושבת שהמריחות מוסיפות ונראות ממש טוב..לא הרבה אנשים מסוגלים לעשות את זה לפי מה שאני ראיתי ^^
    אהבתי מאוד את השיער ואת המטה
    אני אישית מעדיפה ציורים לא צבועים..הם פשוט נראים יותר טוב לטעמי ^^


    *טוב אז בסוף כן חפרתי קצת
    מקווה שעזרתי במשהו
    ישר כוח ומקווה לראות עוד ציורים שלך ^^

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    קודם כל אני מודה מאוד מאוד לתגובות של כולכם.. מאוד עוזר לי להבין :]

    בקשר לשאלה של ג'ואנה..
    אני מציירת עם עיפרון, מעלה למחשב בעזרת הסורק..וצובעת [בפשטות וקלות חייבת לציין] את הציור בעזרת הלוח הגרפי שלי והתוכנה פוטושופ[יש לי גם תוכנה מיוחדת לעטים גרפים שבאה עם הלוח Corel X אבל בפוטושופ אני יכולה לעשות את זה יותר מהר ויותר קל..]
    אני עוד לא התרגלתי לעט הגרפי..ואני לא מציירת ציורים בעזרתו אלא רק צובעת אותם...

    רציתי להגיד בקשר לציור דברים יפים..
    את צודקת ב100 אחוז.. הלוואי והייתי יכולה לצייר דברים מגעילים..אני חושבת שזאת אומנות בפני עצמה..אבל אני לא אוהבת לצייר רק דברים יפים..אני פשוט אוהבת שהדמויות שלי מאפיינות משהו..מעבירות מסר לצופה.. אם זה סבל וכאב או שלווה וכיף... אני פשוט אוהבת שתוך כדי משולב יופי..יופי של הפנים בעיקר..שפתיים בשרניות..אני תמיד מציירת כי אני חושבת שזה מושך ויפה.. שום דבר לא צריך להיות שיא היופי בהתגלמותו...אבל בכל זאת אני אוהבת לצייר נשים יפות.

    בקשר לחצאי ציורים שהזכרת..
    כשאני מתחילה לצייר..אסור לי לעצור..רק כדי לעשות פיפי, לשטוף ידיים מהעופרת של העיפרון וזהו. אם לא אני יוצאת מריכוז ונמאס לי.. אני פשוט משאירה את הציור כמו שהוא..ככה נוצרים חצאי הציורים שלי..המוזה באה.. וחלפה מיד אחרי שמוחי גישש מחוצה לה...
    מה שהתכוונתי להגיד זה שאני מפחדת לגעת בציור לאחר שהושלם. אבא שלי אומר "כל המוסיף גורע"..
    וכשאני מסופקת מהציור אני מניחה לו ועוברת לעבודת הצביעה במחשב.. P:

    SerpentMage אני חושבת שהייתי אגרסיבית מידי בהודעה הקודמת שלי.. אז רק רציתי להגיד סליחה ותודה רבה על התגובות המעולות שלך....ורק בשביל הראקורד של הניסיון וטעיה.. אני עברתי מאנימה לריאליסטי[או לפחות ניסיתי XD]..ואני מקווה להשתפר בהמשך

    האסטרטגיה שלי בנוגע לעיצוב תנוחת הגוףך היא שאני פשוט מציירת חתיכות מוזרות.. כאילו הכתפיים והחזה הצורת טרפז.. ואז עוד חלק טרפז רק קטן יותר ואז כמו תחתונים ענקיים בשביל העגן והפיפי..[אצל נשים כמובן XD]...

    בקשר למריחות ששניכם ציינתם..בציור הבא שלי אני לא אמרח...ואני יעלה את הציור לפה.. יהיה מעניין :]

    נ.ב.
    בציור שהראת לי, ג'ואנה..
    הקפלים בשמיכה שלו פשוט מדהימים..
    ויש לו סטיגמטה כזאת.. זה מפחיד קצת X:
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    27.05.2007
    עיר
    פח האשפה הקרוב לביתכם.
    הודעות
    2,669
    טוב,זה מדהים!ההצללות והכול...והפנים.טוב,אולי קצת היד השמאלית יצאה גדולה,אבל אני יודע כמה זה מתסכל להתחיל למחוק. (אצלי המילה מחק היא קשקוש,אני לא הכי מסודר בציור). סך הכול,גם חתימות את עושה מדהים וגם ציורים.בראבו!

    ואני אומר את זה מנקודת מבט של אחד שבא מסגנון ציור אחר לגמרי.(קריקטורות פרועות בלי קווים אדומים)...

    זכיתי בתואר החתימה המוזרה ביותר ששניצל הכין!D:
    שוקולדים וציאניד יש לשלוח לשירותים הציבוריים הקרובים לביתכם.בין השולחים יתפרץ גייזר.
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    11.04.2007
    עיר
    גשר
    הודעות
    588
    אני לא מבינה גרוש בפוטושופ, אבל תמיד קיבלתי את הרושם שהרבה יותר קל למחוק בו דברים. אבל אני לא באמת יודעת.
    אשמח לראות את העבודה הבאה, זה אפילו מרגש אותי טיפה.

    ודרך אגב, בציור שהראיתי לך, אין לו סטגימטה- זה ישו, יש לו פשוט חורים ממסמרים.
    אני מקשקשת כרגע שטויות שקשורות לתולדות האומנות, מה שאסור לתת לי להתחיל לדבר, אבל אם כבר דיברנו בכל נושא היופי והציור- תפתחי שוב את הקישור שנתתי.
    זה ציור רנסנסי שמתאר סצנה עם קומפוזיציה שבתקופת הרנסנס הייתה די קבועה, רק שמנטניה לקח אותה ושינה אותה. את רואה את הדמות הזקנה שבצד? זו שבוכה? זו הדמות של מריה [מדונה], אמא של ישו. כל האמנים בתקופה ההיא היו מציירים אותה צעירה ויפה כשהיא בוכה על הבן שלה שמת, ורק למנטניה הייתה החוצפה לצייר אותה ככה, זקנה ובוכיה, כואבת, כמו שבאמת היה אמור להיות.
    נקודה למחשבה.
    את עצבת ראשי המקריח,
    את ייגון ציפורניי הגדולות.
    את, שמעיני בנפץ הטיח,
    בחרוק הריצפה בלילות.

    [החולד/ נתן אלתרמן]
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    הוווו לא חשבתי על זה ככה...עכשיו כשאת אומרת אני שמה לב..
    פשוט הייתה תקופה שהיו מציירים אנשים עם אור על הפנים שבא מהשמש או מהשמיים ויש להם חורים מדממים בידיים - סטיגמטה[למדתי עליה לעומק..סיבות והכל..]
    אני חושבת שאת צריכה ללמוד להכיר את פוטושופ...אני ממש ממליצה לך כי קל מאוד לצבוע , למחוק והכל אם את רוצה עזרה בקשר לעבודה בפוטושופ אני ממש אשמח אם תפני אלי

    ותודה רבה על התגובה clanck ... :]
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    24.04.2007
    הודעות
    33
    2 הציורים האחרונים שפרסמתי כאן בפורום נעשו בפוטושופ. תוכנה מצויינת להתחיל להכיר בה את עולם האומנות הדיגיטלית על כל נפלאותיו (טוב, לא על כולם, יש תוכנות רבות מתקדמות יותר לציור דיגיטלי בסגנונות שונים).
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    12.01.2007
    עיר
    חיפה
    הודעות
    1,036
    טוב ליראות שבזמן החופש הגדול אנשים חדשים היצתרפו לפורום, מאחר וכימעט ולא הגבתי פה כל החופש.. שזה דיי ביגלל שאני מסוגל לצייר רק דיי בזמן שיעורים בבית ספר, הרגל רע, אז לא היה לי מה לפרסם או כוח להגיב..
    כן.. טוב, מאחר ואני אישית הייתי מעדיף שאנשים יראו לי מה לתקן מאשר להגיד את זה, יותר מובן ככה מאשר "תגדיל את היד", "לסדר את התנוחה של הראש" וכו וכו.. סירטטתי את מה שאני חושב שצריך לסדר ואיך..
    הכל עם העכבר אז לצערי הרבה מאוד דברים מפוקששים, לצייר עם העכבר זה כאב ;[
    בכל אופן אני מקווה שזה לפחות העביר את המסר, רציתי להוסיף רק שלמכשף הזה.. יש בפרצוף מראה.. נשי ... מראה של מכשפה יותר אפשר להגיד..
    ד'א, בחגורה ומיסביב לצוואר זה רק רעיונות של איפה אפשר להוסיף פרטים קטנים נחמדים שרק יכולים לשפר את הציור בלי להיות יותר מדי..
    כן :פ
    הנה
    http://img508.imageshack.us/img508/3...lv1copybr9.jpg
    גלרייה :ם
    www.hivih.deviantart.com


    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    24.04.2007
    הודעות
    33
    טיפ קטן לגילוי שגיאות בציור:
    רוב השגיאות חומקות מעיני האמן כי במהלך הציור, המוח מפצה אוטומטית על בעיות שנוצרות בו ואמורות להציק לו, בגלל הזמן שהוא משקיע בצפייה בציור בתהליך התהוות. המוח למעשה משלים את החסר.
    הפתרון הוא לבדוק את הציור בהיפוך מראה.

    לכל מי שמצייר בתוכנה דיגיטלית, חשוב מאוד כל כמה דקות לעשות לתמונה היפוך מראה, כלומר Flip Horizontal. כשאתם מביטים על התמונה בהיפוך מראה, כל השגיאות צועקות לכם מהדף, כי המוח לא משלים אוטומטית את התמונה בראש שלכם כמו שהוא עושה במצב המקורי. כל ניתן לגלותף מעבר לשגיאות, גם דברים שאולי מובנים לכם בציור אבל לא יהיו מובנים לצופים אחרים.

    גם מי שמצייר על דף יכול לבדוק את הציור שלו - פשוט שימו מראה בניצב לציור כך שהוא ישתקף עליו, והביטו בהשתקפות במראה. אתם תשיגו את אותו אפקט.

    את הדבר הזה רצוי לעשות כל כמה דקות, כדי למנוע משגיאות להצטבר.

    לצביעה דיגיטלית יש יתרון מאוד מהותי - אתם יכולים לצייר על התמונה כשהיא הפוכה, ואחרי כמה דקות להפוך שוב וחוזר חלילה. זה ממש מצויין לגרום לציור להיות עם מינימום שגיאות, או לפחות אם יהיו בו שגיאות אתם תהיו מודעים לכך.

    מקווה שזה יעזור לחלקכם.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    בקשר לתגובה שלך HiViH..
    אני חושבת שזה קצת מעליב אותי ואפילו פוגע למרות שאני בטוחה שלא התכוונת..
    פשוט אני עבדתי על הציור הזה שעתיים ומשהו..אין לי בעיה עם תגובות בונות כמו היד צריכה להיות ככה וככה וככה..או הדמות נשית מידי וכו'..
    אבל אתה באת ופשוט ציירת על הציור שלי.. זה גורם לי להרגיש אממ.. שהציור שלי חסר ערך אם מישהו פשוט יכול לבוא ולצייר עליו את התיקונים לטעויות..נכון זה מאוד מפורט ויפה ונחמד..ובאמת רואים טוב מאוד וזה מבהיר לי טוב את המצב..

    אולי יש לי נטייה להגזים בדברים שאני אומרת כמו עכשיו.. אבל בכל זאת.. אני לא אוהבת שנוגעים ביצירות שלי..סליחה אבל הן פשוט יותר מידי אישיות כל אחת ואחת..הייתי שמחה אם לא תעשה את זה שוב ותכתוב לי פירוט על הטעויות כמו שאר האנשים בפורום..ככה גם יותר קל לי להבין..

    בקשר לפנים הנשיות שמוזכרות שוב ושוב..
    אני מזכירה, שאני מציירת נשים..וגברים זה כבר מחוץ לתחום אבל בכל זאת אתגרתי את עצמי P:

    SerpentMage הייתי רוצה לשאול איזה ניסיון שלך בציור..אתה פשוט נרא מאוד מנוסה ומבין :]
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    12.01.2007
    עיר
    חיפה
    הודעות
    1,036
    כשאני אומר או עושה משהו, אני חושב מה אני הייתי רוצה שיעשו לי או יחס.. סליחה אם העלבתי אותך כי זאת לא הייתה הכוונה, אני יודע שאני אישית תמיד מעדיף אך ורק תגובות בונות, מחמאות לא עוזרות לי להישתפר ולא מועדדות אותי להמשיך לצייר, וסירטוטים שמראים לי מה כדי לשפר וזה ניראה גם ניראה לי, אפילו יותר טוב בישבילי למיקרה שאני לא מבין "מה בדיוק לתקן בפרופורציות" וכו..
    גלרייה :ם
    www.hivih.deviantart.com


    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    115
    אני לא אמרתי שאני לא רוצה תגובות בונות. להפך. אני כתבתי שאין לי בעיה ואני מקבלת אותן בברכה.
    אני לא רוצה מחמאות כל הזמן כי אז אני לא אתקדם לשום מקום,אני לא ילדה קטנה שכל מה שהיא רוצה זה מחמאות על כל ציור. אני לא כזאת.חוץ מזה אני מקבלת מנה מאוד נדיבה של מחמאות מחברותי ומהורי..בדיוק בגלל זה אני מפרסמת את הציורים שלי פה.. כדי לקבל תגובות בונות.

    אני יודעת שלא התכוונת, אני רק הערתי שאותי זה מעליב ושאני מעדיפה תגובות בונות בכתב.
    מצטערת אם אני נשמעת תוקפנית או משהו בתגובות שלי XD
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    24.04.2007
    הודעות
    33
    Kettricken, לשאלתך:
    הנסיון שלי בציור הוא כתחביב שלאט לאט מקבל נופך מקצועי. את המיומנות שלי רכשתי בעצמי, מלמידה עצמית בלבד. המון ניסוי וטעייה, התבוננות וחיפוש מקורות השראה, איסוף מידע באינטרנט והתכתבות עם אנשים מקצועיים באמת שיציבו לי את הסטנדרט הנכון, כדי שיהיה לי מושג לאן לשאוף אם אני רוצה להגיע לרמה מקצועית. האתר האהוב עלי לגבי אומנות דיגיטלית הוא האתר CGSociety, שאני חייב לו המון מבחינת השראה אומנותית וכיוון השאיפות שלי. בעיקרון, הוא מייצג את הרמה אליה אני רוצה להגיע.

    התעסקתי בעיקר עם רישומי עפרון, צבעים אקריליים (ציורי קיר), מעט צבעי מים וטיפ טיפה צבעי שמן, אבל האהבה האמיתית שלי היא האומנות הדיגיטלית - דו - מימד, תלת מימד ואנימציות.
    לדעתי אני רחוק מאוד מלהיות מקצוען אמיתי (לפחות לפי הסטנדרטים שאני מציב לעצמי), ועדיין יש לי המון מה ללמוד... אז אני עדיין ממשיך ומנסה לכשלל את עצמי.

    עריכה: אני מקווה שאני לא מעליב אותך בכך שאני נדחף, אבל נראה לי נחמד לקנח במכשף רשע משלי (ציור מלפני כמה שנים טובות עם עכבר ופוטושופ 6)
    ????? ??????? ????? ???????
    שתף ב-Google+

הרשמה