תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 18 מ 18
  1. #1
    אמן הלהב

    אחד עם נשקו, תנועותיו זורמות ממהלך למהלך כמו ריקד, ריקוד של מוות. מוותק אברים, מחסל לוחמים, מביע בחרבו, מה שמשורר מן המעולים לעולם לא יצליח להביע בשיריו, הופך את הלחימה לאומנות- אומנות ההרג.

    ציטוט:"ברמה הראשונה של אומנות הלהב, האמן נעשה מתואם עם חרבו, כל שאין קטלני ממנו בשימוש בה. ברמה השניה של אומנות הלהב, לאמן אין עוד צורך בנשק, כוח רצונו בלבד יוצר את עוצמותו, אפילו עלה של דשא הוא קטלני בידיו של האמן, בדרגה שלישית של אומנות הלהב מגיע האמן לשלמות, אין לו צורך יותר בלחימה, הוא מבין את הכול, ולכן לא צריך ללחום בכלום"חרב שבורה, אמן להב אגדי

    דרישות
    תה"ב- 10
    מיומנויות- ידע(פילוסופית הקרב) 8, לולינות 5, מלאכה (ציור) 5, ריכוז 8
    כשרונות- ערנות, התקפת סופה, מיקוד נשק (נשק כול שהוא בעל להב)
    מיוחד- עליו לדעת לכתוב את המילה להב בללפחות 21 שפות שונות (שווה ערך לליקיחת 2 נק' במיומנות שפות), לאחר שהוא משיג את כול נק"ן לעליה בדרגה, עליו לשבת במקום שקט לצייר עשרים ואחת מצורת הכתיבה של המילה להב שהור מכיר. לאחר מכן עליו להבין את משמעותו של הלהב- עליו לבצע גלגול מתמשך של פילוסופית הקרב- עליו לגלגל כול שעה כנגד ד"ק 21 ולזכור את ההפרש שבין התוצאות, עליו להוסיף בכול שעה את ההפרש החדש לקודם, וכשהמספר הזה יגיע ל21, יהיה עליו לצייר את המילה להב בעזרת מינמות ציור בד"ק 20, לארח שיצייר את המשמעות המופשטת של המילה הוא יקבל את הדרגה.

    -------------------- הצלות
    דרגה---תה"ב--- תגובה, קשיחות, רצון---- מיוחד
    1--------1------2------2-----2---- תובנת החרב הראשונה
    2--------2------3------3-----3---- לוחם ברוחו
    3--------3------3------3-----3---- אומנות הלהב
    4-------- 4------ 4----- 4---- 4--- תובנת החרב השניה
    5-------- 5------ 4----- 4---- 4--- אומנות הלהב
    6-------- 6------ 5------5---- 5--- מוות בעשרה צעדים
    7-------- 7 -------5---- 5-----5--- תובנת החרב המושלמת


    קוד:הערה- אם מתי שהו מופיעה המושג "נשק בו היתמקד" הכוונה היא- "נשק חותך בו לקח את הכשרון מיקוד נשק"

    מאפיינים
    שליטה בנשק ושיריון
    אמן הלהב לא מקבל שליטה נוספת בנשק ושיריון

    מיומנויות
    מיומנויות המקצוע של אמן הלהב הן-
    כוח- קפיצה
    זריזות- לולינות, איזון, זריזות ידיים,
    חוסן- ריכוז
    תבונה- מלאכה, ידע (אנטומיה), ידע(פילוסופית הקרב)
    חוכמה- משלח יד
    כריזמה- הופעה, דיפלומתיה, תרמית, איום
    2+מתאם תבונה נק' מיומנות בכול דרגה

    ק"פ- ק8

    ----

    דרגה 1
    תובנת החרב הראשונה (י"ד)
    לאחר שהוא משלים את ההגות הראשונית בתורת הקרב ואומנות הלהב, הוא מסגל לעצמו אחדות עם נשק שהופך להשמיך ישר לידו, או אפילו- המשך ישר, לנפשו.
    אמן הלהב לעולם לא צריך לוודא פגיע חמורה כאשר הוא נלחם בנשק בו הוא היתמקד, בכול פעם שיש איום הפגיעה נעשית חמורה מיד. בנוסף תנועותיו תעשות מושלמות בחיניניותן ודיוקן, אמן הלהב רשאי להישתמש במתאם הזריזות שלו כתוסף להתקפה ולנזק במקום בתוסף הכוח (אם יש מחסר לכוח הוא עדיין נחשב לחישוב הנזק, בנוסף לתוסף הזריזות).

    דרגה 2
    לוחם ברוחו (ע"ט)
    לאחר שלוש סיבובי לחימה באויב מסויים עם נזק בו היתמקד, יכול אמן הלהב כפיעולת סיבוב מלא לבצע בדיקת ריכוז ד"ק 18 כדי לחדור לתודעת היצור ולנסות לחפות עליו קרב מוחי, אם אמן החרב הצליח אז על היצור לערוך הצלת רצון עם ד"ק השווה לתוצאת בדיקת הריכוז של אמן הלהב (הוא יכול להיכשל אוטומטית אם הוא מסכים לאמן הלהב לחדור לתודעתו), אם הוא נכשל, או מסכים לקרב, נפתח קרב מחשבתי, הקרב זהה לקרב רגיל בכול מובן, אך במהלכו, לא זזים שני הלוחמים ולא יכולים לבצע שום פעולה. אם אחד הלוחמים מת בקרב המחשבתי, אז גופו הפיזי נופל על האדמה מעולף ודם מתחיל לזרום מאפו ואוזניו. כול הנזק שספג בקרב המחשבתי מומר לנזק הכנעה.
    לאחר קרב מחשבתי המנצח עייף למשך סיבוב על כול סיבוב שנמשך הקרב.
    קרב מחשבתי לא נמשך אותה כמות סיבובים בעולם הפיזי כמו שנמשך בעולם המחשבה. בכול סיבוב בעולם האמיתי עוברים שלושה סיבובים בעולם המחשבה בו נלחמות הדמויות.
    אמן החרב יכול להפסיק את הקרב מתיי שהוא רוצה, אך אם הוא לא מתכונן בתוך מחשבתו בפעולת סיבוב מלא שמעוררת התקפה מזדמנת, הוא יוצא המום לסיבוב אחד אחרי החזרה של רוחו לגופו.
    אם מישהו תוקף את אחד הלוחמים בזמן הקרב המחשבתי, יש להיתייחס ללוחמים כאל אנשים הנמצאים בהלם מבחינת התוקף, וניתן לצבע נגדם התקפת פתע. אם הקרב נפקע בצורה זו שני הלוחמים יהיו המומים בסיבוב שלאחר הפקיעה, אלא אם אחד מהם ציפה לזה ציפו והיתכוננו לזה.

    דרגה 3
    אומנות הלהב
    בדרגה 3 ובכול שתיי דרגות אחר כך אמן הלהב בוחר אומנות להבים אחת מהרשימה הבאה, ומקבל אותה כיכולת מיוחדת-

    להב חוצה אופקים (ע"ט)*
    כאשר אמן הלהב נלחם בנשק בו היתמקד, הנשק מקבל טווח הטלה של 6 מ', או שטווח ההטלה שלו גדל ב3 אם כבר יש לו טווח הטלה. בנוסף כאשר האמן משגר התקפת הטלה לעבר מטרה כול שהיא, וההתקפה זהה להתקפת הטלה בכול, חוצה מזה שהמטיל לא עוזב את הנשק אלא נמשך איתו אל עבר המטרה, אם המטרה היא מקום מסויים, בדרך כלל אין צורך בבדיקת התקפה אלא אם המקום עכליו נוחתים הוא קטן, מרוחק או נבעייתי בצורה אחרת.
    אם המטרה היא יצור חיי, אז הוא מותקף בהתקפת הטלה רגילה לכול דבר אלא שבאותו סיבוב מטיל הנשק נכנס איתו לקפא"פ ויכול לתקוף אותו בסיבוב הבא כאילו הוא נכנס איתו לקפ"אפ כרגיל.
    אם במהלך הגרירה האמן עובר באזור שמאויים על ידי יצור עוין מלבד מטרת ההתקפה, אז מגיעה לאותו יצור התקפה מזדמנת כרגיל.

    קוריעת עורקים(י"ד)
    אמן הלהב ממוחה בחיתוך עורקים ויצירת דימומים אצל המטרה, כול התקפה שלו עם נשק בו היתמקד, שפוגעת במטרה וגורמת לנק' נזק אחת לפחות יוצרת פצע מדמם שיגרום למטרה נזק של נק"פ אחד בכול סיבוב (או 2 אם הפגיעה הייתה פגיעה חמורה). הפצעים נצברים, כך שכול מכה יוצרת פצע נוסף.
    ניתן לרפא את את הפצעים בעזרת בדיקת מרפא מוצלחת בד"ק 10 + דרגת הדמות כאמן להב + מתאם התבונה שלה. שתרפא פצע לכול נק' הפרש בין התוצאה והד"ק הדרוש. או באמצעות קסם- כול נק"פ שמתרפא באמצעות קסם ירפא פצע מדמם אחד בנוסף לנק"פ. לדוגמא- אליוט כהן של פיילור מטיל ריפוי פצעים קלים על אחיו טריו שפצעו קשה ב12 פצעים מדמם שיחסלו אותו בקרוב, אליט מגלגל ומבל תוצאה של 6 הוא מוסיף את דרגת המטיל שלו (3), לתוצאה של 9, טריו מרפא 9 נק"פ ו9 מתוך 12 הפצעים.

    הטלת מום (י"ד)
    כפעולת יבוב מלא שלא מעוררת התקפה מזדמנת, מסוגל האמן לשלח מכה אחת בנשק בו היתמקד, שבנוסף לנזק רגיל תשחית את הקורבן שלה, ותגרום לו לנזק של 2 נק' לאחת התכונות (או 4 אם הפגיע הייתה חמורה), לא ניתן להישתמש בהשחתה פעמים על אותה תכונה אצל בן אדם אחד אלא אם הפגיעה שניה היא פגיעה חמורה ואז הנזק גדל ל4, ניתן להשחית כול אחת מתכונותיו של היריב.
    השחתה יכולה לבוא ממגוון סיבות-
    נזק לזריזות או לכוח יכול לבוא כתוצאה מפיעה בשרירים חיוניים, נזק חוסן מפגיעה בתפקוד הלב/ראות או אברים חיוניים אחרים, נזק חוכמה ותבונה בא כתוצאה מפגיעה ברקמות המוח, ונזק לכריזמה בא כתוצאה מהשחתת המראה ומיתרי הקול. או פגיע במוח בחלק האחראי על קשרים חברתיים.
    במקום להשחית תכונה ניתן גם לגרום למטרה לחרשות/עיוורן.
    לא ניתן לרפא את מה שהושחת באמצעים רגילים רק קסם יכול לרפא זאת.

    להב מסחרר (י"ד)
    אמן הלהב יכול לקחת לאחת או יותר מהתקפותיו בסיבוב מחסר –4, ואם התקפה זאת פוגעת וגורמת נזק, היצור מסתחרר באוויר בגובה 1.5 מ' ומועף אחורה למרחק של 1.5 לכול דרגה של הדמות כאמן להב ונופל שרוע על הקרקע, אם משהו חוסם את תנועתו גם הוא וגם המחסום סופגים 1ק3 נק' נזק מוחץ לכול דרגה של הדמות כאמן להב.
    במחסר נוסף של -4 להתקפה ניתן לבחור את כיוון הזריקה של היריב.
    הערה- ההשפעה יכולה לפגוע רק ביצורים שגדולים מהאמן בסיווג גודל אחד או פחות.

    דרגה 4
    תובנת הלהב השניה (ע"ט)
    אפילו עלה של דשא הוא קטלני בידיו של אמן הלהב, הוא יוצר את נשקו בוח רצונו בלבד, וכול דבר יכול לשמש אותו כנשק קטלני. כאשר האמן אוחז בנשק מאולתר, ויהיה הלא יעיל ביותר (כאמור, אפילו עלה של דשא), הוא יכול לשמש אותו כמוקד ליצירת נשק אדיר העשוי מכוח רצונו בלבד. הנשק יכול להראות כמו כול נשק בו האמן היתמקד ואחת לסיבוב הוא יכול לשנות את צורתו לרצונו של האמן כפעולה חופשית. הנשק מתפקד בדיוק כמו הנשק שהוא נראה, מבחינת הישג, טווח (במקרה של נשק הטלה), דרישה לאחיזה בשתי ידיים, או טווח האיום וההכפלה בפגיעה חמורה. הנשק הרוחני גורם לנזק של 2ק6 פגיעה מוצלחת, ובגלל שהוא עשוי מכוח רצונו של האמן בלבד, הוא מסוגל לפגוע ביצורים לא מוחשיים, ומקבל את כול יתרונותיו של נשק לא מוחשי כאשר תוקפים איתו, כלומר- הוא מתעלם מתוסף השיריון והמגן של המטרה, וגם מתוספים קסומים שאינם תוצר של השפעת כוח (כגון אצעות שיריון או שריון מאגי)
    לנשק הרוחני חייב להיות מוקד כול שהוא, שמוחזק באחת מידיו של האמן וצורתו מזכירה טיפה את צורת הנשק- ענף יכול לשמש כמוקד לכידון, עלה דשא כמוקד לחרב, עלה כמוקד למניפה. המוקד חייב להיות קטן בשני סיווגי גודל לפחות מהנשק אשר יצא ממנו.
    הערה- קשה להחזיק את הנשק הרוחני קיים, זה דורש את כוח רצונו של האמן ומתיש אותו, בכול סיבוב בו הנשק הרוחני קיים על האמן להצליח בבדיקת ריכזו בד"ק 20 כדי לראות אם הנשק נשאר קיים בסיבוב הזה ואם הוא מצליח הצלת רצון בד"ק 25 או לספוג 1ק6 נזק הכנעה.

    דרגה 6
    מוות בעשרה צעדים (י"ד)
    כפעולת סיבוב מלא שמעוררת התקפה מזדמנת מסוגל אמן הלהב להיכנס למצב של כוננות מתוחה מאד, בעת שהוא מבצא פעולת הכנה לתקיפת מישהו בנשק בו הוא היתמקד, כול רחש נשמע לאוזניו, וכול גרגר אבק נראה לעיניו, אך הוא לא מסוגל לבצע שום דבר מלבד פעולה חלקית אחת בסיבוב, ודיבור. מבלי לשבור את הריכוז. כדי להיכנס לריכוז כזה עליו לגלגל בדיקת ריכז בד"ק 25 בתחילת כול סיבוב בו הוא מחכה, אם הוא נכשל הריכז נשבר. כאשר הוא במצב כזה אין סיכוי שהוא יפספס משהו הקורה סביבו, הוא מקבל תוסף +20 לבדיקות זיהוי והאזנה, וחש את סביבתו כאילו יש לו את היכולת חוש סומא הפועלת ברדיוס של 18 מ' סביבו. כאשר מישהו נמצא בטווח חוש הסומא שלו, הוא מסוגל לבצע כנגדו את התקפת ההכנה- ההתקפה נחשבת להיסתערות אלא שהאמן עובר את המרחק למטרה בעשרה צעדים בלבד (או פחות), כך שמשך כול ההתקפה והיסתערות הוא פעולת תנועה אחת, כך שניתן לתקוף או לעשות פעולה אחרת נוספת לאחר ההתקפה (גם פעולת תנועה רגילה, אך לא היסתערות). והתוסף להתקפה הוא +1 לכול דרגה כאמן להב, וההתקפה היא התקפת מוות שד"ק הצלת הקשיחות כנגדה הוא- 15+ 1 לכ ול דרגה כאמן להב + מתאם תבונה.
    אם ההתקפה מחסלת את המטרה, אז ראשה נערף, או שגופה נחתך לשנים דרך בטנה אל מחוץ לגבה, או כול תיאור אחר של הד"ש, שפוגע קשות בחלק חיוני בגופה של המטרה, כך שלא ניתן להחיות מי שמת מכוח זה בעזרת לחשי החייאה הדורשים גופה שלמה פחות או יותר.
    הערה- הריכז הממושך מרוקן את הגוף מאנרגיה, אם הריכז נשבר לפני שהדמות הספיקה להתקיף, אז השימוש לא מבוזבז, אבל הדמות עייפה לדקה על כול סיבוב שהיתרכזה בו, אם הדמות בצעה את התקפת המוות בהצלחה או לא בהצלחה, היא תשושה לסיבוב אחד ואז עייפה לדקה אחת על כול סיבוב שהיתרכזה בו.

    דרגה 7
    תובנת הקרב השלמה
    אמן הלהב מבין את הכול בצורה מושלמת, אין לו צורך בלחימה, הוא מבין הכול, ולכן לא צריך ללחום בכלום. בדרגה 7, האמן ראשי להיחשב כאילו הוא משתייך לכול נטייה שהוא רוצה, הוא לא משנה את נטייתו בפועל, אלא רק את הנתו את נטייתו, והבנת הסביבה את נטייתו, הוא לא משנה את היתנהגותו אלא רק את למה הוא מתנהג כך- כאשר מכים בו בנשק תוהני, הוא מבין את יכולת הנשק ואת כוחו, ופשוט מחליק בין הכוח, משנה את עצמו לתודעה שתהיה זהה למתודה של הנשק וכך חומק מכוחו.
    לא רק זה אלא גם במה שהוא משתמש, הוא מסוגל להחזיק ביד אחת חרב קדושה וביד השניה גרזן טמא ללא שום מחסר! זה כי הוא מבין את שני הנשקים בצורה מושלמת, לא מתנגד להם ומרסן אותם אלא מתמסר לכוחם. שום מעגל הגנה כנגד נטייה לא משפיע עליו, וכול כוח הפועל בעד נטייה כול שהיא פועל עליו, ואנרגיה שלילת וחיובית מרפאות אותו.
    הוא עדיין כבול לנטייתו בעיניין מעשיו, אביר קודש אמן להב שרוצח אנשים ללא סיבה עדיין יאבד את כוחו כאביר קודש. אמן להב מסוגל להישתמש בכול דבר למען מטרתו המיידית, אך מטרתו המיידית לא יכולה להיות כול דבר.

    ----------------------------------------------
    * היכולת להב חוצה אופקים, היא היכולת הקסומה לנשקים מוטלים "להב גורר" שהיתפרסמה בנמוכים האמיצים מאת בן שלום.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    497
    תרגמת את הרעיון יפה מאוד, אבל דבר אחד שלא ממש מתאים, לפי דעתי.
    מוות מעשר צעדים זה פשוט התרגיל היחיד באמנות הלחימה של אין-שם, אם אתה מציע להפוך את כל "חכמי החרב" האלה למקצוע אחד, לקחת סתם יכולת של אחד מהם זה לא רעיון מאוד טוב.

    God gave you 2 kidneys, one to keep and one for video games
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    אני לא הולך לקרוא הכל, אני עצלן מידי, וגם לא ראיתי את הסרט אז זה עוד פחות נחשב, אבל ממש לא אהבתי את הקטע של הטקס כל עליית רמה. לא יודע עד כמה זה נדרש או לא, זה פשוט לא האופי של השיטה, ולדעתי זה מיותר ומעיק: אם אתה עולה רמה אחרי קרב רנדומלי באמצע מישורים פתוחי, עוד אפשר לשרוד עם זה, אבל אם אתה תקוע באמצע מקדשו האפל של אירת'נול, אין לך זמן לעשות טקס בשביל לעלות רמה, ואני גם לא מוצא את זה הגיוני כל כך. אולי בשביל לקבל יכולות מסויימות, אבל למה הוא צריך לבצע טקס בשביל להיות יותר מנוסה?
    שתף ב-Google+

  4. #4
    אם אתה רואה את הסרט היית מבין,
    חוץ מזה כתוב שהוא עושה טקס כול דרגה?



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    המקצוע מאוד נחמד, לא ראיתי את הסרט גיבור, אבל הוא נשמע מגניב. אבל מה שמאוד פוגם זה המצבור האדיר של שגיאות כתיב, זה לא צ'ט, תטרח לבדוק משהו לפני שאתה שולח.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    אני פשוט דיסלקט זה לא יעזור לעבור



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    06.05.2007
    עיר
    ראשון
    הודעות
    58
    כשלוקחים מקצועה יוקרה יש לפעמים טקס אבל הטקס לא אמור להיות אם הטלות אם הוא אמור להצליח אז זה בגלל שיש לו את כל הדרישות ולכן הוא עבר את הטקס.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    נכתב במקור על ידי האסטור
    אני פשוט דיסלקט זה לא יעזור לעבור
    אז תבקש ממשיהו שיעשה לך בטא ויעבור על הכל....



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  9. #9
    עברתי על זה ולא ראיתי שום שגיאת כתיב עצבנית, יש משהו ספיציפי שהפריע לך?



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    מוותק, צריך לכתוב מבתק.
    ריקד, צריך להיות ריקוד.
    עוצמותו, צריך להיות עוצמתו.
    היתמקד, צריך להיות התמקד.
    עכליו, צריך להיות עליו.
    אין לי כוח לכתוב את כולם, כי היו שם המון, שלא לדבר על פיסוק איום ונורא ועל משפטים שלא מנוסחים נכון ועוד הרבה, קיצר, הרעיון מאוד נחמד, אבל הוא צריך וואחד הגהה.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    נכתב במקור על ידי האסטור
    עברתי על זה ולא ראיתי שום שגיאת כתיב עצבנית, יש משהו ספיציפי שהפריע לך?
    בגלל זה נותנים לאחרים לעשות את זה, כי הם ידעו על שגיאות כתיב שאתה לא.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    17.08.2007
    הודעות
    11
    ואו. האסטור, עבודה מצוינת - אהבתי מאד, במיוחד את הביטוי של התובנה השלישית.

    בכל מקרה, בתקווה שאתה אוהב ביקורת בונה, יש כמה וכמה הערות.

    1. קודם כל, ניסוח ופיסוק. הערה די קטנונית, אבל זה יהיה הרבה יותר טוב והרבה יותר נוח לקרוא אם יהיה כתוב ומפוסק כהלכה.

    במקום

    "ברמה הראשונה של אומנות הלהב, האמן נעשה מתואם עם חרבו, כל שאין קטלני ממנו בשימוש בה. ברמה השניה של אומנות הלהב, לאמן אין עוד צורך בנשק, כוח רצונו בלבד יוצר את עוצמותו, אפילו עלה של דשא הוא קטלני בידיו של האמן, בדרגה שלישית של אומנות הלהב מגיע האמן לשלמות, אין לו צורך יותר בלחימה, הוא מבין את הכול, ולכן לא צריך ללחום בכלום"חרב שבורה, אמן להב אגדי.

    נסה

    "ברמה הראשונה של אומנות הלהבה, האמן נהיה מתואם עם חרבו - כעת, אין קטלני מהאומן בלחימה עמה. ברמה השנייה של האומנות, לאמן אין עוד צורך בנשק; כוח רצונו בלבד יוצר את עוצמתו, וגם גבעול דשא נהיה מסוכן בידי האומן. בדרגה השלישית של אומנות הלהב, מגיע האמן לשלמות ושלום עם העולם - אין לו צורך בלחימה והוא מבין הכל, ולכן אינו רואה סיבה להלחם בדבר."
    - חרב שבורה, אמן להב אגדי.

    והערה קטנונית - אתה כותב לאורך כל הקטע עלה דשא, במקום גבעול דשא...

    2. אני לא מבין למה ידע איך כותבים חרב ב-21 שפות לוקח שתי נקודות מיומנות. אם נקודה אחת נותנת לך שפה שלמה, על דקדוק ואוצר מילים - מה שאתה לומד בשנה שנתיים - למה שמעט עבודה לא תלמד אותך איך אומרים וכותבים חרב בעשרים ואחת שפות? אני ארהיב עוז ואומר שבשעתיים הייתי זוכר דבר כזה בלי יותר מדי בעיה. הטקס עצמו חביב למדי, אבל אני מאד ממליץ להפוך אותו לחד פעמי ולא בכל דרגה, כי הוא די ארוך, ובתכלס אין בו בעיה אמיתית - סתם להמשיך ולנסות עד להצלחה.

    3. אני חייב לציין ששלושת התובנות - בעיקר השנייה והשלישית - נעשו בצורה מדהימה, כמו גם הכוח המגניב לוחם ברוחו. התובנות לא רק משקפות את הסרט כמו שצריך, אלא גם מצוינות בתור יכולות מו"ד.
    אומנות הלהב מעט פחות מעניינת, אבל בהחלט טובה מאד. הבעיה היחידה שמצאתי עם היכולות הייתה מוות בעשרה צעדים. מבחינת פלאף, כמו שאמר ננסק, זה לא כל כך מתאים - כל הקטע והיחוד של חסר-שם היו אותה אומנות, וזה לא היה משהו רווח שכל אחד יכול היה ללמוד. מבחינת קראנץ' זאת יכולת מאד חזקה ומאד מסורבלת. הייתי ממליץ להחליף אותה ביכולת אחרת - ולא חסרות כאלה בסרט - תנועה על המים והדיפת חיצים הן רק דוגמאות שלופות שאני זוכר, אבל אני בטוח שיש יותר.

    בכל מקרה, עבודה ממש טובה, כל הכבוד! עם מעט ליטוש, ייצא מקצוע יוקרה ממש, ממש טוב (:

    - - עריכה - -

    עד שכתבתי את כל זה, אחרים הקדימו אותי בכמה דברים... בכל מקרה, אם הטקס לא חוזר כל דרגה, הוא סבבה, גם אם שתי הנקודות לעשרים ואחת המילים עדיין נראה מוזר. לגבי השגיאות - בקש בטא, גם אני אסכים לעשות אם יהיה לי זמן... זה לא כל כך נורא, אבל זה די מרגיז בשלב מסוים.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הטקס הוא פעמי, התובנה השניה מבוססת על יכולת שכבר המצאתי, כך גם לוחם ברוחו, התובנה האחרונה (תאמינו או לא) מבוסת על טאליסמן- שיחקתי בהתקף נוסטלגיה ואחת הדמויות הייתה דרואיד,והיכולת שלו (לשנות נטיה בכול תור נתנה לי את הרעיון. המקצוע ישב אצלי שבוע! גמור אבל בלי תובנה אחרונה.
    בנוגעה למוות בעשרה צעדים, אם תשימו לב הביצוע שלה לא מזכיר בגרוש מה שקורה איתה בסרט, רק השם הוא זהה, האמת שהיא קצת מזכירה לי את מטריקס- "סלוו מואשן מטורף ואז בשניה אחת מכה יחידה ומפוצצת" מה גם שיש משהו כזה בכול כך הרבה משחקים/סרטים כמו טאקן (יושי מיצו), או כאמו מטריקס.

    אגב- תודה על כול הארות, הערות, ביקורות השמצות ותשבוחות- תמשיכו זה חשוב לי.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    תוכל לתקן הרבה משגיאות הכתיב אם תעביר את הטקסט ב word
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    497
    ביין, לא ננסק ;]
    כן, רעיון נחמד עם הדיפת החיצים...
    אפשר להכניס איזה מכניקה שהאמן יכול לבצע מהלך אמנותי כלשהו (הדיפת חיצים, המכה הזאת על המים...) ולגלגל לפי עיקרון כלשהו...

    God gave you 2 kidneys, one to keep and one for video games
    שתף ב-Google+

  16. #16
    זה יוציא אותו מאישון בשניות! חוץ מזה שזה רק מבוסס על הסרט, ולא המרה שלו...
    בנוף- למישהו יש רעיון פלאפי/קראנצ'י איך להעלות את רמת המגנב של התובנה הראשונה?



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    17.08.2007
    הודעות
    11
    ביין - סורי, התרגלתי שדברים ירוקים למיניהם הם האייקון של ננסק P:

    האסטור - עדיין, מוות בעשרה צעדים זו סתם יכולת מאד חזקה שנטענת כמה סיבובים ואז הורגת יריב במכה... לא יודע, אבל היא לא כל כך מתאימה לאומן, במיוחד כאשר בדרגה הבאה הוא לומד לחיות בהרמוניה ושלום עם כל העולם.
    שתף ב-Google+

  18. #18
    זה כול הקטע! חרב שבורה היה לוחם אדיר שמחסל עשרות לוחמים כדי להגיע למלך סין, עולה דרגה, מקבל הארה נוספת אחרונה ושלמה, ומבין שלא זו הדרך, ממכונת הרג קטלנית וצמאת דם הוא הפך למכונת הרג קטלנית ורגועה להפליא.



    --------------

    חידון הטריוויה הגדול של משחקי התפקידים-
    37 נק'!
    שתף ב-Google+

הרשמה