תפריט ראשי

צפה בתוצאות הסקר: בחירת הרעיון למשחק הפלאש הקהילתי של פורום עיצוב

מדרגים
18. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • RPG Monster - זאוס השני

    1 5.56%
  • נודים - Indium

    1 5.56%
  • Woolin - Time Bomb

    5 27.78%
  • הגאלה ואני - Kettricken

    6 33.33%
  • TheBeliever - Heli Attack Revolution

    4 22.22%
  • חננה ואני - Ravid

    1 5.56%
תוצאות 1 עד 18 מ 18
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    שלום לכל חברי פורום עיצוב!

    הפגנתם המון יצירתיות בדיון הפתיחה של פרוייקט המשחק הקהילתי שלנו, והגיע הזמן לבחור רעיון שיוביל את דרכנו ליצירת המשחק.

    עכשיו, אחרי שצברנו כמה רעיונות אני חושב שכדאי שנתחיל לדבר קצת ביזנס. אני אפרסם פה את הרעיונות של כולם ואני מבקש שכל אחד יגיב תגובה עניינית (לא חובה, אבל רצוי מאוד) על כל משחק ולבסוף יצביע בסקר לרעיון שהכי מצא חן בעיניו.

    זאוס השני:
    RPG Monster (שם זמני)

    במקום לשחק את האביר\הקוסם אשר מחסל את המפלצת, הפעם אתה תשחק את המפלצת אשר מנסה לחסל את האבירים, להשיג אוצר ולשמור עליו מכל משמר!
    השחקן משחק מפלצת מאיימת אשר מנסה לחסל את האבירים וחבורות הגיבורים אשר מנסים להרגה, ואוספת אוצר עליו היא שומרת מכל משמר.
    מטרת המשחק המשחק היא להשיג כמה שיותר אוצרות ולחסל כמה שיותר גיבורים ואבירים.
    המשחק יתרחש בעולם פנטזיה היכול להשתמש בעולמות מערכה של מבוכים ודרקונים למען יצירת הגיבורים שהם האוייבים, או המפלצת שהיא בעצם השחקן. אך בכל מקרה בעולם פנטזיה.
    העלילה מתייחסת אל המפלצת אשר מגנה על אוצרה מפני הגיבורים הבאים לחסלה ולקחת את האוצר. לאחר שהמפלצת הורגת את הגיבורים, היא גם לוקחת את האוצרות שהיו להם, וכך צוברת אוצר לבייתה\מעורתה\מקום משכנה.
    הגיבורים הבאים לחסל את המפלצת, דמותנו, מגיעים ברמת קושי עולה ובכמויות עולות. ככל שהמשחק מתקדם יהיה יותר קשה לחסל את האוייבים.
    המשחק יהיה פעולה RPG כך שהמפלצת גם תעלה רמות ותזכה בXP ותקבל סקילים ויכולות עם כל עליית רמה, נשקים חדשים וכו'...
    תוספת שלי:
    במקום לעשות שהמוטיבים במשחק יהיו הפוכים - מפלצת במקום אביר ואבירים במקום מפלצות - צריך להכניס משהו שיתן לך הרגשה שזה לא עוד משחק
    RPG. צריך לעשות למשחק כמה אפשרויות שיאפשרו לך להתפתח ויתנו תחושה של ריאליזם והגיון - להגן על המאורה/מקום המחייה מפני מפלצות אחרות, לצאת ללקט מזון (למשל) וללחום באוייבים מאיימים. אפשר לעשות שמדי פעם מגיע אביר למאורה של המפלצת בטעות ואז הודעת אזהרה מופעלת ואתה יכול לחזור הביתה וללחום באביר המאיים. כמובן שעם הזמן המפלצת מתפתחת ועולה רמות, מקבלת סקילים חדשים ונקודות לפזר בסטאטס השונים. אם כבר סטאטס, אפשר לעשות כמה סטאטים חדשים מלבד עוצמה, זריזות ודומיהם. למשל נקודות הפחדה - ככל שיש יותר מהן ניתן להרתיע אוייבים מאיימים יותר או להשתמש במתקפות מתאימות באופן משמעותי יותר.

    CarlJohnson:
    Platform
    לוגו
    *ביצוע פרטי

    :Indium
    נודים (?)

    משחקים ילד שמן שצריך להפליץ בעוצמה גדולה..
    כלומר כל שלב עוצמת הפלוץ צריכה להיות גודלה יותר..
    ככול שהפלוץ גדול יותר כך מקבלים יותר כסף.
    עם הכסף אפשר לקנות אוכל שעושה יותר גזים כמו שעועית, חמין , קולה ועוד.
    אתה בעצם נלחם בספריים בניחוח ורדים ומנקות תאלנדיות..
    אתה משפיע על עוצמת הפלוץ על ידי עאגירת הגזים בבטן במשך זמן רב ואכילת מאכלים שגורמים לגזים.
    כמובן שיהיה גם מיני שלבים מהנים כגון אכילת שניצלים או תחרות הקפצת שדיים.

    Woolin:
    Time Bomb (שם זמני)

    השחקן משחק איזה מאפיונר שמאפיה אויבת תפסה והשתילה לו פצצת זמן בתוך הבטן. הם מכניסים אותו לחדר שממנו הוא צריך לברוח תוך כדי הריגת רובוטי-מלחמה שמגנים על היציאה. בהתחלה הוא מקבל רק אקדח, אבל עם הזמן הוא משיג נשקים חדשים. כל שלב הוא על זמן, וברגע שהזמן נגמר הפצצה מתפוצצת.
    ביציאה מכל חדר נשבץ בוס (בקרב מולו הפצצה כבר מנוטרלת) וברגע שהורגים אותו מפעילים מתג שמצד אחד פותח דלת לחדר הבא, אבל גם מפעיל מחדש את הפצצה... בכל אופן, אפשר להמשיך את זה איך שרוצים. אחרי שבורחים מכל החדרים (שמלאים במצלמות אבטחה) נכנסים לחדר של ראש המאפיה שכבר מוכן עם אקדח שלוף ברגע שאתה פותח את דלת חדרו. יהיה איזה סרטון קצרצר ואז יתחיל קרב נחמד נגדו. לאחר שהורגים אותו צריך לברוח מהבניין כאשר האזעקה מופעלת ומאפיונרים חמושים שועטים לעברך מלאים בנשקים מכל הסוגים. ברחת משם, סיימת את המשחק. או שבמקום בבניין של המאפיה פשוט יוצאים באיזה בית נטוש באמצע אי קטן, ספינה מצילה אותך ומחזירה אותך הביתה ואז אתה מתחיל לחסל מאפיונרים בדרך אל הבוס הגדול. או כמו האפשרות הראשונה רק שהבוס בסוף. תלוי מה שנראה לכם.

    Kettricken:
    הגאלה ואני ^^ (?)

    המשחק הוא בגוף שני.
    הדמות שלך ניתנת לבחירה בתחילת המשחק - זכר\נקבה, נשק, שיריון...
    לאחר עיצוב הדמות יש את עיצוב ה"גאלה" שלך.. גאלה הוא יצור שבוחר את בעליו לפי הסימן שהא מקבל מהאל שלו...ולכל אחד אישיות דומה לבעליו.. "גאלה" הוא לא כמו כלב\חתול\חיית מחמד, הוא חלק מהנפש של הבעלים והם מתחברים ביחד מידית ברגע שראו אחד את השני.

    *הסבר קצר: הגאלה נולדים בשמים.. לאחר שהגיעו לגיל שמאפשר להם לרדת ארצה הם נשלחים על ידי עץ.... כן, עץ.. ישנו עץ אחד בממלכת האלים ואחד בממלכת בני האנוש.. הגאלים נוחתים למגלות העץ של בני האדם ומחכים לחצי השני של נפש שלהם שיבוא לקחת אותם.. כל ילד מובא בצעירותו למצוא את הגאלה שלו.. מי שלא מוצא חוזר שנה אחר שנה כדי לנסות ולהתאחד עם הגאלה הייחודי לו.. לכל גאלה צורה של חיה שונה שמאפינת את אישיות הבעלים...הם לעולם לא מתבגרים אבל כאשר הבעלים מת - לא משנה מאיזה סיבה, הם גם מתים..אם הגאלה מת, הבעלים יכול להמשיך לחיות.. ואולי אפילו לנסות את מזלו ולמצוא לו ידיד חיים חדש.. לרוב זה לא קורה.. הבעלים משתגעים ולעיתים מתאבדים..או שהם פשוט ממשיכים לחיות את חייהם לבדם.. הגאלים ובעליהם מתקשרים אחד עם השני בעזרת סוג של תלפטיה בינהם.. הם לא צריכים לדבר בקול. לגאלה יכולת דיבור רק בשפה של בעליו.

    לאחר יצירת השחקן שלכם אתם תיכנסו למשחק והגאלה שלכם יופיע לידכם מידיית - הוא היה איתכם מאז ומתמיד אבל בגלל שזה משחק אתם כבר גדולים.. תוכלו לבחור לו שם והצורה שלו תיבחר לפי עיצוב הדמות שלכם בתחילת המשחק...

    במקום שבו אתם נמצאים יש הרבה צורך לעזרה - מפלצות מהוות מיטרד ולא תמיד יש מי שיגן ויציל..
    מתחילים במשימות קלות שלרוב יהיו קשורות למפלצות.. לאט לאט המשימות יהיו קשות יותר. הגאלה שלכם יעלה רמות.. אבל בצורה שונה משלכם.. כל מספר רמות יווסף לו כוח שגם עליו יש לכם שליטה -
    כוח פיזי וכוח מהשמים כגון: רוח, אש, מים וכדומה. אתם תוכלו להחליט באיזה מהם הם ישתמשו כל פעם.
    בתחילת המשחק יש לכם אופציה בין כמה סוגי שיריונות:
    טבע,פלדה,קוסמי..
    טבע:משתמש בכל איתני הטבע כדי להתקיף ולהגן, לא חזק במיוחד ולא מגן במיוחד נגד אף סוג של מפלצת..כלי נשק אופיינים:סכינים קטנים- dagger,חץ וקשת.
    פלדה:התקפה אגרסיבית יותר מכל שאר השיריונות, אבל הגנה חלשה במיוחד.. טוב כנגד מפלצות של מים,אדמה והכל חוץ מאש..חרב גדולה two handed sword,קילשון.
    קוסמי:התקפה יחסית חלשה,אבל הגנה חזקה במיוחד.. הם כמעט בלתי ניתנים לשריטה...ולא מגנים טוב נגד מפלצות פלדה או אבן.. חרב מעוקלת עם מגן,גרזן.
    תשיגו כסף דרך מכירת דברים שאתם מוצאים,דרך אסיפת כסף שהמפלצות מפילות.
    תוספת שלי:
    את עניין השריונות הייתי עושה אחרת:
    טבע: התקפה יחסית חזקה אבל הגנה יחסית חלשה.
    פלדה: התקפה ממוצעת והגנה ממוצעת.
    קוסמי: התקפה יחסית חלשה והגנה יחסית חזקה.
    יהיו כמה זוגות של שחקנים וגאלה לבחירה בתחילת המשחק, ולא אפשרות לעיצוב כל מילימטר של השחקן. כך תהיה התאמה מלאה ועם זאת מבחר.
    המשחק יהיה משחק פלטפורמה - מקפצים מפלטפורמה לפלטפורמה והחיה מקפצת אחריך כמו שובל.
    המשחק יהיה בשלבים - מערות, אזורים עם מפלים ונוף ירוק, שלבים עם נחשולי מאגמה בכל מקום. זה, כמובן, לא ממש מתאים לדרכו של ה RPG, אבל אני חושב שנוכל להסתדר. מקסימום משחק ממבט על ורק הקרבות יהיו בסגנון גוף שני. נראה לי רעיון נחמד.
    משהו שדיברתי איתה עליו במסנג'ר:
    השחקן יבחר את דרך התנהלות היכולות והסטאטס שלו מההתחלה. יהיו כמה אפשרויות - שחקן הגנתי יותר, התקפי יותר, מתעמק בזריזות וכדומה. הנשקים והלבוש יהיו בהתאם. זה גם יתן מענה לחיה אותה הגאלה תייצג - אריה להתקפי, שור להגנתי, שועל לזריזות וכדומה.


    Potato:
    האלמנטל
    *ביצוע פרטי

    TheBeliever
    Heli Attack Revolution (שם זמני)

    אני חשבתי יותר בכיוון של Heli Attack ..משחק פשוט,לא מורכב ומהנה מאוד..
    אבל המשחק שלנו יהיה יותר עתידני..[למרות שאני מעדיפה צבאי אבל אז לא נהיה מקוריים]..
    נצטרך להרוג רובוטים,חלליות וכדו' ויהיו לנו נשקים עתידניים..[יהיה אפשר לעצב אותם איך שנרצה ולא נצטרך להעתיק נשקים אחרים P: ]
    בכל אזור יהיו מספר שלבים ובסוף כל אזור יהיה בוס..רובוט ענק,חללית ומה שלא יהיה..
    אין כל כך עלילה במשחק..המטרה היא להביס את כל הרובוטים וזהו P:
    דבר נוסף שחשבתי עליו הוא שבהתחלה יהיה אפשר לבחור דמות..בחור או בחורה..
    השחקן יקבל את הנשקים תוך כדי משחק..ככל שעוברים יותר שלבים ככה יהיו נשקים יותר חזקים..

    Ravid:
    חננה ואני

    יש משחק באתר של ויגיימס פאן (ובכלל אפשר למצוא אותו בשלל מקומות תחת הכותרת Dad n' me) זה בעיקרון על ביריון שמרביץ לילדים קטנים..
    אז אני ושניצל חשבנו על לעשות משחק בסגנון, של איזה חננה שמרביץ ועם התקדמות "העלילה" הוא מתחיל להפוך לערס.


    אין להצביע לעצמך בשום אופן.
    קדימה חברים, להצביע!

    כל מי שהעלה רעיון בדיון הראשי מוזמן לקחת חלק ביצירת המשחק: הוא יכול להוסיף ולהעלות הצעות למשחקיות עצמה, לקחת חלק בעיצוב המשחק (הדמויות, הנופים, הנשקים, האויבים וכדומה) ולהשתתף בפרוייקט הגדול ביותר שנעשה כאן עד כה!

    בהצלחה לכולם!

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    מקום ראשון:עידן
    מקום שני:נועה

    *את הנימוק תוכלו לבדוק בדיון הקודם P:

    עריכה:
    רק בגלל שאני חמודה ^^
    "המשחק של עידן נשמע ממש מפתה
    לא היה אכפת לי לשחק בו..וברור שהייתי רוצה לעזור בפיתוח ^^
    גם המשחק של נועה נשמע מפתה מאוד :O ממש מקורי ומיוחד..
    בקשר למשחק של תומר,הוא נשמע נחמד אבל פשוט מידי..סליחה

    אז אמממ..
    בחרתי בעידן בגלל שהמשחק נשמע מגניף ולא יהיה לנו כל כך קשה לעשות אותו..
    הייתי בוחרת בנועה בגלל העלילה אבל אני חושבת שנתקשה להכין משחק מורכב כל כך

    ושלא תבינו אותי לא נכון..אני עדיין תומכת ברעיון שלי ^^

    אינדום,קרעת אותי XD"

    וזה ציטוט מהדיון הקודם למי שלא עוקב!:O!

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    עידן, סתם כי בא לי להצביע וגם כי זה הרעיון הכי פשוט לביצוע והכי טוב מבין כולם.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    ד"א, הסקר הוא פומבי, ובלי קשר אנחנו יכולים לדעת אם הצבעתם לעצמכם.
    אז בלי רמאויות, בבקשה.

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    15
    אני קראתי את הכל..

    עידן : מקום ראשון
    דהבליבאר,תומר : מקום שני
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    4,961
    הגאלה ואני
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    ושוב אפחד לא מצביע לי

    אני מצביע לעידן, כי זה רעיון פשוט מצויין אם עלילה מותחת ומצויינת לביצוע.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    מה לא הוספת את הרעיון שלי לסקר?

    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    חשבתי שנעבוד על זה רק אני ואתה, לא?
    P=
    בשביל זה כתוב '*ביצוע פרטי'.
    נו, אנשים, להצביע!
    אגב, פוטייטו, גם לך מותר להצביע, לכולם יש אותה השפעה על התוצאה, כולל את המנהלים, זה פרוייקט קהילתי וכדאי לך לכתוב את דעתך.

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    מצידי, נעשה את כולם...
    יש לי עכשיו יותר זמן פנוי.
    בגלל זה אני לא יכול להצביע, כולם טובים, ומצדי את כולם אפשר לפתח.

    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    נכתב במקור על ידי זאוס השני
    אני אפס
    זה מתחיל לעצבן. אתה לא מפסיק לרשום שלא מצביעים לך, מספיק.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    טוב, החלטתי להצביע בסוף לנוע, שיהיה מותח.
    P=

    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    01.09.2007
    עיר
    הרחק הרחק
    הודעות
    7
    לBeliever רעיון מצויין שנורא אהבתי,הצבעתי בשבילו
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    שלום לכולם!
    ההצבעה נסגרת היום בשעה 19:00.
    עד אז אני מבקש שכל מי שלא הספיק להצביע - יצביע.
    ברגע שההצבעה תנעל אנחנו נראה אילו רעיונות זכו במקומות הראשון והשני.
    במקרה של תיקו נפתח סקר נוסף ליום אחד שבו יהיה אפשר לבחור בשני הרעיונות שזכו במקום הראשון. הרעיון שיקבל יותר קולות יזכה במקום הראשון, וזה שיקבל פחות יזכה במקום השני.
    נתחיל לעבוד על הרעיון שזכה במקום הראשון. לאחר שנסיים לעבוד על המשחק ובמידה שנזכה להצלחה מרובה, נתחיל לעבוד על הרעיון השני. אם לא יימאס לנו עד אז נוכל להתחיל פרוייקט חדש, ואם כן יימאס נחשוב על רעיון לפרוייקט אחר.
    אנחנו בפורום עושים הכל כדי שיהיה לכם מעניין.

    בהצלחה לכולם!

    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    02.09.2007
    הודעות
    18
    מצביע ל-TheBeliever כי הרעיון שלו נשמע מגניב ואני אוהב משחקים כאלה
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    מזל טוב לנועה!
    בהפרש של נקודה אחת הצליחה לעקוף את הרעיון שלי, ובתוך יום אחד!
    כל הכבוד!
    חברים, אני חושב שזה הזמן להתחיל בפרוייקט.
    נא להתפקד בדיון המתאים כדי שאוכל להתחיל לחלק תפקידים.
    בהצלחה לנו!

    שתף ב-Google+

הרשמה