תפריט ראשי

123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 44
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    שלום לכל חברי פורום עיצוב!

    הפגנתם המון יצירתיות בדיון הפתיחה של פרוייקט המשחק הקהילתי שלנו, והגיע הזמן לבחור רעיון שיוביל את דרכנו ליצירת המשחק.

    עכשיו, אחרי שצברנו כמה רעיונות אני חושב שכדאי שנתחיל לדבר קצת ביזנס. אני אפרסם פה את הרעיונות של כולם ואני מבקש שכל אחד יגיב תגובה עניינית (לא בהכרח ארוכה) על כל משחק ולבסוף יכתוב מהם שני הרעיונות שהכי מוצאים חן בעיניו עפ"י דירוג ראשון/שני.

    זאוס השני:
    RPG Monster (שם זמני)

    במקום לשחק את האביר\הקוסם אשר מחסל את המפלצת, הפעם אתה תשחק את המפלצת אשר מנסה לחסל את האבירים, להשיג אוצר ולשמור עליו מכל משמר!
    השחקן משחק מפלצת מאיימת אשר מנסה לחסל את האבירים וחבורות הגיבורים אשר מנסים להרגה, ואוספת אוצר עליו היא שומרת מכל משמר.
    מטרת המשחק המשחק היא להשיג כמה שיותר אוצרות ולחסל כמה שיותר גיבורים ואבירים.
    המשחק יתרחש בעולם פנטזיה היכול להשתמש בעולמות מערכה של מבוכים ודרקונים למען יצירת הגיבורים שהם האוייבים, או המפלצת שהיא בעצם השחקן. אך בכל מקרה בעולם פנטזיה.
    העלילה מתייחסת אל המפלצת אשר מגנה על אוצרה מפני הגיבורים הבאים לחסלה ולקחת את האוצר. לאחר שהמפלצת הורגת את הגיבורים, היא גם לוקחת את האוצרות שהיו להם, וכך צוברת אוצר לבייתה\מעורתה\מקום משכנה.
    הגיבורים הבאים לחסל את המפלצת, דמותנו, מגיעים ברמת קושי עולה ובכמויות עולות. ככל שהמשחק מתקדם יהיה יותר קשה לחסל את האוייבים.
    המשחק יהיה פעולה RPG כך שהמפלצת גם תעלה רמות ותזכה בXP ותקבל סקילים ויכולות עם כל עליית רמה, נשקים חדשים וכו'...
    תוספת שלי:
    במקום לעשות שהמוטיבים במשחק יהיו הפוכים - מפלצת במקום אביר ואבירים במקום מפלצות - צריך להכניס משהו שיתן לך הרגשה שזה לא עוד משחק
    RPG. צריך לעשות למשחק כמה אפשרויות שיאפשרו לך להתפתח ויתנו תחושה של ריאליזם והגיון - להגן על המאורה/מקום המחייה מפני מפלצות אחרות, לצאת ללקט מזון (למשל) וללחום באוייבים מאיימים. אפשר לעשות שמדי פעם מגיע אביר למאורה של המפלצת בטעות ואז הודעת אזהרה מופעלת ואתה יכול לחזור הביתה וללחום באביר המאיים. כמובן שעם הזמן המפלצת מתפתחת ועולה רמות, מקבלת סקילים חדשים ונקודות לפזר בסטאטס השונים. אם כבר סטאטס, אפשר לעשות כמה סטאטים חדשים מלבד עוצמה, זריזות ודומיהם. למשל נקודות הפחדה - ככל שיש יותר מהן ניתן להרתיע אוייבים מאיימים יותר או להשתמש במתקפות מתאימות באופן משמעותי יותר.

    CarlJohnson:
    Platform
    לוגו
    מטרת המשחק פשוטה - לעבור את השלבים תוך כדי קפיצה ממקום למקום וחיסול אויבים שמפריעים למשימתך. למשל: שלב ראשון - אדמה: קפיצה מהר להר, שלב שני - אוויר: קפיצה בין ענן לענן ואויבים מתאימים לשלבים.
    בין השלבים תוכלו לרכוש שדרוגים בחנות מתאימה לשלב.
    בנוסף לזה, תעלו אחוזים על כל אויב שתחסלו וככה תעלו רמות, כל רמה תאפשר לכם ללבוש חפץ אחר ותעניק לכם יכולת מסוימת.
    כל העיצוב יתבסס על מבנה ווקטורי (ראו עננים בלוגו)
    בדר"כ עושים אותו בפן טול או בעזרת חיבור צורות.

    :Indium
    נודים (?)

    משחקים ילד שמן שצריך להפליץ בעוצמה גדולה..
    כלומר כל שלב עוצמת הפלוץ צריכה להיות גודלה יותר..
    ככול שהפלוץ גדול יותר כך מקבלים יותר כסף.
    עם הכסף אפשר לקנות אוכל שעושה יותר גזים כמו שעועית, חמין , קולה ועוד.
    אתה בעצם נלחם בספריים בניחוח ורדים ומנקות תאלנדיות..
    אתה משפיע על עוצמת הפלוץ על ידי עאגירת הגזים בבטן במשך זמן רב ואכילת מאכלים שגורמים לגזים.
    כמובן שיהיה גם מיני שלבים מהנים כגון אכילת שניצלים או תחרות הקפצת שדיים.

    Woolin:
    Time Bomb (שם זמני)

    השחקן משחק איזה מאפיונר שמאפיה אויבת תפסה והשתילה לו פצצת זמן בתוך הבטן. הם מכניסים אותו לחדר שממנו הוא צריך לברוח תוך כדי הריגת רובוטי-מלחמה שמגנים על היציאה. בהתחלה הוא מקבל רק אקדח, אבל עם הזמן הוא משיג נשקים חדשים. כל שלב הוא על זמן, וברגע שהזמן נגמר הפצצה מתפוצצת.
    ביציאה מכל חדר נשבץ בוס (בקרב מולו הפצצה כבר מנוטרלת) וברגע שהורגים אותו מפעילים מתג שמצד אחד פותח דלת לחדר הבא, אבל גם מפעיל מחדש את הפצצה... בכל אופן, אפשר להמשיך את זה איך שרוצים. אחרי שבורחים מכל החדרים (שמלאים במצלמות אבטחה) נכנסים לחדר של ראש המאפיה שכבר מוכן עם אקדח שלוף ברגע שאתה פותח את דלת חדרו. יהיה איזה סרטון קצרצר ואז יתחיל קרב נחמד נגדו. לאחר שהורגים אותו צריך לברוח מהבניין כאשר האזעקה מופעלת ומאפיונרים חמושים שועטים לעברך מלאים בנשקים מכל הסוגים. ברחת משם, סיימת את המשחק. או שבמקום בבניין של המאפיה פשוט יוצאים באיזה בית נטוש באמצע אי קטן, ספינה מצילה אותך ומחזירה אותך הביתה ואז אתה מתחיל לחסל מאפיונרים בדרך אל הבוס הגדול. או כמו האפשרות הראשונה רק שהבוס בסוף. תלוי מה שנראה לכם.

    Kettricken:
    הגאלה ואני ^^ (?)

    המשחק הוא בגוף שני.
    הדמות שלך ניתנת לבחירה בתחילת המשחק - זכר\נקבה, נשק, שיריון...
    לאחר עיצוב הדמות יש את עיצוב ה"גאלה" שלך.. גאלה הוא יצור שבוחר את בעליו לפי הסימן שהא מקבל מהאל שלו...ולכל אחד אישיות דומה לבעליו.. "גאלה" הוא לא כמו כלב\חתול\חיית מחמד, הוא חלק מהנפש של הבעלים והם מתחברים ביחד מידית ברגע שראו אחד את השני.

    *הסבר קצר: הגאלה נולדים בשמים.. לאחר שהגיעו לגיל שמאפשר להם לרדת ארצה הם נשלחים על ידי עץ.... כן, עץ.. ישנו עץ אחד בממלכת האלים ואחד בממלכת בני האנוש.. הגאלים נוחתים למגלות העץ של בני האדם ומחכים לחצי השני של נפש שלהם שיבוא לקחת אותם.. כל ילד מובא בצעירותו למצוא את הגאלה שלו.. מי שלא מוצא חוזר שנה אחר שנה כדי לנסות ולהתאחד עם הגאלה הייחודי לו.. לכל גאלה צורה של חיה שונה שמאפינת את אישיות הבעלים...הם לעולם לא מתבגרים אבל כאשר הבעלים מת - לא משנה מאיזה סיבה, הם גם מתים..אם הגאלה מת, הבעלים יכול להמשיך לחיות.. ואולי אפילו לנסות את מזלו ולמצוא לו ידיד חיים חדש.. לרוב זה לא קורה.. הבעלים משתגעים ולעיתים מתאבדים..או שהם פשוט ממשיכים לחיות את חייהם לבדם.. הגאלים ובעליהם מתקשרים אחד עם השני בעזרת סוג של תלפטיה בינהם.. הם לא צריכים לדבר בקול. לגאלה יכולת דיבור רק בשפה של בעליו.

    לאחר יצירת השחקן שלכם אתם תיכנסו למשחק והגאלה שלכם יופיע לידכם מידיית - הוא היה איתכם מאז ומתמיד אבל בגלל שזה משחק אתם כבר גדולים.. תוכלו לבחור לו שם והצורה שלו תיבחר לפי עיצוב הדמות שלכם בתחילת המשחק...

    במקום שבו אתם נמצאים יש הרבה צורך לעזרה - מפלצות מהוות מיטרד ולא תמיד יש מי שיגן ויציל..
    מתחילים במשימות קלות שלרוב יהיו קשורות למפלצות.. לאט לאט המשימות יהיו קשות יותר. הגאלה שלכם יעלה רמות.. אבל בצורה שונה משלכם.. כל מספר רמות יווסף לו כוח שגם עליו יש לכם שליטה -
    כוח פיזי וכוח מהשמים כגון: רוח, אש, מים וכדומה. אתם תוכלו להחליט באיזה מהם הם ישתמשו כל פעם.
    בתחילת המשחק יש לכם אופציה בין כמה סוגי שיריונות:
    טבע,פלדה,קוסמי..
    טבע:משתמש בכל איתני הטבע כדי להתקיף ולהגן, לא חזק במיוחד ולא מגן במיוחד נגד אף סוג של מפלצת..כלי נשק אופיינים:סכינים קטנים- dagger,חץ וקשת.
    פלדה:התקפה אגרסיבית יותר מכל שאר השיריונות, אבל הגנה חלשה במיוחד.. טוב כנגד מפלצות של מים,אדמה והכל חוץ מאש..חרב גדולה two handed sword,קילשון.
    קוסמי:התקפה יחסית חלשה,אבל הגנה חזקה במיוחד.. הם כמעט בלתי ניתנים לשריטה...ולא מגנים טוב נגד מפלצות פלדה או אבן.. חרב מעוקלת עם מגן,גרזן.
    תשיגו כסף דרך מכירת דברים שאתם מוצאים,דרך אסיפת כסף שהמפלצות מפילות.
    תוספת שלי:
    את עניין השריונות הייתי עושה אחרת:
    טבע: התקפה יחסית חזקה אבל הגנה יחסית חלשה.
    פלדה: התקפה ממוצעת והגנה ממוצעת.
    קוסמי: התקפה יחסית חלשה והגנה יחסית חזקה.
    יהיו כמה זוגות של שחקנים וגאלה לבחירה בתחילת המשחק, ולא אפשרות לעיצוב כל מילימטר של השחקן. כך תהיה התאמה מלאה ועם זאת מבחר.
    המשחק יהיה משחק פלטפורמה - מקפצים מפלטפורמה לפלטפורמה והחיה מקפצת אחריך כמו שובל.
    המשחק יהיה בשלבים - מערות, אזורים עם מפלים ונוף ירוק, שלבים עם נחשולי מאגמה בכל מקום. זה, כמובן, לא ממש מתאים לדרכו של ה RPG, אבל אני חושב שנוכל להסתדר. מקסימום משחק ממבט על ורק הקרבות יהיו בסגנון גוף שני. נראה לי רעיון נחמד.
    משהו שדיברתי איתה עליו במסנג'ר:
    השחקן יבחר את דרך התנהלות היכולות והסטאטס שלו מההתחלה. יהיו כמה אפשרויות - שחקן הגנתי יותר, התקפי יותר, מתעמק בזריזות וכדומה. הנשקים והלבוש יהיו בהתאם. זה גם יתן מענה לחיה אותה הגאלה תייצג - אריה להתקפי, שור להגנתי, שועל לזריזות וכדומה.


    Potato:
    האלמנטל

    נער אחד חווה מקרה טראגי ביותר, כל משפחתו וחבריו נרצחו לנגד עיניו, על ידי קבוצת בריונים העובדים בשביל מצביא רשע. בהתקף זעם לא נורמלי, הנער הפך לכדור אש ששרף את כל מי שעמד סביבו, ופצע אחרים (גם חפים מפשע). הנער לא יכל להישאר במקום בו משפחתו וחבריו נרצחו, ומקום בו הוא פצע את כל אנשי הכפר שלו. הוא עבר לחיות לבד בבקתה קטנה על הר מבודד. השמועה על תקרית האש הגיעה למצביא הרשע שמתגלה כמצביא השולט בחשמל. ברגע שחייליו מוסרים לו את ההודעה, המצביא נבהל ומוציא פקודה מידית לתפוס את הנער ולהרגו (בהמשך מתגלה כי יש נבואה האומרת שנער כזה יביס אותו). חיילי עלית מגיעים לבקתה של הנער ומשמידים אותה. למזלו של הנער הוא יצא לחטוב עצים. כשהוא חזר וראה את החיילים, הוא התחיל לברוח. בהמשך הנער חווה התגלות ומצליח לשלוט בכוח האש שלו.
    לאט לאט הוא מתחזק, ושולט באש במהלכים חדשים ומגניבים, בזמן שהצבא המרושע רודף אחריו.
    הנער מגיע לכפר בו יש אנשים מסתוריים החיים ליד הר עצום. כשהצבא מגיע לשם, אנשי הכפר מתגלים ככשפי אדמה, ומביסים את כל הצבא. גם הנער נלחם ומשתש בכשפות האש שלו.
    לאחר הקרב כשפי האדמה מבינים כי הוא לא סתם כשף אש, אלא האלמנטל (The Elemental).
    הם מסבירים לו כי הוא יכול לשוט על כל ארבעת האלמנטים העיקריים, ומלמדים אותו כשפות אדמה, ומפנים אותו לצד השני של הכדור, ללמוד כשפות מים.
    בדרך הנער שומע כי כשפי האדמה הותקפו על ידי הצבא הרשע והובסו. הנער חוזר להצילם.
    הוא מצליח להיכנס לארמון בו מוחזק המאסטר של כשפי האדמה ונילחם נגד אחד הגנרלים האכזריים בקרב אימתני. כשהנער מביס את הגנרל הוא משחרר את מאסטר כשפי האדמה ואז פוגש במצביא הרשע. הוא מתחיל להילחם, ובנקודה מסוימת המאסטר מצטרף ואומר לנער לברוח, כי הוא לא חזק מספיק לנצח.
    הנער מגיע לנמל ועולה על ספינה, ומתחיל בשיט לכפר כשפי המים.
    בזאת נגמר המשחק הראשון.
    תוספת שלי:
    לכל אלמנט יהיה כפתור מסויים במקלדת שיפעיל אותו. בשילוב עם כפתורי הקפיצה, הליכה ומתקפת-על (בהמשך). בשילוב האלמנטים השונים עם הכפתורים האלה ניתן יהיה ליצור מתקפות שונות ומעניינות ולבצע קומבואים מיוחדים. בהמשך ניתן יהיה לשלב בין 2, 3 ואפילו 4 אלמנטים באותה מתקפה. ככל שאתה עולה רמות (או כאשר אתה מסיים משימה מסויימת או מגיע לאיזושהי נקודה במשחק) המתקפות עצמן יתחזקו.
    כפתור מתקפת-העל יהיה זמין רק לאחר שהשחקן הרג המון אויבים והמד שלו עולה. ככל שהקומבואים שיבצע השחקן יהיו ארוכים יותר כך המד יעלה מהר יותר.

    TheBeliever
    Heli Attack Revolution (שם זמני)

    אני חשבתי יותר בכיוון של Heli Attack ..משחק פשוט,לא מורכב ומהנה מאוד..
    אבל המשחק שלנו יהיה יותר עתידני..[למרות שאני מעדיפה צבאי אבל אז לא נהיה מקוריים]..
    נצטרך להרוג רובוטים,חלליות וכדו' ויהיו לנו נשקים עתידניים..[יהיה אפשר לעצב אותם איך שנרצה ולא נצטרך להעתיק נשקים אחרים P: ]
    בכל אזור יהיו מספר שלבים ובסוף כל אזור יהיה בוס..רובוט ענק,חללית ומה שלא יהיה..
    אין כל כך עלילה במשחק..המטרה היא להביס את כל הרובוטים וזהו P:
    דבר נוסף שחשבתי עליו הוא שבהתחלה יהיה אפשר לבחור דמות..בחור או בחורה..
    השחקן יקבל את הנשקים תוך כדי משחק..ככל שעוברים יותר שלבים ככה יהיו נשקים יותר חזקים..

    Ravid:
    חננה ואני

    יש משחק באתר של ויגיימס פאן (ובכלל אפשר למצוא אותו בשלל מקומות תחת הכותרת Dad n' me) זה בעיקרון על ביריון שמרביץ לילדים קטנים..
    אז אני ושניצל חשבנו על לעשות משחק בסגנון, של איזה חננה שמרביץ ועם התקדמות "העלילה" הוא מתחיל להפוך לערס.


    אין להצביע לעצמך בשום אופן.
    קדימה חברים, להצביע!

    כל מי שהעלה רעיון בדיון הראשי מוזמן לקחת חלק ביצירת המשחק: הוא יכול להוסיף ולהעלות הצעות למשחקיות עצמה, לקחת חלק בעיצוב המשחק (הדמויות, הנופים, הנשקים, האויבים וכדומה) ולהשתתף בפרוייקט הגדול ביותר שנעשה כאן עד כה!

    בהצלחה לכולם!

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    המשחק לא כל כך מקורי ודומה יותר מדי לאייסי טוואר אבל מצד שני נשמע פחות כיף ממנו.CarlJohnson:
    Platform
    לוגו
    מטרת המשחק פשוטה - לעבור את השלבים תוך כדי קפיצה ממקום למקום וחיסול אויבים שמפריעים למשימתך. למשל: שלב ראשון - אדמה: קפיצה מהר להר, שלב שני - אוויר: קפיצה בין ענן לענן ואויבים מתאימים לשלבים.
    בין השלבים תוכלו לרכוש שדרוגים בחנות מתאימה לשלב.
    בנוסף לזה, תעלו אחוזים על כל אויב שתחסלו וככה תעלו רמות, כל רמה תאפשר לכם ללבוש חפץ אחר ותעניק לכם יכולת מסוימת.
    כל העיצוב יתבסס על מבנה ווקטורי (ראו עננים בלוגו)
    בדר"כ עושים אותו בפן טול או בעזרת חיבור צורות.

    משחק בעל רעיון שמנסה להצחיק, אבל לא מצחיק ולא נשמע מעניין בכלל.:Indium
    נודים (?)

    משחקים ילד שמן שצריך להפליץ בעוצמה גדולה..
    כלומר כל שלב עוצמת הפלוץ צריכה להיות גודלה יותר..
    ככול שהפלוץ גדול יותר כך מקבלים יותר כסף.
    עם הכסף אפשר לקנות אוכל שעושה יותר גזים כמו שעועית, חמין , קולה ועוד.
    אתה בעצם נלחם בספריים בניחוח ורדים ומנקות תאלנדיות..
    אתה משפיע על עוצמת הפלוץ על ידי עאגירת הגזים בבטן במשך זמן רב ואכילת מאכלים שגורמים לגזים.
    כמובן שיהיה גם מיני שלבים מהנים כגון אכילת שניצלים או תחרות הקפצת שדיים.

    Woolin:עלילה מצויינת ומשחקיות הנשמעת כייפית ומהנה עד מאוד.
    Time Bomb (שם זמני)

    השחקן משחק איזה מאפיונר שמאפיה אויבת תפסה והשתילה לו פצצת זמן בתוך הבטן. הם מכניסים אותו לחדר שממנו הוא צריך לברוח תוך כדי הריגת רובוטי-מלחמה שמגנים על היציאה. בהתחלה הוא מקבל רק אקדח, אבל עם הזמן הוא משיג נשקים חדשים. כל שלב הוא על זמן, וברגע שהזמן נגמר הפצצה מתפוצצת.
    ביציאה מכל חדר נשבץ בוס (בקרב מולו הפצצה כבר מנוטרלת) וברגע שהורגים אותו מפעילים מתג שמצד אחד פותח דלת לחדר הבא, אבל גם מפעיל מחדש את הפצצה... בכל אופן, אפשר להמשיך את זה איך שרוצים. אחרי שבורחים מכל החדרים (שמלאים במצלמות אבטחה) נכנסים לחדר של ראש המאפיה שכבר מוכן עם אקדח שלוף ברגע שאתה פותח את דלת חדרו. יהיה איזה סרטון קצרצר ואז יתחיל קרב נחמד נגדו. לאחר שהורגים אותו צריך לברוח מהבניין כאשר האזעקה מופעלת ומאפיונרים חמושים שועטים לעברך מלאים בנשקים מכל הסוגים. ברחת משם, סיימת את המשחק. או שבמקום בבניין של המאפיה פשוט יוצאים באיזה בית נטוש באמצע אי קטן, ספינה מצילה אותך ומחזירה אותך הביתה ואז אתה מתחיל לחסל מאפיונרים בדרך אל הבוס הגדול. או כמו האפשרות הראשונה רק שהבוס בסוף. תלוי מה שנראה לכם.

    Kettricken: רעיון מאגניב מאוד בעלת רעיון מקורי ונחמד ביותר
    הגאלה ואני ^^ (?)

    המשחק הוא בגוף שני.
    הדמות שלך ניתנת לבחירה בתחילת המשחק - זכר\נקבה, נשק, שיריון...
    לאחר עיצוב הדמות יש את עיצוב ה"גאלה" שלך.. גאלה הוא יצור שבוחר את בעליו לפי הסימן שהא מקבל מהאל שלו...ולכל אחד אישיות דומה לבעליו.. "גאלה" הוא לא כמו כלב\חתול\חיית מחמד, הוא חלק מהנפש של הבעלים והם מתחברים ביחד מידית ברגע שראו אחד את השני.

    *הסבר קצר: הגאלה נולדים בשמים.. לאחר שהגיעו לגיל שמאפשר להם לרדת ארצה הם נשלחים על ידי עץ.... כן, עץ.. ישנו עץ אחד בממלכת האלים ואחד בממלכת בני האנוש.. הגאלים נוחתים למגלות העץ של בני האדם ומחכים לחצי השני של נפש שלהם שיבוא לקחת אותם.. כל ילד מובא בצעירותו למצוא את הגאלה שלו.. מי שלא מוצא חוזר שנה אחר שנה כדי לנסות ולהתאחד עם הגאלה הייחודי לו.. לכל גאלה צורה של חיה שונה שמאפינת את אישיות הבעלים...הם לעולם לא מתבגרים אבל כאשר הבעלים מת - לא משנה מאיזה סיבה, הם גם מתים..אם הגאלה מת, הבעלים יכול להמשיך לחיות.. ואולי אפילו לנסות את מזלו ולמצוא לו ידיד חיים חדש.. לרוב זה לא קורה.. הבעלים משתגעים ולעיתים מתאבדים..או שהם פשוט ממשיכים לחיות את חייהם לבדם.. הגאלים ובעליהם מתקשרים אחד עם השני בעזרת סוג של תלפטיה בינהם.. הם לא צריכים לדבר בקול. לגאלה יכולת דיבור רק בשפה של בעליו.

    לאחר יצירת השחקן שלכם אתם תיכנסו למשחק והגאלה שלכם יופיע לידכם מידיית - הוא היה איתכם מאז ומתמיד אבל בגלל שזה משחק אתם כבר גדולים.. תוכלו לבחור לו שם והצורה שלו תיבחר לפי עיצוב הדמות שלכם בתחילת המשחק...

    במקום שבו אתם נמצאים יש הרבה צורך לעזרה - מפלצות מהוות מיטרד ולא תמיד יש מי שיגן ויציל..
    מתחילים במשימות קלות שלרוב יהיו קשורות למפלצות.. לאט לאט המשימות יהיו קשות יותר. הגאלה שלכם יעלה רמות.. אבל בצורה שונה משלכם.. כל מספר רמות יווסף לו כוח שגם עליו יש לכם שליטה -
    כוח פיזי וכוח מהשמים כגון: רוח, אש, מים וכדומה. אתם תוכלו להחליט באיזה מהם הם ישתמשו כל פעם.
    בתחילת המשחק יש לכם אופציה בין כמה סוגי שיריונות:
    טבע,פלדה,קוסמי..
    טבע:משתמש בכל איתני הטבע כדי להתקיף ולהגן, לא חזק במיוחד ולא מגן במיוחד נגד אף סוג של מפלצת..כלי נשק אופיינים:סכינים קטנים- dagger,חץ וקשת.
    פלדה:התקפה אגרסיבית יותר מכל שאר השיריונות, אבל הגנה חלשה במיוחד.. טוב כנגד מפלצות של מים,אדמה והכל חוץ מאש..חרב גדולה two handed sword,קילשון.
    קוסמי:התקפה יחסית חלשה,אבל הגנה חזקה במיוחד.. הם כמעט בלתי ניתנים לשריטה...ולא מגנים טוב נגד מפלצות פלדה או אבן.. חרב מעוקלת עם מגן,גרזן.
    תשיגו כסף דרך מכירת דברים שאתם מוצאים,דרך אסיפת כסף שהמפלצות מפילות.
    תוספת שלי:
    את עניין השריונות הייתי עושה אחרת:
    טבע: התקפה יחסית חזקה אבל הגנה יחסית חלשה.
    פלדה: התקפה ממוצעת והגנה ממוצעת.
    קוסמי: התקפה יחסית חלשה והגנה יחסית חזקה.
    יהיו כמה זוגות של שחקנים וגאלה לבחירה בתחילת המשחק, ולא אפשרות לעיצוב כל מילימטר של השחקן. כך תהיה התאמה מלאה ועם זאת מבחר.
    המשחק יהיה משחק פלטפורמה - מקפצים מפלטפורמה לפלטפורמה והחיה מקפצת אחריך כמו שובל.
    המשחק יהיה בשלבים - מערות, אזורים עם מפלים ונוף ירוק, שלבים עם נחשולי מאגמה בכל מקום. זה, כמובן, לא ממש מתאים לדרכו של ה RPG, אבל אני חושב שנוכל להסתדר. מקסימום משחק ממבט על ורק הקרבות יהיו בסגנון גוף שני. נראה לי רעיון נחמד.
    משהו שדיברתי איתה עליו במסנג'ר:
    השחקן יבחר את דרך התנהלות היכולות והסטאטס שלו מההתחלה. יהיו כמה אפשרויות - שחקן הגנתי יותר, התקפי יותר, מתעמק בזריזות וכדומה. הנשקים והלבוש יהיו בהתאם. זה גם יתן מענה לחיה אותה הגאלה תייצג - אריה להתקפי, שור להגנתי, שועל לזריזות וכדומה.


    Potato:עלילה טובה מאוד, אבל יותר מדי דומה לאווטר בבסיס הכוחות לכן לא כל כך מקורי
    האלמנטל

    נער אחד חווה מקרה טראגי ביותר, כל משפחתו וחבריו נרצחו לנגד עיניו, על ידי קבוצת בריונים העובדים בשביל מצביא רשע. בהתקף זעם לא נורמלי, הנער הפך לכדור אש ששרף את כל מי שעמד סביבו, ופצע אחרים (גם חפים מפשע). הנער לא יכל להישאר במקום בו משפחתו וחבריו נרצחו, ומקום בו הוא פצע את כל אנשי הכפר שלו. הוא עבר לחיות לבד בבקתה קטנה על הר מבודד. השמועה על תקרית האש הגיעה למצביא הרשע שמתגלה כמצביא השולט בחשמל. ברגע שחייליו מוסרים לו את ההודעה, המצביא נבהל ומוציא פקודה מידית לתפוס את הנער ולהרגו (בהמשך מתגלה כי יש נבואה האומרת שנער כזה יביס אותו). חיילי עלית מגיעים לבקתה של הנער ומשמידים אותה. למזלו של הנער הוא יצא לחטוב עצים. כשהוא חזר וראה את החיילים, הוא התחיל לברוח. בהמשך הנער חווה התגלות ומצליח לשלוט בכוח האש שלו.
    לאט לאט הוא מתחזק, ושולט באש במהלכים חדשים ומגניבים, בזמן שהצבא המרושע רודף אחריו.
    הנער מגיע לכפר בו יש אנשים מסתוריים החיים ליד הר עצום. כשהצבא מגיע לשם, אנשי הכפר מתגלים ככשפי אדמה, ומביסים את כל הצבא. גם הנער נלחם ומשתש בכשפות האש שלו.
    לאחר הקרב כשפי האדמה מבינים כי הוא לא סתם כשף אש, אלא האלמנטל (The Elemental).
    הם מסבירים לו כי הוא יכול לשוט על כל ארבעת האלמנטים העיקריים, ומלמדים אותו כשפות אדמה, ומפנים אותו לצד השני של הכדור, ללמוד כשפות מים.
    בדרך הנער שומע כי כשפי האדמה הותקפו על ידי הצבא הרשע והובסו. הנער חוזר להצילם.
    הוא מצליח להיכנס לארמון בו מוחזק המאסטר של כשפי האדמה ונילחם נגד אחד הגנרלים האכזריים בקרב אימתני. כשהנער מביס את הגנרל הוא משחרר את מאסטר כשפי האדמה ואז פוגש במצביא הרשע. הוא מתחיל להילחם, ובנקודה מסוימת המאסטר מצטרף ואומר לנער לברוח, כי הוא לא חזק מספיק לנצח.
    הנער מגיע לנמל ועולה על ספינה, ומתחיל בשיט לכפר כשפי המים.
    בזאת נגמר המשחק הראשון.
    תוספת שלי:
    לכל אלמנט יהיה כפתור מסויים במקלדת שיפעיל אותו. בשילוב עם כפתורי הקפיצה, הליכה ומתקפת-על (בהמשך). בשילוב האלמנטים השונים עם הכפתורים האלה ניתן יהיה ליצור מתקפות שונות ומעניינות ולבצע קומבואים מיוחדים. בהמשך ניתן יהיה לשלב בין 2, 3 ואפילו 4 אלמנטים באותה מתקפה. ככל שאתה עולה רמות (או כאשר אתה מסיים משימה מסויימת או מגיע לאיזושהי נקודה במשחק) המתקפות עצמן יתחזקו.
    כפתור מתקפת-העל יהיה זמין רק לאחר שהשחקן הרג המון אויבים והמד שלו עולה. ככל שהקומבואים שיבצע השחקן יהיו ארוכים יותר כך המד יעלה מהר יותר.

    ממש לא מקורי-יש המון משחקי יריות בחללTheBeliever
    Heli Attack Revolution (שם זמני)

    אני חשבתי יותר בכיוון של Heli Attack ..משחק פשוט,לא מורכב ומהנה מאוד..
    אבל המשחק שלנו יהיה יותר עתידני..[למרות שאני מעדיפה צבאי אבל אז לא נהיה מקוריים]..
    נצטרך להרוג רובוטים,חלליות וכדו' ויהיו לנו נשקים עתידניים..[יהיה אפשר לעצב אותם איך שנרצה ולא נצטרך להעתיק נשקים אחרים P: ]
    בכל אזור יהיו מספר שלבים ובסוף כל אזור יהיה בוס..רובוט ענק,חללית ומה שלא יהיה..
    אין כל כך עלילה במשחק..המטרה היא להביס את כל הרובוטים וזהו P:
    דבר נוסף שחשבתי עליו הוא שבהתחלה יהיה אפשר לבחור דמות..בחור או בחורה..
    השחקן יקבל את הנשקים תוך כדי משחק..ככל שעוברים יותר שלבים ככה יהיו נשקים יותר חזקים..

    Ravid:יותר מדי דומה לאבא ואני, עם רעיון לא כל כך מצחיק, והביצוע לא יצדיק את הבדיחה הלא משהו.
    חננה ואני

    יש משחק באתר של ויגיימס פאן (ובכלל אפשר למצוא אותו בשלל מקומות תחת הכותרת Dad n' me) זה בעיקרון על ביריון שמרביץ לילדים קטנים..
    אז אני ושניצל חשבנו על לעשות משחק בסגנון, של איזה חננה שמרביץ ועם התקדמות "העלילה" הוא מתחיל להפוך לערס.


    סיכום:
    מקום ראשון: woolin
    מקום שני: קטריקן
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    נכתב במקור על ידי זאוס השני
    המשחק לא כל כך מקורי ודומה יותר מדי לאייסי טוואר אבל מצד שני נשמע פחות כיף ממנו.CarlJohnson:
    אוי נו, אתה כ"כ מדבר שטויות! אמרתי ואני אגיד שוב, זה לא אייסי טאוור! זה ממש ממש לא!
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    יש בזה משהו...אבל...זה עדיין לא משחק שאפשר להגיד עליו שהוא מקורי...וגם עלילה אין לו כל כך...שוב, זאת רק דעתי, דדעות אחרים יהיו שונות, ואני לא אומר שהמשחק שלי הרבה יותר טוב. ואגב, אתה לא מצביע? [סליחה עם פגעתי במישהו בהצבעה שלי, באמת סליחה]
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    נכתב במקור על ידי זאוס השני
    יש בזה משהו...אבל...זה עדיין לא משחק שאפשר להגיד עליו שהוא מקורי...וגם עלילה אין לו כל כך...שוב, זאת רק דעתי, דדעות אחרים יהיו שונות, ואני לא אומר שהמשחק שלי הרבה יותר טוב. ואגב, אתה לא מצביע? [סליחה עם פגעתי במישהו בהצבעה שלי, באמת סליחה]
    תן לי משחק פלטפורמה אחד שבו אתה קופץ בין פלטפורמות ויורה באויבים. אני לא מכיר הרבה כאלה.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    חחח.....אתה צוחק? יש טרילייייייייירדים כאלה!!! אי אפשר לספור מרוב שיש הרבה כאלה!!!
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    טוב, אני נאלץ להסכים עם רונן בעניין זה שיש הרבה כאלה משחקים, אבל עם דבר אחד אני ממש לא מסכים איתך.
    רק שהמשחק שתומר דבר עליו קצת יותר מעניין מזה. יהיו הרבה מיני-גיימס מעניינים ועלילה קטנה ומבדרת שתצליח למשוך את השחקן לשחק במשך זמן רב. רעיון עליית הרמות והשימוש ביכולות ונשקים והכל, זה נשמע פשוט מגניב ושווה נסיון לחלוטין.
    מקווה שהבנת.
    בכל אופן, כל אחד והדעה שלו.
    קדימה חברס'! להגיב!

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    למה אתם לא מצביעים? גם אתם חלק מהפרוייקט!!! (הכוונה לוולין וקארלג'ונסון)
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    כמובן שאני תומך ברעיון שלי, אבל אסור לי להצביע לו
    אני תומך ברעיון של וולין ושל קטריקן.
    וולין: המשחק לדעתי יהיה מהנה.
    Fast-paced, Hardcore, & Fun
    קטריקן: המשחק אולי יתקדם יותר לאט, אבל יתאים לאנשים המחפשים RPG זמין באינטרנט ממנו יוכלו להינות ולשחק במשך... יותר מחמש דקות.
    זאוס: בלבלת אותי בקשר לאיך אתה רוצה שהמשחק יראה. אני חשבתי שאתה רוצה משהו בסגנון
    Tower Defence Game
    (חפשו בגוגל אם אתם לא מכירים)
    אינדיום: נחמד... אם אתה באמת רוצה משהו כזה, דבר איתי. זה משחק שלא לוקח יותר משבוע להכין.


    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    פוטייטו, נא לציין דרוג, ראשון ושני.

    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    אני המקודד, זה לא יהיה יאה אם אני אדרג.

    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    Heli Attack Revolution?
    זה עם רובוטים

    את הדירוג שלי אני אתן בפעם אחרת..אני מתה מעייפות :O

    ורונן,שיחקת בכלל ב"האלי אטק" שאתה יכול להגיד שאני לא מקורית?X:
    נכון שיש הרבה משחקים של "יריות בחלל" אבל אני לא מכירה חצי משחק שהוא בסגנון של "האלי" עם רובוטים...
    וזה רובוטים..לא חלל X:

    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    15
    חח אשכרה לקחתם את המשחק שלי ברצינות??

    סתם היה לי משעמם...חחחח..

    נראה לי שאני לוקח את של THE BELIVER, אני מת על HELI ATTACK

    משחק אקשן ללא הפסקה D:
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    המשחק של עידן נשמע ממש מפתה
    לא היה אכפת לי לשחק בו..וברור שהייתי רוצה לעזור בפיתוח ^^
    גם המשחק של נועה נשמע מפתה מאוד :O ממש מקורי ומיוחד..
    בקשר למשחק של תומר,הוא נשמע נחמד אבל פשוט מידי..סליחה

    אז אמממ..
    בחרתי בעידן בגלל שהמשחק נשמע מגניף ולא יהיה לנו כל כך קשה לעשות אותו..
    הייתי בוחרת בנועה בגלל העלילה אבל אני חושבת שנתקשה להכין משחק מורכב כל כך

    ושלא תבינו אותי לא נכון..אני עדיין תומכת ברעיון שלי ^^

    אינדום,קרעת אותי XD

    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    רונית, אם הבנתי נכון המקום הראשון הוא Time Bomb והמקום השני הוא 'אני והגאלה'?

    אנשים, כל מי שמצביע צריך לתת דירוג נחרץ שנראה ככה:
    מקום ראשון -
    מקום שני -

    אינדיום, כרגע ההודעה הזאת מופנית אליך.

    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    נכתב במקור על ידי TheBeliever
    בקשר למשחק של תומר,הוא נשמע נחמד אבל פשוט מידי..סליחה
    אני לא מבין.. עדיף משחק 3D עם גרפיקה מדהימה שלוקח כמה שנים להכין או משחק פשוט שלוקח שבוע להכין? :\
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    אני משוכנע שלא ייקח לנו שבוע להכין את המשחק שניצור, זה יקח הרבה יותר.
    חוץ מזה, אנחנו בסה"כ משקיעים בפן העיצובי של המשחק, פוטייטו יעשה את כל השאר...
    P=

    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    את המשחק שלי לא אוהבים

    ואגב, דה בליבר, תני קישוקר למשחק שאוכל לראות אותובמו עייני
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    נכתב במקור על ידי CarlJohnson
    אני לא מבין.. עדיף משחק 3D עם גרפיקה מדהימה שלוקח כמה שנים להכין או משחק פשוט שלוקח שבוע להכין? :\
    הבעיה שהוא פשוט מידי..אני אוהבת שיש אתגרים ודברים קצת יותר מורכבים לעשות..
    אני לא רוצה לסיים את זה בשבוע..אני רוצה להשקיע יותר ולעשות משהו יותר מתקדם וממכר...
    כי באיזשהו שלב המשחק יחזור על עצמו ולא יהיו דברים חדשים..

    ורונן,קודם כל אתה יכול לקרוא לי רונית P:
    דבר שני כבר הבאתי קישור בדיון הקודם שפתחנו..
    אבל בגלל שאני חמודה..הנה
    http://www.miniclip.com/games/heli-attack-3/en/
    תהנה :O

    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אוווקי רונית. אז...נכנסתי ללינק שהבאת בגלל שאת חמודה (מוזר להגיד את זה לאחת שגדולה ממך בחמש שנים) והרי התגובה על המשחק:
    ווווואיייייי!!! זה! נזכרתי במשחק הזה! התבלבלתי לגמרי! רעיון מצויייייין למשחק! אם מותר לשנות את ההצבעה אני ישים אותך מקום שני!
    שתף ב-Google+

הרשמה