תפריט ראשי

123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 83
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    שלום לכל חברי פורום עיצוב!

    תמיד חלמתם לפתח משחק? היה לכם רעיון פשוט מדהים, אבל לא באמת לקחתם אותו ברצינות?
    אנחנו כאן בקהילה אוהבים אנשים יצירתיים, ולכן החלטנו לקחת את הרעיונות שלכם צעד אחד קדימה.

    חשבו על רעיון יצירתי למשחק פלאש ופרסמו אותו כאן, כל מי שמפרסם רעיון הופך מיד לחלק מהפרוייקט. בדיון זה תוכלו לדסקס על הרעיונות השונים ולהגיע לבסוף להחלטה על המשחק הכי מקורי ויצירתי. אם לא תגיעו להחלטה יפתח סקר בו תבחרו ברעיון הטוב ביותר.

    זה השלב הפחות קשה.

    כמו שאמרתי, אנחנו כאן בפורום אוהבים אנשים יצירתיים, ומלבד מחשבה יצירתית יש גם את הכישורים היצירתיים. הרי זה פורום עיצוב, לא?
    כל מי שפרסם איזשהו רעיון למשחק זכאי להשתתף בחלק הכי חשוב של הפרוייקט - עיצוב המשחק!
    לאחר שיבחר רעיון נחלק תפקידים בין החברים בפרוייקט, ויאללה לעבודה! ספרייטים, רקעים, אפקטים, פיצוצים, מים, אש, עננים, נשקים, דמויות, כל מה שנצטרך כדי ליצור משחק ענייני יהיה בידיים שלכם. אתם תעצבו כל מה שהכרחי ליצירת משחק מעניין, צבעוני ויפה וכך תקחו חלק בפרוייקט הגדול שהיה ואולי גם יהיה בפורום!

    באדיבותו הרבה הסכים פוטייטו לקחת חלק משמעותי בפרוייקט ולהיות מקודד המשחק. הוא ישתמש בעיצובים שלכם ויכניס אותם למנוע המשחק.

    את כל העיצובים והרעיונות פרסמו כאן כשיגיע הזמן.
    כמובן שאם מישהו רוצה לעשות קצת מעבר ולהכין כמה קישוטים יפים או דברים שימצא לנכון להתאים למשחק - נקבל הכל בשמחה.

    חשוב לזכור - עבודת צוות. בלי עבודת צוות המשחק לא יוכל להתפתח ויכול להיות שהעניין לא יסתיים בטוב. למדו לפרגן ולתת הערות בונות, אם זה קשור ברעיון המשחק או לעיצוב מיוחד. להיות סובלניים וסבלניים. זה המפתח להצלחה, זה ואתם.

    אז קדימה, לעבודה!


  2. #2
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    בהצלחה חבר'ה
    יש לכם כישרון, תשתמשו בו.


  3. #3
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    אשדוד
    הודעות
    458
    לא הבנתי איך זה הולך בידיוק..
    נגיד לעצב נשק בפוטושופ ואז ישימו את העיצוב במשחק הפלאש..?
    באיזה גודל זה צריך להיות?

    *אני יודעת שצריך קודם כל רעיון למשחק אבל אני סתם מתעניינת D:


  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    • שם המשחק
    לא חשוב כרגע
    • תקציר
    במקום לשחק את האביר\הקוסם אשר מחסל את המפלצת, הפעם אתה תשחק את המפלצת אשר מנסה לחסל את האבירים, להשיג אוצר ולשמור עליו מכל משמר!
    • סוג משחק
    המשחק יהיה משחק פעולה בעולם פנטזיה.
    • פלטפורמה
    פלאש.
    • מצבי משחק
    המשחק מיועד לשחקן יחיד בלבד, ולא מציע אפשרות מולטיפלייר
    • השחקן
    השחקן משחק מפלצת מאיימת אשר מנסה לחסל את האבירים וחבורות הגיבורים אשר מנסים להרגה , ואוספת אוצר עליו היא שומרת מכל משמר.
    • מטרת המשחק
    מטרת המשחק המשחק היא להשיג כמה שיותר אוצרות ולחסל כמה שיותר גיבורים ואבירים.
    • נקודת מבט נעבוד עליו אחר כך
    • עולם המשחק
    המשחק יתרחש בעולם פנטזיה היכול להשתמש בעולמות מערכה של מבוכים ודרקונים למען יצירת הגיבורים שהם האוייבים, או המפלצת שהיא בעצם השחקן. אך בכל מקרה בעולם פנטזיה.
    • עלילה
    העלילה מתייחסת אל המפלצת אשר מגנה על אוצרה מפני הגיבורים הבאים לחסלה ולקחת את האוצר. לאחר שהמפלצת הורגת את הגיבורים, היא גם לוקחת את האוצרות שהיו להם, וכך צוברת אוצר לבייתה\מעורתה\מקום משכנה.
    • אתגרים במשחק
    הגיבורים הבאים לחסל את המפלצת, דמותנו, מגיעים ברמת קושי עולה ובכמויות עולות. ככל שהמשחק מתקדם יהיה יותר קשה לחסל את האוייבים.

    עוד אפשרויות:
    המשחק יהיה פעולה RPG כך שהמפלצת גם תעלה רמות ותזכה בXP ותקבל סקילים ויכולות עם כל עליית רמה, נשקים חדשים וכו'...


  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    זאוס - רעיון ממש מעניין. לדעתי צריך לפתח את זה קצת יותר. במקום לעשות שהמוטיבים במשחק יהיו הפוכים - מפלצת במקום אביר ואבירים במקום מפלצות - צריך להכניס משהו שיתן לך הרגשה שזה לא עוד משחק
    RPG. צריך לעשות למשחק כמה אפשרויות שיאפשרו לך להתפתח ויתנו תחושה של ריאליזם והגיון - להגן על המאורה/מקום המחייה מפני מפלצות אחרות, לצאת ללקט מזון (למשל) וללחום באוייבים מאיימים. אפשר לעשות שמדי פעם מגיע אביר למאורה של המפלצת בטעות ואז הודעת אזהרה מופעלת ואתה יכול לחזור הביתה וללחום באביר המאיים. כמובן שעם הזמן המפלצת מתפתחת ועולה רמות, מקבלת סקילים חדשים ונקודות לפזר בסטאטס השונים. אם כבר סטאטס, אפשר לעשות כמה סטאטים חדשים מלבד עוצמה, זריזות ודומיהם. למשל נקודות הפחדה - ככל שיש יותר מהן ניתן להרתיע אוייבים מאיימים יותר או להשתמש במתקפות מתאימות באופן משמעותי יותר. אפשר לחשוב כמובן על עוד רעיונות. משחק סגנון D&D נשמע מעניין, שווה להשיע מחשבה.

    The Believer - בדיוק מה שכתבת, אם זה יהיה משחק יריות/פעולה/משהו בסגנון אנחנו כבר נראה באיזה גודל הוא יהיה (אחריות של פוטייטו) ובהתאם לכך נעצב נשקים מתאימים וכדומה.
    אגב, אם יש נשקים ודמויות רצוי שאת היצירה שלהם יבצעו אנשים בתיאום אחד עם השני או אדם אחד, כך שהם יתאימו פרופורציונאלית ולתנוחה של הדמות.

    קדימה אנשים! ככל שנזיז דברים יותר מהר כך המשחק יהיה גמור מהר יותר, וככל שיותר אנשים יצטרפו כך נוכל לחלק תפקידים גין יותר אנשים והתהליך יהיה מהיר עוד יותר!
    אגב, למי שלא הבין, המשחק יופיע במשבצת מתחת לכיתוב "משחק פלאש קהילתי" בעמוד הראשי של הפורום. עם קצת מזל אולי נוכל אפילו לסדר לנו משבצת ב Vgames FUN!


  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    מקבל רעיונות. יש מצב שנוכל לפתוח את הרעיון באיסיקיו\מסנג'ר\מה שנוח לך?

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    כל הרעיון זה לחשוב על הכל כאן. לאט לאט יתגבש רעיון וכל מי שרוצה יוכל להעלות כאן את דעותיו. נחכה ונראה, אולי עוד אנשים רוצים לחשוב על רעיונות משלהם.


  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אחלה. ואגב, אני רוצה לתקן\להציע משהו: לא במקום שהמוטיבים יהיו הפוכים, אלה בנוסף לזה שמוטיבים יהיו הפוכים. מקובל?

    נ.ב:פירסמתי את הפרוייקט בפורום פיתוח למרות שלא נראה לי שיש שם מישהו...

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    יש כזה פורום? ם_O
    זאוס, רעיון מצוין למשחק.
    הוא יכול להיות מאוד מצחיק.
    אבירים מסתערים על טרול מגודל, והוא שוחט אותם...


  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אבל במידה אחרת הוא יכול גם להיות רציני כדוגמת משחקי פעולה היוצאים לשוק-אבל לא נראה לי כימ מי שמשחק משחקי פלאש בדר"כ מחפש צחוק...ואגב, למי שחושב שזה רעיון טוב, דבר ראשון תודה, ודבר שני-תתפלאו מה יכול לצאת מישיבה ממושכת בנוחיות (רציני לגמרי)

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    רוב ההארות שלי קורות בשירותים...
    בעצם לא הרוב... כולן.


  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487


    לוגו ישתנה בהמשך ^^

    מבוא קל
    קראתי היום בפורום WOW על כך שחברות המפתחות משחקים המוניים
    יוצרות את אפקט ההתמכרות בצורה פסיכולוגית של "השגת מטרות".
    כלומר, כאשר רק מתחילים לשחק, המטרות (המיידיות) הם קלות מאוד להשגה (לדוגמא, לעלות מרמה 1 לרמה שתיים), וזה כדי ליצור הרגשה ראשונית של הצלחה והתקדמות.
    לאחר מכן, המטרות ממשיכות להיות להיות מוצבות בפנינו, אבל דורשות יותר מאמץ וזמן כדי להשיג אותן.
    זה נקרא בפסיכולוגיה "נקודה מתוקה".
    אישית, אני חושב שהמשחקי פלאש הכי ממכרים הם אלא (שכפי שרשום) אני מציין אליהם מטרות לדוגמא: שדרוג הדמות, קניית רובה חדש, עליית רמות וכו'.

    לכן, אני חושב שהמשחק שאנחנו מפתחים, חייב לכלול בתוכו את האפקט הנ"ל: "השגת מטרות".

    Platform- המשחק
    המטרה פשוטה- לעבור את השלבים תוך כדי קפיצה ממקום למקום וחיסול אויבים שמפריעים למשימתך. למשל: שלב ראשון - אדמה: קפיצה מהר להר, שלב שני - אוויר: קפיצה בין ענן לענן ואויבים מתאימים לשלבים.

    מה שונה בו ממשחקים אחרים?
    אני מניח שרובכים כבר שיחקתם במשחקים בסגנון הזה והם לא כ"כ ממכרים (אלא אם כן אתם מתמכרים למשחקים בקלות). אז מה שייחד את המשחק הזה הוא הרמות והחפצים.

    בין השלבים תוכלו לרכוש שדרוגים בחנות מתאימה לשלב.
    בנוסף לזה, תעלו אחוזים על כל אויב שתחסלו וככה תעלו רמות, כל רמה תאפשר לכם ללבוש חפץ אחר ותעניק לכם יכולת מסוימת.

    עיצוב המשחק
    הנה החלק שקשור אלינו. כל העיצוב יתבסס על מבנה ווקטורי (ראו עננים בלוגו)
    בדר"כ עושים אותו בפן טול או בעזרת חיבור צורות.

    זהו.. דוגמאות יבואו בהמשך





  13. #13
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    15
    משחקים ילד שמן שצריך להפליץ בעוצמה גדולה..

    כלומר כל שלב עוצמת הפלוץ צריכה להיות גודלה יותר..

    ככול שהפלוץ גדול יותר כך מקבלים יותר כסף.

    אם הכסף אפשר לקנות אוכל שעושה יותר גזים כמו : שעועית, חמין , קולה ועוד'

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    המבוא ידוע. רעיון מעניין ומיוחד, מזכיר לי את Icy Tower. חשוב מאוד שהמשחק ישתנה עם הזמן. אויבים חזקים יותר ונשקים חזקים יותר שמעוצבים שונה לא בהכרח יגרמו לאנשים להתמכר. רעיון הויקטור הוא נחמד, זה יכול לגרום לאנשים ללמוד על כלי מאוד חשוב בפוטושופ. בויקטור אפשר לעצב גם מפלצות, דמויות, נשקים ורקעים. אני לא יודע אם כולם יצליחו להתמודד עם זה, זה יצמצם לנו את מספר המשתתפים. נחזור לעניין המשחק - אני עדיין לא בטוח שהוא באמת שונה ממשחקים אחרים. בכל משחק פלטפורמה מקפצים מפלטפורמה לפלטפורמה, ורבים מהם מכילים נשקים ואויבים. סה"כ רעיון נחמד, אבל אני לא בטוח אם מספיק חדשני. בינתיים אני תומך בהצעתו של רונן. חוץ מזה, אפשר להשתמש בויקטור בכל מקרה.
    אגב, הלוגו ממש יפה, אהבתי!


  15. #15
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    נכתב במקור על ידי Indium
    משחקים ילד שמן שצריך להפליץ בעוצמה גדולה..

    כלומר כל שלב עוצמת הפלוץ צריכה להיות גודלה יותר..

    ככול שהפלוץ גדול יותר כך מקבלים יותר כסף.

    אם הכסף אפשר לקנות אוכל שעושה יותר גזים כמו : שעועית, חמין , קולה ועוד'
    ונניח שנעשה דבר כזה - איך בדיוק תוכל להשפיע על גודל הפלוץ? איך תגבר דרגת הקושי?
    נשמע מפגר וחסר פואנטה לחלוטין, אי אפשר לבנות משחק על בסיס נודים.
    בכל אופן, העיקר שחשבת על רעיון והוצאת קצת מעצמך. אני משער שגם אתה חשבת על זה תוך כדי שימוש בחדר הנוחיות?


  16. #16
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    כל דבר אפשרי וולין
    אפשר לעשות רעש עם מיקרופון ולשלוט ככה על רמת הפלוץ.
    אפשר לעשות שצריכים ללחוץ על הכפתורים המתאימים במהירות, וכל פעם שלחצת בזמן ונכון, מד הפלוץ יעלה. כל פעם שטעית, הוא ירד או יתאפס.


  17. #17
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    5,487
    ההודעה נכתבה לוולין פשוט הספיקו להגיב לפני

    אתה כנראה לא מבין. ב-Icy Tower למשל קופצים בין פלטפורמות ולא יותר מזה. (מה גם שבמשחק הזה קופצים לרוחב ולא לאורך) במשחק הזה תהיה לך הזדמנות לשלב זאת גם עם אויבים, בוסים, נשקים יצירתיים ואפילו סצנות משחק שלא קשורות לפלטפורמות (למשל: ניווט טילים, שליטה בכלי רכב כלשהו) כל זאת כדי לפתוח את השחקן לאופקים חדשים במשחק ולא נשארים על אותו רעיון במשך כל הזמן.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    26.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    15
    אתה בעצם נלחם בספריים בניחוח ורדים ומנקות תאלנדיות..

    אתה משפיע על עוצמת הפלוץ על ידי עגירת הגזים בבטן במשך זמן רב ואכילת מאכלים שגורמים לגזים.

    כמובן שיהיה גם מיני שלבים מהנים כגון אכילת שניצלים או תחרות הקפצת שדיים

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    29.01.2007
    הודעות
    3,122
    לאאאאאאאאאאא
    לא אכילת שניצלים..... לא!!!!!!!!!!!!!
    אל תאכלו אותי >.<


  20. #20
    הצטרף בתאריך
    24.10.2006
    עיר
    City 17
    הודעות
    2,710
    אינדיום, אתה מופרע. XD
    בכל אופן, אפשר לחשוב על רעיון קצת יותר רציני.
    חשבתי על אחד. השחקן משחק איזה מאפיונר שמאפיה אויבת תפסה והשתילה לו פצצת זמן בתוך הבטן. הם מכניסים אותו לחדר שממנו הוא צריך לברוח תוך כדי הריגת רובוטי-מלחמה שמגנים על היציאה. בהתחלה הוא מקבל רק אקדח, אבל עם הזמן הוא משיג נשקים חדשים. כל שלב הוא על זמן, וברגע שהזמן נגמר הפצצה מתפוצצת. P=
    ברגע שהוא חוצה את הדלת הפצצה חוזרת לאחור ושלב חדש מתחיל שוב, קרבות נגד אויבים חזקים יותר וכדומה. אפשר לשבץ בוסים ביציאה מכל חדר (בקרב מולם הפצצה כבר מנוטרלת) וברגע שהורגים אותם מפעילים מתג שמצד אחד פותח דלת לחדר הבא, אבל גם מפעיל מחדש את הפצצה... זה יצור אווירה מעניינת. בכל אופן, אפשר להמשיך את זה איך שרוצים. אחרי שבורחים מכל החדרים (שמלאים במצלמות אבטחה) נכנסים לחדר של ראש המאפיה שכבר מוכן עם אקדח שלוף ברגע שאתה פותח את דלת חדרו. יהיה איזה סרטון קצרצר ואז יתחיל קרב נחמד נגדו. לאחר שהורגים אותו צריך לברוח מהבניין כאשר האזעקה מופעלת ומאפיונרים חמושים שועטים לעברך מלאים בנשקים מכל הסוגים. ברחת משם, סיימת את המשחק. או שפשוט יוצאים באיזה בית נטוש באמצע אי קטן, ספינה מחזירה אותך הביתה ואז אתה מתחיל לחסל מאפיונרים בדרך אל הבוס הגדול. או כמו האפשרות הראשונה רק שהבוס בסוף. תלוי מה שנראה לכם.
    קיבלתי את הרעיון מעניין 'אגירת הגזים בבטן במשך זמן רב' של אינדיום.
    קדימה אנשים, אני יודע שאתם יכולים, אנחנו צריכים עוד רעיונות!


הרשמה