תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 6 מ 6
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    50
    יצרתי רצף עם תעצומות ההטלה הבאות:
    התקפה המטעה את המתבונן
    מתקפת נטיף הקרח המתרסק
    ומתקפה מבקעת מפרקים

    השאלה שלי זה אם אני משתמש ברצף מותר לי לבצע פיצול פעולות לא קסום של שתי התקפות? ואם כן האם הרצף ישפיע על שתי ההתקפות?
    תודה מראש
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    עד כמה שידוע לי, אם אתה מפצל פעולות אתה יכול לשלם את העלויות של הקומבו בשביל להשתמש בשניהן. אבל, אם אני לא טועה, אתה יכול לשלם כוח רצון זמני רק פעם אחת בתור, וזה די מגביל אותך בעניין.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    אם אני לא טועה, אתה יכול פשוט לשלם את המאנות לתעצומות תיגבור על מנת לתגבר את ההתקפה השניה, ללא תשלום של כר זמני נוסף.
    ד"א, תמיד מומלץ לשים מצויינות אחת לפחות.
    ובקומבואים התקפיים, הייתי ממליץ על איזושהי הגנה מבוססת בחירה.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    19.12.2006
    עיר
    t
    הודעות
    409
    קודם כל ניטפוק "התקפה מבקעת פרקים" ולא מתקפה. ואני חושב שמותר לשלם יותר מכוח רצון זמני אחד בפעולה, זה אפילו מופיע באחת הדוגמאות של הרצף.

    ולשאלה, אף פעם עוד לא ניתקלתי בזה אך אני מניח שזה אפשרי (כמובן שיכול להיות שאני טועה). כמובן שלדעתי זהו אחד הדברים הלא יעילים. במיוחד אם יש לאויב שלך הגנה מושלמת. זה משאיר אותך חשוף, תמיד חשבתי שכשרצף פוגע הוא אמור לחסל את האויב.
    "רוב בני האדם אינם מוכנים להודות במגרעותיהם: אני, לעומת זאת, מוכן - אילו היו לי..."
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    50
    אני משחק מעין מתנקש ולקחתי תעצומות שיסתירו אותי מספיק והתקפה המתעה את המתבונן תעזור לי לגרום לאויב לחשוב שאני במקום אחר. זה בעצם רצף של התנקשות.... אבל לא משנה....
    שאלה אחרונה אם אני ישתמש ברצף על שני ההתקפות אני אצתרך לשלם מחיר כפול? כולל עוד נקודת כוח רצון? ולפי מה שאני יודע מותר לשלם יותר מנקודת כוח רצון אחת למשל רצף שכולל תעצומה שצריך לשלם לה כוח רצון....
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    קודם כל, כמו שאמרתי, שום תעצומה לא שווה כלום בלי מצויינות, והגנה זה גם ממש חשוב, ואתה לא חייב להפעיל הגנה, רק אם תוקפים אותך.
    וכן, אם אתה משתמש בה על עוד התקפה, אתה בוחר כמה לתגבר אותה, ומשלם לפי זה.
    למיטב ידיעתי אין צורך לשלם עוד כוח רצון, כי הכוח רצון הוא על הפעלת הרצף, לא על השימוש בו.

    נ.ב: הודעה 400!!!!!!!!!!!!!
    שתף ב-Google+

הרשמה